Bár alapítója szerint a "szcientológia technológia" teljes és mindenre választ ad, bizonyos területeken külső forrásból származó módszereket vett át.
Valószínűleg a tényleges lista sokkal bővebb, de ezeknél szerzői jogi okokból kénytelen volt megnevezni a forrást.
Mindezen területekről léteznek saját irányelvei és írásai is, de a gerincét ezek a művek alkotják. Én úgy tapasztaltam, hogy - főként a PR területen - amit ő tett hozzá, az nem egyszer a működésképtelenség irányába vitte a témát. Semmi sem bizonyítja ezt jobban, mint az egyház rendkívül rossz híre és a béna PR-osai.
A. Eladás
Az egyház regisztrátorai (egyházi szolgáltatások értékesítői) 2 könyvet használnak (ugyanattól a szerzőtől). Ez a képzésük egyik legfontosabb eleme. Amíg a szerző élt, rendszeresen tartott szemináriumokat az egyház eladással foglalkozó munkatársainak.
Ez a két könyv:
1. Les Dane: Surefire Sales Closing Techniques (Holtbiztos lezárási technikák), de megjelent "Big League Sales Closing Techniques" címen is. kép
Az egyházon belül Big League Sales v. BLS néven ismerik - a magyar szcientológus munkatársak egy kalózfordítást használnak, ami kinyomtatva megvan a legfőbb embereknek... (ennyit a szerzői jogok élharcosairól).
2. Les Dane: Strike-it-rich Sales Prospecting kép
Ez pedig a potenciális vásárlók felkutatásáról szól.
B. Marketing
A pozicionálási technológiát használja az egyház, amit Jack Trout és Al Ries könyveiből vett át.
Idézet:
1979. január 30-i kiadvány:
Van még egy marketing szakkönyv, amit elolvastattak a marketingen dolgozó emberekkel (ez 2002-2003 táján lett tananyag):
Sergio Zyman: Csak a profit számít (The End of Marketing As We Know It)
Persze lelkesen elolvastuk, fel sem tűnt, hogy ezek szerint a nagy Ron marketing módszerei csődöt mondtak?
C. PR
Itt két forrásból is merített Hubbard.
1. 1988. szeptember 12-én kiadott irányelv:
2. 1988. szeptember 18-án kiadott irányelv:
D. Hírszerzés, nyomozás, OSA
1. Szun Ce: A háború művészete
2. Carl von Clausewitz: A háborúról
No comment.
E. Adománygyűjtés
Az épületre adományokat gyűjtő embereknek ezt a könyvet javasolták tanulásra:
Jerold Panas: Asking: A 59-Minute Guide to Everything Board Members, Volunteers, and Staff Must Know to Secure the Gift (ez is lefordítása került tudtommal belső használatra).
kép
Valószínűleg a tényleges lista sokkal bővebb, de ezeknél szerzői jogi okokból kénytelen volt megnevezni a forrást.
Mindezen területekről léteznek saját irányelvei és írásai is, de a gerincét ezek a művek alkotják. Én úgy tapasztaltam, hogy - főként a PR területen - amit ő tett hozzá, az nem egyszer a működésképtelenség irányába vitte a témát. Semmi sem bizonyítja ezt jobban, mint az egyház rendkívül rossz híre és a béna PR-osai.
A. Eladás
Az egyház regisztrátorai (egyházi szolgáltatások értékesítői) 2 könyvet használnak (ugyanattól a szerzőtől). Ez a képzésük egyik legfontosabb eleme. Amíg a szerző élt, rendszeresen tartott szemináriumokat az egyház eladással foglalkozó munkatársainak.
Ez a két könyv:
1. Les Dane: Surefire Sales Closing Techniques (Holtbiztos lezárási technikák), de megjelent "Big League Sales Closing Techniques" címen is. kép
Az egyházon belül Big League Sales v. BLS néven ismerik - a magyar szcientológus munkatársak egy kalózfordítást használnak, ami kinyomtatva megvan a legfőbb embereknek... (ennyit a szerzői jogok élharcosairól).
2. Les Dane: Strike-it-rich Sales Prospecting kép
Ez pedig a potenciális vásárlók felkutatásáról szól.
B. Marketing
A pozicionálási technológiát használja az egyház, amit Jack Trout és Al Ries könyveiből vett át.
Idézet:
1979. január 30-i kiadvány:
"Van egy kiváló kis könyv, A pozicionálási korszak, melyet a Ries Cappiello
Colwell, Inc., 1212 Avenue of the Americas, New York, NY 10036 adott ki, és amelyet 88. szept. 13. R, Marketingsorozat 24. A POZICIONÁLÁSI KORSZAK címû irányelvként újranyomtunk és kiadtunk. Ez egy kiváló kis könyv." - L. Ron Hubbard
Van még egy marketing szakkönyv, amit elolvastattak a marketingen dolgozó emberekkel (ez 2002-2003 táján lett tananyag):
Sergio Zyman: Csak a profit számít (The End of Marketing As We Know It)
Persze lelkesen elolvastuk, fel sem tűnt, hogy ezek szerint a nagy Ron marketing módszerei csődöt mondtak?
C. PR
Itt két forrásból is merített Hubbard.
1. 1988. szeptember 12-én kiadott irányelv:
"A következőkben a Pozicionálás a PR-ban című füzet szövegét közöljük, amely
igen jó. A PR-sorozatban van a helye. Al Ries és Howard Geltzer írták, és a Ries Cappiello Colwell, Inc. kiadásában jelent meg az 1970-es években." - L. Ron Hubbard
2. 1988. szeptember 18-án kiadott irányelv:
"HATÉKONY KÖZÖNSÉGKAPCSOLATOK [Scott M. Cutlip és Allen H. Center, Effective Public Relations (Hatékony közönségkapcsolatok), kiadja a Prentice-Hall, Inc., Englewood Cliffs, New Jersey] Ez a könyv (Hatékony közönségkapcsolatok) meglehetősen jó. A PR alapvető technológiája ebben a könyvben, plusz a PR-ról és marketingről szóló iránylevelekben található." - L. Ron Hubbard
D. Hírszerzés, nyomozás, OSA
1. Szun Ce: A háború művészete
2. Carl von Clausewitz: A háborúról
No comment.
E. Adománygyűjtés
Az épületre adományokat gyűjtő embereknek ezt a könyvet javasolták tanulásra:
Jerold Panas: Asking: A 59-Minute Guide to Everything Board Members, Volunteers, and Staff Must Know to Secure the Gift (ez is lefordítása került tudtommal belső használatra).
kép