Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Blogbejegyzés-ajánló: Az Aljas Kúszóbab és a szcientológia

2009. szeptember 08. - Reformer

Ajánlott olvasmány:

Mainframe's Happy Place - Az Aljas Kúszóbab és a szcientológia

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr221368597

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ammonia73 2009.09.08. 17:56:54

juj...hát felmentem az oldalukra és elolvastam néhány szöveget...ez valami borzalom...milyen primitív. És ezt most nem azért mondom, mert megtudtam, hogy szcientológus a srác...:X
A "Meghülyült a nőm" - hát...:D:D:D

bumburnyak 2009.09.08. 20:53:52

Sőt. A zenekar tagjai minden évben eddig részt vettek a Rockmaratonon a drogmentes füzetek osztogatásában is. Idén nem jártam arra, szóval nem tudom, mi volt. Emlékeim szerint fenn volt jó sok kép is róla a neten, be is tettem a könyvjelzőim közé, de a cím már nem található.
Apropó, nálam a drogmentes.hu sem elérhető.

ShadowPhrogg32642342 (törölt) 2009.09.10. 17:56:40

drogmentes itt 200 sajnos, szívesen látnék rajta valami 400nál nagyobb hibakódot :D

Matrox 2009.09.12. 11:23:49

Kényszer/edett/ phatologizáló vagyok. Ezt hívják szeparált szorongásnak.

Bús Zsolt-Szcientológus 2009.09.12. 21:17:21

Fúúúúú!

Hát ezek amiket írtatok ezek tényleg nagyon dúrvák!

Én még soha sem hallottam erről a zenekarról és hogy még Szcientológusok is lehetnek (vagy ki tudja az igazségot) hát ez tényleg nagyon komoly!

Nagyon várom a további hozzászólásokat.

Annyira érdekes dolgokat írtok.

Köszönöm nektek!

Erről nekem is tudnom kell!

kalman 2009.09.13. 11:35:29

Üdv.
Bár ez ne mide tartozik, de ezt a levelet kaptam egy volt ismerősömtől:

"Kedves Szcientológus!

Országtúránk alkalmából eddig három helyszínen tartottunk előadást, nagy-nagy sikerrel:
Szekszárdon, Veszprémben és Miskolcon.
Még egyszer köszönet a helyi segítőinknek: Baráth Krisztának, Nagy Andornak és Dienes Attilának!!! :-)

Jövő kedden Nyíregyházára megyünk , ahol a fő segítőnk: Hernáczki Ibi. Nagyon nagy szeretettel várjuk a Debreceni misszió közönségét is erre az előadásunkra!!!

Program:
18.00-18.15-ig megérkezés
18.15-19.15-ig: Az Alkalmazott Oktatástan általános tájékoztatója, melynek témája: Az elmúlt tanévben végzett kísérleti projekt eredményei, idei tervek, és a BRILIÁNS ötlet.
Előadók: Gaal Zsuzsanna ügyvezető igazgató és Gaján Éva képzési vezető

Helyszín: Nyíregyházi misszió

Szeptember 22-én Pécsre megyünk, Hegyi Évi szervezésével, október 1-jén pedig Szegedre, ahol Ács Józsi a főmufti.

A budapesti előadás időpontját október 7-re tűztük ki!!!

Várjuk azon városok jelentkezését, akik még úgy érzik, hogy van 15-20 emberük, aki szívesen meghallgatná az Alkalmazott Oktatástan bemutatkozását nagyszerű eredményekről, izgalmas tervekről.

Várunk mindenkit a hozzá legközelebb eső helyszínünkön. Találkozzunk személyesen!!!

Barátsággal:
Gaal Zsuzsanna és Gaján Éva
30/900-3488 és 70/619-7982
Alkalmazott Oktatástan
www.alkalmazottoktatastan.hu
"

Ehhez kommentet írnék:)
"ahol van 15-20 ember aki meghallgatná"
:D
Ez mindent elárul.
kül. milyen sikereket szeretne bemutatni? amikor, pont, hogy nem sikerült a tervük?
üdv.

bumburnyak 2009.09.13. 11:55:35

@Bús Zsolt-Szcientológus:
A különbség ott van, hogy Ön, kedves Zsolt, hallott valamit, én pedig a két szememmel láttam valamit...

@kalman:
Nem mész el meghallgatni? :D
Ezek szerint Éva már leülte a börtönbüntetését. :)

Ammonia73 2009.09.13. 13:05:59

Ide csak szcientodolgozók mehetnek? Mert akkor tényleg érdekes, hogy "ahol van 15-20 ember aki meghallgatná" ...tehát nem minden misszió rendelkezik van 15-20 dolgozóval? Mert gondolom, ha lennének, mindenhol "szívesen" meghallgatnák, hiszen munkahelyi kötelesség :D:D:D

Zero Hour 2009.09.13. 16:34:33

@Ammónia73: Ne javíts: - Nincs (és már nem is lesz soha).

Ammonia73 2009.09.13. 17:55:45

Zero Hour: úgy érted, tényleg kihalnak lassan a központok munkatársilag? :)
Ezt 2 órája töltötték fel. (Tory és Morris Aleksander)
www.youtube.com/watch?v=on8QKe6XmHI&eurl=http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fuser%2FXENUTV&feature=player_profilepage#t=11
Annyira nem vagyok jó angolból....valaki elmondaná a lényeget? Köszi :)

Zero Hour 2009.09.13. 21:59:41

@Ammónia73: Igen, úgy :) kevés van hátra nekik, haldokolnak minden városban, minden országban.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.09.14. 00:43:50

Izé, van debreceni misszó?
Azt hittem (meg ebből vmi belsős vicc is volt), hogy az OT9 előbb kijön :D

Ammonia73 2009.09.14. 19:04:57

...sőt, Nyíregyházán is van (ott már jártam nemrég :D) most költöztek, és azon gondolkodtam, hogy lehetne szórólapozós tüntetést csinálni máshol is, nem csak Budapesten...
(?)
süti beállítások módosítása