Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Lenkei visszavonul?

2010. január 21. - Reformer

 

(Elnézést a hangnemért, de kissé elgurult a gyógyszerem a szóbanforgó katalógus áttanulmányoza közben.)

Lenkei "Summa Cum Laude" Gábor doktor úr rendhagyó termékkatalógust jelentetett meg. A Gyógyszermaffia Kérlelhetetlen Ellensége (az egészségügyi minisztérium őt üzletileg hátrányosan érintő rendeletének rendkívül szellemes ekézése mellett) ebben bejelenti visszavonulását is az üzleti élettől.

A bejelentés

Íme a Nagy Leleplező bejelentése: 

Annak érdekében, hogy idômet, energiámat olyan tevékenységeknek tudjam szentelni, amelyek az Ön érdekeit szolgálják, visszavonultam az üzleti élettôl. Saját üzleteimet egy non-profit társaság gondjaira bíztam.

Ma már csak a további kutatásnak, újabb könyvek írásának, elôadások tartásának, a minél szélesebb körû ismeretterjesztésnek élek.

Egy teljesen mellékes, ide nem vágó történelmi tény: L. Ron Hubbard, a szcientológia egyház (melynek az égvilágon semmi köze az Igazi Nagybetűs Orvos üzleti vállalkozásához) ügyvezető igazgatója volt 1966-ig. Ekkor azonban lemondott tisztségéről, a szcientológia továbbvitelét egy non-profit szervezetként reklámozott egyházra bízta, és onnantól fogva elvileg csak a kutatásaival foglalkozott, és csak tanácsokat adott ennek a szervezetnek. Az interneten fellehelhető információk szerint valójában ugyanígy kézivezérelte az egész hálózatot egészen 1986-ban bekövetkezett haláláig.
 
A Nagy Átcímkéző természetesen új márkaneveket és új termékneveket vezetett be - ÁNTSZ-hivatalnok legyen a talpán, aki lépést tud tartani ezek adminisztrálásával és vizsgálatával.
 
Az új brand a Vitaminhiányban Szenvedők Megmentőjétől megszokott szerénységhez hűen "Dr. Lenkei Vitamin International" névre hallgat. A boltok listájában csak magyarországi címeket találunk; az International szócska valószínűleg arra utal, hogy a honlapot és a hálózatot üzemeltető cég tulajdonosa, a Vitamin Zászlóshajó Kft. tulajdonosa a cégjegyzék szerint egy szlovák kft., a "Dr. Lenkei s.r.o". Ez lehet az a "nonprofit" szervezet, amiről az Üzleti Élettől Visszavonult Vitaminpróféta beszélt. Valószínűleg azért kft., hogy ne tudják megtámadni a gyógyszermaffia által dróton rángatott hatóságok.
 
A cég ügyvezetője egyébként tényleg nem ő, hanem Szirbán Dóra, akiről annyit tud a a Google, hogy a 2008. június 16. óta végrehajtás alatt álló PresenTime Bt. ügyvezetője is egyben.
 
Még egy, abszolút ide nem vágó adat a névválasztással kapcsolatban - a Zászlóshajó szó angol megfelelője a Flagship, amely a témához egyáltalán nem köthető szcientológia egyháznál hagyományosan (mivel régen a tengeren, egy hajó fedélzetén működött) a központi szolgáltató szervezet elnevezése.
 
Az ekézés
 
Szent-Györgyi Albert Legnagyobb Magyar Tanítványát nem lehet egykönnyen eltántorítani céljától. Szórakoztatóan, könnyed szellemességgel intézi el az ellene indított könyörtelen és igazságtalan bosszúhadjárat mögött álló gyógyszermaffiózókat, akik titokban az egész emberiség bedrogozása készülnek. Bizony ám, de tényleg.
 
Átadom a szót neki, hiszen ennél frappánsabban én sem tudom megfogalmazni a lényeget:
 
Az egészség tényleges fontosságát azonban csak akkor értettem meg, amikor szembesültem azzal, hogy a gyógyszermaffia milyen fogcsikorgató elszántsággal küzd a természetes egészségjavítás módszerei, lehetôségei ellen. 
 
Ezek a módszerek ugyanis olyannyira hatékonyak, hogy tönkretehetik a gyógyszermaffia bevételeit. Ezért aztán arra kényszerültek, hogy a markukban tartott jogalkotókkal, olyan törvényeket hozassanak, amelyek akadályozzák a természetes egészségjavítás eszközeinek elterjedését.
A Vitaminharcos azonban átlát a szitán, és zseniális módon be is tartja a rendeletet, meg nem is.
Nos, a gyógyszermaffia által kikényszerített törvények lehetetlenné teszik az igaz információk közzétételét. Legalábbis egy ilyen termékkatalógus keretein belül. Miképpen? Elôször is, az Európai Unió javaslatára, a magyar egészségügyi miniszter rendeletben tiltotta meg, hogy bárki azt állítsa, szükség van az étrend kiegészítésére.
7. §: „Az étrend kiegészítô jelölése, megjelenítése, reklámozása nem állíthatja, vagy sugallhatja, hogy a változatos, kiegyensúlyozott étrend nem alkalmas a szükséges tápanyagok bevitelére.” (37/2004. ESzCsM)
 
Így csupán azt tudom megmutatni Önnek, milyen mennyiségben kell „változatos és kiegyensúlyozott” ételeket fogyasztania ahhoz, hogy biztosítsa szervezete számára a tényleges szükségletet.
Legyünk résen, mert van még tovább is.
A gyógyszermaffia nem elégedett meg ennyivel. Az egészségügyi miniszter felhasználásával, azt is megtiltatták, hogy a vitaminoknak, ásványi anyagoknak és egyéb természetes anyagoknak bármiféle egészségjavító hatást tulajdonítsunk.
 
6. § (2): „Az étrend-kiegészítô jelölése, megjelenítése és reklámozása során tilos a terméknek betegséget megelôzô vagy gyógyító hatást tulajdonítani, illetve ilyen tulajdonságra utalni.”
A doktor úr a logikához is kiválóan ért, hiszen így folytatja:
Így aztán, ebben a katalógusban, el kell titkolni a népi bölcsességet, amely szerint: „fûben-fában az orvosság”.
A készítmények reklámozása során nem hivatkozhatunk az ôsi, sokatmondó megállapításra sem.
„Medicus curat, Natura sanat” azaz:
„Az orvos kezel, de a Természet gyógyít.”
Cenzúra alá kerültek a nagy Hippokratész gondolatai is, aki ezt tanította:
„A táplálkozásban keressétek gyógyulásotokat.”
Az étrend kiegészítôk reklámozása számára tiltottá vált tehát a két és fél ezer éves, örökzöld jó tanács, amely az egészségesek számára is jól értelmezhetô lenne: „A táplálkozásban keressétek egészségeteket.”
A jövő
 
Nehéz megjósolni, mi következik ezután a vitaminháborúban.
 
Tegnap volt egy álmom. Dr. Lenkei egyik kiváló előadását néztem a YouTube-on, és közben (biztos a fáradtság miatt) álomba szenderültem. 
 
Lelki szemeim előtt a Karib-tenger egyik szigete jelent meg, ahol a "FREEVITAMIN" nevű óceanjáró kötött ki éppen. A hajót a parancsnoki hídról egy vidám, harsányan nevető, kapitányi egyenruhát viselő, kissé pocakos figura irányította. A parton már várták emberünket a sajtó munkatársai. A neki feltett kérdésekre szélesen mosolyogva, kissé megviselt állapotú fogazatát megvillantva csak ennyit válaszolt: "Hölgyeim és Uraim! A Lenkei Globális Vitaminok Vállalat vezetését már régen átadtam másnak, én már csak a kutatásnak élek, és alkalmanként tanácsokkal segítem őket. A gyógyszermaffia üldöztetése elől sajnos ide kellett menekülnöm, és csak a Kajmán-szigetek kormánya biztosított elég védelmet, így kénytelen vagyok az ő zászlójuk alatt hajózni. Köszönöm!" A kapitány ezután szigorú tekintetű, szintén tengerészegyenruhát viselő munkatársai gyűrűjében a legközelebbi pénzintézet felé vette az irányt.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr921690625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jagger3 · www.jagger.hu 2010.01.21. 19:15:04

Követ dr Lenkei nyakába, és a folyóba vele.
Ha igaza lenne , az emberiségnek már régen ki kellett volna halnia hiszen csodakészítményei előtt sem evett senk sem kilószámra élesztőt és paprikát.
Muhahaha
Ez az ember beteg és agyas.
J.

hasekapu 2010.01.21. 19:17:55

A csávó (Lenkei) bolond, de a vitaminjaival semmi gond. Sokkal több anyagot rak bele mint a multik, hasonló áron.
hasek

botondka 2010.01.21. 19:37:01

jagger3:
Ha valakivel nem értesz egyet, akkor milyen alapon kívánod a halálát? Nem kötelező megvenni a termékeit, nem kötelező elolvasni a könyveit sem. Én egyet olvastam, sok gondolatában van igazság. Azonban az éremnek is mindig két oldala van, de akkor is inkább hiszek a vitaminokban és a jó kajákban, mint az élelmiszeripar pénzszagú csúcstermékeiben. Talán ezért nem halt még ki az emberiség, mert régebben nem lehetett ennyi szar kaját tuning cuccnak eladni, de az első komoly vírus irtotta is a népet rendesen, a nátha miatti halálozási arányról nem is mesélve (pl. Nemecsek, talán emlékszel). Ha vacakul vagyok, bekapok egy marék vitamint, és napokon belül sokkal jobban vagyok, pedig neti 4-5 kiló nyers zöldséget eszek, és volt hogy napi 2 kiló naranccsal is próbálkoztam betegség idején. De ezt már nem lehet fokozni mert éhen veszek, rendes kaja mellett viszont tuti kell valami plusz. A mai gyümölcsök már nem azok, mint a régiek, mint ahogy a mai statisztika sem, a régi ugyanis kissé hiányos. Kár lenne előjönni megint azzal, hogy a nagyapám is 90 évesen halt meg pedig cigizett , szalonnát evett és pálinkát ivott...
Tök mindegy, hogy elhiszed amit állít vagy sem, de nála sokkal nagyobb címeres gazemberek vannak, akiket szintén eltart a vevőközönsége.
Még szerencse, hogy nincs halálbüntetés amíg ilyen gyökér vélemények is vannak, mint a Tied.

Loopglover 2010.01.21. 19:41:13

Válasszuk külön a szcientologiát és a vitaminjait.A vitaminjai hasznosak, de a felét vedd be annak,amit ajánl.

Ximenez 2010.01.21. 19:46:01

Dr. Lenkei néven két céget is nyilvántartásba vettek Szlovákiában, mindkettő az érintett úriemberhez köthető. Bővebben (angolul is) orsr.sk/hladaj_subjekt.asp?lan=en&OBMENO=dr.+lenkei&PF=0&SID=0&R=on

laguna 2010.01.21. 19:54:09

Én három éve használom a vitaminjait éskiválóan működik!
Szerintem kifejezetten magyar sajátosság hogy ha van egy sikeres magyar vállalkozás azt gyorsan bele kell döngölni a földbe!
A szcientológiával én sem értek egyet!
De a kettőt tényleg szét kell választani!
EGYÉBKÉNT HA VALAKI TANULMÁNYOZNI AKARJA HOGY IGAZ E AMIT A GYÓGYSZERGYÁRAKRÓL ÍR NÉZZEN SZÉT A NETEN MERT KÜLFÖLDI DOKIK IS NEKIMENTEK MÁR A MULTIKNAK!
Többek között a lengyel egészségügyi miniszterasszony is!

zetorov 2010.01.21. 19:57:11

Vitaminokat nagy dózisban szedni nem hülyeség, pláne télen. Különösen D-vitaminra van nagy szükségünk ilyenkor. Az persze már más kérdés, hogy nem Lenkei készítményei a legjobbak, de az alapelveket illetően igaza van.

Vitaminokat, ásványi anyagokat, nyomelemeket a magyarnak!

Pety91 2010.01.21. 19:57:37

@botondka:
Ha az ürge maga a megváltó, aki a gonosz multinacionális cégek alól akar minket egyszerű halandókat felszabadítani, miért van az, hogy aranyáron árulja a könyveit, termékeit és nagyon kevesen értenek egyet vele a szakmabeliek. Persze a tudomány gonosz erői mindenkit elhallgattatnak és csak Dr Lenkei írja meg a frankót, csak az ő vitaminjaival élhetjük túl!

Az más dolog, hogy ezt egy egészséges életmód köntös alá rejti, de az egészséges élethez egy rendes életmód kell, nem multivitaminok meg kuruzsló módszerek. Zabálhatsz minden szar kaját, ha azt mértékkel teszed, semmi bajod nem lesz tőle, viszont a multivitaminjait is simán túladagolhatod...

Ximenez 2010.01.21. 20:07:48

...ja és a "Dr. Lenkei s.r.o." és a "Dr. Lenkei Vitamin s.r.o." cégekben is a Szirbán Dóra domborít... meg Zsazsanna Krisztina Márton (sic! - az ki?)

palamano 2010.01.21. 20:09:15

@Pety91:
Ha ingyen adná, akkor érdekelne?
Végül is bemehetnél a Tescoba a "szar kajáért", aztán nem fizetnél a pénztárnál, mert minden aranyáron van.
Mindenki eldöntheti, hogy mire költ.
Van aki szar kajára, van aki vitaminra.

stefan75 2010.01.21. 20:29:55

Azt tudjuk, hogy a gyógyszergyárak nem szentek. Azt is tudjuk, hogy a vitamin gyógyszer (bizonyos mennyiségben, Lenkei azon már rég túlment).

De a "gyógyszermaffiának" (aki az ő vitaminjait is gyártja) az ő ellehetetlenítéséhez semmi köze. Egész egyszerűen azért nem reklámozhatja gyógyszerként a vitaminjait, mert nem gyógyszerként regisztrálta őket. Ahhoz ugyanis vizsgálatokkal is igazolnia kéne az állításait, az meg valamiért nem akaródzott.

A releváns vizsgálatokat egyébként sokan sokszor elvégezték már, csak épp nem azzal az eredménnyel, amit az ő (és LRH) fantáziája sugall.

igazi hős 2010.01.21. 20:31:51

@laguna: És? Én a Béres készítményekben hiszek, bár még nem hallottam, hogy:
- ez (és csak ez) fog engem megmenteni az összes betegségtől,
- a gyártó egy mártír, aki a fél világgal szemben, csakis az én boldogságom miatt harcol.
Én is hiszek a C vitaminban, de azt is tudom, hogy a legtöbb vitamin baromi olcsón állítható elő.

marvin 2010.01.21. 20:31:54

Vitaminra szükség van, amiben igaza van.

Az viszont elég érdekes, hogy a nagy gyógyszergyári lobbiról beszél, közben meg jóval drágábban adja a vitaminjait, mint akármelyik étrendkiegészítőket gyártó cég (az ismertebek közül: Scitech, Biotech, Ultimate Nutrition, stb...).
Na ez a felháborítószámomra.

Blogger Géza 2010.01.21. 20:31:59

Mint szinte mindent, így a vitaminok egy jó részét is túl lehet adagolni, tehát nem igaz az, hogy minél több vitamint eszel, annál jobb. Az ő dózisai sok esetben meghaladják a még veszély nélkül beszedhető mértéket. Amúgy vicces, hogy pont egy olyan ember hablatyol a gonosz vegyipari bárókról, akik mindenféle gyanús termékkel tömik a népet, aki maga is pont ugyanezt csinálja. Azzal a különbséggel, hogy ő az elismert orvostudományi állásponttal ellentétese dolgokat prédikál, szemben a gyógyszergyárakkal.

Kopasz Szuzukis 2010.01.21. 20:47:26

DoktorLenkei bort prédikál, de szarral töm. Az általa forgalmazott vitaminkészítményeket az USA-ban gyártják, a néhai California Fittness gyárában. Egy gyógyszergyárban!!!
Mocskos, szemét gyógyszergyárak!!!

Warlimont 2010.01.21. 20:52:54

Reformer!

Idén miért nem lesz szci tüntetés a Pszichiátriai Társaság éves rendezvénye alatt? Pedig idén Nemzet Kongresszus lesz, ilyen csak négyévente van! Semmi gyűlölködő toborzó email?? :(

Pedig mennyi gonoszság lesz ott idén is...! Eljön pár hombre a kolumbiai Medellin-kartelltől és addiktológiai előadásokat tartanak drogproblémákról. Ott lesz annak a cégnek a képviselője, akik a H1N1 oltásba rejtett mikrocsipeket gyártják, és itt mutatják be először az új V1.N1 verziófrissítést! Lesznek hagyományos gyógyszercégek és több gonosz paktum is aláírásra kerül velük. Lesz előadás "Az elektrosokktól magas a villanyszámla" témakörben, és pár gyermekpszichiáter elő fog adni "A nagyon szeretjük a gyerekeket... GYÓGYSZEREZNI!" témában, egyes kisdedek megdöbbentő dózisú drogokat is kibírtak. Állítólag jövőre továbblépnek elvetemült kutatásaikkal. Eljönnek a (szcik szerint) pszichiáterek által Dél-Afrikában működtetett koncentrációs tábor őrei is, és elmondják, miért nem sikerült ellopniuk Auschwitz-ból az "Arbeit macht frei" feliratot. Több kolléga nagyon mérges emiatt, így az őröket ki fogják végezni, a nem végleges program szerint csötörtökön. Pénteken este társasági programként kutakat fogunk megmérgezni. Lesznek még előadások agymosás, hipnózis, manipuláció kategóriákban is, szóval nagyon érdekes program várható! :)

Sherpa_1 2010.01.21. 20:52:59

Döbbenet amiket olvasok. Nosza emberek, inkább a katolikus aszpirin. A normális kritikát érteném, de ez a zsigeri fröcsögés nagyon gyanús.

Sherpa_1 2010.01.21. 21:01:07

@stefan75: Valamennyi ismeret nem ártana, ha már nyomkodod a billentyűket. A vitaminokat nem lehet regisztrálni. A vizet sem a levegőt sem.Ezért van az, hogy szabadon forgalmazhatók. Nem tudja egy gyógyszercég sem levédeni. Persze, ha mondjuk az aszkorbin savhoz hozzá rak még egy neutrális molekulát akkor rutascorbinként már regisztrálhatja gyógyszerként, jó nagy haszonnal. Ugye milyen egyszerű?

Fiona Tyassen (törölt) 2010.01.21. 21:05:33

még aki neki hisz, azt se értem
az életrajzát elnézve, erős kétségeim támadtak és éreztem ,hogy ez is koklerság
nem vennék be semmit , amit ő kínál

mózes80 2010.01.21. 21:05:50

Most őszintén akkor:mindenkinek saját döntése mire feccolja a pénzét,ő a szcientológát választotta,nem értem ezt miért kell belekeverni a vitaminokba.Ez a szlovák cégbejegyzés pedig már nagyon unalmas,lejárt lemez,ha egyszer ilyen buzi a magyar adórendszer,miért ne csinálhatna máshol céget valaki?Fletó is megmondta anno, el lehet menni innen...A vitaminjait meg mindenki eldöntheti,hogy szedi e vagy sem,ugyanígy a könyveit is meg lehet venni vagy sem,ennyire egyszerű, ez csak az író primitívségére utal,hogy ebből a témából írt egy ilyen bejegyzést, amit gondolom lejáratásnak szánt, de az idézeteket elnézve ő maga is bőven beleolvasott a lenkei-katalógusba!

prometheus_X 2010.01.21. 21:07:07

Látom itt sokan félreértenek dolgokat... Lenkeit, a magyar szcn-t, és Lenkei vitaminjait nem lehet egymástól szétválasztani. Lenki a magyar szcn tótumfaktuma, az egész szekta az ő vitaminjait zabálja, amit nem karitatíve, hanem bolti áron kapnak meg ők is. Nekik gyakorlatilag kötelező szedni. Vagyis Lenkinek kereskedelmi monopóliuma van a magyar szcn szektában. Ezen felül keres még azokon, akik csak úgy veszik tőle a boltokban, azaz (még) nem szekta tagok. Ebből a bevételből ő alapvetően legalább 3 felé építkezik: egy részét nyilván visszaforgatja a vállalkozásba, egy másik részét a szektával kapcsolatos dolgokra (normál költségek, rendezvények, ügyvédek, markoslegények, kenőpénzek), egy harmadik részéből pedig jólétben tartja magát.

Hiába jók a termékei (bár ez is vitatható, hiszen ki tudja mennyit javít rajtuk a placebó-hatás), ha Ő maga egy alapvetően romlott ember (nagyon finoman fogalmazva), aki a szektán keresztül további ezreket dönt romlásba. Tehát aki tőle vesz vitamint, gondoljon arra is, hogy minden egyes megvásárolt pakkjával hozzájárul emberi tömegek tönkretételéhez.

Jó fogyasztást!

pucros 2010.01.21. 21:15:31

Lenkei az antipatikus anti-patikus:DDD Ráadásul szcientológus is.
De ettől még igaza van abban, hogy a gyógyszeriparnak túl nagy a befolyása, és hogy az állam nem a polgárokat védi ebben az ügyben, hanem az ő érdekeiket.

A gyógyszergyárak nem tehetnek róla, hogy nyerészkedni akarnak, végül is ez a dolguk, nem az egészségünk felett őrködni. A rendszer szar, ha meg tudják csinálni, hogy az ő érdekeik szerint működjön az egész.

Vitamint és okosan kiválasztott táplálékkiegészítőket meg érdemes szedni. Különben jó esélyünk van rá, hogy 40-50 körül megtalálnak minket a különféle nyavalyák, ahogy úgy általában majdnem mindenkit meg szoktak, és azokra viszont szedhetünk majd gyógyszer-hegyeket életfogytig.

mózes80 2010.01.21. 21:17:04

@prometheus_X: Ennyi erővel ha veszel egy nike vagy egy adidas cuccot,akkor hozzájárulsz a távoli országokban nyomorúságos körülmények között dolgoztató világcégek jólétéhez, vagy ha hamburgert veszel, vagy egy bármilyen "hús" név alatt futó terméket egy multiban, akkor azokat a kistermelőket viszed romlásba,akiket a multik szépen tönkretesznek, és így tovább sorolható az összeesküvés-elméletek sora,végeláthatatlan, nincs értelme sorolni, ez a globális világ.És akkor még azt nem is mondtam,ha megnézel egy Tom Cruise filmet,abból pár centecske nyilván ugyanúgy a szcientológiába vándorol,de valahogy mégsem érezzük akkor sem,hogy emberi tömegek tönkretételéhez járultunk hozzá.

pucros 2010.01.21. 21:22:33

@prometheus_X: Szerintem Lenkeinél vitamint venni luxus, elég drága. Bár nem az övé a legluxusabb árszabás, van aki még nála is prémiumabb kategóriába pozicionálja magát.

pucros 2010.01.21. 21:24:54

@Kopasz szuzukis: california fitness mint gyógyszergyár? Az egy tápkieges mlm hálózat, anyósom is benne van. Vagy csak volt, nem tudom.

pucros 2010.01.21. 21:36:18

@Blogger Géza: Az A vitamint lehet reálisan túladagolni, meg az E vitamint akkor, ha csak egyfélét szedsz. Más?
D-vitamint régen csecsemőknél túladagolták néha, akkor állapították meg a mai nevetséges ajánlott dózist (felnőttnek ugyanazt, mint csecsemőnek). Én ennyiről tudok.

Az orvostudományi állásponttal pedig nem is igazán megy szembe Lenkei, már ha orvostudománynak az orvosi tárgyú kutatásokat nevezzük. Az orvosi szaklapokkal, az orvosi protokollal, hát azokkal valóban hadilábon áll.

csiribi (törölt) 2010.01.21. 21:39:37

Na, ritkán beszélek:(
Lehetek hosszabb?
Feleségem anamnézisében hat agydaganatműtét, jelenleg kb. öklömnyi agytörzsi daganat, megspékelve egy drainnal:)ami levezeti a daganat által termelt fölösleges agyvizet.
Idáig jó minden?
Gondolom sejtitek, mindent a nejem sem hisz el a profnak, / agysebész / aki egy szupermann!!!
A lengyel természetgyógyásztól - na - Dr. Lenkeiig!!! + orosz természetgyógyászig, voltunk mindenütt:(
A noni volt a legjobb:((( ahol úgy akartak lenyúlni, hogy kiderült, referencia a betegségére NINCSEN!!! Háromszázezernyi nonit akart eladni egy lelketelen ügynök, de miután látta, hogy garanciákat kérek, visszalépett.
Mellékesen: a noniba a hugom - százezer forintnyi anyagba - csaknem belehalt. Na, ez egy ilyen "szerencsés" család.
Ennyit az un. táplálékkiegészítőkről.
Lenkei dr. termékeiért - egy szép doboz - csak fél órát álltam sorba, a doboz fele itt van a polcon, a nejem - és én is - rosszul lettem tőlük, ráadásul bevételkor meg lehet fulladni.
Szívesen odaadom a maradékot annak, aki elviszi, amúgy a doboz tizenegyezer forint körül kóstált.
Persze volt ismerősöm, aki esküdött rá, csak éppen életében soha semmi baja nem volt.
Így is halt meg, szedés után pár hónappal.
Persze, nem tőle.
Aki akarja, szedje, és persze a hasonlókat is!!!
Minél többen szedik, Dr Lenkeinek annál inkább dagad a pénztárcája.
Nem mellékesen: ismerek tisztességes orvost, aki egyben természetgyógyász diplomával is rendelkezik, és 13 évvel ezelőtt - elsőként - végigolvasta!!! a feleségem papírjait, és ki merte mondani " asszonyom, Önön én nem tudok segíteni":( Igaz, nem csak természetgyógyász, egyszerű belgyógyász főorvos volt.
A magánrendelésén ezért a vizsgálatért díjat nem számított fel:)
Igen, ilyen is van:)

Szép estét mindenkinek:)

Pety91 2010.01.21. 21:41:20

@palamano:
Hát igen mert aztán az ő vitaminjaira máshol nem lehet rálelni, a földjeinket kiszipolyozták és többé már nemteremnek vitamindús terményeket...
Asszem valami hasonló csúsztatással árulja, miért is nemjó nekünk a répa-retek-mogyoró csakis a Dr Lenkjei multivitamin.
A szar kajákat én szvsz azért eszem mert finomak, egyfajta szolgáltatásért fizetek.
Lenkei "vitaminjai" viszont a piacon is megtalálhatóak, sőt ha ott vásárlunk talán még szerencsétlen magyar termelőket is segítjük! A vidékiek kiskerttel előnyben! ;)

AutosVilli 2010.01.21. 21:46:57

Vigyázzatok mit írtok mert jön Xenu és meg Vuduzza a lelketeket
www.youtube.com/watch?v=KJAzZteo34c
Megérdemli az a ki ennél a gyökérnél vásárol,5X annyiért.Vissza meg azért vonul,mert nem megy a bódé,márr a hívek sem vásárolnak annyi cuccot(talán mert drága).

hüjehalyó · http://www.aldi.hu 2010.01.21. 21:57:53

Utálom a szcientológusokat, de ez a vitaminos téma azért nem feltétlenül hülyeség. Pár éve beleástam magam ebbe a témába, a C-vitamin esetében például Lenkeitől és a szektájától függetlenül is igazolva lett, hogy nudli a hivatalosan ajánlható napi bevétel (60 mg).
Megnéztem ezt a belinkelt prospektust. Ahogy láttam azokból a vitaminokból van bennük nagyon nagy dózis, amelyeknél ez biztosan nem okoz gondot, max. szép sárga lesz tőlük a pisi. :) Amiből gázos lenne nagyon túllépni egy bizonyos adagot, azokból nincs kiugróan sok ezekben a tablettákban.

Én egyébként egyedül C-vitamint szedek pluszban (Béres terméket veszek, nem ilyen külföldről behozottat), és tény, hogy amióta szedem, azóta egyszer sem voltam megfázva.

Sierpe (törölt) 2010.01.21. 22:02:22

vitamint lehet a patikában is venni persze azt gyógyszergyárak gyártják :) meg az is igaz, hogy nagyobb dózisban leginkább csak a C jellemző, amit orvosok ajánlanak is télen meg ilyen influenzás időszakokban.
Láttam egy műsort amiben vendég volt a lenkei és ott azt olvasták fel, hogy több terméket nem is a magas határérték miatt tiltottak be, hanem mert nem engedélyezett összetevők voltak benne, valamilyen "gyógynövény" félék ha jól emlékszem. Persze ez az agresszív nagyképű majom leugatta a műsorvezetőt meg a meghívott orvost is (aki mondjuk balfasz volt) és folyton csak az eu-s határérték papírokat lobogtatta.
Ajánlom mindenkinek a videót ahol lenkei a koleszterinről beszél, a demagógia nagymestere a faszi a stílusa meg szívlapátot kíván.
Valaki már írta, de én is azon a véleményen vagyok, hogy ha valaki szci akkor az nem szétválasztható a vállalkozásától, ha tőle veszel valami gyakorlatilag az egyházat támogatod

Sierpe (törölt) 2010.01.21. 22:04:25

néhány vessző és betű kimaradt, de sebaj :)

A80 2010.01.21. 22:09:25

Van itt egy durva csúsztatás. A vitaminnak van gyógyhatása, ez tudományosan igazolható. De minden olyan szer, aminek hivatalosan is gyógyhatást tulajdonítanak, gyógyszer. Namármost ha gyógyszer, akkor nagyon szigorú minőségbiztosítási és egyéb szabályoknak kell megfelelni mindannyiunk érdekében. No és ez az amit Lenkei nem teljesít, ezért nevezheti csak a koktéljait táplálékkiegészítőnek, ami annyit jelent, hogy különböző anyagokat összegyúr, amiből kijön valami, ami emberi fogyasztásra elvileg alkalmas (ÁNTSZ szerint általában nem).

Joco74 2010.01.21. 22:30:32

Azoknak akik a Lenkei féle vitamin dózisokról pozitívan szóltak, figyelmükbe ajánlom: szkeptikus.blog.hu/2008/08/11/dr_lenkei_es_a_toleralhato_vitaminbeviteli_szintek

Érdemes a kommenteken is átrágnotok magatok.

orient 2010.01.21. 22:35:21

akkor ide is beküldöm...

néhány komment hozzá:

1. Utálom az összes SZCIENTOLÓGus hívőt. Mind agymosott és agyanputált hülye a Tom cruise főnökükkel együtt. AZONBAN!

Amit Lenkei úr ír az tény. Nem mert okos hanem mert így van. Nem szedi ő a tudását a nagy tapasztalatából, csak ha utánakeres bárki akkor ezekre a dolgokra már rég rájöttek nyugatabbra. Ő csak elmondja azt ami amerikai és más szervezetek(nem SZCIENTOLÓGIAI) kitanulmányoztak és tényekkel bizonyítottak. Gyógyszerekre szükség van, de óriási business is. Gyógyszer cégek úgy működnek mint a maffia hogy védjék az érdekeiket. Nagyon sok ilyen homályos ügy van leginkább az USA-ban.(1 pl. megfilmesítve "Michael Clayton" - George Clooney-val). Igen is Vitaminokkal és sok más nem misztikus, és hülye természetgyógyász...stb. úton, de javítani lehetne az emberek egészségét. És igen is ezt sajnos a gyógyszercégek manipulálják.

Kicsit utána kéne olvasni pl. hogy csak nagy dózisú C és D vitamin hogyan örzi meg a fiatalságot és a sejtek regenerálódásának szerepét. Csökkenti a rák kockázatát..stb, stb. Ezek tények és ne ez alapján ítéljük meg a helyzetet hogy egy marha Lenkei vagy SZCIENTOLÓGUS mondta-e. Attól mert az egyházuk barom, másban lehet igazuk.

orient 2010.01.21. 22:44:03

@A80: A vitamin nem gyógyszer. Ha beteg vagy gyógyszert kell szedni. A vitamin nem meggyógyít hanem megelőzi a betegséget, bár nem csodaszer és nem élsz örökké tőle. Sokan sokkal jobb minőségü életet élhetnének ha vitaminszintjük megfelelő lenne.

@Sierpe: Ha a lenkei kifakadt mert más összetevők miatt tiltották be akkor nincs igaza. Ne rakjon bele szarokat, ha az ő termékeit betiltják abban lehet valami. Nem ismerem pontosan mit tesz bele. Azonban más cégek magas dózisú vitaminjai ajánlottak. Adalékok nélkül persze. Nem a Lenkeit reklámozom hanem a vitaminokat!

@Joco74: ne a magyar egészségügy legyen a mérvadó kérlek! Kint FDA már évek óta tárgyalja a vitaminok ajánlott napi értékének felülvizsgálatát és emelését. Nemcsak c vitamin. Pl. D is főleg ami nem csak kalciumot épít be pl. hanem sokkal fontosabb feladatai vannak. Itthon csak orvosi vényre beszerezhető. USA-ban nagy dózisban ajánlják szedni főleg téli időszakban. Vannak vitminok amik veszélyesek lehetnek (pl.A) és egyes B vitaminok is túladagolhatóak. De ezek a ici pici adagok amik itthon vannak a vitamin készítményekben semmig. Én évek óta külföldről rendelem a vitaminjaimat...

Sierpe (törölt) 2010.01.21. 23:00:43

@orient:
abban a műsorban azt a témát, hogy más összetevők miatt is tiltottak be termékeit kerülte, csak ez eu-s tolerálható értékeket szajkózta. A műsorvezető meg a doki balfaszok voltak, így ők sem ezt firtatták.

Lángharcos 2010.01.21. 23:18:13

@orient: Az A, D, E és K vitamin zsirban oldódó. Túladagolásuk veszélyes..

en.wikipedia.org/wiki/Vitamin_D#Overdose

Tényleg olvass utána, vedd a fáradtságot

orient 2010.01.21. 23:28:26

Te olvass utána. Idézet a cikkből amit küldtél:

"The exact long-term safe dose of vitamin D is not known. In 1997 the U.S. Dietary Reference Intake Tolerable Upper Intake Level (UL) of vitamin D for children and adults was set at 50 micrograms/day (2,000 IU)[49], but this is viewed by some researchers as outdated and overly restrictive.[50] A 2007 risk assessment was made by two employees of the dietary supplement trade association Council for Responsible Nutrition,[50] that represents companies including Amway, Bayer AG and GlaxoSmithKline,[51] and their two colleagues, who declared that they had no personal or financial conflicts of interest. They suggested that 250 micrograms/day (10,000 IU) in healthy adults should be adopted as the tolerable upper limit.[50] In adults, sustained intake of 1250 micrograms/day (50,000 IU) can produce toxicity within a few months.[3] For infants (birth to 12 months) the tolerable UL is set at 25 micrograms/day (1000 IU), and vitamin D concentrations of 1000 micrograms/day (40,000 IU) in infants has been shown to produce toxicity within 1 to 4 months. Other sources indicate that the threshold for vitamin D toxicity in humans is 500 to 600 micrograms per kilogram body weight per day."[52] In rats an oral LD50 of 619 mg/kg is noted.[53] All known cases of vitamin D toxicity with hypercalcemia have involved intake of over 1,000 micrograms/day (40,000 IU)[54].

Általában ajánlott bevinni kb.25-50 micro gramm-t. Magyarországon meg sem veheted, csak orvosi rendelvényre. Minden káros barátom túladagolva. Ha megiszol egy üveg bérescseppet abba belehalsz. De az se normális hogy magyarországon nem ajánlják a d vitamint egyáltalán. Egyik legfontosabb eszköze az influenza megelőzésének!

Lángharcos 2010.01.21. 23:33:25

@orient: Ha a felét olvasod csak el, akkor tényleg érezheted úgy, hogy igazad van, de nincs. Ugyanaz a cikk egy picit tovább:

"Some symptoms of vitamin D toxicity are a result of hypercalcemia (an elevated level of calcium in the blood) caused by increased intestinal calcium absorption. Vitamin D toxicity is known to be a cause of high blood pressure.[57] Gastrointestinal symptoms of vitamin D toxicity can include anorexia, nausea, and vomiting. These symptoms are often followed by polyuria (excessive production of urine), polydipsia (increased thirst), weakness, nervousness, pruritus (itch), and eventually renal failure. Other signals of kidney disease including elevated protein levels in the urine, urinary casts, and a build up of wastes in the blood stream can also develop."

Lángharcos 2010.01.21. 23:36:37

@orient: Nem mellékesen, hogy megfelelő étrenddel télen is hozzájutsz vitaminokhoz. Vagy ha mindenáron gyógyszer "életérzést" akarsz, a csukamájolaj, ami igen bőséges D-vitamin forrás, az vény nélkül kapható még ma is (szoktam venni az állataimnak).

orient 2010.01.21. 23:36:39

@Lángharcos: Igen igazad van. Ezek a tünetek lépnek fel ha TÚLADAGOLOD amint emltve is van a cikkben. Én ismerek sok egyént aki évek óta szednek 100 microgramm felett D vitamint különböző betegségekre. Semmi mellékhatása sincs és a kezelésük GYÓGYSZT IS SZEDNEK sokkal eredményesebb mint azoké akik nem szednek vitamint...Nagyon fontos vitamin, de nem túladagolva természetesen.

orient 2010.01.21. 23:38:55

nem mellékesen. Millió ilyen cikket találsz.

www.medicalnewstoday.com/articles/51913.php

Lángharcos 2010.01.21. 23:41:05

@orient: Fontos hát, de benne van az ételben.

Márha nem főtt/sült krumplin és vizen/kólán élsz.

Konkrétan a Lenkei bogyóktól még rosszul is lett az egyik barátnőm, de szedte tovább, mert ugye a vitamin az jó, a vitamin az kell, Lenkei meg egy zseni.
Később az ilyen dolgai miatt összekaptam vele, nem tudom, hogy él-e hal-e, de az ő dolga :\

orient 2010.01.21. 23:44:47

@Lángharcos: nem akarok a Lenkeiről beszélni. Nekem Ő nem alap. Nem tudom miket tesz a bogyóiba. D vitamin nem elég kajában. Csak nyáron nem kell szedni vagy naposabb mediterrán országokban mert napból nyer a szervezet sok D vitamint nem a kajákból.

Ajánlom a linket amit küldtem és ezt is:

www.webmd.com/cold-and-flu/news/20090223/low-vitamin-d-levels-linked-to-colds

AutosVilli 2010.01.21. 23:46:40

@orient:
Egy valamit sokan elfelejtenek ,még pedig azt hogy az emberek esznek is táplálékot,reggelit,ki tízórait, ebédet,ki uzsonnát és vacsorát,és akokr az ivásról még nem is beszéltem kb1-2l folyadék.Nem gondoljátok hogy a napi étkezések és folyadék bevitel során felvett vitamin mennyiséghez hozzá szedni,a lórugás adagokat,már veszélyes?
Evolució bácsika nem véletlen idomította szervezet szükségleteit a rendelkezésre álló táplálékokhoz.

orient 2010.01.21. 23:49:26

Akkor ne szedj Béres cseppet se mert vas van benne és van elég a kajában is!

"Iron overdose can damage heart and brain and other storage sites in the body and lead to heart attack or stroke."
www.healthoma.com/iron-overdose-symptoms/

Warlimont 2010.01.21. 23:50:36

Van itt egy igen alapvető félreértés!

Nem az a kérdés, hogy jó-e a vitaminok használata. Nem a buta és fölösleges gyógyszer vs vitamin iszapbirkózást kellene folytatni megint.
Mind a gyógyszereknek, mind a vitaminoknak megvan a maguk helye és fontos szerepe.

A vitaminok jók, hasznosak, szedje mindenki, én is fogyasztom orvosként.

Az igazi kérdés az, hogy ha már vitamin, akkor a lenkei-féle kipróbálatlan, ellenőrizetlen, és borzasztó drága szart, akarom mondani szert kell-e szedni!

orient 2010.01.21. 23:56:19

@AutosVilli:Kajából sokmindent bevihetsz amennyi elég hogy ne legyen vitamin hiány betegséged de nincs megfelelő adag amivel extra jó hatást fejtene ki a szervezetre. NEM TÚLADAGOLVA, de azért néhány vitamin nagyon egészséges. Pl. miért élnek tovább bizonyos országokban ahol sokkal vitamingazdagabban táplálkoznak mint itt? Nézd meg magyarok egészségi állapotát összehasonlítva mediterrán országokkal. Valahogy be kell hozni azt és a szar import gyümölcsben nincs elég...de tudod mit? Nem akarlak meggyőzni. Nem érdekem, nincs se vitamin, se gyógyszercégem. Csak jártasabb vagyok a témában mert évek óta kutatom. Ne nekem higyj, csak kezdj el olvasgatni róla angol forrásokból ha lehet kicsit többet és győzzön meg az ne 1 szar blog.

Jó egészséget kívánok mindenkinek!

Lángharcos 2010.01.21. 23:58:15

@orient: Hal, máj, tojás, tejtermékek.. Egy vega számára tényleg nincs elegendő belőle a kajában.

AutosVilli 2010.01.22. 00:03:26

Az embereknek mindig azokból a zöldségekből,gyümölcsökből, kell sokat ennie,aminek éppen akkor van szezonja.
Ehez van hozzá szokva a szervezeted ezen a tájon.

orient 2010.01.22. 00:10:00

@AutosVilli: ez parttalan. Nem folytatom. Én nem vagyok Lenkei, nekem ebben nincs pénzem. Csak jót akarok. Kérlek nézz utána következő hetekben. Saját érdekedben. Sokkal kevesebb rákos, szív, cukor és érrendszeri beteg lenne. Nem magyarázom tovább komolyan. Statisztika. Valami oka van hogy magyar emberek sokkal betegebbek mint európai társaik.

Pistie 2010.01.22. 00:13:40

Alapvetően nem értek egyet a cikkel.

Az, hogy Lenkei szcientológus egy dolog. Én pl. azt sem tudom mi ez az "egyház", nem is érdekel. Mindenkinek lehet hibája.

De attól még vitaminokra szükség van. Pont. Én 5 éve sportolok rendszeresen, és szedek vitaminokat is nagy dózisban, ez alatt egyszer-kétszer voltam megfázva. Amikor télen pólóban rohangáltam mert ennyi eszem volt. Nem hinném, hogy véletlen egybeesés. Az átlag magyar évente legalább egyszer szed antibiotikumot, van aki többször. Mondom, 2 évente egyszer kidőlök 1 napra. Ennyi.

Az, hogy ez egy üzleti vállalkozás, szintén egy dolog. Mindenki úgy boldogul az életben ahogy tud. Azért megvetni valakit mert van egy jól menő üzlete, amiből degeszre keresi magát, inkább irigység, mintsem észérv.

Nem kötelező Lenkei vitamint szedni (én sem teszem), de az, hogy végre van(volt) valaki aki nem azt pofázza hogy egyél amit jól esik, hanem azt, hogy a táplálkozás igazából rohadtul fontos és az egészséges életmód alapja, azt nem lehet elvitatni hogy igaz..

AutosVilli 2010.01.22. 00:17:03

@orient:
Elhiszem hogy jártas vagy benne.

A magyar egészséges táplálkozást hagyjuk,mert az katasztrófa.
A kutatásodhoz meg azt mondom,keress fel egy 60-70 év körüli gyakorló kertészmérnököt,és vagy borászt.Mondani fog neked érdekes dolgokat a természet és az ember kapcsolatáról. Lehet te kimutatod müszerrel hogy a szervezeted 1 sejtje ennyi egységnyi anyagot tud fekvenni károsodás nélkül,de a betegségek nagy száma egyfelöl lélekben keresendő,másfelöl az életmód és a táplálkozás.A stressz ,sejt szintig kimutatható, a ráktipusok,kb a 30% a stressznek köszönhető.Amig az ember stresszel és szarul táplálkozik,szedhetsz bármilyen vitamin csodát,egyfelöl nem természetes környezetében kapja a szervezeted a vitamint,hanem,előállított formában,másrészt rosszúl összeállított multivitamin készítmény(mivel nem vizsgálják nem tudod hogy melyik van optimálisan összeállítva)vitaminjai gátolhatják egymás felszívódását.Ezért kell gyümölcsöt és zöldséget enni sokat.Meg mmég sok más miatt.

AutosVilli 2010.01.22. 00:22:17

Ja és nem vagyok Vitamin ellenes,mert én is szedek multivitamint,de nem minden nap,aki kicsit figyelmagára az érzi hogy "ma nem ettem rendest,rendesen"nem étel helyett hanem mellé benyomok egy multit.,De az "arany középút" elve számomra itt az egyetlen elfogadható.Mértékkel ha lehet ezt is.

A szerelő 2010.01.22. 00:47:41

"Lángharcos 2010.01.21. 23:58:15"
mi vegák vagyunk, vitaminokat se nagyon szedünk és még élünk ... hogyhogy? :)
aki akarja szedni őket, hát tegye és ez legyen mindnekinek a saját felelőssége. de ne hit hanem tudás alapján, hogy használjon is saját magának és ne vezessen félre senkit.

Lángharcos 2010.01.22. 01:09:34

@A szerelő: Ezek szerint ti vagytok a világ borzalmas anomáliája. Hát hogy élhettek? :D Nem szégyellitek magatokat, hogy megcáfoljátok a tudós orient állítását, miszerint a kajában nincs elég? :D Meg szegény Lángharcos is vakarja a fejét, ha azon gondolkodik, hogy mely zöldségben van, hiszen télen nincsen napsütés, a gúglihoz meg így hajnali 1-kor már én is lusta vagyok..

stefan75 2010.01.22. 02:02:59

@Sherpa_1: Hogy jön ide a szabadalmazás? Gyógyszerként bármit lehet törzskönyvezni, ha megvannak a szükséges vizsgálatok. (Ld. generikumok.)

Lenkei nyugodtan törzskönyvezhette volna a vitaminjait gyógyszerként, csak akkor bizonyítania kellene, amit állít róla. Nem tette.

Így meg, hogy étrendkiegészítőként regisztrálta, a törvény szerint nem írhatja rá, hogy gyógyszer. Cserébe nem kell bizonyítania semmit, és forgalmazhatja is egész addig, amíg az OÉTI be nem tiltja. Ez pedig eltart egy darabig, mert ilyenkor az OÉTI-nek kell bizonyítania, hogy az adott szer káros. Akkor meg 2 perc alatt kitalál neki új nevet, és forgalmazza tovább az újabb betiltásig.
Lásd: sodi.freeblog.hu/archives/2008/06/12/Lenkei_betiltva/

MACISAJT 2010.01.22. 05:19:34

Mondom a felállást.
Bp. Pólus Center.
Tesco.Norbi.Dr.Lenkei.

Jellemzö, nem?

lilike13 2010.01.22. 07:11:49

Lenkei nélkül sem szedek gyógyszert. De vitamint sem! Helyette: zöldség, gyümölcs! Lenkei ott van minden bevásárlóközpontban, és a vitaminbutikjaiban árusítják Hubbard műveit, videókat a nagy dienetikus-szcientológusról.
Szirbán Dóra hajdan Náray Tamás designer asszisztense volt. Amikor önállósította magát, divatbemutatókat szervezett. Nagyon érthet a vitamin és egészségbizniszhez.

jagger3 · www.jagger.hu 2010.01.22. 07:15:13

@botondka:
Érzelmi alapon érvelsz, veled nincs mit kezdeni.
Lenkei és az általa terjesztett szamárság igenis kártékony, mert tudatlan és ezért befolyásolható embereket félretájékoztat.
Hangsúlyozom , ha objektív tájékoztatást adna, ami mondjuk megfelel a tapasztalati tényeknek (ti.:az emberiség eddig sem halt ki a csodavitaminok nélkül és nem is zabál élesztőt kilószámra) valamint a szakmai ( és nem pont a magyar) kamarák véleményét figyelembe venné egyes vitaminok mértéktelen zabáltatása során, kicsit enyhülne a véleményem. De amíg a faszkódásaival emberek sorsát befolyásolja akként , hogy elterel egy hagyományos terápiáról valakit az áltudományos marhaságai felé addig őt egyszerű gyilkosként javaslom kezelni.
Egyébként is , szedjen vitamint , és növesszen kopoltyút ez a szci barom , és ha elérte a clear szintet akkor járhat kővel a nyakában a víz alatt.

psr6 2010.01.22. 07:27:02

"Szerintem kifejezetten magyar sajátosság hogy ha van egy sikeres magyar vállalkozás azt gyorsan bele kell döngölni a földbe!"

Hát persze. És a döngölést is a nemzetközimaffiahálózatviláguralom irányítja. Muhahaaa

sertésmájkrém 2010.01.22. 07:41:57

Idézet a csodálatos doktor lenkeitől:

"Olykor, az esetek kisebb részében előfordul az, hogy valaki egyáltalán nem lesz jobban a vitaminkészítmények fogyasztása mellett sem vagy átmenetileg jobban lesz, majd visszaesik, a panaszai kiújulnak, sőt akár rosszabb állapotba kerül, mint amilyenben a vitaminok szedése előtt volt.
...
(...) előfordul az is, hogy szép kezdeti eredmények után visszaesnek, sőt akár rosszabbul is lesznek, mint valaha. Ők lennének a reménytelen esetek, akiken nem lehet segíteni? Szerencsére ez nem így van. Az én felfogásom szerint bármilyen helyzet kezelhető.
Egy kicsit olvasni, tanulni kell hozzá és szembe kell tudni nézni valamivel, amire eddig talán sosem gondolt. A makacsul nem javuló vagy javuló, majd visszaeső, esetleg hullámvasútszerűen hol jobban van, hol rosszabbul eseteknél a probléma szinte kivétel nélkül egy nagyon konkrét, jól megfogható és kezelhető okra vezethető vissza.
Az ilyen nehézség hátterét L. Ron Hubbard tárta fel és írta le. Egy füzet vastagságú könyvecskében találja az aranykulcsocskát, amely kinyithatja a stabil javulás útját eddig elzáró vasajtót.
Az írás címe: Az elnyomás oka
Vegye meg, olvassa el és jól értse meg. Már csak egy kérdés marad nyitva. Lesz-e Önnek elegendő bátorsága bedugni az aranykulcsocskát a zárba és lesz-e elég mersze elfordítani?
Az ajtón túl a stabil javulás vár Önre.
Sok sikert kívánok ehhez a kalandhoz.
Sikerülni fog!
Lásson hozzá!
Szorítok Önnek!
Dr. Lenkei Gábor"

Nyomja a szektáját a szerencsétleneknek a szokásos metódussal, ha nem jön össze nem az a hiba, hogy szart etet vele és a szervezet tiltakozik, hanem benne van a hiba és majd lron szektája megsegít.

bandeirante 2010.01.22. 07:45:12

@jagger3:
>Ha igaza lenne , az emberiségnek már régen ki >kellett volna halnia hiszen csodakészítményei >előtt sem evett senk sem kilószámra élesztőt és

Na nem, ez egy nagyon elhamarkodott következtetés. Először is régen sokkal több tápanyag volt az élelmiszerekben, mert minden "bio" élelmiszer volt. Másodszor nem ettek az emberek mindenféle E-számokkal telenyomott, tápanyaghiányos műanyag kajákat. Harmadszor pedig nem halt ki ugyan az emberiség, de a születéskor várható élettartam még száz éve is 40-45 év volt, és az emberek mindenféle fertőző betegségtől hullottak, mint a legyek.

Én a szcientológiát kerülöm mint ateista macska a templom egerét, de a vitaminok nem rossz dolgok, és mértékkel szedve (nem feltétlenül azzal a mértékkel, amit Lenkei ajánl, de nagyobb mértékben, mint a hivatalos ajánlások) sokat javíthatnak az egészségünkön.

Hyberoid 2010.01.22. 08:03:04

A postban és számos kommentben leírtak a tájékozatlanság és a butaság gyönyörű kombinációját mutatják.

Ha szeded a Lenkei vitaminokat, talán érdemes elolvasni hozzá a könyvet is, és akkor nem sopánkodnál itt, hogy 'rosszul voltam tőle'.

Ha figyelembe vennéd, hogy Lenkei hányszor csökkentette termékek árát 30-40%-al amint az egyre nagyobb tételek miatt nagyobb kedvezményeket tudott elérni a gyártóknál, talán elgondolkoznál a "Lenkei a csaló, aki meg akar gazdagodni a hülyéken" elképzeléseden.

Ha elolvasnád az Egészségre ártalmas c. könyvét, ahol konkrét levelezést (levélmásolatok oda-vissza levelekről) láthatsz az ÁNTSZ-el, meg az OÉTI, megy a hasonló hivatalokkal folytatott levelezéséből, meg EU-s és magyarországi rendeletekből, akkor megtudnád, hogy hogyan próbálnak ma Magyarországon jogellenesen ellehetetleníteni jogszerűen működő cégeket - és ne lepődj meg, hogy eközben Szlovákiába kell menekítenie a cégeit, hogy fenntartsa a folyamatos hazai ellátást, amit a bürokraták próbálnak megakadályozni.

Az első üzlet megjelenése óta szedem az "óriási dózisú" vitaminokat és a mellékhatása csak annyi, hogy amíg körülöttem mindenki 39-40°C-os lázzal nyomja az ágyat, én évek óta nem voltam beteg.

De igazad van... ne hidd el, hogy a mai elérhető élelmiszerek vitaminok és ásványi anyagok helyett permetszerekkel, tartósítószerekkel, érlelésgyorsítókkal, színezőkkel és antibiotikumokkal vannak tele. És hadd jöjjön a rák, a cukorbetegség, a koleszterin meg a magas vérnyomás. És szedd a gyógyszereket fájdalmas és beteged életed végéig.

szárnyati géza 2010.01.22. 08:55:51

Ez egy faszság!

Gondoljatok bele, olyan kajákhoz jutunk ma hozzá, amikről 30 éve azt se tudtuk, hogy létezik. PErsze most nem a Burgerking-re gondolok.
Ha elegendően változatosan állítod össze az étrendedet, akkor lófasz kell, nem vitamin.

Télen is bármikor ehetsz narancsot, banánt, kiwit. Olyan színű kenyeret veszel amilyet akarsz.
A hülye vitaminoktól meg csak sárgát hugyozol, meg vesekövet kapsz.

Különben is, magyarok vagyunk, nekünk télire hagyma, savanyúkáposzta, fokhagyma, alma, szalonna meg kolbász való. Friss gyümölcs majd tavasszal meg nyáron...

WherDee 2010.01.22. 09:02:31

@Hyberoid: ..."számos kommentben..." Általánosítás, állításod célpontja így szépen elsikkad, ki-ki értheti magára. Lenkei is hasonlót mond: a gonosz gyógyszerlobbi, nem XY gyógyszercég. Nem hülye: így nem perelhető, viszont mondatai csak az arra fogékonyakat találják meg, levegőbe puffogtatott izékké silányulnak, ami mondjuk nem feltétlenül probléma, MERT: vitaminokra szükség van, de a nagy részét bizony beviszed a szervezetedbe a napi fogyasztásoddal, ahhoz már nem kell gigadózis. Az, hogy a mai tescos gyümik-zöldségek kevesebb vitamint tartalmaznak, légbőlkapott marhaság. Az ízük valóban lehet szarabb, de a tartalmuk ugyanaz. A HVG-nek volt anno egy ilyen vizsgálata, független laborok közreműködésével, lehet utána nézni. Ez olyasmi, mint a természetes és a gyárban előállított vitaminok: a képlet ugyanaz, az eredmény úgyszint.

Az megint egy jó kérdés, hogy miért is üzlet, amit egy gyógyszergyár csinál és az, amit Lenkei, az miért nem minősül annak sokak szemében. Jó a PR-ja, azért. Az ő neve előtt - habár igyekszik minél több orvost és hozzájuk köthető szervezetet hiteltelenné tenni, sőt, ha jól tudom a "lobbik" és "emberellenesség" miatt nem praktizál már - ott van a Dr titulus. Ő, mint egy jó szamaritánus alászálla az magasságokból és reményt csepegtet vala, titulusát megtartva, holott nem ért egyet azokkal, akiktől ezt a címet kapta. Hogy miért? Mert a doktorokra felnézünk, gyógyulást jelentenek, stb. Nagy hatalom ez tehát, amivel bizony vissza lehet élni. Az ő vitaminjait egy amerikai cég készíti, ez tény, ő csak forgalmazó. Minden országban, ahol a szci jelen van, ugyanaz a vitamin kerül forgalomba, az adott "egészségügyi helytartó" márkaneve alatt. ez van, ennek is utána lehet názni.

A szlovákiába költözésről meg csak annyit így a végére, hogy nyilván más törvények vannak, esetlegesen nagyobb szabadságot biztosítanak számára. Például az adathordozók (cd-k) sokszorosítása is jóval olcsóbb, adó nem terheli a kész terméket itthon, szürkén behozom, stb. Ez is tény.

Egyelőre ennyi, elnézést, ha túl hosszú voltam.

W

Sherpa_1 2010.01.22. 09:12:29

Javaslom minden kedves posztolónak elolvasni Szendi Gábor: Paleolit táplálkozás című könyvét. Alap mű. Amit nem értek, hogy lehet a hitet összekeverni pl. a vitaminokkal. Leegyszerűsítem, már csak a magam kedvéért. Vannak vallások és vannak nevesíthető vezetők is. Vannak akik ezt "főállásban" művelik és vannak akiknek van polgári foglalkozása. Most ne vegyün peugeot mert Gablini zsidó? Ne vegyünk plazma tévét mert Fazekas szci?/ Euronics/ Micsoda lelki deffektus kell az ilyen gondolkodáshoz? Az eü. minisztérium honlapján található, 1.2 milló ember fogyszt nálunk tíznél több fajta gyógyszert. Negyedik a vezető halálokok között a "mellékhatás". Naponta 1-3 ember meghal autó balesetben és 5-8 ember a mellék hatásben. Persze a vitamint is túl lehet adagolni. Pl. 15 liter kávé az ember halálos adagja. Három levél aszpirinnel meg lehet őlni egy kisgyereket. Szent-Györgyi Nobel díjas volt és napi 8000 mg vitamint szedett. Aki azt állítja, hogy majd a gyümölcsök az csak egyen meg napi húsz kiló almát...1000 mg c vitaminért.

"azta" 2010.01.22. 09:12:49

:D
bázz! ez a faszi még mindig ekkora téma? a csávó ugyanabból a gyógyszeriparból él, mint a többiek, csak úgy, hogy feszt ekézi őket! rájött, hogy ő gyógyszert gyártani nem fog, vitaminokat kevergethet, de azt meg mások is csinálják, így felkapaszkodott erre a "gyógyszeripar a sátán" (vagy xenu, vagy a fasz tudja nekik ki a gonosz) expreszre, aztán ennyiből áll a marketing. a vitaminokról mond egy csomó igaz, meg félig igaz dolgot, a zemberek amúgy sem értenek hozzá, hogy egy kicsit misztikus legyen, beleszövi a túldozírozást (c-vitamin kúra - kevés klinikai adattal... ja! azok is a gyárak rabszolgái :D), stb. egy kicsit fanatizál a szcientológus ismeretekkel - AZTÁN GYŰJTI A KIBA. SOK LÓVÉT, MERT CSAK EZ A LÉNYEG!
jó reggelt!

WherDee 2010.01.22. 09:16:03

Még két apró dolog.

A doktori címről tudtommal le lehet mondani, ha a "tulajdonos" úgy érzi, hogy az adott terület nem azt képviseli, mint amire ő felesküdött. Csak hát a doktor jobban mutat, mint a volt doktor.

Más:
Neked Reformer pedig szeretném megköszönni az eddigi munkádat és nagyon sok erőt kívánnék Neked a továbbiakban is. Biztos vagyok benne, hogy nagyon sokan olvasnak úgy, hogy nem írnak soha, eddig én is ilyen voltam.

Köszönjük a munkádat, remélem az önéletrajzi ihletésű írásod is napvilágot lát majd valamilyen formában. Nagy szükség van Rád, kár hogy szinte csak Te vetted fel a kesztyűt.

Sok sikert a továbbiakban is, az élet minden területén.

W

gonosztojás (törölt) 2010.01.22. 09:17:57

L..f..sz és estifény.Ez a futóbolond sem a vitaminjaitól lett olyan mint egy pozsgásmalac,hanem az "egészségtelen" táplálkozásától..
Egyetek sok gyümölcsöt, kellő mennyiségű zöldséget meg igyatok minőségi sört és bort- persze módjával..
Sok balfasz...

Prairie 2010.01.22. 09:30:23

Napi 1 citrom,kiwi,alma,narancs, savanyukáposzta,20dkg legalább és ha süt a nap 30 perc szabadba ,esetleg D vitamin potlásként.Tehát evés, ivás céklalé friss gyümölcslé.Ezt a Lenkeit meg szedje az akinek sok a pénze amugy a felesleg távozik a viben oldodoak közül viszont a szirban oldodo ugytudom felhalmozodhat?

WherDee 2010.01.22. 09:44:25

@randa: Igen, a zsírban oldódó vitaminok felhalmozódnak, ez pedig túladagoláshoz és betegséghez vezethet, amit meg külön érdekes lenne újabb dózis vitaminnal orvosolni.

Egyébként sok személyes és "ismerősöm is szedi" tapasztalat található a neten és nem egyszer úgy kezdődnek ezek, hogy "eleinte nem volt túl jó a közérzetem, de aztán minden rendben lett, biztos akkor tisztultam meg a mérgektől" van, hogy még azt is megemlítik, hogy mikor anyagi, vagy egyéb okokból leálltak, rosszabbul lettek. Ez akár egy heveyn mérgezés tünete is lehet. Nagy dózis-rászokás-megvonás. Ízlés szerint el lehet dönteni, hogy így van-e.

Az RDA értékekről pedig azért nehéz megállapodni, mert kultúrkörönként, földrészenként, de még országonként is más, sőt, személyenként is eltérhet. Amit ajánlanak, az a mindenki által tolerálható szint, kvázi egy átlag. Nem mindenből jó a több. Mint láthatjuk, pénzből biztosan.

W

igazi hős 2010.01.22. 10:00:20

@Hyberoid: Ha leviszik egy ásványvíz árát 1000Ft/l-ről 700-ra, akkor már nem is pofátlan rablás? Sőt ha már csak 500-ért adják kb. 10x haszonkulccsal, akkor örömtáncot járunk? Ezek a vitaminkészítmények olyan mint a kóla: olcsó a gyártás, a marketing kerül sokba. Érdekes, hogy a többi (itthon működő, magyar) gyártónak nem kell küzdenie a gyógyszerlobbival? Mondjuk a Béres gyógyszergyárnak hívja magát.

Kankalin80 2010.01.22. 10:12:23

@botondka:
Tevedsz! Ha rendesen taplalkozol, akkor nem kell tömnöd magad mindenfele vitaminkeszitmennyel! Szakemeberkent mondom. Persze ezt telen tenyleg nehez megoldani, de sok ember azt hiszi,ha eszi a sok egeszsegtelen kajat, teletömi magat vitaminnal es 120 evig fog elni, ez hülyeseg!
Szoval meg kell probalni sok tenger gyümölcset, gyümit, zöldseget enni, es akkor nem lesz szükseg erre az eszeveszett vitamintuladagolasra, aminek egyebkent lehet karos hatasa is!
En szemely szerint csalonak tartom a Lenkeit. Nem mondom, h. nincsenek töle nagyobb csalok, de az!!

pannonfunk 2010.01.22. 11:32:06

@Wdj: Bizony, bizony, ez is benne vana pakliban. Aki nem hiszi, végezze el a következő párszázforintos kísérletet: vegyen 15 g C vitamint a patikában, paírtasakba kimérve 10 g kb. 160 Ft. Szedjen 10 napon át napi másfél grammot, majd utána álljon le három-négy napig. Ne szedjen semmilyen vitamint, és ne egyen gyümölcsöt, zöldséget se. Mondjuk egyen fehérkenyeret felvágottal magában, sült húst buronyachipsszel, savanyúság nélkül. Három-négy nap múlva fájni fog a feje, rossz közérzete lesz, levert lesz.

Saját magam egyszer szedtem nagyobb adag C vitamint pár napig meghülésre, és utána tapasztaltam ezt a rossz közérzetet, pedig nem is álltam le a zöldség-gyümölcs evéssel. Azóta tudom, hogy a nagy adag C vitamin után szépen fokozatosan csökkenteni kell a mennyiséget, nem hirtelen abbahagyni. Saját tapasztalat, hogy meghüléses, lázas állapotban nap 1-2 gramm C vitamin javítja a közérzetet, enyhíti a tüneteket. Téli időszakban nap 200-300 mg-ot szoktam rendszeresen szedni, és ritkán vagyok beteg. Ugyanakkor, mint a fenti példa is mutaja, még a C vitamint is ésszel kell használni!

Blogger Géza 2010.01.22. 13:03:12

@orient: Persze, európai társaik nem zabálják Lenkei szarait :)

Warlimont 2010.01.22. 13:38:41

"Érdekes, hogy a többi (itthon működő, magyar) gyártónak nem kell küzdenie a gyógyszerlobbival? Mondjuk a Béres gyógyszergyárnak hívja magát."

A "gyógyszerlobbit", "maffiát", összeesküvést, elnyomást és a többit azok a sunyi cégek fújják állandóan, akik erre alapozzák a saját marketingjüket. Azután saját termékismertető rendezvényeken mehet a fogjunk össze emberek, ne higgyünk senkinek, csak nekem, én mondom a frankót, mindenki más hazudik és le van fizetve szövegel. Na, és akkor tessék, itt a vitamin, 1 doboz tízezer-akárhányezer forint.

Az államnak egyáltalán nem érdeke a betegség! Nem érdeke elnyomni az egészséges étrendet, testmozgást, vitaminokat és a többit. Az állam célja pont az lenne, hogy fizesse mindenki a járulékokat jó sokáiag, de legyen végig egészséges, és lehessen az összes kórházat bezárni, mert az eü rendszer fenntartása hihetetlen pénzt visz el még akkor is, ha a betegek lepusztultságot látnak mindenütt.
Az állam pontosan abban lenne érdekelt, hogy ne legyen beteg senki, és csak bevétele legyen a járulékokból.

Csak sajnos téves, de minimum rendkívül leegyszerűsített az a megközelítés, hogy vitamin=egészség, rengeteg vitamin=még nagyobb egészség. Sajnos nem ezen múlik, bár ilyen egyszerű lenne...

Warlimont 2010.01.22. 13:43:36

Egyébként egyszerű a kérdés a szcientológus terápiákról:

Nézzük meg, mennyi az átlagéletkor a normál társadalomban, és nézzük meg, hány évig élnek a szcientológusok.

Elmondható, hogy a szcientológus 10-20 évvel tovább él, mint az átlagember?

A szekta már működik egy emberöltő óta, lassan lehetne látni, ha minden szektás 80-100 évig élne és sose menne orvoshoz.

Rugovicsvalagba 2017.12.06. 14:43:48

@Sherpa_1: Azért a rutascorbinnak olvass még kicsit utána.:PPPPPPPP Persze alanyi jog továbbra is hülyeségeket írni.:-))

Rugovicsvalagba 2017.12.06. 14:51:30

@orient: az idézet jó, pontos. Viszont az influenza megelőzése egy úton lehetséges : védőoltással. Sajnos az is csak 25-40 %-os hatásfokkal.
süti beállítások módosítása