Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

RIP David Carradine

2009. június 04. - Reformer

Az Indexen elég jó nekrológ jelent meg, ahhoz nem tudok sokmindent hozzáfűzni:

 

http://velvet.hu/celeb/2009/06/04/david_carradine_nekrolog/

Illetve egy dolgot. Felmerült az egyház neve is vele kapcsolatban, ugyanis többször feltűnt a szcientológia egyház Los Angeles-i Hírességek Központjában.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A felesége és mindkét lánya a jelek szerint szcientológus:

Anne Bierman (OT V)

Sienna Carradine (3 tanfolyam)

Calista Carradine (10 tanfolyam)

Ő maga ezt mondta a New York Times-nak:

Végeztem ott néhány tanfolyamot - mondta Carradine. Én ugyan nem vagyok szcientológus, de elég jól ismerem ahhoz, hogy azt mondhassan: ez egy nagyon értelmes dolog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr81164552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

balapety 2009.06.05. 07:43:07

Nyugodjon békében.Ha az volt,ha nem.

prometheus_X 2009.06.07. 10:27:06

"ez egy nagyon értelmes dolog"

Ja. Amíg csak a Dianetikát olvastam, addig én is így voltam vele. Csak az a csúnya gonosz Internet ne lenne, ahol az ember utána tud nézni a dolgoknak.
süti beállítások módosítása