Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

"Tudomásjelentéseinkkel, akcióinkkal berakjuk az etikát országunkba"

2009. április 07. - Reformer

Maratonos adomány-"kérő" email, változtatás nélkül, a végén a lényeg, hogy mit nyújt a maraton:

 

Szia!

 
Több mint 100 ezer Ft-al támogatta eme 2 alapítvány a Maratont és ebből is látszik, hogy mennyire FONTOS, hogy TE is hozzájárulj egy olyan jövőhöz, ahol a drogmentesség az épelméjűség a divat és csak ilyen területen tud a Szcientológia igazán terjedni nagyságrendekben! Mi elérjük azokat a véleményformálókat akik tudnak és hajlandóak tenni valamit ezzel kapcsolatban!
 
Segíts, hogy segíthessünk! Támogasd pár km-el:
 
 
Vagy pár gyermek felvilágosítási költségével a Maratont! Ha mindenki aki most megkapja 4 gyereket bevállal, az 500x 10.000 Ft az 5 millió Ft és megvagyunk! Ismersz 4 olyan gyereket akiért megtennéd ezt?
 
Van 2 csoport akik legalizálni akarják a drogokat. Az ő munkájuk eredménye, hogy primer prevenciót (ami azt jelenti, hogy még mielőtt drogoznának elmondjuk nekik, hogy mik is azok a drogok) 95% százalékról 8%-ra visszaszorították. És milyen érdekes 15 éve még 5% volt aki kipróbálta, most már 35% a fiataloknak (16 év előtt) akik már szedtek valamilyen szert. Szóval ebből is látszik, hogy a felvilágosítás mennyire életbevágó.
 
Ezen csoportok "alapigazsága", hogy "semmit nem lehet tenni a drogokkal kapcsolatban", és ha valaki mást mond az hazudik. És innen már jön a tökéletes logika, ha már nem tudunk vele mit tenni, akkor csökkentsük a veszélyt. Ez a tercier "prevenció" ( harmadlagos, azaz amikor már valaki rászokott és akkor tegyünk valamit, egyébként a szekunder vagy másodlagos amikor még csak kipróbálta).
 
És a prevenciót azért használják, mert erre lehet pénzt kérni, és akkor már teljesen oké a tűcsereprogram (3,5 MFT/év/fő), methadon program (800 eFt/év/fő).
 
Mi a 10.000 Ft-oddal rendet vághatunk ezen a területen!
 
Ezenkívül nagyon szükségünk van még (1,5 hónapra kellenek):
 
- 3 db kisbuszra
- 1 db laptop
- 15 db piros Aloe-s sport krémre
 
Amit mi tudunk nyújtani:
 
- tudomásjelentéseinkkel, akcióinkkal berakjuk az etikát országunkba
- teljes energiával felvilágosítjuk gyerekeinket
- építő jellegű célokat adunk nekik
- elérjük, hogy felelősséget vállaljanak társaikért is
- jó PR-t hozunk a Szcientológiára
- ha céged van reklámlehetőséget biztosítunk Számodra
- 15 teljes ALAPCSOMAGUNK van, teljes bevétel a miénk
- 120 Sport VIP kártya
 
Számlaszámunk:
 
Erste Bank, Héliosz Alapítvány
11944447-06501499-10000018
 
Megjegyzésbe írd: X gyerek, vagy/és X km!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr371052701

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fekete Sámuel 2009.04.07. 21:43:58

Egy államilag finanszírozott dohányellenes kampány már volt pár éve.

Aztán valahogy abbamaradt.

Rossz nyelvek szerint a dohánylobbi nyomására.

Ti melyik lobbinak tesztek jót ezzel?

norbert79 2009.04.07. 22:50:05

Nem megy ez már neked Pszientológus... Túl sokszor kiáltottál már farkast...

hasgabat 2009.04.07. 22:54:14

@Pszientológus:

Tegyél már fel egy másik lemezt! Egyrészt tökéletesen átlátszó, másrészt borzasztó unalmas ez a szöveged.

Ne akard már elhitetni, hogy a drogmentes maratonnak valóban a drogmentesség a célja és nem az elmebeteg vallásotok terjesztése.

Ha a drogdílerek szövetsége szervezne alkoholmentes maratont, azt se szabadna kritizálni szerinted, csakmert megfogalmaztak egy jó célt? Az pedig mellékes, hogy mi a mögöttes szándékuk mindezzel? Na ne vicceljünk már.

Nakedape 2009.04.08. 00:27:22

nna de nekem most adtak egy új célt!

tudomásjelentéssel etikát akarok országba rakni!!

hát ez kész:D:D:D
sose drogoztam, de az ilyen mondatok olvasása feleslegessé teszi:)

ilyen élmény még pl a star wars holiday speciel megnézése is :)

gyz 2009.04.08. 00:42:05

@Pszientológus: én csak egyet kérdeznék, nem a drogokról: a szótisztázás nevű eljárás azért alakult ki, mert a szci-k sem értik azt a sok magyartalanságtól és helyesírási hibától hemzsegő fogalmazványt,amivel bombázza őket a központ?

elemezd már nekem ezt a mondatot:

"Ha mindenki aki most megkapja 4 gyereket bevállal, az 500x 10.000 Ft az 5 millió Ft és megvagyunk!"


Bassza meg, nem tudnak írni, nem tudnak fordítani, nem tudnak fogalmazni. Nyelvi készség terén a kiadványaik max. egy imbecillis 10 éves szintjét érik el. És akkor nagy pofával "szótisztáznak".

gyz 2009.04.08. 00:49:37

@hasgabat: "Az pedig mellékes, hogy mi a mögöttes szándékuk mindezzel?"

én azt mondom, még csak nem is kell, hogy mögöttes szándékuk legyen. Az ember egyszerűen nem vállalközösséget bizonyos eszmékkel, szervezetekkel. Nézd meg a maraton támogatói, fővédnökei közül is többen visszavonulót fújtak, mióta megtudták, mely szervezet áll a háttérben. És nem azért, mert azóta bekebelezte volna őket a droglobbi.

hasgabat 2009.04.08. 01:51:48

@gyz: Hát igen, ezt elvakult híveknek hiába magyarázzuk, ők az "aki nincs velünk, az ellenük" elvben hisznek, ha tehát mondjuk Gálvölgyi elhatárolódik a maratontól, akkor nyilván ez azért van mert kőkemény drogos lett, más ok fel sem merülhet.

De Pszientológusról szólva mondhatnánk azt is, hogy mindenki magából indul ki, nem csoda, hogy ő mindenkiben lobbistát lát, elvégre ő az.

sTormy 2009.04.08. 10:52:11

Berakjuk az etikát országunkba... anyádba, abba rakd be. Tényleg nem olvassa el ezeket valaki, aki legalább az alsó tagozatot elvégezte, mielőtt kiadnák? És hogy egy ilyen banda egyáltalán a szájára meri venni az "etika" szót... lehet, hogy én többet nem is használom, piszkos lett.

eerdeklodoo 2009.04.08. 11:15:42

Jéééézusss.....

Még mindig áll a kérdés: mi a jó ég haszna volt eddig a maratonnak, ha folyamatosan nő a drogosok száma? Vagy aki spurizott egyet, az nem fog rágyújtani soha? PErsze, egy cigire sem, és alkoholt sem fog fogyasztani.

A tűcsere-program kapcsán sok felmérés készült már, és az bezony működik - aki pedig azt hiszi, ezzel legalizálják a drogokat, az gyorsan ássa ki a fejét a homokból és olvasson egy picit (ne adj' isten, ÉRTELMEZZEN), vagy ássa be magát egészen...

A szci teljes agyhalál, minden egyes belső e-mail csak erre bizonyíték...

Retexis 2009.04.08. 11:47:06

"Van 2 csoport akik legalizálni akarják a drogokat."
Kik-e ők?
Egyik gondolom a gonosz pszichiáterek de a másik csoportba ki tartozik? Mindenki más, aki nem scidióta és nem pszichiáter?

Nagyon szomorú, hogy ilyen szarházi majmok fontos társadalmi problémákkal takarózva pénzt tarhálnak és próbálják a hülyeségeiket terjeszteni. Viszont derűre ad okot, hogy eszerint mégsem megy olyan flottul minden, mint ahogy szerintük kéne.

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.04.08. 12:04:59

Én azon gurultam, hogy 15db Richtofit sportkrémet sem képesek összeguberálni :D:D

@Pszientológus: Kicsit "too much" vagy már.

Tapasztalat.. 2009.04.08. 12:28:43

Kíváncsi lennék, hogy hol van az a szint, ahol már nem az agy mosottak, hanem akik ebből az egész sciből a valós pénzt bezsebelik. Tehát tudják, hogy csak a pénz harácsolás. Tehát hol van a hülyítők és a hülyítettek közti szint váltás....

Devil 2009.04.08. 14:22:38

"Az ő munkájuk eredménye, hogy primer prevenciót (ami azt jelenti, hogy még mielőtt drogoznának elmondjuk nekik, hogy mik is azok a drogok) 95% százalékról 8%-ra visszaszorították"

Mi a faxomba merik ezt a 95%- meg 8%-ot? Xenu/negyzetmeter?
Na ilyen "aprosagok" miatt hiteltelen az egesz. Ja meg hogy azzal hogy egy jo ugynek alcazzak a sajat terjesztesuket a jo ugyet is lejaratjak.

@Retexis: Sokan akarjak legalizalni (valamilyen formaban) pld Svajc. Biztos a svajciak a masik csoport. Az elso a drogdilerek... illetve ok pont nem, nekik jo uzlet hogy 40-szeres termeloi aron adnak tul az anyagon. Talan a drogosok? Csak tipp. Mert ugye sok nem-drogos is legalizalna.

örge1 2009.04.08. 16:26:05

@Pszientológus:
"Egy államilag finanszírozott dohányellenes kampány már volt pár éve.
Aztán valahogy abbamaradt.
Rossz nyelvek szerint a dohánylobbi nyomására.
Ti melyik lobbinak tesztek jót ezzel?"

Tudod, a kampányok egyik jellegzetessége, hogy nem örökké tartanak, hanem előre meghatározott ideig. Aztán persze újra lehet indítani őket, attól függően, hogy mennyire volt hatékony, vagy van-e rá pénz vagy nincs.
Annak a kampánynak lehet, hogy vége lett, de helyette van nagyon sok újabb, hogy csak egyet említsek, ilyen a "NINCS DE" nevezetű ( www.nincsde.hu ), amit mindenféle médiában nyomnak most ezerrel (állami pénzből!). Most akkor mi is van?
Egy picit gondolkozz, mielőtt baromságokat írsz, annak ellenére, hogy nektek nem szabad (mármint gondolkozni):)

Kíváncsi vagyok, hogyha a neonácik csinálnának lufifújó versenyt egy gyermekbántalmazás elleni kampány nevében, azon részt vennél-e?

örge1 2009.04.08. 17:16:25


Ja, és jut eszembe, a szci sosem állt ki a dohányzás ellen, sőt lenkeidoktorunk és kedves elvtársai nyomják a nikotint magukba rendesen. Most akkor melyik lobbinak is tesznek jót ezzel?

örge1 2009.04.08. 17:50:03

"És a prevenciót azért használják, mert erre lehet pénzt kérni, és akkor már teljesen oké a tűcsereprogram (3,5 MFT/év/fő), methadon program (800 eFt/év/fő)."

Érdekes, hogy a tűcsere-program (helyesírás!) a levél szerint több, mint 4-szer annyiba kerül, mint a methadon program év/fő-ben számolva:)))
Ez vajon hogy a francba jött ki nekik?

Devil 2009.04.08. 19:50:25

Ja hat amit irnak az tokeletes hulyeseg, ezek az adatok sem stimmelnek valoszinuleg, a drogprevencios kiadvanyukban is rengeteg a targyi tevedes amirol masok mar sokat irtak.
Ezenkivul olyan modon torzitjak el a drog-legalizalast szorgalmazok velemenyet ahogy nekik tetszik ("semmit nem lehet tenni a drogokkal kapcsolatban" - ahelyett hogy a teljes tiltas nem csokkenti a fogyasztast) es olyasmiket varrnak a nyakukba amiert nem ok a felelosek (anelkul egyebkent hogy konkret mozgalmat, szervezetet, csoportot megneveznenek, persze mert nem is tudnak megnevezni, de ellensegkep azert kell! kulomben is ha visszakerdezel, mehetsz fizikai munkara) pld a "drogprevencio" csokkenese amit olyan %os ertekben mernek amirol csak ok tudjak (de leginkabb ok sem) hogy mit jelent, de jol nez ki leirva.

Benigna 2009.04.08. 20:19:39

Annyira utálom ezt a csupa nagybetűs, lelki terrorizálós követelőzést. Ha TE nem adsz, szemét vagy. Hát nincs 4 gyermek a környezetedben, akiért megtennéd? stb
Más: az iskolákban igenis van drogprevenció. Talán a 7-8 évesekkel letetetett drogmentes kapitányi eskü többet segít? Csak mert ez a korosztály
még nem az a korosztály... A kis kapitányok java része tinédzser korában úgyis kipróbálja. Az esküre meg röhögve gondol vissza.

Magyarnaba 2009.04.09. 06:57:26

Balfékek... Ha a scinek csak halvány fogalma lenne a drogozás hátteréről, akkor tudnák, hogy egy komplex szociális problémakört kellene megoldani világméretekben, ráadásul nem országos szinten, hanem nemzetközi méretekben.

A szcientológia nem kínál megoldást a városok társadalmi válságára, nem mond semmit a drogtermelő országok lehetőségeiről, a szervezett bűnözésről, az iskolázatlanságról, a fiatalok kiúttalanságáról. (Ja, dehogynem...: LRH mindenre jó) A szci receptje az, hogy futni kell a kisbusz előtt évente egyszer.

Nem más ez, mint szociokuruzslás.

silversurfer 2009.04.09. 08:30:17

"aki most megkapja 4 gyereket bevállal, az 500x 10.000 Ft az 5 millió Ft"

Tehát ha bevállalok 4 gyereket, akkor kapok összesen 5 millió Ft-ot?:D
Hol kell jelentkezni?
LOL.

Warlimont 2009.04.09. 13:10:50

"Egyik gondolom a gonosz pszichiáterek"

Nagy marhaság azt hinni, hogy a pszichiáterek mint kollektíva a drog mellett vannak. Szerencsére csak ritkán találkozok munkám kapcsán drogossal, de aki van, azzal csak baj van. Ha aktuálisan be van lőve, azért bajos, ha meg megvonás kapcsán kerül be, akkor nagyon nyűgös, követelőző, millió panasza van, egymaga annyi gonddal jár, mint 10 másik beteg. Ha alkoholista vagy drogos között kellene választani, ezerszer inkább az alkoholistára szavaznék.

Kevés kivétellel mind azt gondoljuk, hogy ha az összes drog eltűnne a világból, az nagyon jó lenne.

Ja... Hogy esetleg a scidióták azt sugallják, hogy biztos azért vagyunk drogpártiak, mert féltjük a munkánkat? :) :) MUHAHA! :) Ezen csak nevetni tudok. Van tennivaló millió, a drogosokkal csak bajunk van. Én jól meglennék nélkülük.

Warlimont 2009.04.09. 13:16:07

Van egy ötletem a scidiótáknak! Ha tenni akarnak drogügyben, menjenek el egy diszkóba, és ott terjesszék az igét.

Maratont futni szart sem ér. Szerintetek hány kemény drogos figyeli ezt? Hány réveteg arc van a pálya mellett? :)

Kb. annyit ér futni a drog ellen, mintha elmegyek venni balekoktól beszedett adományokból plazmatévét. És kampányt csinálok: "vegyél plazmatévét, és küzdj a drog ellen!". Ja, a TV doboz oldalára ráírjuk, hogy ejnyebejnye, a drog rossz dolog, plusz istenbizony, bocs, xenubizony megígérem, hogy csakis drogellenes filmeket nézek a tévén.

Csatlakozzatok! Szci barátaim! Adakozzatok, szeretnék egy nagy plazmával küzdeni a nappalimban a dorgkérdés ellen!!!

Warlimont 2009.04.09. 13:20:42

Mi lenne, ha a drogkérdést a hazai szcientológusok a termelők szintjén kezdenék felgöngyölíteni?

Magyar felajánlásként NATO gépen utazzon Afganisztánba egy századnyi szcientológus, és beszélje meg a tálibokkal, hogy ne akarjanak ópiumot termeszteni.
Ha megoldják a drogkérdést és haza tudnak jönni, jó, ha nem látjuk őket többet, az még jobb.

Tegyék klírré Afganisztánt! :) :)

a rekettyés 2009.04.09. 15:55:39

Warlimont 2009.04.09. 13:20:42


Mekkora ötlet. Most kicsit el is sápadtam hogy nem nekem jutott eszembe:)
Azért azt megnézném mikor egy szci épp rá akarja venni a hegyekben a tálib "békeharcost" hogy ugyanmá' itt egy ingyenes stressz teszt töcsse már ki...

örge1 2009.04.09. 16:25:55

Én is megnézném, ahogy az afganisztáni vagy kolumbiai drogbárókat fűzik. Ha őket sikerül, akkor mindenkit:)

gyz 2009.04.09. 17:32:46

@örge1: sőt, ha bejön nekik, akkor ünnepélyesen megígérem, hogy veszek egy LRH-könyvet :-)

csipinymous 2009.04.09. 19:13:12

Anno, nagyon sok jelentést (tudomás) írtak rólam a kollégáim! Ezekből, elég sokat elolvastam. Legjobban az hökkentett meg, hogy úgy írtak rólam mint ha, egy bűnöző lennék! A világ ellensége, vírus és pestisterjesztő.
A napokban, böngészgettem az iwiw-n!
Egy nagyon érdekes dolog állt össze bennem! Az agyamat eldobtam!
A drogmentes maraton csapata!
Nézegettem a fényképeket és villámként csapot belém (évekkel később)a felismerés!
Két szcientológus (ex) kollégám, beférkőzött a baráti körömbe (erről is olvastam jelentést)! Rendszeresen lejártak a törzshelyünkre és egik napról a másikra már az asztalunknál kötöttek ki! Majd, napokkal később megjelent három dekoratív csaj, akik feltűnően, engem akartak megismerni! Ahogy közelebb kerültek hozzám, faggattak a cégünkről! Szóba került a szcientológia és a problémák. Elbocsájtások, diszkrimináció, tesztek, tanfolyamok, ellenségképek...stb.!
Ettől kezdve elég furcsán viszonyultak hozzám! Napokon keresztül tömték a fejemet, hogy felejtsem el el az egészet, senkinek sem szóljak (rendőrnek, esetleg egy médiában dolgozónak) és adjam be a felmondásom. Nem igazán értettem, hogy mit akarnak! Szinte az ágyukba rángattak!
Braum Mónika is megjelent barátaival (B. Endre), ezen szórakozó helyen!
Az iwiw-n megtaláltam a három csajt! Drogmentes Magyarországért csapatában feszítenek Mónika oldalán!
Jól átvertek! :-DDD Működött a technika!
Ó, én barom! :-DD

Pszcientológus vissza tért?
Nem látom a hozzászólásait!
Szegénykém!
Lehet, hogy nem tudja lehúzni izzadt lábáról a zoknit?
Izgul az istenadta! Meglehet, hogy segítségre szorulna?
De, ha egyszer nem látom a hozzászólásait!
Valaki szóljon már neki, hogy nagy, piros betűkkel írjon! Előre is kösz!

Tapasztalat.. 2009.04.09. 19:20:35

Kicsit off leszek.

De mikor lesz Jashon Beghee interjú fordításának folytatása?

Nagyon kíváncsi vagyok rá!!!

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2009.04.09. 20:52:14

@Warlimont: Lesz@rják, hogy hány 7 éves gyerek lesz tizen x év múlva drogosak.
Miért nem középiskoláknak szervezik a futást? Mert őket nem tudják hülyének nézni. Őket csak a személyes adatok és a zseton érdekel......

Warlimont 2009.04.10. 14:07:20

Csipinymous!

Ha három dekoratív csaj berángatott az ágyába (egyszerre?? :) ), csak van valami jó is a szciben...! :) Maximum ott szúrtad el, hogy az elméletben merültél el, ahelyett, hogy a csajokban.... :)

jdavidpeter (törölt) 2009.04.10. 23:11:56

Megy itt a nagy egymásnak feszülés üres szövegekkel mindkét oldalról, de a lényeget senki nem veszi észre. Mi a fenének van szükségük 15 db piros Aloe-s sport krémre?

szaten 2009.04.11. 07:30:17

@jdavidpeter: Lényeglátó, ütős, idevágó megjegyzés ,köszönjük hogy megosztottad velünk.LOL

Allaris 2009.04.15. 14:39:08

@jdavidpeter: Igen, én is ezt néztem...az a bizonyos zsidóvicc jutott eszembe, amikor a neonáci szövegel a havernak, hogy:

-Ha én lennék olyan helyzetben, mint Hitler volt, megöletnék minden zsidót és 1 bohócot.
-A bohócot minek?
-Látod, a zsidók senkit nem érdekelnek.
süti beállítások módosítása