Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Első magyar antiszcientológia - Anonymous tüntetés

2008. május 18. - Reformer
Forrás: Rémálom blog



"Kis késéssel ugyan - röpke néhány hónap - de a magyarországi Anonymous is felébredt. Csatlakozunk az európai mozgalomhoz, ahol már a 4. tüntetés volt a csoport bejelentkezése óta, a következő pedig június 14-én lesz.

Tüntetés a szcientológus szekta ellen

2008. május 25-én vasárnap (tehát egy hét múlva) 14 órától 20 óráig a VII. Budapest, Erzsébet Krt 5. szám elé szervezünk egy bejelentett demonstrációt a Szcientológiai szekta kártékony tevékenysége ellen.

Várunk mindenkit!

Magyarországi Anonymous Csoport"


TUDNIVALÓK, TEENDŐK

Mit lehet tenni?

1. hirdetni minden létező fórumon a tüntetést (blogon commentben, fórumhozzászólások, stb.)

2. eljönni a tüntetésre.

   - elvárt viselet: Guy Fawkes maszk, esetleg gázmaszk vagy más.






 

A kép az Encyclopedia Dramaticából származik (figyelem! felnőtt tartalom!), az Anonymous wikipediájából.
























Pár kép a Londoni tüntetésről - így néz ki egy igazi anon tüntetés:

   http://deathboy.livejournal.com/1082404.html

   - táblát, matricát, szórólapot stb. mindenki magának gyárt.

   Innen lehet meríteni ötleteket: Magyar Anonymous plakátok, matricák


3. rendőrökkel udvariasan, gyurcsánytakarodj és a vesszenazávó típusú dolgok mellőzése. Ott se offoljunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr98475488

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sz.csabiii 2008.05.18. 17:06:17

Tudja vki, hol lehet ilyet maszkot venni?

Grege 2008.05.18. 20:00:18

Húúúhaaa!
Terítse mindenki az infot :)nekem vizsgám lesz 14.-e szombaton, de az elejére azt hiszem odaérek, ha sikerül, akkor viszek néhány száz szórólapot azoknak, akik nem tudtak nyomtatni magukna :)

csipinymous 2008.05.18. 20:25:22

Kedves Holgyek es Urak!
Alarcot, salat, hozzatok!
Junius 14-re is osszehozunk egy ilyen kis teazast!
Viszek teat, amennyi csak befer a kis roadsterembe.
Alarcot a jatek nagykereknel lehet venni! De, egy sal is megteszi!
Kerlek titeket, hogy minnel tobb embernek szoljatok.
A reszletekrol ezen a ket cimen is lehet erdeklodni, arpad.barath@vipmail.hu vagy
anonimous@gmx.at

pay to cum 2008.05.18. 23:41:38

Punkok a szcientológusok ellen!
youtube.com/watch?v=5TzgKAImTWM
Jó barátaim.

Amúgy ideje volt már egy ilyennek is! Mármint az első tüntetésnek.

gyz 2008.05.18. 23:53:25

miért kell maszkot viselni? nekem ez baromi komolytalannak tűnik így

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.05.19. 00:18:50

Mindenki Júni 14-ről beszél, de a felhívás Május 25-re szól :)
Na most akkor mennyi az annyi? :D
Ha már megyünk, akkor a nemzetközi Anonymoussal összhangban kellene...

gyz: a szcientológusok szeretnek fényképeket/videókat készíteni az őket kritizálókról, hogy azt később felhasználhassák ellenük. Rengeteg ilyen eset történt már. A maszk a saját védelmünkben kell.

Anonym Mouse 2008.05.19. 00:29:20

Hali! Valaki felvilágosítana hogy ha rendőrrel találkozunk, maszkban, akkor joga van-e levetetni velünk, igazoltatás céljából pl? Mert külföldön asszem ez lazább mint itthon. Kényszeríthet hogy levedd a maszkot? És ha igen, akkor kérheted hogy csak ő lásson, tehát vonuljatok félre? Köszi.

csipinymous 2008.05.19. 01:04:08

A 25-e az elso tuntetes napja. Juni 14-en is kimegyunk osszhangban a tobbi csoportal.
A rendoroktol nem kell felni, hiszen bejelentettuk mar.
Az alarc viselese sem gond. Ha pedig az egyhaz forgat, akkor mi kerhetunk rendori intezkedest, hisz nem tehetik meg.

Utazó Kiskövet · http://www.rotten.com 2008.05.19. 02:20:07

A rendőrnél HANGULAT KÉRDÉSE, hogy leveteti-e a maszkot. Mint amúgy, aki itt él ugyebár tudja, a magyar rendőrnél MINDEN hangulat kérdése.

A szcientológusok ugyan miért ne vehetnék föl az egészet kamerával? Mi akadályozná meg őket ebben? Engem is érdekelne, kik balhéznak a klubom ellen...

Xenovics 2008.05.19. 08:16:56

A tüntetés remek ötlet, de sajnos megjelent egy szíves invitálás a kuruc.info-n is... Ez azért elvette a kedvemet a részvételtől.

anonymous 2008.05.19. 09:56:42

"not your personal army"

Reformer 2008.05.19. 10:17:12

Xenovics és esetleg a többiek: a kurucok szerintem nem fognak eljönni - ez nem egy politikai tüntetés.

Xenovics 2008.05.19. 10:19:22

Nyilvánvaló, de a jó ízlésnek azért vannak határai. Nyilasokkal nem szivesen demonstrál együtt a legtöbb ember.

huruthörcsög 2008.05.19. 11:06:59

A magam részéről pontosan ezért maradok távol.

davidpeter 2008.05.19. 11:23:03

Ha nem húznak meg immunból, megyek fotózni...
Egyébként bármit felvehetnek a szcik, és mi is. Minden jogi kavar csak a nem magáncélú felhasználásnál van...

sz.csabiii 2008.05.19. 11:52:35

huruthörcsög
A kurucot sokan olvassák nem csak szélsősök.... Én is olvasom őket, de nem azért mert nyilas vagyok. Sőt!
Viszont ez nem politikai demonstráció lesz, szerintem aki ezzel takarózik, az nem is akar komolyan részt venni benne.

Anonymous108 · http://s274.photobucket.com/albums/jj255/anonymoushungary/PLAKAT-MATRICA/ 2008.05.19. 13:46:41

A plakátokon van néhány elírás:
1. lenullázzták - lenullázták
7. legnagyob - legnagyobb
8. hidrógén bombák - hidrogénbombák
13. családod, és - családod és

Ha még van idő, javítsátok. Köszi :)

huruthörcsög 2008.05.19. 19:05:34

csabi: Szerintem egy setét eszméket hirdető buta csoportosulással karöltve tüntetni egy setét eszméket hirdető buta csoportosulás ellen nem a világ leghitelesebb dolga. Legyen szó politikáról vagy bármiről. De nem kell velem egyetérteni.

sz.csabiii 2008.05.19. 19:16:33

A kurucosoknak csak annyi a közük hozzá, hogy azt az oldalt jóval többen olvassák. Ha megnézed, hogy milyen a látogatottsága naponta, akkor látni fogod hogy mennyien olvassák. Én is, és nem tartom magam sem nyilasnak, sem nácinak, sem egyébnek, max. a jelenlegi magyarországi helyzet zavar, mert mi lettünk a következmények nélküli ország. A szci is ennek az áldatlan állapotnak a végterméke.....

csipinymous 2008.05.19. 20:17:02

0670 2941907
Holnaptol el ez a telefon. Ha valakinek kerdese lenne, vagy a tunteteseken eltevedne.

Tündér Mese 2008.05.19. 21:27:24

Guy Fawkes maszkot hol lehet szerezni?
Nekem tényleg kellene ilyen! A party kellékes linket megnéztem, és ott nem lehet ilyet kapni...
Nem akarom offolni a topicot, ha valakinek van ötlete, írjon mailt: nnice24@gmail.com
Előre is nagyon köszi!

gyz 2008.05.19. 21:31:14

ez a kuruc dolog részemről azt jelenti, hogy nem megyek. Számomra ugyanolyan vállalhatatlan, mint a szci.
Az ember tudja, kikkel keveredik. Elég ha egy seggagyú faszfej odamegy, és már győzött az "Egyház", és az egész tiltakozó akció szart sem ért.

Bármi mást, ami a szcivel kapcs. felvilágosítással foglalkozik, támogatok. Ezt, így semmiképp.

davidpeter 2008.05.20. 07:36:53

És akkor ott tartunk, hogy a normális emberek nem formálhatnak véleményt kúltúráltan pár faszfej miatt? Már elnézést... Árpádsáv/bőrfej de akár közember odajön, beugró kérdés neki szciből (pl. mi az a Xenu), akkor viszlát. Mint szigorlaton. Még akkor is, ha ezzel olyan embert is katapultálunk, aki nem árpádsáv/bőrfej, de semmit sem tud a témáról. Az se menjen tüntetni. Ha a társaság kirekeszt, akkor az ilyenek nagyon hamar elbizonytalanodnak és elsétálnak.
Részemről nekem ez nem akadáj (bár mint sajtós, úgyse "tüntethetek")

anafeb · http://remalom.blog.hu 2008.05.20. 07:47:23

gyz, halljuk az ötleteidet! Ne csak azt mondd el kérlek, hogy mit nem teszel, konstruktív javaslatot légyszi!

gyz 2008.05.20. 09:48:44

anafeb,

nincs ötletem, elvi támogatásról van szó. Illetve a neten ahol tudom, fölemelem a szavam. Beírkálok szci fórumra is, hogy ne csak ellenzőkkel folytassak eszmecserét (az csak dumálgatás) - nem azért, hogy az aktuális vitapartnerem meggyőzzem, hanem hogy az esetleges szimpatizánsokat ha lehet, legalább gondolkodásra késztessem.

DE: csatát én nem vívok. Az ügyben egyelőre nem vagyok érintett. A gyerekeim és a környezetem próbálom távol tartani tőle.
Úgy gondolom, egy felnőtt, megfelelő nevelést kapott, megfelelő családi hátterű és iskolázottságú ember jóval nagyobb eséllyel kerüli el a szci csapdáját, így a legtöbb, amit tehetek, ha ezt igyekszem biztosítani a számukra, amennyire tőlem telik. Persze ez sem garancia semmire.

Lehet, hogy nem vagyok konstruktív, de amit írtam, jószándékú kritika volt. Ha szándékotok ellenére nyilasok és más hasonszőrűek keverednek közétek, vagy akár csak a látszat szintjén is azt sugalljátok, hogy a kurucnak köze van az akcióhoz, azzal olyan brutális kommunikációs öngólt lőtök, amit a szci azonnal ki is használ. Kell ez?

Pletyi 2008.05.20. 15:26:37

Elősorban gratulálok, végre valami megmozdult !!!
Én nem tudok menni ,de pár tanácsot azért adnék. A semminél ez is több. De még előtte egy kérés hozzátok. Ez egy ilyen forditott felvonulók kérték. Ha esetleg valaki azt állitaná magáról, hogy én azaz Pletyi vagyok a blog-ról akkor megkérném azt az illetőt közületek, akinek lesz lehetősége egy félreeső helyen b.ssza jól szájba az illetőt. Lehetőleg úgy, hogy senki se lássa. Köszi. Én akkor külföldön leszek úgyhogy valami nyamvadt szci-t rendeztek majd le, ha ezzel próbálkoznának.

A tanácsok :

Ez tüntetés nem ismerkedőest, tehát ,hogy ki honnét jött, mi a neve, meg olvassa-e Reformer blogját az magánügy. Ha valaki nagyon ismerkedne még úgy is, hogy előre megmondja (a valószinűleg kamu) nevét azt kezeljétek fenntartással. Ha lesz ott ilyen személy erre lehetőleg figyelmeztessétek egymást.

Aki álarcot szeretne viselni, az lehetőleg jópár utcával a helyszin előtt tegye azt fel. Ha BKV-val érkezel, már ott is felteheted. Nagyobb biztonság, meg jobb lesz a hangulat.

Ha valaki bármilyen módon szeretne megörökiteni titeket azt fotózzátok ti is.

Ne engedjetek az erőszakra irányuló provokációnak. (Kivétel a kérésem, de azt majd egy csendes eldugott helyen. :) ) Ha lennének ott szélsőségesek akkor látványosan távolodjatok el tőlük, hogy még véletlenül se moshasson titeket össze senki.

A transzparenseiteken ne felejtsetek el irni a drog ellenes szci maratonról. Meg természetesen követelni a szci szervezet bezárását, ha kérdezné valami riporter.

Ha valaki nyilatkozik ne vegye le az álarcát, bármennyire is kérik. Mindenki gondolja át mit
mondana az ilyen tipusú kérdésekre :
-Miért akarjátok a szervezet megszüntetését ?
-Volt neked vagy ismerősödnek rossz tapasztalata velük ? A válasz igen és ekkor hivjátok oda Árpádot.
-Mi az Anonymus ? Ki az az Annon ?
...stb. Fel kell készülni erre is , mert egy makogó, gondolatait kereső ember elkomolytalanitja a dolgot.

Sok sikert !!!

P for Pletyi :)

Ezt postoltam az Anonymus és Reformer blog oldalon is.

rotor 2008.05.20. 15:28:03

Egyertértek az előttem szólóval: ha ezen a tüntetésen megjelennek az árpádsávos idióták akkor az egyház abban a pillanatban már nyert is. Onnantól a nagyközönségnek csak annyi fog átmenni: szélsőjobbosok óbégatnak a szcientológia ellen is. Tegnap a zsidók, ma a szcientológusok, akikről a jónép valószínűleg szinte semmit nem tud, a végén még meg is sajnálja őket.
Nem tudom kinek jutott eszébe a kuruc.info-n közzé tenni ezt az eseményt, de arra hivatkozni, hogy "azt többen olvassák" elég rossz ötlet. Ha megjelenik 10-20 értelmes ember akik képesek értelmesen kifejteni a véleményüket (egyáltalán tudják, hogy miről van szó) az sokkal-sokkal többet ér, mintha megjelenik 100 agyatlan idióta és tojást dobál érvként.
Nem tudom miért gondoljuk azt, hogy egy tüntetésnél a mennyiség számít és a "minőség" lényegtelen, csak minél többen legyünk.

Mit gondoltok, az egyház nem lesz ott kamerákkal, nem fogja másnap teleszórni a netet meg a médiát a tüntetés saját verziójával? Szerintem előre boritékolható, hogy mit fognak kihozni így ebből. Már az is elég, hogy a kuruc.info-n van behirdetve.

Emlékezzünk csak Schmitt Pálra, aki a drogmentesre mondta azt, hogy a cél érdekében az ördöggel is. Na ha mi meg a nácikkal megyünk tüntetni az egyház ellen, az nem ugyanaz?
Ahogy gyz is írta, ez így öngól lesz.

(Szerintem nézzétek meg a külföldi anon tüntetéses videókat. Nem sűrűn látni rajtuk helyi szélsőségeseket.)

sz.csabiii 2008.05.20. 15:44:02

pletyi
Vettük az adást! :)

rotor
1, az árpád sávos zászló történelmi jelkép és köze nincs a nácikhoz
2, honnan veszed a bátorságot hogy nácizzál? én is olvaso a kurucot és van nemzeti gondolataim, akkor én már náci vagyok? tudod e egyáltalán mi az a náci?

Egyébként azt gondolom, hogy nem árpádsávos emberkék fognak ott gyűlni, hanem Anonymousok.

sz.csabiii 2008.05.20. 15:50:55

gyz

Sokan így gondolkodnak az országban. Azt gondolom hogy ez elég nagy baj, ezért is tartunk ott, ahol tartunk.....

anonim én 2008.05.20. 16:19:55

sz. csabiii, ne terelj, ne maszatolj. Tudod, akinek nem inge... Viszont, ha te elkezdesz itt maszatolni, akkor "őket" erősíted. Ugye, nem kell elmagyaráznom, hogy ezen(!) a blogon kit értünk "ők" alatt?
Az Árpád-sávos zászó történelmi jelkép. A csíkosat meg bemocskolták a nyilasok. Ugye nem kell elmagyaráznom, hogy mi a különbség a kettő között? Te ugye megnézed, hogy a kettő közül melyik alá állsz be?
A helyszínen pedig tényleg maradjon mindenki Anonymus. Aki nem így tesz, automatikusan "őket" erősíti.

Mrs Parkinson (törölt) 2008.05.20. 16:41:38

vmikor bejelöltem iwiwen az anonymoust, aztán amikor megláttam, vérnácik és megélhetési tüntetők vannak a tagok közt, le is töröltem :(

sz.csabiii 2008.05.20. 16:43:16

anonim én

Teljesen igazad van a lényeg: Aki eljön, legyen anonymous!

steal.this · http://vaningyen.tumblr.com/ 2008.05.20. 16:43:58

Ha behirdették a kurucon, hát behirdették. Lehet, hogy pont itt hallottak róla. Meg tudjátok oldani, hogy ne jöjjenek? Nem.
Meg tudjátok oldani, hogy az árpádsávos zászlót ne engedd be a tüntetésre?
Feltehetőleg igen, pl. a tandíjtüntetésen is sikerült megoldani.
Ennyi.

gyz 2008.05.20. 18:50:07

sz.csabii,

én elfogadom, ha úgy véled, hogy a hozzám hasonlók döntik romba az országot, de mivel elég sokmindenről írtam, légy szíves kifejteni, gondolkodásmódomnak mely részével van konkrét bajod.

Érdemes szerintem egy blogon is értelmesen vitatkozni, nem félmondatokat odadobni a másik felé.

Szóval mi is a gond?

Hogy beírkálok szci-témájú fórumokra, és igyekszek másokat távoltartani tőle?
Hogy 3 gyereket próbálok tisztességesen felnevelni, olyan értékeket mutatva nekik, amelyek megléte mellett nem lesznek fogékonyak a szekták hamis üdvtanára?
Vagy pusztán annyi, hogy óriási baklövésnek tartom a kurucon való hirdetést, a szélsőséges nézetekkel való bármiféle kapcsolatot?

Nos?

sz.csabiii 2008.05.20. 20:18:25

gyz

Természetesen értelmes vitában benne vagyok én is. Hidd el, nekem sem mindegy hogy a két gyerekem hogyan nő fel, milyen világba lesznek felnőttek. Sőt, nekem ez a legfontosabb elhiheted. Aki ismer személyesen az ezt tudja is. Nem véletlenül vagyok itt sem, meg máshol sem.

Nekem egy dolog nem tetszik, de az nagyon piszkálja a csőröm. Amikor elkezd vki nácizni, fasisztázni. Ennek a blognak ehhez semmi köze. És nem lehet általánosítani sem, hogy aki kurucot olvas ez egyből kikiáltjuk annak. Én is olvasom, az indexet is, az origot is, az MNO is, a Népszabadságot is. Megpróbálok több oldalról tájékozódni.... Szal nem szeretem ha lenáciznak, lefasisztáznak akkor, amikor többet tettem már most a jövőért mint azok közül sokan akik az előbbieket teszik..... Ennyit a problémám.

csipinymous 2008.05.20. 21:08:32

Holgyek es Urak!
Talaltam maszkokat.
Am, csak a kovetkezo alkalomra erkezik meg Amerikabol. Durvan 10 dollllar plusz posta. De, ha tobbet rendelunk eloszlik. A tuntetesen osszeirom, hogy kiknek kell es majd megrendelem. Junius 14-n meg kiosztom, es akkor mindenki cekkeli a maga reszet.
Teat viszek egy par kartonnal, de valaki hozzon muanyag poharat.
Asztalt es szeket nem szabad.

gyz 2008.05.20. 21:25:43

sz.csabii,

na, örülök, ezzel a véleménnyel már tudok mit kezdeni: pl. meg tudom belőle állapítani, hogy az első engem megszólító írásod valójában nem is nekem szántad. Hiszen én nem általánosítottam. Nem náciztam itt le senkit. Olvasd el még egyszer, mit írtam, s mivel van a gondom. Lehet, hogy csak félreértettél.

A kurucra természetesen továbbra is tartom, hogy egy szélsőséges és rémesen ostoba orgánum, aminek a hangvételével ép erkölcsi érzékkel rendelkező ember nem azonosul (hozzáteszem, nem ők az egyetlenek). De látod, ezt is csak onnan tudom, hogy olvastam párszor. A puszta olvasástól meg természetesen még senki sem lesz olyan, mint ők.

üdv

Pletyi 2008.05.20. 22:36:39

sz.csabiii
Nagyszerű !!! :)

Anonymus
Aztán majd postoljatok képeket meg videót.

Jason Beghe 2008.05.21. 07:21:24

Javaslom, hogy legyen olyan nagy tábla a tüntetésen, amin Jason Beghe Képe van és a neve. Alatta, hogy OTV és Class 5 meg hogy világhíres színész és csak egyetlen kérdés:

Miért lépett ki?

Aztán meg lehetne adni a feliratozott előzetes webcímét. Egy ilyen titokszendvicsre (ahogy ők hívják) minden szci ugrani fog.

Gekkóla 2008.05.21. 11:36:01

Kuruc.info-n megnéztem, szimplán feltették az eredeti meghívást. Nem írtak hozzá, nem kommentálták. Mitől féltek ennyire?

más felől, én xarom le a SCI-t.
ott leszek maszk nélkül.
12 éve küldik a 12000 USD tartozásról -havonta kétszer- a számlát FLAGből, most kit érdekel ha fel is ismernek? :)

Nargile 2008.05.21. 14:09:08

Elküldtem már Reformernek is, de még nem számolt be róla:

www.guardian.co.uk/uk/2008/may/20/1

Egy brit fiút a szcientológusok bepereltek egy hasonló londoni tüntetés kapcsán.

csipinymous 2008.05.23. 00:06:17

Holgyek es Urak!
Ma reggel figyeljetek a blogot!

Mézga Csabi 2008.05.23. 02:27:42

asszem e'megyek vasárnap megnézni élőben szcinoidokat.
zászlók otthon maradnak persze, csak a testünket visszük.
megint aprítjuk a puhatestűeket. tudod, mint kb. 150ezer éve. csak akkor mi robotok vótunk. :)

szóval sztem ezek inkább esznek azon a SCI gyerekmajálison, vhogy így:

ülnek majd magas tónuson egy lenkei vitamin-rejtély-szendviccsel a kézben, gerinc híjján begörnyedve,töltéstől széthorpadt tudattal, fejenként max 60kg-al terhelve a Földet.
Aztán Danny Potter fellép, utána velük együtt le is.
közben kicsi ezer dollárnyi Ias adomány, plusz fejenként két dianetika könyv megvásárlás - van már hatvan a pócon, elfér még kettő ,nem? de! (tm) Besenyő Pistabá, ja és gyors toborzás, 1milliárd éves contract, ARC (a) hegyekben lesznek.
zárásként futnak egy maratont a Balatonig, pénzé.

Huszár József · http://www.vitaminbank.hu 2008.07.27. 08:08:22

Szerintem nem rossz az alapgondolatuk, egy-két filmjüket láttam. Viszont amennyit elkérnek a könyveikért, tanfolyamaikért stb. Na az már szerintem lehúzás. Mi lenne, ha valaki tényleg elkezdene már önzetlenül cselekedni. Félretéve az anyagiakat, hiszen nagyon sokan nincsenek olyan helyzetben, családjuk van stb, hogy megvegyék ezeket a cuccokat. Aki pedig ilyen drágán árulja a portékáját, az szerintem kapzsi és csak másodsorban fontos neki az emberek megsegítése.

komformistahippi? 2009.09.01. 00:09:06

egy kérdésem lenne: a szcientológia témán kívül a csoportnak van e köze akármilyen politikai oldalhoz akárjobb akár bal? vagy bármilyen egyéb antiszemita vagy rasszista eleme?kösszi mert ha nincs a leggközelebbin ottleszek

Dr. Kix 2009.09.02. 07:29:02

@komformistahippi?:

Anon Etikett + tanácsok:


1. Viselj maszkot/álarcot

2. A tüntetés békés. Fegyvert eszedbe se jusson hozni.

3. Lesznek, akik megpróbálják majd megzavarni a tüntetést. Ne hagyd magad felidegesíteni.

4. Ez nem politikai célú tüntetés. Ha nem tudod ez mit jelent, akkor inkább maradj otthon.

5. A rendőrök utasításait minden körülmények között kövesd. Jelvényszámot csak legvégső esetben kérj.

6. Ha valami hülyeséget akarsz csinálni, válassz másik napot.

7. Készíts magadnak transzparenst, nyomtass szórólapot, találj ki rövid és hangzatos jelmondatokat.

8. Anonymous egy légió. Sose légy egyedül.

9. Viselj kényelmes cipőt és hozz magaddal üdítőt. Ne sört. Üdítőt.

10. Hozz magaddal kamerát vagy fényképezőgépet, hogy megörökítsd az eseményt

Plejádok 2009.09.02. 08:19:21

@Kix:
A helyedben én meggondolnám, hogy kit veszek be a csoportba.

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2009.09.02. 10:32:13

@Huszár József:

:: Mi lenne, ha valaki tényleg elkezdene már önzetlenül cselekedni.

www.szabadzona.hu ?

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.09.02. 13:05:19

@komformistahippi?: Anonymous nem kötődik semmilyen politikai eszméhez vagy párthoz, sem külföldön, sem itthon. A politikai ideológiát mindenki otthon hagyja, amikor tüntetni jön.

@Plejádok: Mire gondolsz pontosan?
Anonymous egy kollektíva. Itt nincs olyan, hogy "beveszünk valakit". Anonymous az, aki úgy cselekszik mint Anonymous.

Moar info:
www.freeforum.hu/anonymous/topik/25886
süti beállítások módosítása