Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Adományozzon csoportos beszedési megbízással!

2012. április 08. - Reformer

Újabb pénzbehajtási módot eszeltek ki az egyház nemzetközi központjában.

Most már csoportos beszedési megbízással is lehet havi rendszerességgel adományozni. 

A naiv "hívők" persze azt gondolhatják, hogy így, a védelmi pénz megfizetésével egyszeri megkeresések nem lesznek. Muhahaha...

Íme a kiküldött formanyomtatvány:

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr964371687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dr. Kix 2012.04.09. 11:47:08

Mit mondana egy szci, ha az adomány és a "bűnöző csere" közé párhuzamot vonnánk? Van erre hivatalos álláspont?

Orbánviktor 2012.04.09. 14:39:16

Nagyon jó a szöveg,
mintha német precizitással illene ez az eszköz(levél)bárkire akinek kiküldik.

Felfedeztem az ellenszándékot az u.i.-ben.

"Ne hagyd ki ezt a lehetőséget...", aki ezt írta bizonyára kihagyta a nagy lehetőséget.
Ha ezt a részt a lelke legöszíntébb bugyraiból adta elő az illető, akkor a következő lehet a szitú:
-Az IAS megbukik, és nem lesz mégegy lehetőség
-Tuti lesz még lehetőség, de az illetőt csak a pénz érdekeli

U.i: azért jó, hogy fel van tüntetve az u.i-ben az az opció, hogy ki is lehet hagyni ezt az óriási lehetőséget

Ammonia73 2012.04.09. 17:53:14

Ezt komolyan gondolják a mai gazdasági helyzetben? :D
Az emberek örülnek, hogy élnek és van lyuk a szájukon. :)

bot23 2012.04.10. 14:03:57

@Ammónia73: A közmondás szerint nem a szájukon!De mindegy :))!

Orbánviktor 2012.04.10. 21:44:59

Bonyai Péter azt mondja, hogy a szci kiválthat egy átmeneti euforikus érzést.
Rendben, akkor ez azért jobb, mint a kábítoszer, mert igaz, hogy sokba kerül, de nem egészség romboló. Ha az ember megtermeli otthon a füvet, és elszívja annak is megvan a hatása, és nem kell fizessen érte, de a szcinél nincs ilyen: aki nem fizet az nem kap az érzésből.
Ez érdekes.

bot23 2012.04.12. 10:30:03

Ki itt, ki ott fizet a jó érzésért, aztán továbbmegy, de szci. állítólag mindig mindenért fizet a szektában!Ez nem tünik fel nekik??

Guy_Montag 2012.04.16. 16:10:56

@bot23: nem tünik fel nekik.
én is csak annyit vettem észre, hogy a kedvesem valamiért egyáltalán nem néz southparkot, csak a rendkívül unalmas The Simpsons-t.
néha azért megnézett velem egy-egy southparkot, de a 912. epizód ( ez a szi-s rész ) nézése közben ingerlékeny lett. persze nem tünt fel nekem, hiszen a lány eléggé neuro, így általános a hangulatingadozás nála.

hihetetlen, hogy habár minden nap valami újabb
u n d o r í t ó dolgot tudok meg róla, még mindig szeretem és visszavárom. ez igazi, ezt nem dogmák határozzák meg.

hogy tetszik az új logom? :)

bot23 2012.04.16. 23:19:21

@dubai_tennis: Nem tudom milyen érzés egy szcis baráttal vagy barátnővel élni, nem irigyellek benneteket, de így , hogy van egy szcis gyermekem csak azt tudom mondani én nem csinálnám, leülnék vele és komolyan feltenném neki a kérdést vagy én vagy a szekta??!! Ha engem választ, akkor itt a vége a szektás múltnak, ha meg azt választja akkor meg ugyis menthetetlen. Nem akarok senkit megbántani, de én akiket ismerek volt szci tagokat akik kiléptek olyan furcsa gondolkodásmódjuk maradt. Most olvastam Reformer könyvét ö már kb 6 éve lépett ki, kiváncsi lennék rá ő azóta milyen életet él és mennyiben változott meg az élete a hosszú szektás múlt után. Mondjuk a könyvben leírtak alapján csodálkoztam, hogy a sok atrocitás ellenére is maradt és ment Koppenhágába auditáltatni stb. és nem hagyta az egészet már sokkal előbb abba.

bot23 2012.04.16. 23:20:06

@dubai_tennis: És mégis miket tudsz meg róla, ami publikus??

TellVilmos 2012.04.17. 01:10:11

@bot23: "Mondjuk a könyvben leírtak alapján csodálkoztam, hogy a sok atrocitás ellenére is maradt és ment Koppenhágába auditáltatni stb. és nem hagyta az egészet már sokkal előbb abba."

Ezen könnyű meglepődni. Ha nem érted a mozgatórugókat.
A szciben sok a vallásos ember. Nem keresztény módon vallásos természetesen. Ott bent hiszel abban, hogyha letisztítod az előző életeidet, akkor egy tisztább, tudatosabb szabadabb szellemi lénnyé válsz és ha jól csinálod, akkor nme kell visszaszületned következő életbe. Mivel ott van a reinkarnációba vetett hit. És amúgy meg Rontól tutdod, aki majdnem az Isten maga, hogy ez az egyetlen létező technológia amivel ezt el tudod érni. A Budhizmus ehez képest smafu.

Ezen felül Péternél ott volt egy másik dolog is. Képzeld el, hogy belépsz egy szervezetbe úgy, hogy a normál életbeli tanulmányaidat nem csinálod meg. Igaz, hogy az egyházon belül rengeteget tanulsz és bent óriási tudást szerzel, ami a benti életben vetekszik a kinti doktorátussal, de ez a "wog" világban mit sem ér. Ráadásul ha Sea Org tag vagy, akkor csak úgy tudod teljesíteni a benti követelményeket, ha szinte teljesen elvágod a kinti kapcsolataidat. Képzeld el milyen félelemetes azzal szembesülni, hogy eddig parancsnok voltál, de ha kiraknak, se kapcsolati rendszered, se képzettséged, se exiztenciád. Ha nagyon rossz paszban vagy, akár mehetsz is a híd alá valamelyik városban mint hajléktalan. ez azért elég nagy bukás egy parancsnoki beosztás után és kevés ember tudja könyedén elviselni ezt a gondolatot.

És ha érthetően írtam le, akkor megláthatod, hogy ott bent egy csapdahelyzetbe kerül az ember. Veszélybe kerül a szellemi örökkévalósága ha kidobják és ráadásul elnyomóvá nyilvánítják, de ezen felül a saját fizikai, biológiai léte is tényleges veszélybe kerül egy kirúgás esetén.

Valamyennyire érthető a levezetésem?

Dr. A. Nordenholz 2012.04.17. 09:29:11

@TellVilmos: "A szciben sok a vallásos ember." A legtöbb szkí valóban szajkózza, hogy "előző életek" de itt meg is állt a "vallásosság". Egy robotot is be lehetne erre programozni vagy magnófelvételről is mehetne a duma, hogy "szellemi örökkévalóság". És mivel ez egy demagóg szöveg, nem is lehetnek ezzel kapcsolatban valóban tudatosak. A magnószalagnak sincs tudatossága.

Dr. A. Nordenholz 2012.04.17. 09:34:55

Különben meg lehet kérdezni bárkit, aki kilépett. Hányan gondolják, miután kiléptek, hogy valóban "halhatatlan" szellemi lények? Csak amíg bennt vannak, a szkí köldökzsinórra kötve:) Nem olyan lightos tudás ez:)
"A Budhizmus ehez képest smafu." Ehhez képest még a leglightosabb buddhista is vallja ezt. Pedig még techjük sincs...:D:D:D
Szóval, mennyire vallásos egy szkí?

Ammonia73 2012.04.17. 10:34:26

Bezárt egy Narconon központot a Quebec-i egészségügyi minisztérium...:)
Az ott leledző 30 "kezeltet" áthelyezték máshová.

www.youtube.com/watch?v=2v4b3m8ohlU&feature=g-all-u&context=G2b33c15FAAAAAAAADAA

www.youtube.com/watch?v=B_aae0V3yDo&feature=relmfu

Köszönjük szépen az ottani anonoknak és főleg David Love-nak, nagy szerepük volt ebben. :)

Guy_Montag 2012.04.17. 10:52:55

de ennék egy hagymás babot.
pedig nem is szeretem.

@bot23: a kiderített dolgok ( m é g ) nem publikusak.

Guy_Montag 2012.04.18. 03:52:45

@bot23: meg szerintem nem is lesz publik, mert semmi jelentősége ezen specifikus adatoknak a rendszer egészét tekintve.

bot23 2012.04.18. 09:03:54

@dubai_tennis: Ok, én csak olyan infóra gondoltam, hogy oszd meg velünk, ami nekünk is tanulságos lehet esetleg, bár tényleg nincs konkrét mindenki számára használható recept szci ügyben !!

Guy_Montag 2012.04.18. 15:14:58

@bot23: tulajdonképpen nem tehetsz semmit.
ha valaki úgy dönt, ahogy, ezt tiszteletben kell tartani függetlenül attól, hogy valóban az illető döntése-e, vagy befolyásolták. ( naná, hogy befolyásolták )

talán annyit tehet az ember, hogy tudatja, ha úgy dönt, hogy kilép az illető, akkor van hova mennie (család). kivéve persze, ha a család is szci. na az már kemény dió.

az egyik legnagyobb visszatartó erő a kilépést illetőleg, hogy a wog világgal a végére már nem sok kapcsolata van a tagnak. magyarul nincs hova mennie. a való világ beli kapcsolatokat nagyon nehéz helyrehozni, de nem lehetetlen.

nem tudom, hogy érdemes-e túl sokat agyalni a dolgon, mert annak nincs sok értelme, hogy emiatt a te életed is tönkremenjen.
nekem nem a gyermekem lépett be, "csak" a kedvesem, de így is nagyon nehéz feldolgozni, minden nap minden percében rá gondolok, akármit csinálok is.

bot23 2012.04.18. 18:27:34

@dubai_tennis: Biztosan rossz neked is, de keress inkább egy normális gondolkodású új párt /nagyon sok ilyen van/, mert neki nem te kellesz, hanem az elv. Bocsi!

Guy_Montag 2012.04.18. 19:14:24

@bot23: erre persze én is rájöttem, de úgy érzek, ahogy. nincs értelme mást keresni, amíg őt szeretem.

sakk.

bot23 2012.04.18. 22:49:44

@dubai_tennis: Akkor, mint korábban is tanácsoltam mattot kell neki adni, ha szereted is, rövid az éle! :((

Guy_Montag 2012.04.19. 01:26:50

@bot23: de legalább nem életlen.

Guy_Montag 2012.04.19. 01:39:14

@bot23: na komolyra fordítva a szót:
logikus, amit mondasz. de ugye érzelmi dolgokban érzésekre hallgatunk?

bot23 2012.04.19. 09:38:56

@dubai_tennis: Már van egy kis élet tapasztalatom, ezért tanácsoltam csak és nem akarok beleszólni az életedbe. De én nem futnék olyan vonat után ami nem vesz fel!! Logikusan továbblépnék és inkább megvárnám a következőt!

Guy_Montag 2012.04.21. 21:20:53

@bot23: apropó élettapasztalat.

mit mond az élettapasztalatod a saját ügyedben?
használ, amit mond az élettapasztalatod?

bot23 2012.04.21. 22:58:29

Némiképp igazad van, de nekem a gyermekemről van szó, akit olyannak kell elfogadnom amilyen.Igazából rendkivül jó fej, szorgalmas, csak iszonyú hiszékeny, de nekem nem hiszi el, mást meg még nem sikerült meggyőznöm, hogy beszéljen vele, vagy , ha beszélt is nem jól közelítette meg a dolgot és minden a viszályára sült el. De én úgy gondolom, ha szeretek valakit, akkor áldozatokat kell érte hoznom, de neki viszont. Azért mondtam azt leülnék vele és kész tények elé állítanám vagy én vagy a szektája, egyháza? Ha az utobbi mellett dönt nincs miről beszélni, akkor hiába a szerelem sajna!
Egyébként persze könnyű tanácsot adni! Nekem van egy ismerősöm, aki nős volt 2 gyermekkel. A szülei vállalkozásában dolgozott, megvolt mindene, aztán belépett az asszonyka a hitgyülibe, aztán elkezdték árulni az új házukat és autójukat elköltöztek a szomszéd városkába albérletbe, a fiú elment a Tescó -ba árúfeltöltőnek az agrár diplomájával , a saját szülei megvették a fiuk házát, ami üresen áll az unokák nevére iratták, meg vettek egy lakást amiben lakik jelenleg a fiuk a családjával az albérlet helyett, Hogy az unokák ne nélkülözzenek és happy a szülők belebetegedtek a fiuk meg jár a h. gyülibe és boldog! Nem fura?Bocsi , nem akartalak untatni! De valahol határt kell húzni, az önzetlenségnek!

bot23 2012.04.21. 23:06:22

Egyébként én szivesen venném és veszem is a jó tanácsokat, kaptam is eleget, de tényleg nem használt, amíg nagy általánosságban beszélgetünk, látszólag minden oké, de ahogy a szekta kerül szóba, a gyermekünk tűzokádó sárkánnyá válik időnként, és tudod, szívem szerint/ én aki imádom a gyermekemet/ sokszor mondtam volna már, hogy hagyjuk az egészet majd jöjjön vissza akkor, ha kilépett, de ezt nem merem meglépni, mert félek, hogy elveszítem őt, pedig ezt már sokan tanácsolták!

Guy_Montag 2012.04.22. 09:10:29

@bot23: őrületesen figyel itt mindenki.

disconnect megvan?

ha nincs , akkor annyit elárulok, hogy semmilyen módon nem lehet a kedvesemmel kapcsolatot létesíteni. nem lehet elérni, nem lehet róla semmit tudni.

szerencsés vagy, hogy a gyermeked szóba áll veled, ami egyben furcsa is. ha SP vagy, akkor ez hogy lehet? ha meg nem vagy SP, akkor az azért fura, mert egy idő után azzá válik az ember, ha mondjuk a gyerekét le akarja beszélni a szciről. te pedig évek óta, ugye...

egyre kevésbé kerek nekem az, amit itt látok.

"értik, mit nem értek?"

bot23 2012.04.22. 18:49:27

@dubai_tennis: Nekünk a párommal a gyermekünkkel mindig super kapcsolatunk volt, és én voltam az egyházban is és mikor vele beszéltem , pontosabban vitáztam olykor azt mondtam , ha elszakít az egyház tőled, mármint a gyermekemtől, képes vagyok a végsőkig elmenni, én ezt komoly fenyegetéssel meg is spékeltem, pedig egyébként teljesen normális, higgadt, hétköznapi ember vagyok, én ha a gyermekemtől elszakítottak volna felvállaltam volna a teljes médiás szerepléseket, ha kell minden pénzemet sztárügyvédekre költöttem volna. Egyébként bocsi, hogy /örülten /nem figyeltünk rád, de én nem emlékszem , hogy korábban hallottam volna a történeted.Miért nem kéred a családja vagy a rendőrség segítségét, ha tényleg ez a helyzet! Egyébként jó pár emberke történetét ismerem velük személyesen ,rendszeres email, skype stb. tartottam ill, tartok kapcsolatot.

bot23 2012.04.22. 18:56:18

Egyébként én a legtöbbet köszönhetem N.Z.-nak aki a Juszt müsorban nyilatkozott. Neki a mai napig nagyon hálás vagyok! Hogy idejében helyretettük a dolgokat és úgy mond levédtük a 25.órában az értékeinket a szci elől. Csak a legfontosabbat nem sikerült mentenünk és ő a gyermekünk pedig mindent megpróbáltunk, de minden a viszályára fordult. De nem adjuk fel. Jó lenne tudni a keresett hölgy nevét valamit uton módon hátha tudnánk neked valahogy segíteni! Többiek is figyelem SEGÍTSÜNK!!! dubai_tennis-nek. Bár ahhoz, hogy segíthessünk valamit közelebbit nem lehetne tudni a kedves hölgyről?

Guy_Montag 2012.04.22. 19:01:23

@bot23: rólad csak annyit, hogy meglátásom szerint nem minden arany, ami fénylik.

személyes adatot (mint pl név), nem osztok meg itt.

hogyan tovább?

Ammonia73 2012.04.23. 07:21:22

Akit érdekel, hogyan folyik a TR...
www.youtube.com/watch?v=xlWf_bW4Pv8&feature=relmfu
Agymosás felsőfokon.

bot23 2012.04.23. 08:56:18

@dubai_tennis: Vannak örök elégedetlen emberek nagyképűek, önzők stb. Biztosan nem minden arany ami..., de én egy örök optimista ember vagyok aki rengeteget dolgozik és bár megkereszteltek és templomban esküdtünk én nem gyakorlom a vallásom, de hiszek a barátok és a család összetartó erejében. Csak kevés a barát a család meg hmmm...! Sok éve átértékeltem az életet, de mindig a család volt a fontos és a gyerekek, de persze én is mint mindenki a mai eszemmel már sok mindent másképpen csinálnék!Nem tudom, hogy segíthetnék, pedig szivesen segítenék, csak ennyi!

bot23 2012.04.23. 08:57:55

Tegnap sikerült megvennem a LRH- ról szóló könyvet nagy nehezen. Kiváncsi vagyok az Arcátlan messiás igazi életére!

Guy_Montag 2012.04.23. 09:34:48

@bot23: igazad van, semmi okom az elégedetlenségre, végülis le is lőhettek volna.

Orbánviktor 2012.04.23. 12:55:54

@Muster Mark: @dubai_tennis:
Az első bekezdést elhiszem, a másodikkal egyet értek, a harmadik bekezdést elnézve veled értek egyet. (...biztos kezelni kellene?...)

Orbánviktor 2012.04.23. 13:04:01

@Muster Mark:
A szabad zóna nem működik.

A szcinek olyan fejes kell, akiről nem rí le, hogy kezelni kell. Tippelek: Marty lesz az utód, Ő már 93-ban is sokkal szimpatikusabb volt.

bot23 2012.04.23. 21:56:13

@dubai_tennis: Ezt nem értem, amit írsz! Én nem mondtam, hogy elégedett lehetsz, sőt elkeserített amit írtál és felajánlottam csak a segítségemet!Azt meg mire értetteted, hogy le is lőhettek volna? Ha Ammonia 73 mal levelezel, neki meg van az email-em, azon keress meg!

Ammonia73 2012.04.24. 09:41:32

@dubai_tennis: megerősítem...nem levelezünk.

Orbánviktor 2012.04.24. 10:30:13

@bot23: De. Én azért reménykedem benne, hogy megoldják.

Ammonia73 2012.04.24. 14:32:35

@dubai_tennis:...csak én írtam Neked...ez még nem levelezés...majd ha Te is írsz, akkor már az lesz. :):):)

Ammonia73 2012.04.24. 16:20:15

@dubai_tennis: tényleg. Bocs, most néztem meg alaposabban és a spamban találtalak...:)

bot23 2012.04.28. 23:26:46

@Muster Mark: Sajna még nem ,de bárcsak igaz lenne és megmenekülnék ettől az alávaló szektától, ezzel a Drogmentes Maratonnal remélem nem sikerül nekik új tagokat beszervezni! Bárcsak elmondhatnánk , hogy szci mentes Magyarország vagyunk, ez nekem nagy boldogság lenne, vagy, hogy a
szcik szavaival éljek, nekem ez lenne az Út a boldogsághoz, ha ők megszünnének!

bot23 2012.04.29. 22:35:19

@Muster Mark: Hát ez nem ilyen egyszerű sajnos a mi családunkban , mert a gyermekem kb 4-5 éve a párja több , mint 10 éve szci. Valaki onnan fentről szórja rám az átkot !

bot23 2012.05.06. 23:20:34

@Muster Mark: A gyermekem egy iszonyatosan szorgalmas gyerek, sok pénzt elköltött a szci-re szerintem, mivel már sok éve nagykorú, ezért nem számol be az anyagiakról. Albérletben él,az éppen aktuális szci párjával. Most indított nem régen saját vállalkozást, de a pénzt, eddig mindig előteremtette a dolgokra és soha nem kért tőlem.Barátjától kért pár éve, de ő állítólag lerázta, legalábbis nekem ezt mondta!A szci rendezvényeken részt vesz itt a blogon feltett képeken is ott látom. Havonta hazajár, de a szci-ről már nem szől egy szót sem, ha mégis szóba kerül a dolog túzokádó sárkánnyá válik a békés emberke!
Nem tudom mit csináljak, fenn van időnként a neten is, de általában szcik szólnak hozzá a feltett anyagaihoz .

alex_ss 2012.05.15. 00:31:18

Nekem a párommal emésztette fel a kapcsolatunkat a szcientológia..

Úgy tépte szét, hogy minden ellenállásom gyenge szellőnek bizonyult vele szemben.. illetve a szellemi szabadság hajszolása, az időnyomra történő visszaemlékezés,. a bolygó clear-ré tétele, és sok más szci "örök (i)gazság" sokkal fontosabbá vált, mint bármi más az életben..

Ezek mindenbe belefolynak, és ha ellentmondasz bárminek szép lassan "lefejtik" rólad bármelyik családtagod... és az érv? " Azért nincs nyereséged, mert elnyomó van a környezetedben!" Nonszensz!!!

Pedig én mondtam, hogy nem igen hiszem, hogy azok az OT-k, akikkel én találkoztam röpködnek az univerzumok között... :) Na erre volt nagy perpatvar... :))
.. smiley-t írtam, de milyen szomorú egy dolog ez...

bot23 2012.05.15. 22:09:59

@alex_ss: Mi akik szintén szenvedői vagyunk e dolognak és nem értjük miért velünk történik hasonló mint amit leírtál, együtt érzünk veled, de segíteni sajna nem tudunk.
süti beállítások módosítása