Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A térítés kudarcrátája: 99%

2008. március 11. - Reformer
A következő adatok Jeff Hawkinstól származnak - több mint 30 évig volt a Sea Orgban, sokáig ő volt az egyház marketing vezetője.

3 éve a következő volt a helyzet, azóta valószínűleg sokat nem változott:

- 200,000 név volt azon nemzetközi összesített listán, akik már valaha részvettek szcientológia tanfolyamon vagy auditáláson

- 2,000,000 név volt azon a listán, ahol a könyvvásárlókat tartották nyilván (pedig 18 millió példányban elkelt a Dianetika könyv állítólag!)

Mindkét listának kb. 20-30%-a rossz/ismeretlen cím volt.

16,000 - 18,000 volt azon különböző emberek száma az egész világon, akik azon a héten valamilyen oknál fogva bementek egy szcientológia szervezetbe (szolgáltatás vagy akár látogatás)

Egy-egy rendezvényen megjelenők száma (az élő nemzetközi rendezvény + az összes helyi bemutatása az összes szervezetben): átlag 20,000 - 30,000, a csúcs 40,000.

Tehát kb. 50,000 aktív szcientológus lehet, de ez már optimista becslés.

Tehát még a 200,000 aktív, amit a múltkori posztban írtam, is csúsztatás volt az illető részéről.

A 8-10-20 milliós szám, ami az egyház állít, az azok száma lehet, akik valamilyen formában kapcsolatba kerültek az egyházzal.

Tehát ha a 20 milliót vesszük alapul, kb. 99%-os a térítés bukási rátája.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr68375798

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a rekettyés 2008.03.11. 13:03:48

Nem sikeres vallás nem sikeres embereknek...

Nocsak (törölt) 2008.03.11. 13:11:51

Nem sikeres vallás, de igen sikeres vezetők, akik mások pénzét szedik el, és abból gazdagodnak meg!!

ThufirHawat 2008.03.11. 13:16:25

Szeretnék én ennyire nem sikeres lenni. :o) De azért mégsem leszek ilyen szcientológus izé.. (De qrva nehéz ezt leírni...).

zala 2008.03.11. 13:44:32

én is inkább lennék mentát, mint operatív tethán :]

zala 2008.03.11. 13:44:32

én is inkább lennék mentát, mint operatív tethán :]

zala 2008.03.11. 13:45:42

nem is kétszer mondtam kétszer mondtam :\

Tertumma 2008.03.11. 14:07:25

Tethán homesztosz vagy biovertillábilis korvekt? Ez a kérdés.

Denus 2008.03.11. 14:10:11

Bocsássa meg a világ, de én azt sem tudom, miről szól ez az egyháznak nevezett valami.
Néha hallani, hogy az egykor szebb napokat megélt Tom Cruise mekkora fan és beszólogat mindenki másnak, de ez mire jó?
Nem ítélkezem, ártatlan bociszemekkel bámulok ki fejemből, és kérek meg valakit, hogy írja már le, miről van itt nagyba'szó.

a rekettyés 2008.03.11. 14:14:43

ThufirHawat 2008.03.11. 13:16:25

Egy pillanat az hogy egy két vezetö felsö szinten baromi jol elvan az nem azt jelenti hogy mindenkinek jo. A legtöbb aki ezt a szart müveli észre se veszi hogy vesziti el az emberi kapcsolatait hogy megy tönkre anyagilag és még jopofát is vág hozzá... undorito.

hexy 2008.03.11. 14:37:10

ajánlom az idevágó south park részt. abból minden kiderül.
:)

secret squirrel 2008.03.11. 15:06:51

denus: parancsolj
mia.szcientologia.org/
még nem olvastam, de pont van fél óra a munkaidőmből

a rekettyés 2008.03.11. 15:15:09

Szerintem itt érdekesebb cikkekket találsz csak hogy tiszta képet kapj mi is ez valojában és hogy ne a hivatalos mellébeszélést olvasd.


scientology.freeweb.hu/xenu.html

scientology.freeweb.hu/

secret squirrel 2008.03.11. 15:25:38

igen, elkezdtem de elég MLM szagú volt és abban eddig is biztos voltam hogy egy hülyeség. Vajon matricás autót nem adnak?

Dia 2008.03.11. 16:09:02

Még középiskolás koromban (most 28 vagyok), zöld napon mentem az utcán és egyszer csak leszólítottak, hogy töltenék-e ki egy tesztet, objektív képet ad a személyiségemről, képességeimről...stb. Nos, akkor még fogalmam sem volt mi az a scientológia és dianetika. A teszt után rámtukmáltak egy könyvet (dianetika), meg is vettem. Nos, az a könvy már egéz hamar a kukába kötött ki, és akkor éretlen kamaszkéntt még azt sajnáltam, hogy miért nem mozira költöttem a köynvért fizetett összeget. Amikor rég elfeledettnek hittem a scientológiát, egyszer csak a postaláda tele volt mindeféle névre szóló röpiratokkal. Nem győztem mindig a kukába dobni, nem ragáltam semmire. Egyszer csak küldtek egy szórólapot, amin az emberi agy képességei...stb tréning volt. Itt kamaszként újabb hibár követtem, mert még nem láttam a fától az erdőt, és elmentem arra a tréningre. Meg is bántam. Utána már kézzel írt, személye szóló levelet kezdtek el irogatni, és képzésüket ajánlották fel, hogy mehetek akár amerikába is. Mai eszemmel tudom, hogy gyakorlatilag a 18 éves korosztályra ha tudnak rászállnak, és mindent elkövetnek, hogy a szüleiktől elszakítsák az emberket. Szerencsére ezek a levelek is mentek a kukába. Egyszer csak megírtam, hogy töröljék ki az adataimat, hagyjanak békén. Szóval szülők figyeljetek, mert 18 éves gygerek az ugye már nagykorú és tökéletes iődzítés, hogy a magát totál felnőttnek képzelő embereket megpróbálják magukhoz édesgetni. Pesrze 10 éve még nem volt ennyire elterjedt az internet előfizetés és nem terjedtek ilyen sztorik sem az idegen bolygókról...stb, nagy homályba burkolózott ez adianetika és kíváncsiak voltak sokan. Pesrze, hamar el is menekült onnan a többség. Az viszont tény, hogy levelem óta, többet nem írtak nekem, békén hagynak.

Dia 2008.03.11. 16:10:50

bocs, a sok elgépelésért

Leonard Zelig 2008.03.11. 16:38:58

Az viszont tény, hogy levelem óta, többet nem írtak nekem, békén hagynak.

Pedig le is lőhettek volna. - ahogy a régi sutka tartja, de te bizonyára túl fiatal vagy a sutkához is.
süti beállítások módosítása