Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Egyvalaki védte a szcientológiát, az is robot volt (?)

2019. február 02. - Reformer

Amióta ez a blog elindult (11 évvel ezelőtt, te jó ég), megéltem már jópár furcsa pillanatot. Pár napja azonban életem talán egyik legbizarrabb hozzászólását produkálta az egyetlen, a szcientológiát eddig védő hozzászóló (ismerve a szcientológiát, a nicket persze többen is használhatták):

dorrobot.jpg

Az nyilván nem meglepő, hogy itthagyott minket. Ugyanazt a mintát követte, mint az eddigi szcientológus kommentelők:
1. idejön, lelkesen tolja a benn tanultakat;
2. leoltják, és kapja a kellemetlen kérdéseket az ellentmondásos gyakorlatokról;
3. egyre ingerültebben válaszol, aztán végleg megsértődik, és elmegy.

Ilyen hatalmas öngólt lőni régen láttam azokat, akik az egyház PR-jáért felelnek. Önmagát robotként azonosítva búcsúzik el, amikor eljut ő is a 3. lépésre… Pont robotként, amikor a szcientológiával szemben az egyik leggyakoribb kritika az, hogy „agymosást” végez, kiöli az önálló gondolkodás képességét, és robotként viselkedő, robotikus válaszokat adó híveket gyárt… még külön gúnyneve is van a szcientológusoknak: rondroid.

Péntek reggel 9:47-kor történt... talán a csütörtök esti, éjszakába nyúló munkatársi és vezetőségi gyűlés után ezzel kezdték a napot az OSA-sok. Ez volt a legjobb ötlet a kifarolásra ebből? Komolyan?

Persze nyilván kamu, de tegyük fel, hogy igazat mond(anak), és tényleg egy mesterséges intelligencia volt ez a felhasználó. A következő kérdések merülnek fel akkor:

  • Ha ő volt csetrobot432, akkor hol a többi 431? Azok hová, melyik fórumokon épültek be?
  • A „humán elme kutatás marketing célzattal projekt” (így idézőjelesen) keresésre 0 találatot ad a Google.
  • Egy olyan mesterséges intelligencia (MI) kifejlesztése, amely a) tanulmányozta a szcientológiát és az alapítványomat (bármit is jelentsen ez), b) beszél magyarul és képes ezen a nyelven komplex szövegek megértésére és megválaszolására, és c) szándékosan helyesírási hibákat vét (egyfajta főhajtásként a szcientológusoknál olyan gyakori probléma előtt) olyan összegbe kerülne, amekkora költségvetése Magyarországon semmilyen ilyen „projektnek” egyszerűen nem lehet.
  • Miért pont erre a relatíve eldugott blogra esett a választás? Egyszerűen nem tudok olyan marketing célzatú kutatást elképzelni, ahol megérné pénzügyileg egy ilyen blogra egy ilyen költségvetésű MI-t ráengedni.
  • Egy MI miért DoriB69 nicket választ, és hogy tud regisztrálni ehhez gmail fiókat? Hogy kattint rá egy MI egy regisztrációt megerősítő hivatkozásra?
  • Ha igazi MI lenne, akkor hozzáférne a blog látogatottsági adataihoz, és nem írna olyat, hogy tízszeres forgalmat gerjesztett (mert közel sem generált annyit).
  • „A Nap legyen veletek!” – így búcsúzik. Ez olyan, mintha azt akarta volna írni, hogy az Erő legyen veletek, de akkor lebukna a nyilvánvaló Star Wars utalással (csak nem a mászter dzsedáj is része a nick mögött álló embereknek :) ), és így Nap lett belőle. Érdekes egyébként, hogy pont a búcsúzás napján érkezett egy új kommentelő, LeilaX (a Leila név jelentése este, éjszaka)... de tényleg nem tudom ezt se hova tenni.

 

Mindenesetre írtam egy e-mailt Lange Lászlónak, a magyarországi OSA egyik motorjának (fogalmam sincs, mi a valós pozíciója, ők nem hozzák nyilvánosságra) hogy mit szól ehhez. Nem fog válaszolni szerintem, de ha igen, leközlöm.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr8014604788

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

káosz 2019.02.02. 23:42:12

Ez igazán szórakoztató volt, de a fertelmes helyesírás árulkodó. :)

Bgisi 2019.02.03. 00:43:32

Szépen csendben figyeltem az uccsó pár poszt hozzászólásait, direkt nem akartam reagálni, pedig lett volna kérdésem a DoriB69 kommentelőhöz. Elmebeteg: vagy a kommentelő DóriB69, vagy a mögötte álló csapat (OSA), esetleg mindkettő. Észrevettétek azokat a helyesírási ill gépelési hibákat, elütéseket, melyeket az érzelemdús gyors válaszok miatt követett el? Ilyent csak ember csinál, teljesen kizárt az MI, mégha lenne is ilyen fejlett. A valóságban a DoriB69 nem tudta konfrontálni a többiek hozzászólásait, ezért inkább ezzel a bődületes ökörséggel kimenekült a kényelmetlen szituációból. Nos, úgy látom "a szcientológia működik". Sajnos ezzel olyan dimenzióba lépett ez az egész, a szcientológia meg ez a "scientologist", mely túlmutat minden józan és normális emberi viselkedésen. Sajnálom, nagyon-nagyon sajnálom.

mindbender2 2019.02.03. 03:28:29

Aham.
Ezt csak így közölni szokták.
Ilyen stílusban.

Ebből is látszik, hogy érdemes ennyi időt és lóvét beletolni a dologba, hogy valaki ott tartson, ez jó ötlet volt.

Bár semmi értelme, de sajnálom az elpazarolt és elbaszott életeket. :/

OT 808 2019.02.03. 09:09:11

@Reformer:

Péter, én is csöndben figyeltem az elmúlt hét eseményeit, a Dóri "robot" hozzászólásait, bár nem reagáltam. Viszont fölmerült bennem, hogy @DoiB69 akár chatbot, vagy hús-vér RONBOT volt, elég nagy kavarodást idézett elő nem feltétlen a mi célunkat szolgálja, hogy tájékoztassuk az embereket a Scio valódi arcáról. Észrevettem, hogy az általad - a bejegyzéseidben - felhozott témákról szándékosan leterelte a figyelmet. Talán azzal a célzattal, hogy visszatoborozzon, vagy csak zűrt .

Arra gondolok, valahogy ki kéne szűrni a betolakodókat, hogy ne tudjanak minket heccelni és manipulálni. Gondold csak meg ők is tesznek az érdekében, hogy megvédjék magukat az "enturbulencia" ellen.

Hát hova fajulhat ez? Ebbe még belegondoli is szörnyű!

Orbánviktor 2019.02.03. 11:03:27

@Reformer:
(Vannak hülye kérdéseim, de nem szoktalak kritizálni ha igen bocsánat).
Szerintem ebben az esetben túlbonyolítod a dolgot, és túlságosan szó szerint veszed:

Egyszerűbb magyarázatnak találom a következő feltevést:

"Művelet egy magas hozzáadott értékű technikai cégnél dolgozó rondroid öntudatra ébredése ellen,
aki ha fel is keresi ezt a blogot, vegye észre, hogy nincs esélye."

büdös zokni 2019.02.03. 11:18:07

A szcik MINDEN kommunikációja befelé, a hiveiknek szól. Nem azért jönnek ide, hogy minket meggyőzzenek, hanem hogy az ide tévedő szcik lássák az "okozóságukat", hogy még itt is jelen vannak és elmondják az igazságot. Újra és újra bebizonyosodik, hogy a megfelelő lépés erre az, ha figyelmen kivül hagyjuk őket. Főleg mert úgysem képesek még "duplikálni" se, amit irünk és teljesen hülyének néznek minket.
A bicskanyitogató gyakorlatukkal és a bűneikkel kell foglalkoznunk, hogy a hatóságok is végre arányosan lépjenek fel velük szemben.

büdös zokni 2019.02.03. 11:25:54

Ez a marketingrobot-szöveg egyébként már csak azért is hatalmas marhaság, mert a szciknek tulajdonképpen semmit sem kellene tenniük azért, hogy hatalmas növekedést érjenek el. Ebben a világban, ahol mindenki otthon gubbaszt egyedül a telefonját nyomkodva, mindenki az élet értelmét, az önmegvalósitást és a motivációt keresi, az "egyháznak" PR nélkül is virágoznia kellene. Gondoljuk pl. a hitgyülire, aminek a tagsága legalább százszorosa a szcinek. Hogy érik ezt el? Nem csinálnak semmi különöset, egyszerűen csak nem szedik el az ember összes pénzét és nem hajszolják öngyilkosságba. Nekem kezd az az érzésem lenni, hogy a szci szándékosan akar kicsi és zárt szekta maradni. Legalábbis az összes cselekedetük erre utal.

free spirit 2019.02.03. 11:44:52

Ez a visszavonulás überelte az összes hülyeségét. :) Az ember azt hinné, hogy olyan "magvas gondolatokkal", melyeket csetrobotunk produkált, már nemigen lehet mélyebbre süllyedni. Aztán kiderült, de . . . Lehet. :)

LeilaX 2019.02.03. 12:55:59

.... pedig pont kezdtem volna belejönni!!! :DDDDDDDD
Óriás öngólt rúgtak maguknak. Szénné égés.... :DDDDDD

znagy6666 2019.02.03. 14:01:47

@LeilaX: Hey, LeilaX, csak nem Te vagy a DoriB69 új néven?

Pont akkor jöttél amikor a Dóri leköszönt. Te kis huncut:-)))

znagy6666 2019.02.03. 14:04:33

@káosz: Ezzel mit akarsz mondani? Ez miről árulkodik?

Orbánviktor 2019.02.03. 14:16:57

@znagy6666:

LeilaX
0 bejegyzést írt és 3 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2019.01.29. óta tag.

Orbánviktor 2019.02.03. 14:21:39

@znagy6666:

DoriB69
0 bejegyzést írt és 122 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017.11.19. óta tag.

utolsó bejegyzés:
2019.02.01. 09:47:52

Orbánviktor 2019.02.03. 14:23:51

@znagy6666:
(javítom:)
DoriB69
0 bejegyzést írt és 122 hozzászólása volt az általa látogatott blogokban.
2017.11.19. óta tag.

utolsó hozzászólása:
2019.02.01. 09:47:52

znagy6666 2019.02.03. 14:47:57

@Orbánviktor: így van, Leila két nappal előtte regisztrált, meglőtt a Dóri lelépett.

PTS level III. 2019.02.03. 15:54:25

Reformer vajon látja a hozzászólók IP-címét?
Bizonyíthatná a LeilaX-DoriB69 "párhuzamot", feltéve ha ugyanazon a gépen regelte a Jedi-accját.

Egyvalami biztos: az OSA küldönceinek hosszú időre elment a kedve a meddő kommentelgetéstől.
Majd legfeljebb az "ellenblogon" megszépítik valahogy Dórika balul elsült, az "egyház" hitelét rontó partizánakcióját. Lassan eltelt ott fél év az utolsó bejegyzés óta, az izgalmas téma adott, meg amúgy is aktuális volna "a Bónyai" blogját stikában olvasgató szciket tájékoztatni a megkérdőjelezhetetlen "igazság"-ról. ;)

Reformer 2019.02.03. 16:05:58

@znagy6666: @Orbánviktor: @PTS level III.: LeilaX 100%, hogy NEM DoriB69. LeilaX-et ismerem személyesen :)

Bögreőr 2019.02.03. 16:09:58

Egyébként a scientologistTM etikába belefér az, hogy össze-vissza hazudoznak? Ezt nem is kell meggyónni?

PTS level III. 2019.02.03. 16:20:55

@Bögreőr:

Ami az szervezet érdekeit szolgálja, az nem minősül ártalmas cselekedetnek. Például az auditálási ülés során adócsalást bevalló vállalkozó úgy teheti a legkönnyebben jóvá a bűnét, hogy az elsumákolt pénzt az "egyház"-nak adja jóvátétel gyanánt...

znagy6666 2019.02.03. 16:37:22

@PTS level III.: Igaz, a 90 és évek végén én is benne voltam egy ilyen akcióban.

Egyik PC mtől, mai árfolyamon kb. 600 000 Ft értékben csavartam ki adományt az ORG Erika tiszt jelenlétében.

Önszántából adta oda, hálás volt.

Alsó hangon, kb. 2 millió volt az adóelkerülés, bünti & kamat nélkül.

PTS level III. 2019.02.03. 16:54:18

@znagy6666:

"Önszántából adta oda, hálás volt."

Biztos vagy te ebben? ;) :D
Sok ilyen eset történt a színfalak mögött. Az a durva, hogy elvileg jól kellett volna éreznem magam. Egy ponton túl már nem volt kedvem DM-et arról győzködni, hogy a szci terjeszkedik, és a világnak erre van szüksége... ;)

znagy6666 2019.02.03. 17:03:23

@PTS level III.: "
"Önszántából adta oda, hálás volt."

Biztos vagy te ebben? ;) :D"

Úgy a hogy Péter a 2 milliót 10 egyenlő részletben...

Tudod egy kövér lebegő tű-vel zárt ülés után, rendesen el van szédülve az ember...

PTS level III. 2019.02.03. 17:14:13

@znagy6666:

Ez most nem kicsit ütött szíven, de ez az egész helyzet nem lehet véletlen egybeesés.
Én úgy produkáltam lebegő tűt egy sec check-en, hogy közben kurva szarul éreztem magam a kétségeim miatt. Akkoriban elnyomóvá deklaráltak egy L-eket végzett clear-t... deja vu. ;)

znagy6666 2019.02.03. 17:46:24

@PTS level III.: Hát öregem, neked sem lehetett egyszerű

PTS level III. 2019.02.03. 18:23:19

@znagy6666:

Ennyi év távlatából visszatekintve a pocsék érzést valószínűleg az elengedéssel szembeni tiltakozás okozhatta, noha a döntést már meghoztam.
Ezért is jó ehhez a közösséghez tartozni... érezni, hogy nem vagyok egyedül. ;)

LeilaX 2019.02.03. 18:44:42

Miattam nyugi :)))))

znagy6666 2019.02.03. 20:40:30

@Reformer: Péter, az alábbi hozzászólásom, melyet @PTS level III.: nek küldtem, kb. 2 órája, meg lett csonkitva.

Ennyi marad belőle: "Hát öregem, neked sem lehetett egyszerű"

A maradék részeket valaki kitörölte.

Tudsz erről?

Reformer 2019.02.04. 07:38:01

@znagy6666: nem :) mások hozzászólásait nem tudom én szerkeszteni, érthető okokból...

norbert79 2019.02.04. 11:40:20

Én csak egy jót röhögtem... :-)
Laciii, gyere vissza, kövess be Facebookon megint! Hiányzik a neved a listáról... :-(

znagy6666 2019.02.04. 12:07:48

@Reformer: @znagy6666:

Nem, :) mások hozzászólásait nem tudom én szerkeszteni, érthető okokból...

Az érdekes! És ki tudja szerkesztetni akkor, a hozzászólón kívül? Ellenőriztem miután elküldtem, a teljes szöveg egy darabig fönt volt.

Mint az a @PTS level III.: válaszából kiderül, nem a most fönn található szövegrészre reagált. Tehát ő a korábbi teljes szöveget megkapta és arra válaszolt.

Én ezt írtam, ez lett kivágva:

"Kétféle lebegő tű létezik. Az egyik azt jelzi, hogy a páciens megkönnyebbült, mert elengedett valamit. A másik az ARCX F/N, az ark törést mutató lebegő tű. Ha az auditor egy barom vagy egy nyomorult robot, nem fog tudni különbséget tenni köztük.

Az én esetemben a páciens az ülésen megkönnyebbült mikor elmondta az adócsalás vétket, bízva a gyóntatási titoktartásban. az Etikán is megkönnyebbült, mikor megtudta, hogy nem kell mind a két millt befizesse csak 600 000 et.

Így dupla nyeresége is volt.

Ez egy kicsit morbidan hangzik, de a mai napig így megy ez.

Az USAban sokkal, de sokkal keményebb a helyzet. Az adóhivatal itt együtt működik a Sciókkal, két-kezet-mos alapon. Ezért nem veszik el tőlük az adómentességüket. És így is marad addig, amíg szállítanak megfelelő mennyiségű és minőségű információt a "kliensekről"....sajnos.

Vajon mi csíphette a szemét a fentiekben CENZORNAK? És ki lehet a Cenzor?

Ha eltűnnek, vagy cenzúrázásra kerülnek a hozzászólók szövegei (még akkor is, ha azok nem politikai tartalmúak), akkor vajon beszélhetünk objektivitásról a Szcientológiával kapcsolatban?

Ez talán nem a Miscavige stílusa? Az hogy cenzúrázza és kivágja a számára nem tetsző információkat?

Zoltán

Reformer 2019.02.04. 12:42:30

@znagy6666: technikai hiba lehetett, mert a hozzászólások utólag nem szerkeszthetők, maximum törölni tudom én azokat. Szerkeszteni nem lehet, nem ad rá lehetőséget a blogmotor. Ha nekem nem hiszed el, kérdezd meg a blog.hu üzemeltetőit...

káosz 2019.02.04. 21:37:07

@znagy6666: Arról, hogy ezt egy rossz helyesírású ember írta, ami a szci banda jellemzője.

Aleister Crowley 2019.02.05. 11:57:58

@káosz: @znagy6666:
Na erre nem fog válaszolni a Znagy, úgyhogy én fogok.

Két dolog lehetséges, vagy annyira fölzaklatta a robotos story, hogy azért követett el ennyi helyesírási hibát, vagy 11 év alatt olyan súlyosan berögzült a szci az elméjébe, hogy a mai napig nem tudott kikászálódni belőle. ;-)

2005 elején, kiküldtem egy leleplező emailt a hozzám került "inka" email listára, valamint az általam üzleti körökből ismert szcioknak. Kb. úgy 800 email címre. Elég sokan megpattantak akkor, még egy TV riport is lett belőle a Juszt műsorában.

Szóval nagy cirkusz keletkezett. Ezt nagyon élveztem, mert valószínűleg elég gonosz vagyok.

Bónyai Péter szerintem engem nem szeret, hiszen indirekt módon hozzájárultam ahhoz, hogy lapátra tegyék a Seaorgból, meg ugye a 2 milliót is bánja.

Az email akcióm után küldték rá az amerikai Seaorgosokat a magyar csapatra, majd repültek is néhányan.

Még jó, hogy a Bónyai nem tudja ki vagyok. Lehet lenne néhány keresetlen szava hozzám.

büdös zokni 2019.02.05. 12:09:40

@Aleister Crowley: A Morpheus-levél? Nekem úgy mondták, azt Nagy Zoli irta. Sajnos hozzám sosem jutott el, pedig már több embertől is kértem.

Aleister Crowley 2019.02.05. 12:22:23

@büdös zokni: Nem, nem ő írta. Ő csak rárezzent, és továbbküldte. Futótűzként terjedt.

Nem mentettem el. Nem gondoltam, hogy ekkora sikere lesz.:-)

büdös zokni 2019.02.05. 12:39:09

@Aleister Crowley: Valaki megirhatná a teljes sztorit eőzményekkel és a következményekkel, engem nagyon érdekel. Az meg olyan külön érdekesség, hogy mindenki úgy van vele, hogy "nem mentettem el". Azt még értem, hogy bent miért kerülik a témát, de ex-szcikkel miért nem lehet erről beszélni?

Aleister Crowley 2019.02.05. 13:14:57

@büdös zokni: Este fogok írni neked. Azt meg, hogy az ex-szcik, miért ködösítenek csak sejtem, de nem tudom.

norbert79 2019.02.05. 14:59:52

@Aleister Crowley: Engem is érdekelne ez az aspektus, szóval ide is jöhet :D

Reformer 2019.02.05. 16:56:56

@Aleister Crowley: @büdös zokni: engem is érdekelne ez az e-mailes történet :) De egyébként nem ezért dobtak ki a Sea Orgból (amire csak 2005 nyarán került sor, más okokból), sőt ott benn, mi Sea Org tagok nem is hallottunk erről.. érkezett valóban egy koppenhágai különítmény, de azt a fordítások és az épület-adományszerzés lassú haladása miatt kaptuk a nyakunkba. Tényleg egy csomó embert kivágtak akkor, de szerintem és tudtommal nem az e-mail miatt.

büdös zokni 2019.02.05. 17:40:20

@Aleister Crowley: Szerintem Nagy Zolival és Petivel irjatok egy szép összefoglaló cikket belőle. Ez a sztori volt Magyarországon a legnagyobb botrány az egyházon belül, amit úgy látszik elég sikeresen elmaszatoltak.

Aleister Crowley 2019.02.05. 18:16:46

@Reformer: @büdös zokni:
Az inka lista amire kiment a leleplező email, a támogató, adományozó szcientológusok magját képezte. Csak akikről én tudok - a kiküldött levelem következtében - 22 elhagyták az egyházat. Ezek voltak a tehetősebbek, akik adományoztak, az épületre is.
Az F. Miklós vezényletével működő brigád feladata lett volna, hogy kezelje ezt a botrányt, hogy is mondtátok ti? -az entétát. És ti még nem is tudtatok erről az e-mailről? Hát akkor hogyan végeztétek a munkátok? Csodálkozol, hogy megritkították a csapatot?

büdös zokni 2019.02.05. 19:19:42

@Aleister Crowley: Akkoriban egy kis misszióban voltam egyes egyedül technikai személyzet, tehát gyakorlatilag ügyvezetői poszton. Az egész dologról csak egy publictól értesültem röviden, mikor vissza akartam hozni a misszióba. Ennyi. Később még láttam a Juszt interjút NZ-vel, ahol nem tűnt különösebben képzettnek vagy okosnak, semmi olyat nem mondott vagy nem tett rám olyan benyomást, amitől úgy éreztem, hogy át kellene gondolnom a szcihez való viszonyomat, úgyhogy csak legyintettem egyet. Azóta se tudok többet az egészről, mint amit itt fentebb irtál.

Dudás Diána 2019.02.05. 19:42:10

@büdös zokni: Minden esetre NZ-Szcientológia kis misszió 1-0.

Reformer 2019.02.05. 20:15:35

@büdös zokni: @Aleister Crowley: nézd, ahogy írtam a könyvemben is, 2005 elején (amikor az az e-mail kiment) én már nem voltam vezető pozícióban... az épület-pénzszerzési projekt lassúnak tartott haladása miatt leváltottak - akkor már csak fordítottam és néha segítettem a pénzbeszedésben, és vártam a sorsomra a Sea Orgon belül - sőt azt hiszem márciusban már 24 órás felügyelet alatt voltam és csak fizikai munkát végezhettem. Akkor volt az azt hiszem, hogy 1-2 hónapig krumplit pucoltam, hagymát daraboltam, takarítottsam meg mosogattam az illegális üzemi konyhánkon. A komolyabb ügyekről egyáltalán nem értesültem, a nagyobb adományozókkal F. Miklós és H. Krisztián tartotta a kapcsolatot. Szóval nem is tudhattam volna az e-mailről... ezért is érdekel a történet.

Reformer 2019.02.05. 20:53:12

@Aleister Crowley: és egyébként meg inkább örülj, hogy bénák voltak, és nem küldtek rád egy sereg magánnyomozót :) :)

büdös zokni 2019.02.05. 21:07:31

@kissgabor7804: ??? A megjegyzésed már csak azért is furcsa, mert nem tudhatod melyik misszióról van szó. Nem volt semmilyen meccs.
Amúgy most kigulgliztam a nevét, itt az első cikk, amit kidobott: magyarnarancs.hu/lelek/siman_atmegyek_a_falon_-_n_zoltan_elnyomo-65537
Ebben bizony következetesen keveri a fogalmakat, a cikk végén a szótár rászben sincs egyetlen épkézláb definició sem. Ami kötözködésnek tűnhet, de nem az. Ugyanis ha egy szci olvassa, akkor joggal gondolhatja, hogy NZ tele van megnemértésekkel és csak amiatt támadja a szcit. És ezzel már igazolta is magának, hogy LRH-nak még ebben is igaza volt!
Én nem ismerem NZ-t, de a véleményem az, hogy a róla megjelent cikkek és tévéadás alapján teljesen képzetlennek tűnik a szcivel kapcsolatban. Ő biztos olyan valaki, akinek volt pénze az auditálásra, de nem akart évekig a tanfolyamteremben gubbasztani, hogy értse is, mi történik. Ez érthető, csak igy kevésbé hiteles és hatásos a támadása. Rólam egy az egyben lepergett. Bonyai Peti kezdettől fogva LRH-t idézetekkel mutatja be a szci következetlenségeit és agymenéseit, ami egy egészen más kategória, hiszen látszik, hogy érti miről beszél. Az ő könyve segitett is nekem a végső elhatárolódásban. Senki ne sértődjön meg, nekem ez a véleményem.

Dudás Diána 2019.02.05. 21:53:19

@büdös zokni: Semmi gond, csak vicceltem.

Én amúgy sem értek ezekhez a technikai részletekhez, nem voltam soha benne. Egy közeli ismerősöm miatt érdekel a téma. Az interjút láttam egyébként. A fickó nem kapta meg amit ígértek neki aztán bepöccent, majd a TV ben panaszkodott. Szerintem valamin összevesztek, nem a képzettségével volt a baj. Simán csak megharagudott. De legalább nyilvánosan fölvállalta.

büdös zokni 2019.02.05. 22:07:03

@kissgabor7804: Nem túl bonyolult technikai részlet: a Hidnak 2 oldala van, képzés és auditálás. Ez alap, a Hid minden recepción ki van rakva a falra. NZ pedig következetesen keveri a képzést az auditálással a cikkben., mint aki semmit nem ért az egészből. Ez neked nyilván mindegy, de egy szci egész más szemmel olvassa igy.
Összehasonlitásképpen: volt olyan kérdésem, amire Koppenhágában sem tudtak válaszolni, mikor Bonyainak feltettem ő meg 2 perc alatt előtúrta nekem az oda vonatkozó LRH anyagot.

Dudás Diána 2019.02.05. 22:38:45

@büdös zokni: Na mindegy, lényeg az, hogy kijöttél és kész.

Aleister Crowley 2019.02.06. 18:12:08

@Reformer: @norbert79:
Ez nagyon vicces volt:-)
De kérdezhetek valamit? Az a 2 millió Ft, amit a Seaorgból való távozásod előtt kifizettél, miből jött össze?
Ha jól tudom a Seaorg fizetések elég alacsonyak, épp csak fedezik a túlélést.

neduddki21 2019.02.06. 23:56:49

@znagy6666: Kívülállóként próbálom ezt megérteni. Jól értelmezem, hogy a páciens bevallja az adóelkerülést vagy adócsalást az auditáláson, mire megzsarolják, hogy ha nem fizet x összeget, felnyomják az adóhivatalnál?

Aleister Crowley 2019.02.07. 08:41:20

@Reformer:
"örököltem..."
Persze, tudom mi is így szoktuk lepapírozni, ha nem igazolható a bevétel.

Én arra gondoltam, vajon miért nem beszélsz a könyvedben a F. Miklós és társainak kétes üzletről?

Reformer 2019.02.07. 08:45:28

@Aleister Crowley: mert csak pletykákat hallottam (elég kevés konkrétummal azokat is), és semmi bizonyíték nincs kezemben... Ha hiszed, ha nem, a pénzt tényleg örököltem. A szcientológia anyagi haszonélvezői nagyon kevesen vannak, és én nem tartoztam közéjük.

Aleister Crowley 2019.02.07. 08:52:36

@Reformer: Én sem gondoltam, hogy a szcientológiából volt a pénz. De most már mindegy is. Úgysem maradt nálad. Vagyis fedhetetlen vagy, vagy nem?

znagy6666 2019.02.07. 09:29:55

@neduddki21:
"Kívülállóként próbálom ezt megérteni. Jól értelmezem, hogy a páciens bevallja az adóelkerülést vagy adócsalást az auditáláson, mire megzsarolják, hogy ha nem fizet x összeget, felnyomják az adóhivatalnál?"

Jól értelmezed.

Mentális nyomás alatt tartják a gyóntatás alanyát, kilátásba helyezve az adóhivatali feljelentést. Ezt nekem (nekünk) sosem kellett kimondani, a páciensnek már amúgy is összeszorult a gyomra.

Én nem tudok róla, hogy tett volna valaha is a magyarországi Szcientológia Egyház feljelentést saját pácienséről.

Én egyébként ezt az illetőt a bécsi Szcientológia Celebrity Centerbe vittem ki. Ott volt az etikai Interjú megtartva. És az interjút követően egy utcai automatából vette le a pénzt és fizette be az adományát, ott rögtön az etika tisztnek.

Azt kell megérteni, hogy ez egy csupán mentális eszköz, bár hozzáteszem, nagyon jól működő...a mai napig.

TellVilmos 2019.02.07. 10:03:01

@Aleister Crowley: Nekem Nagy Zolitól van egy e-mail. Az a címe, hogy "Kétség kondíció". Ez tömegesen kiment Szcientológusoknak, de eléggé saját írásának tűnik.

@büdös zokni: Igen, Zoli a képzési oldalon eléggé képzetlen volt. Ez a Juszt Lászlós interjúban is fájdalmasan átjön, mert sokszor keveri a szezont a fazonnal. Ő mint üzletember felment Clearig, megcsinálta a 3 L-t és csak minimálisan tanult. Kicsit furának is tartottam. Volt egy két üzleti fogása, amire én kérdőn tekintettem és elgondolkoztam, hogy egy teljes időnyomos etikai kezelés után, mint a 3L hogyan lehet ilyeneket csinálni? Nem állt össze akkor a kép. A másik, amikor SPvé nyilvánították. Akkor is Cleat + 3L ez hogyan történhet meg? Igaz nem ez volt az első ilyen, mert korábban amikor OTVIIIas személly sárga papírját olvastam, hogy SPvé nyilvánították az is kérdéseket vetett fel bennem. Nem tudtam elképzelni, hogy ilyen eset szinteket elérve hogy lehet SP kinyílvánítást kapni.

Aleister Crowley 2019.02.07. 17:19:29

@TellVilmos: @büdös zokni: @neduddki21:

"Nekem Nagy Zolitól van egy e-mail. Az a címe, hogy "Kétség kondíció". Ez tömegesen kiment Szcientológusoknak, de eléggé saját írásának tűnik. "

Az az un. 2. Morpheus levél lehet. az 1. levelet azt én küldtem szét, angol nyelven íródott - hiszen egyenesen Ron-tól jött, ezért angolul. Ebben a levélben Ron figyelmeztette a szcientológusokat, hogy az elnyomók titokban átvették a hatalmat az egyház fölött. Erre annyira rálibbentek, hogy fel sem tűnt nekik, hogy Ron már 19 éve halott és már nem írogat és ráadásul nem e-maileket. Simán beharapták.

A N. Zoli egyike volt a "rálibbenteknek", de közülük is a leglelkesebb fajta! Lefordította magyarra, hozzátette a saját gondolatait is, és továbbküldte az összes ismerősének.
Mindég is jó volt a MLM -ben. Ő csinálta az első piramis játékot Magyarországon, mellyel már akkor nagy pénzeket szakított.

"Ő mint üzletember felment Clearig, megcsinálta a 3 L-t és csak minimálisan tanult. Kicsit furának is tartottam. Volt egy két üzleti fogása, amire én kérdőn tekintettem és elgondolkoztam, hogy egy teljes időnyomos etikai kezelés után, mint a 3L hogyan lehet ilyeneket csinálni? Nem állt össze akkor a kép. A másik, amikor SPvé nyilvánították. Akkor is Cleat + 3L ez hogyan történhet meg?"

Miért csodálkozol? Ti nem tudjátok, hogy ez hogy megy, miután már ilyen régen "kijöttetek" a szcientológiából???

A híd a mafláknak van kitalálva. A clear, az L ek, az OTVIII, csak egy szemfényvesztés - itt a piros, hol a piros amcsi módra.

Igazából a maflát teszi még maflábbá, ha valaki beszopja és tényleg megcsinálja ezeket a szinteket.

"Igen, Zoli a képzési oldalon eléggé képzetlen volt." Minden esetre, mielőtt auditálást kapott több esze volt:-)))

Nézd meg, akik a sciosokból üzletet csináltak, jó messze elkerülték a hidat.

"Volt egy két üzleti fogása, amire én kérdőn tekintettem és elgondolkoztam, hogy egy teljes időnyomos etikai kezelés után, mint a 3L hogyan lehet ilyeneket csinálni? "

Na elmondom, Zoli közel harminc milliót befizetett az egyháznak, azt leírta a nyereségéből, SP nek deklarálták (ez a műbalhé része) aztán visszakapta a pénze nagy részét - adómentesen. Érted már, most őszintén kit érdekel itt a teljes szabadság, na hagyjál már! Ez már majdnem olyan mint a két farkú kutyapárt ígérete: Örök élet meg ingyen sör:-)

TellVilmos 2019.02.08. 11:02:59

@Aleister Crowley:

"Miért csodálkozol? Ti nem tudjátok, hogy ez hogy megy, miután már ilyen régen "kijöttetek" a szcientológiából???"

Kedves Crowley. Legalább megtanulhatnál szöveget értelmezni. Ha visszaolvasod múltidőt használtam, és leírtam, hogy akkor mit váltott ki ez bennem.

Tudod, szokott lenni ilyen leíróii múlt a visszaemlékezéseknél. A későbbi következtetéseimet nem írtam bele, azok nem voltak a részei a visszaemlékezésnek. Nem is célom, hogy minden gondolatomat megosszam a témával kapcsolatban.

Aleister Crowley 2019.02.08. 12:25:03

@TellVilmos:
"Kedves Crowley. Legalább megtanulhatnál szöveget értelmezni. Ha visszaolvasod múltidőt használtam, és leírtam, hogy akkor mit váltott ki ez bennem. "

Á igen, Te múlt időt használtál, és mára már tudod, hogy hogy mennek ezek a dolgok. Akkor értem! És gondolom Te is egyetértesz velem.

büdös zokni 2019.02.11. 11:13:51

@Aleister Crowley: Láthatóan nem kedveled NZ-t. Ennek a fentebb leirtakon kivül mi az oka?
Az egy dolog, hogy nem egy nagy koponya és kepzetlen, ez a legtöbb szcire igaz. Az is egy dolog, hogy a tévés interjúja és a nyilatkozatai csak az kivülállók elrettentésére jók, a szciből való kihozásra inkább kontraproduktivak, mivel képzetlenségéből adódóan zöldségeket beszél. Mégis, az emailjével és a nyilatkozataival elég komoly ütéseket vitt be az egyháznak. Elég meredek állitás az, hogy mindez csak adóelkérülési műbalhé lett volna. Van erre valami bizonyiték?

Aleister Crowley 2019.02.11. 15:21:13

@büdös zokni:
"Láthatóan nem kedveled NZ-t."

Érdekes meglátás, és miből gondolod, hogy nem kedvelem a NZ-t? Én azt gondoltam te nem kedveled, nézd meg miket írtál róla.

"Elég meredek állítás az, hogy mindez csak adóelkerülési műbalhé lett volna. Van erre valami bizonyíték?"
Szerintem az ő részéről ez nem volt megfontolt, de így alakult. Viszont, ha azt veszed, hogy kevesebb pénzt kapott vissza, akkor látod, hogy a különbség bőven fedezte volna az adót.

Amiről én itt beszélek az a Szcientológiai egyház adócsalása. A tagjai ill. adományozói csupán egyet értenek vele ezzel támogatva az adócsalást!

Bizonyíték? Te hányszor kaptál tőlük számlát?

büdös zokni 2019.02.11. 17:01:38

@Aleister Crowley: OK, akkor félreértettem valamit. Én nem tudom nem kedvelni NZ-t, ugyanis nem ismerem. Csak a nyilatkozatai alapján alakult ki róla a véleményem, mi szerint nem lehet túl képzett. Ennyi.
Én az egyháztól mindig kaptam számlát, de mélyebben sose néztem a dolgok mögé ezzel kapcsolatban. De nem értem, hogy NZ pénzének visszafizetése hogyan lehetne adócsalás. Ha NZ adózatlan pénzt fizetett be, akkor a visszakapása után önrevizióznia kellett volna és leadózni. De mi lehet az egyháznak a haszna ebből? És miért műbalhé? Kinek volt ez pénzügyileg érdeke?

Aleister Crowley 2019.02.11. 19:21:33

@büdös zokni:
„De nem értem, hogy NZ pénzének visszafizetése hogyan lehetne adócsalás. Ha NZ adózatlan pénzt fizetett be, akkor a visszakapása után önrevizióznia kellett volna és leadózni. De mi lehet az egyháznak a haszna ebből? És miért műbalhé? Kinek volt ez pénzügyileg érdeke? „

Na még egyszer, azt tudjuk, hogy a nagyobb összegek (L-ek, super power, OT szintek, egyházi projektek támogatása) szinte mindég direktben USA számlákon landolnak. Az egyház adományt kap lekönyveli, adómentességet élvez, majd valamikor később visszafizeti, amikor a tag visszakéri a pénzét (általában, számlán lévő fel nem használt összegekről van szó).

Mi az egyház haszna? Nem az egész összeget fizeti vissza. A tag megkapja amcsiban az összeget "adómentesen", bár egy kicsit kevesebbet, de senki sem firtatja, hogy egy másik országban miből keletkezett a bevétel. (Hangsúlyozom, azt nem állítom, hogy ez az NZ esete.)

2 Konkrét ügyről viszont tudok, de a titoktartási kötelezettségem miatt, neveket nem fogok említeni.

Azt, hogy NZ ön-ellenőrzött, vagy sem, nem tudhatjuk, de ez itt nem is lényeges.

Mi a műbalhé? A deklarálás. Ami amúgy is vicc, mert, ha újabb pénzt viszel rögtön törlik. Egyébként egy ideje már pénz visszakérés miatt nem is deklarálnak. Csak egy 2 és fél oldalas szerződés iratnak alá.

Kinek volt ez pénzügyileg érdeke? Ezt a részét rád bízom. Szerintem ebből már ki tudod matekozni.

Aleister Crowley 2019.02.11. 20:23:42

@büdös zokni: A Buza Józsefre keress rá az alábbi linken található dokumentumban:

issuu.com/sid43/docs/a_szcientol__gia_mocsar__ban
süti beállítások módosítása