Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A szcientológia és utóhatásai, 2. évad 6. rész - A szcientológia és a hírességek: Paul Haggis elárulása

2017. október 16. - Reformer

Előzmények:

A szcientológia és utóhatásai (1. évad utolsó részéhez kapcsolódó blogbejegyzés, az összes rész hivatkozásával)
A szcientológia és utóhatásai, 2. évad 0. rész - A félelem kalmárai
A szcientológia és utóhatásai, 2. évad 1. rész - Thetánok fiatal testekben (18+)
A szcientológia és utóhatásai, 2. évad 2. rész - A szcientológia végső kudarca
A szcientológia és utóhatásai, 2. évad 3. rész - A "tökéletes" szcientológus család
A szcientológia és utóhatásai, 2. évad 4. rész - A híd teljes szabadsághoz
A szcientológia és utóhatásai, 2. évad 5. rész -  David Miscavige hatalomra kerülése

 

Téma:

A szcientológia egyház erőfeszítései a hírességek megtérítésére.

 

Vendégek:

Paul Haggis Oscar-díjas író, rendező és producer, a szcientológia egyház volt tagja
Karen Schless Pressley, volt Sea Org tag, a hírességek központjának volt vezetője

 

A szcientológia egyház reakciója:

A vádakra érdemben nem reagálnak (ismét), személyükben támadják a nyilatkozókat.

 

Paul Haggis szerintük a két filmje óta semmit nem tudott felmutatni, hazudik és képmutató.

Karen Schless Pressley pedig egy "senki" volt, akire "már senki nem is emlékszik".

 

Csak maga a felirat innen tölthető le: A szcientológia és utóhatásai (Leah Remini: Scientology and the Aftermath) S02E06 - magyar felirat.

A "Tovább"-ra kattintás után nézhető meg.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr9012991784

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

TellVilmos 2017.10.16. 11:30:37

Már vártam ezt egy ideje. A következőt is várom már az előzetes alapján.

Érdekes, hogy az ellenblog elnémult. Eddig tartott a kreativitás. Különböző módokon, de ugyanazt szajkózta az író és ahogy elnéztem, max. azok olvasták az ottaniakat a nézettségi adatok alapján, akik innen mentek át érdeklődni.

Néha majdnem írtam oda, de amilyen válaszok a többieknek ment, meg a jelzők, amikkel illettek azt mutatták nekem, hogy igazi komoly beszélgetést, véleménycserét nem tehettünk volna. Ő elítél engem, mert "hitehagyott" vagyok és a tudatában ott van az összes overt - withold jellemzés rólam (rólunk), engem meg nem érdekel az ajánlat, hogy bemenjek az egyházhoz megbeszélni, hogy mi a problémám, főleg, mert az én tudatomban is ott van, hogy milyen lenne egy "standard kezelése" az esetemnek. Patthelyzet.

zorrol9l9 (törölt) 2017.10.16. 12:57:19

Köszönjük a fordítást és a feltöltést, nagyon izgalmas rész volt ez is!

Damiel 2017.10.16. 19:36:15

Hát ja! Korábban én is azt gondoltam a szcientológusokról, hogy alapjában véve jó emberek. Kicsit gyávák, kicsit tudatlanok, kicsit ortodoxok, de azért jó szándékú emberek. De néhány év alatt - az elszakadásomat követően - rájöttem, hogy a gondatlanságuk és a gyávaságuk igenis fenntartja ezt a destruktív szektát, és igenis nem szimplán gondatlan bűnözőkké teszi a híveket, hanem tudatosan kártékony emberekké. Szóval nincs felmentés, túl kevés az enyhítő körülmény!

Damiel 2017.10.16. 19:37:24

Ja, és köszönet a fordításért Ref! Köszönet a sok munkáért!
süti beállítások módosítása