Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Forgókínpad #3

2008. május 13. - Reformer
Na, ez jött ma. Csak erős idegzetűeknek! Én szóltam...



Zene:

Leonard Nimoy - The Ballad of Bilbo Baggins

























































Szójegyzék:

beingness - a létezés egy állapota, szerepkör, pld. egy pozíció, egy titulus egy beingness

doingness  - a cselekvés állapota, pl. menni valahova az egy doingness

havingness - a birtoklás állapota v. képessége, pld. rendelkezni egy házzal az egy havingness, de úgy is használják, hogy "jó a havingnesse" = sokmindene van, tehetős, gazdag

Clear (mint bolygó vagy Magyarország) - ahol a szcientológia módszereit használják, elvileg egy utópisztikus álomvilág, ahol minden racionális, ésszerű és építő jellegű, a valóságot pedig látjuk konszideráció - gondolat, vélemény valamiről. Többnyire "fenntartás" vagy "kétség" értelemben használják, tehát akinek "konsziderációi" vannak egy céllal kapcsolatban, az nem látja, hogyan lehet azt elérni és kétségei vannak afelől, hogy egyáltalán elérhető-e

konfrontál - kitérés és meghátrálás nélkül szembenéz valamivel

kalap - valakinek a munkaköre, illetve munkaköri leírása. Onnan ered, hogy a vasútnál a kalapok különböztetik meg a különféle tisztviselőket és dolgozókat

"PR és cél" - utalás a "PR és Cél" Hubbard-írásra, ahol leírja, hogy hogyan lehet manipulálni a cél felemlegetésével a vonakodókat és a kétkedőket

drill - fegyelmezetten végzett gyakorlat

cope-olás - "tűzoltás", vminek sürgősségi alapon való azonnali kezelése

Admin Skála - a szervezés elemeinek fontossági sorrendje és ezek összehangolása, hogy pld. a végtermékek összhangban legyenek a célokkal és az irányelvekkel

szervezési tábla - egy tevékenység alá-fölé rendeltségi viszonyait, tisztviselőit és osztályai bemutató tábla

kalapozó tanfolyam - ld. kalap, munkaköri leírást, tudnivalókat megtanító tanfolyam



Gondolkoztam, hogy mit írjak erre.

Ez olyan, mintha a bivalybasznádi Vargáné és Tsa. Sufnituning Bt. kitűzné célnak, hogy jövőre ők szervizelik az összes Forma 1 versenyautót exkluzív szerződéssel.

Emlékeztetőül az 1% felajánlások száma az egyháznak:


Év Összeg (HUF)
Felajánlók száma
2002. 3 368 400 840
2003. 3 568 392  833
2004. 4 109 757 1 034
2005. 4 154 000 880
2006. 5 727 350 1 263

Szép álmokat!

(Bár már az álmok is 2150 dollárba kerülnek ... )

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr3466840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bibircsók 2008.05.13. 18:54:44

Szokásom szerint elkezdtem írni, aztán legyintettem és kitöröltem.
Mit lehet ehhez egyáltalán hozzáfűzni? Csak azt, hogy akinek ez a zagyva szöveg mond valamit, nézzen körbe, nem lesi-e Xenu az ablakból. :)
Ja, szólni kéne nekik, hogy a vállj, válljatok (helyesen válj, váljatok) szavaknak semmi közük a vállhoz.

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.13. 19:05:47

Bibircsók, ha csak ennyi lenne benne a helyesírási hiba, még el is menne. De hát van még, jó sok.

Reformer, honnan indul ez a hajó? Az oda- és visszaút is benne van az árban?

A vasutasok meg hogy jönnek a képbe? Ne mondd, hogy tőlük is tanult hubbard!

Bibircsók 2008.05.13. 19:12:18

Tudom, csak ez szúrta legjobban a szemem.

Reformer 2008.05.13. 19:28:24

anafeb:

a hajó a Karib-tengeren hajózik, általában ezeken a helyeken lehet beszállni: Bonaire, Curacao, Aruba, vagy St. Kitts. A repjegy nincs benne az árban.

A vasutasok vannak megadva példának a kalapokról szóló irányelvekben.

Hubbard MINDENKITŐL tanult, tőle pedig MINDENKI tanulhat :)

Olyan ő, mint Chuck Norris - "a Chuck Norris tények" (www.bpcity.hu/index.php/tenyek-amiket-mindenkinek-tudnia-kell-chuck-norrisrol/)
mintájára lehetnének Hubbard tények is...

vuk 2008.05.13. 19:32:47

a kék azbeszt lesz a púder? :-D

Jacob 2008.05.13. 19:34:32

Ez a levél olyan, mintha a bullshit generator 2.0-át nyomkodták volna, és összeszerkesztették volna a kiadott mondatokat. Kéééééész!!!!!!!!!!!! :OOO

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.13. 19:59:44

Hát ez nagyon durván lolex...
Ezeknek tiltják, hogy nyelvileg értelmesen beszéljenek legalább, ha már a dolog tartalma orbitális baromság?

Pletyi 2008.05.13. 20:11:31

Olyan nincs, hogy Fuckingness ? Vagy ez az egész az ?

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.13. 20:19:34

Ha már Chuck Norris, akkor lehet akár Jack Bauer is :-)
www.24hungary.extra.hu/index.php?option=com_content&task=view&id=26&Itemid=2

Ki mehet el egy ilyen hajóútra? Kiváltság, vagy csak pénz kérdése? Kell hozzá valami előképzettség?

eerdeklodoo 2008.05.13. 20:27:58

Hát igen, ha már a fordítás igénytelen, legalább a magyar szavakban ne lenne hiba.

Figyu, fizessünk be valakit, engem kifejezetten érdekel a tér-idő drillezése, meg hogy mi az istennel lesz clear Magyarhon 2 év alatt.

és erre TÉNYLEG van, aki jelentkezik? a szigetek jó buli, de feltételezem nem sok idő lehet hajóról lent, ha már ilyen világrengető terveket kell megbeszélniük... ej, pedig mit hagynak ki!

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.05.13. 20:31:01

és ha valaki befizetné magát, majd jól megcope-olná a szci csajszikat? kicsit felborogatni a monogám rendet, az kéne, aztán száz éven át auditálhatnak szegénykéim :)

Pletyi 2008.05.13. 20:40:40

Anafeb
"Kiváltság, vagy csak pénz kérdése?"
Szerinted ???

Amúgy meg ,ha már hajó akkor Annon léphetne valami komolyat. Befizetnének annyi Anonymus tagot, hogy a túra létszámának 3/4-ét adják. Amint kifutnak a kikötőből átveszik az uralmat , belöknek valami jó CD-t vagy visznek DJ-t magukkal és eltéritik a hajót Panamára. A fent maradt szci-k meg a jó hangulat hatására megpattannak szervezetből.

faszap tamas 2008.05.13. 20:46:56

A megosztott kabin mit jelent 2, 4, 6 ?

SIKERBESZÁMOLÓ AZ INGYENES HUBBARD TERJESZTÉSI TANFOLYAMRÓL:

"Ez a tanfolyam ingyenes és életbevágó minden Szcientológusnak.
Minden képzeletemet felülmúlta ez.
Tavaly és idén is a tanfolyam ideje alatt a legtöbb bevételem volt, és FSM
jutalékokból is.
Közben magamnak is terjesztettem, és a bevételemből auditálást értem el a
0-ás fokozaton, pedig Híd auditálást 2000-ben kaptam utoljára.
A tanfolyam 11 előadáson át részletezi a Terjesztési drillt, illetve a Mi a
Szcientológia?, és más terjesztési eszközökből áll.
Két legnagyobb nyereségem az, hogy nagyon nyugodt lettem és türelmes a
visszautasításokkal kapcsolatban, mert ha valaki nem akarja, hogy segítsenek
rajta, a Szcientológia nem ragaszkodik ahhoz, hogy segítsen.
És: ha valaki tiltakozik az ellen, hogy a Szcientológiáról beszélek, akkor
az ellen tiltakozik, hogy beszélek - egyáltalán kinyitom a számat -
bármilyen mozgás ellen tiltakozik.
Ilyenkor a megtanult 3 mód közül választok, hogy kezeljem. Akár egyedül van,
akár előadást tartok.
Ron írta és mondta a legjobb eladási technikákat, csak szótisztázni kell.
Kívánom, hogy minden FSM végezze el, és legyenek olyan sikeresek, mint én.
Sőt...
Köszönöm mindenkinek, Ronnak, a felügyelőknek és a Kis Attinak a
drillezéseket!"
Kasza Tamás Aktív Minősített FSM"

köszönjük Tamás (taps)

davidpeter 2008.05.13. 21:00:02

Nimár, van új hajó! :-)
Egyébként még szómagyarázattal se vágom, hogy mi van. Asszem inkább alszok még...

gaben 2008.05.13. 21:02:54

Nem értitek, pedig tök egyértelmű. Szóval a program magyarra fordítva:
Fejenként $2150-ért minden résztvevőről ki fog derülni, hogy egy szar, majd mindenki önként befizet további tanfolyamokra ezzel kapcsolatban, illetve önként adományoz is. Akár több alkalommal.
Egy tengeri hajóról nem olyan könnyű megpattanni.
(ez egy nagyon téta esemény ugyanis)
:P

Tunguska 2008.05.13. 21:03:26

Szójegyzék ide, vagy oda: én ebből egy qrva szót sem értettem.

Tunguska 2008.05.13. 21:06:56

jesszus.... az egyiket ismerem :-((((

gaben 2008.05.13. 21:11:39

Tunguska
háhá, ügyesen van szerkesztve az oldal. Első körben megtekintettem a két libát, felmértem hogy milyenek, (baszdmeg) aztán tovább siklott a szemem, és a következő amit elolvastam a "SZABADULJ MEG TŐLÜK!" volt. LOL
:D

szatén 2008.05.13. 21:34:28

roller jeno segedpenztaros
Beirál egy linket,én végig csináltam most valamivel több mint egy éve hogy túl vagyok két gyomor daganaton.
29 évesen nem volt épp fákjás mentet, csak annak köszönhetem hogy észrevettték időben hogy a kinti munkám miatt kötelező kivizsgáláson kell résztvennem minden éveben.
Kicsi volt az első , kinn műtötték nem volt áttét aktiv immunterápiát kaptam rá. Eltelt nem egész két hónap , megint egy daganat a gyomor felső részén az sem nagy operáció de most kemó . Kemény volt, tropára mentem teljesen . 178 CM vagyok ehhez 49-50 kiló , kevés sajnos nem tudtam hízni se utána.
Teltek a hetek és bárszervileg minden rendben volt a szervezetem nem tudott regenerálódni.
Előtte napi 10-12 órákat végig dolgoztam sportoltam aktivan éltem , de a betgség után meg kellett tapasztalnom milyen a gyengeség.
Volt eg ismerősöm ,tudtam hogy szci csak azt nem hogy az szci mit jelent halvány segéd fogalmam nem volt.
Lényeg a lényeg elmondta mit jelent a mérgtelenitő programjuk meg persze azt is hogy egyházi programot nem kaphat aki halálos beteg.
Németországban csináltam meg a proramot ,nekem 3 hétbe telt mire végig mentem rajt.
Napi minimum 2 óra szauna , ismétlem könnyitett program volt mert annyira gyenge voltam fizikálisan hogy a rendes 5 órányi szauna nem ment volna. Orvosi felügyelet végig , futás helyett váltózuhany és némi szobakerékpár . Érdekes tapasztalat volt, egy kedves fiú volt velünk tőle kapuk a vitaminokat meg a lityót amit inni kellett. Bár a program nem egyházi volt , igyekeztek minden az előirs szerint csinálni .
Mivel és lassabban haladtam mire a végére értem már mindenki elment a teaből akikkel együtt kezdtem.
Addig sem volt gond az étvágyammal csupán amit megettem az nem tudott beépülni .
MOST ÚGY 56-58 kiló vagyok .Itthon nincs világi méregtelenités, a magam fajtával nem is foglalkoznak de örülök hogy megcsináltam.
Amúgy szerencsére azóta nincs új daganat, no nem csaka méregtelenités miatt nyugisabban élek többet pihenek és vigyázok arra ami a legfontosabb az egészség.

roller jeno segedpenztaros 2008.05.13. 21:43:24

hú de gyorsan jött a válasz, nem uncsi ott görnyedni egész nap az orgban?

Maja 2008.05.13. 21:47:44

Azért, ha megnézitek a felajánlott egy százalékokat, akkor kb. 450.000 Ft adót fizet egy-egy felajánló. Nos ezek szerint a párom sikeresebb, mint ők, mert ő több, mint kétszer ennyit. Eladom a techet.
Mennyit fizettek?

Leander 2008.05.13. 21:50:19

leragadtam Chuck Norrisnál:
Chuck Norris talalta fel a fekete szint. Sot, az egesz lathato
szintartomanyt o talalta fel - kiveve a rozsaszint. A rozsaszint Tom Cruise
talalta fel.

csak hogy valami témába vágó is legyen:)

szatén 2008.05.13. 22:01:37

Nem vagyok orgos,sem szci.Ellenben egy gyógyult rákbeteg.
Miért a reakció?Az infó még jól jöhet, nem lettem hubardista, sem beszervezett sem semmi.
Mitől rettentél meg?Magyarországon rákbetegnek az egyház nem szolgáltat ki méregtelenitést ne rettegj.Amúgy szivből kivánom ne kelljen végigélned amit nekem, ha neked csak az jut el az agyadig hogy szci vagyok , nagyon sajnállak.

roller jeno segedpenztaros 2008.05.13. 22:06:10

Ha igy van bocsesz, és hurrá. Miért nem szolgáltat az egyház betegeknek?

Before · http://azbeszt.blog.hu 2008.05.13. 22:14:28

kedves szatén: mindenféle gúnyos felhang nélkül mondom, örülök, hogy meggyógyultál.
Természetesen nyilvánvalóan attól, hogy napi több órát szaunáztattak és megadózisu vitaminokkal etettek, a dolognak semmi köze a műtéteidhez, illetve a kemoterápiához...

szatén 2008.05.13. 22:17:00

Nem próbáltam erre választ találni , de azt hiszem rontaná a staisztikákat. Nekem szerencsém , túléltem...
Én nem kerültem egyházközelbe azóta se... mostanában bukkantam a blogra. Hát , sokat nem vesztettem .....nekik a selejt árú nem kell.
Épek és egészségesek kellnek nekik. Azt tudom hogy a betegséget is annak tudják be hogy az egyén nem működik jól.Ebben lehet valami, én egy cég felszámolásásnál voltam irányitó , igy vissza nézve ezt nem birtam megemészteni.

szatén 2008.05.13. 22:25:46

before
Nem a méregtelenitéstől gyógyultam, kérlek olvasd át. Az gyógyitotta, két műtét a kemó. Ami utána jött :hiába a roboráló étrend telnek a hónapok és ugyan olyan gyenge voltam, kb 5-6 hónapig próbáltam orovOst keriteni aki segit.
Tényleg minden létező orvost felkerestem , irtak kinti vitaminokat semmi maradtam fáradékony és hiába ettem egy gramm nem maradt rajtam.
Az hog a program után ez megváltozott nekem volt a legnagyobb öröm ,mégegyszer -itthon ehhez a sorstáraim nem jutnak hozzá . Az egyház nem hagyná..Nem a rákból gyógyitott meg , hanem a testem működése állt vissza , pont a kemó volt ami megyógyitott és annyi mérget hagyott bennem amivel a legyengült szervezetem nem birt el.

Ligur 2008.05.13. 22:45:23

Kalapozo tanfolam - keregetest tanulnak, hogy igy is tamogassak egyhazukat???? :OOO

vuk 2008.05.13. 23:06:51

Ligur , ne röhögtess má:-DDDD

Fekkó 2008.05.14. 01:11:05

Könyörgöm, akasszuk fel!

www.adi.priv.hu/cucc/bullshit2.html

Ez jutott erről az egészről az eszembe!

the ultimate
BULLSHIT GENERATOR

presented by
LRH

de tényleg, ez most komoly? én naívan kezdtem utána olvasni a dolgoknak de elképedés lett a vége. Napról-napra jobban kell koncentrálnom hogy a leesett államat a helyén tartsam.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.14. 03:46:15

Én komolyan azt hittem hogy egy darabig nem fog hajózni a szentem az azbeszt okán.
"Tom: Mi a francot csináljunk ezzel a hajóval, fullig vannak a falak méreggel!?"
"Misca: Szervezzünk rá cserkésztúrát a magyaroknak."

Boglárka te is szeretnél menni?

Grege 2008.05.14. 09:09:35

"Chuck Norris talalta fel a fekete szint. Sot, az egesz lathato
szintartomanyt o talalta fel - kiveve a rozsaszint. A rozsaszint Tom Cruise
talalta fel."

wazzeg Leander, meg a többi is :o))

Anon 2008.05.14. 09:11:45

Nekem úgy rémlik, hogy lefoglalták az azbesztes hajót. Persze ez semmit nem jelent, de ha tényleg van új hajójuk, arra azért nagyon kíváncsi lennék, hogy milyen.

Grege 2008.05.14. 09:12:46

basszus, én írtam Anon néven, a sajátomon szerettem volna, csak Anon-nak válaszolva, bocsi

Anonymous · http://wearelegion.blog.hu/ 2008.05.14. 09:30:00

Kaptam vádakat, hogy nem írok rendesen magyarul. Ezzel nem tudok vitatkozni, mert Arany veszett el bennem, de túlságosan is.

Ez a levél azonban a magyar nyelv brutális megerőszakolása. Eszembe juttatja, amikor olvasgattam valami plakátjukat, és fejben próbáltam angolra visszaforgatni a szövegeiket, mert magyarul értelmetlenek voltak. Angolul se találtam bennük túl sok értelmet, de itt már feltételeztem, hogy a megértéshez tanfolyam kell. (makes sense)

Amúgy szép táblázat.

Reformer 2008.05.14. 14:02:32

anafeb: bárki mehet, aki hivatalosan tagja az egyháznak, nincs súlyosabb etikai természetű problémája, és befizeti a lóvét.

gaben 2008.05.14. 16:20:39

Reformer, de ha az illető olvas, -horribile dictu- még kommentel is egy ilyen mókuskodó, szci-ellenes oldalt, az azért már kiesik az etikai rostán, nem?
:P

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.15. 23:48:04

A kék azbeszt a kék Dunán sikkesen mutatna. Kubuk Jenővel, a polgármester Jenővel a fedélzetén vagy a kék azbesztben.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.05.15. 23:51:58

Beingness, doingness, beingness :D Én csak sasolok. Azért igen csak be lehetett tépve, aki ezt kiengedte :D

kicsi Gaben: ha a szciről beszélsz, akkor olyan nem létezik, hogy etikai rosta. Csak olyan létezik, hogy likviditási rosta. Ha a tag tud tejelni és rábírják, hogy akarjon is, akkor oké. Ha nem, akkor kiesett :D

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.05.21. 12:17:57

amúgy is akartam menni a Karib tengerre :))

méregtelenítéstől valóban lehet jobban lenni, de ez nem kizárólag SCI érdem.

Amúgy ha valaki meggyógyul, az csodás dolog. Végül is mindegy miért, de megélni és már önmagában a betegség tudatot "letenni" is fantasztikus.

Warlimont 2008.05.28. 20:05:08

Előbb a szar, azbesztes hajójukat tegyék klírré! :)
süti beállítások módosítása