Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A szcientológia szervezeti felépítése II. rész

2008. március 25. - Reformer

Az előző post folytatása.


A diagram nagyobb felbontású változata:

http://img86.imageshack.us/img86/5817/commandchannels2007qc1.jpg





8. Könyv- és előadáskiadók

Két ilyen szervezet van.

8A. NEPI: New Era Publications International - Koppenhágában van. A feladata LRH és az egyház könyveinek és kiadványainak gyártása és forgalmazása Európa, Ázsia, Afrika és Ausztrália számára. Ezt úgy teszik, hogy hívogatják az orgok és missziók ezért felelős munkatársait. Külön kasszán van ez is. Minden munkatársa Sea Org tag.

8A. BPI: Bridge Publications International - Los Angelesben van. A feladata LRH és az egyház könyveinek és kiadványainak gyártása és forgalmazása Észak-, Közép- és Dél-Amerika számára. Ezt úgy teszik, hogy hívogatják az orgok és missziók ezért felelős munkatársait. Külön kasszán van ez is. Minden munkatársa Sea Org tag.

9. "Független" felügyelő hálózatok

Ebből több is van.

9A. OSA - OSA (Office of Special Affairs -különleges ügyek irodája, az egyház jogi és PR részlege, minden kontinensen és Sea Org egységben van irodája). Ez az egyház "titkosszolgálata" is egyben. A nemzetközi központ az OSA International, ez is Los Angelesben van.

Az OSA-nak igen széles hatóköre van az egyházon belül, gyakorlatilag bármely személyzeti döntést felülbírálhatnak, bármilyen jogi és/vagy PR-ügybe beleavatkozhatnak és bárkit azonnali hatállyal kirúgathatnak, ha "biztonsági kockázatnak" minősül.

Ezenkívül ők kézivezérlik a CCHR-t és az "emberi jogi" kampányokat (a képmutatás teteje, ismerve a Sea Orgos rémtörténeteket).

9B. CMO = Commodore's Messengers Organization (Commodore Hírvivőinek Szervezete). Amikor a Sea Org még hajókon volt a 60-as, 70-es években, ők voltak L. Ron Hubbard futárai (többnyire kiskorú gyerekek), aki a Sea Org, mint tengeri szervezet Commodore-ja volt (ez egy rang a kapitány fölött a haditengerészeteknél). Innen a név. A CMO azóta is többnyire 10-18 év közötti gyerekekből áll, akiket "még nem rontott a wog világ etikátlansága". Elég nagy hatalmuk van az egyházon belül, nem ritka, amikor 12-14 éves ügyvezetőik ordítanak a 40 éves mezei Sea Org taggal.

A Nemzetközi Összekötő Iroda (ILO, Int Liaison Office, lásd grafikon) melletti CMO egységet CMO IXU-nak hívják - CMO International Extension Unit rövidítése.

9C. FR (Flag Representative, Flag-képviselő). Ők képviselik a nemzetközi vezetést egy szervezetben. Minden szervezetben van ilyen - az a dolguk, hogy végrehajtassák a vezetés utasításait és hogy részletes jelentéseket küldjenek fel arról, hogy mi is folyik a szervezetben. Csak Sea Org tagok lehetnek.

9D. FBO (Flag Banking Officer, Flag banki tiszt). Minden szervezetben van ilyen - náluk van a kassza kulcsa, ők osztják szét a szervezet bevételeit az osztályoknak, és ők küldik fel a vezetésnek a részét.Csak Sea Org tagok lehetnek.

9E. LRH Comm (L. Ron Hubbard kommunikátora). Ők is képviselik a nemzetközi vezetést egy szervezetben. Minden szervezetben van ilyen - az a dolguk, hogy betartassák LRH technológiáját és gondozzák az irodáját (Ronnak minden szervezetben van a mai napig egy iroda fenntartva).

9F. Snr C/S - (Senior Case Supervisor, Rangidős esetfelügyelő). Ő felügyeli a szervezet összes auditorát és a technikai minőséget minden fronton. Minden szervezetbe kell legyen valaki, aki ezt végzi.

(folytatása következik)

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr98396079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a rekettyés 2008.03.25. 16:37:58

Na jo ezt értem de hol van Xenu???

Tatuka 2008.03.25. 16:40:45

Ott ül a COB Office-ban, nem látod?? :)))

nemtudom 2008.03.25. 17:13:54

1. Félretéve a komolyságot: létre kellene hozni a xenuizmust, ugyanúgy ahogy van sátánizmus is. Kicsit színesebb lenne talán egy hasonló blog, ha xenu látomásain keresztül mutatná be a scientológiát:)

(Ron mellékesen onnan tudta meg az igazságait, hogy ő Xenu reinkarnációja, és azzal, hogy tudatosítja az emberekben a történteket, csak növeli a zavart, ő nyer, nincs mese)

2. Vissza a bejegyzéshez:
Bevallom erre a szervezeti felépítés dologra nehezen szántam rá magam (mármint a végigolvasására), tényleg száraz volt, itt-ott kapkodtam a fejem, de a "9. "Független" felügyelő hálózatok " pont mindenért kárpótolt:S

3. Kedves Reformer, egyéb szcientológusok kezében lévő alapítványokról, cégekről tudni fogunk majd?

sagittarius 2008.03.25. 18:35:59

De most frankón: tényleg ezek a nyomorultak jelentik a legnagyobb veszélyt a Földre, kis hazánkra meg úgy általában mindenre és mindenkire, vagy Tótawé monomániája ennyire megfertőzött mindenkit, hogy minden bokorman szcientológust láttok?

Ugyanakkor akkora publicitást csináltok nekik, hogy majd még meg is köszönik.

Beszarok...

sagittarius 2008.03.25. 18:40:23

Azt még gyorsan elmondom azért, hogy szerintem aki hülye, haljon meg (vagy legyen felőlem szci-tag és fizessen, amíg beledöglik); szociáldarwinizmus vagy mi.

Ugyanekkora erővel a krisnásokat is lehetne pellengérre állítani, ott is totál agymosás folyik. Mint minden intézményes vallásban, kábé nyolcezer éve.

szerintem 2008.03.25. 18:45:50

Reformernek:
A jobb felső sarokban ahol a leírás van a blogról, ott az utolsó előtti sorban az "egyén" szó nem "egyéb" akart lenni?

Fantómas 2008.03.25. 19:37:14

Szeretnék minél többet megtudni erről az egész baromságról, jókat mosolygok az ilyeneken:

"CMO = Commodore's Messengers Organization (Commodore Hírvivőinek Szervezete). Amikor a Sea Org még hajókon volt a 60-as, 70-es években, ők voltak L. Ron Hubbard futárai (többnyire kiskorú gyerekek), aki a Sea Org, mint tengeri szervezet Commodore-ja volt (ez egy rang a kapitány fölött a haditengerészeteknél). Innen a név. A CMO azóta is többnyire 10-18 év közötti gyerekekből áll, akiket "még nem rontott a wog világ etikátlansága". Elég nagy hatalmuk van az egyházon belül, nem ritka, amikor 12-14 éves ügyvezetőik ordítanak a 40 éves mezei Sea Org taggal."


A Xenu az nem a Pokémonban volt? Vagy a Dragonballban? Ez az egész tisztára olyan mint valami eszement japán animefantasy butyuta sztorija, vagy mint valami debil szerepjáték.

Lollipop 2008.03.25. 19:41:32

Mióta ezek egyszerűen megvették (...fölvásárolták...) az Almássy téri Szabadidőközpontot, azóta igen, eléggé a bőrömön érzem ezeknek a ténykedését... Egyszerűen annyi pénzzel és olyan organikus kapcsolatrendszerrel rendelkeznek, hogy egy ilyen ügyet tök simán lebonyolítottak, nemhogy nagyobbakat!

tiboru · http://blogrepublik.eu 2008.03.25. 20:28:50

Mondjuk a struktúrából fix lófasz se látszik; vagy csináld meg kinagyítósra, vagy vedd le, mert így csak bosszankodik az ember.

És a szemet is roncsa.

tomicicmic · http://tomicicmic.blogspot.com 2008.03.25. 21:03:37

Turcsók vagyok-e? Tudok-e videót nézni? www.youtube.com/watch?v=JEjvVMRh4yo

IGAZA VAN-e turcsóknak? Minden körülmények között?

Igen, vagy NEM? :)

torró 2008.03.25. 21:04:32

Egyébként ezek tényleg veszélyt jelentenek a normális társadalmakra, már rengeteget olvastam róluk, nem véletlen hogy sok országból kitiltották őket. DE nálunk vigan szórakozhatnak, mert itt mindenféle figurákat engednek ténykedni, még a terroristák is vigadozhattak,mert nemszámít semmi csak ugye KŐCCSÖN!?

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.03.25. 21:13:31

Sagittarius!

Épp a Föld nem miattuk pusztul el, de majd ne legyél rest, nézzd végig amennyiszer bírod a Vidám Vasárnapot (fuj: ez reklám, de ez muszáj) és majd rájössze, hogy mennyire veszélyes a pszichológia, ha rossz kezekbe kerül.

Nem tudom hogy van-e érdekvédelme a scifi-be záródott emberek családtagjainak, de anno karosszériázás közben a régi Kossuthon nem egy rémtörténet hangzott el - igaz vagy se, mindenki maga dönti el - az egyház és a család huzavonájáról, hogy megpróbálják visszakaparintani fiukat, lányukat, azok vagyonkáját, családi életét.

Személyes ismeretségi körömben van olyan, aki hála L. Ron Hubbard-nak és a Dianetikának (tanfolyamot nyert a cégétől) zártosztályon végezte, pedig jóképességű gépészmérnök volt...

Szóval ha nem is maga az Anti-Krisztus, de valami kisinasa vagy jóembere lehet...

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.03.25. 21:16:25

Ja, és én elolvastam a Dianetikát - csalóka, mert hajlamos azt mondani róla az ember, hogy logikus és értelme van... ekkor még nem hallottam a szcientológiáról, talán nem is létezett még... csak érdekeltek néhányunkat az elvont dolgok.

Koczeka, a pampák királya (törölt) 2008.03.25. 21:20:56

Szintén Sagittarius! Tájékozódj!

A krisnás magát áldozza fel, a szci magát, és azon felül mindeét és mindenkijét.

Keresztény létemre szoktam adni krisnás könyvmolyoknak a teszkó-parkolóban aprót, cserébe adnak - ha kell ha nem - könyvet, amit rendre kidobok: nem összeegyeztethető a hitemmel, de ezen ne múljon. A szci ennyivel nem elégszik meg:-(

sagittarius 2008.03.25. 21:27:41

Továbbra is azt mondom: aki olyan hülye, hogy akkor erővel hat rá akár a szcientológia, akár az a tehetségtelen, visszataszító bohóc vasárnaponként az ATV-n, az megérdemli.

Mint tudjuk, hülyének lenni alkotmányos jog. Ha a családjánál is fontosabbnak tartja azokat az elmebeteg bűnözőket, az a család hibája is. Nekem senki ne mondja, hogy egy kiegyensúlyozott, boldog, normális családból bárki ezek hálójába kerülhet.

Vagy szellemileg, vagy lelkileg, vagy mindkettő szempontjából gyenge az, aki ezeknek bedől.

És akkor meg is érdemli. Egy szalmaszálat nem lennék keresztbe tenni senkiért, aki csatlakozott akár a szcihez, akár a hitgyülisekhez, akár a jezsuitákhoz; nekem egy lére pendül MINDEN intézményes vallás.

torró 2008.03.25. 21:32:09

Modjacsak Yerikó850! Nekünk karosszériásoknak Ilyen egyformán jár az agyunk? Üdv.

Lord_Cica (törölt) 2008.03.25. 22:00:12

Lollipop 2008.03.25. 19:41:32

A blahánál is volt/van(?) egy központjuk. Régebben naponta elmentem előtte, és nagyon idegesített, hogy állandóan leszólítottak/elém álltak. Olyan erőszakos bagázst még nem láttam.

sagittarius 2008.03.25. 22:30:54

sagittarius!
Vagy szellemileg, vagy lelkileg, vagy mindkettő szempontjából gyenge az, aki ezeknek bedől.
És akkor meg is érdemli.

ez erős. sztem meg nem érdemli meg senki..mondjuk én nagyon pipa vok ezekre látatlanban is..(értsd:nem találkoztam még xenu által beszippantott arccal)de azért ezt nem kívánom senkinek, még a lelkileg/szellemileg gyengéknek se.elég sokat olvasgattam a dologról, meg láttam pár VV-t is hát nahh szavak se nagyon vannak erre..

Napi bullshit · http://napibullshit.blogspot.com 2008.03.25. 23:16:59

van meg nehany hasonlo szervezet, pl. 101 "Siker"akadémia, és egyéb ordas lehuzasok... Es a csoportos agymosas nagyon brutalis, akkor is mukodik ha AZT hiszed hogy felkeszultel ra... Ne becsuld ala az emberi gatlastalansagot!

r. 2008.03.26. 00:36:06

sagittarius, nem kevés az a gyerek, aki ebbe az egészbe beleszületik. Azoknak a legkeményebb kitörni.

Nemfontos 2008.03.26. 01:21:57

Sagittarius:

Régen én is így gondolkoztam, pl a drogokról: aki hülye, haljon meg. Legyen ingyen, osztogassuk az utcán, aztán két év alatt kipusztulna az a réteg, amelyik volt olyan hülye, hogy belövi magát.

De gondolj bele mit tennél, ha a gyereked lesz drogos? Vagy az egyetlen gyereked kerül a szci közelébe? Akkor is azt mondanád: aki hülye haljon meg?

Erre még nem találtam választ én se...

candy · http://wunderbike.postr.hu 2008.03.26. 08:20:15

Lehet, hogy a szci-k tulajdonképpen a pszichológia monopóliumáért küzdenek?

candynak 2008.03.26. 10:31:23

Nem. Ők a pénzért és a hatalomért küzdenek, és ehhez használják fel a pszichológia dark-hubbardomán elfajzott módszerét, szektailag.

Szocske 2008.03.26. 11:09:01

Segitseg, fennakadok a spamszuron!

Szocske 2008.03.26. 12:14:44

Ez bezzeg atment :-)
A "the profit" cimu filmrol probaltam egy korabbi bejegyzesnel megemliteni, hogy akarmilyen pontos is eletrajzilag, az egesz mu minosege kb olyan, mintha szexfilmek beszelgetos reszebol lenne osszevagva.

ThufirHawat 2008.03.26. 12:59:18

A pornófilmekben vannak beszélgetős részek?

Szocske 2008.03.26. 13:10:12

Talan ezert nem tetszett a spamszuronek sem a hasonlatom? :-)
Vagy azt nem akarta, hogy a koromrol adjak ki informaciot? :-)
süti beállítások módosítása