Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Új toborzóanyag a Sea Orgba, új célközönséggel

2008. július 07. - Reformer

Ezt egy ismerősöm kapta:

 

Így indít:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Így folytatódik:

MEST - az anyagi dolgok összessége (matter, energy, space, time rövidítése)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És ez a vége:

Flag Esetfeltörő C/S - C/S: aki az egyének haladását felügyeli a szci-ben (az esetfelügyelő [Case Supervisor] rövidítése; az Esetfeltörő a nehéz esetekkel foglalkozó "szakértő"; a Flag pedig a szcientológia központja, arra utal, hogy az illető ott dolgozik.

Az idézetben a dinamika az élet egy területét jelenti.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

És az elmaradhatatlan egyenruhás ijesztés:

A "teljes időnyom" az univerzum fennállásának teljes történelme. A "Clear bolygó" pedig a szcientológia szabályai szerint működő Föld.-

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A végén egy kis barátságos adatgyűjtés:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még egy ok a most hétvégi tüntetésre!

Több információ itt!

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr46557175

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lollipop 2008.07.07. 13:38:28

Munkatársat keresek vezetői pozícióra, teljes munkaidőben. A beosztás hatékony ellátásához kitartásra, szorgalomra, pontosságra van szükség. A munka megfelelő ellátásához szükséges tanfolyam cégünknél elvégezhető, most csupán 2 millió forintért (ebből egy évig fizetem a fizetésedet és az adókat, majd kirúglak, és új embert palizok be - te ingyenbe kerülsz és még dolgozol is).

Óriási nyereség! Akarj többet! Vágyj többre! Akarj egy SOKKAL VALAMIBBREVALÓ CÉLT!

Érezd a nap végén, hogy tettél valami számottevőt!

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.07. 14:05:59

Srácok, azon gondolkodom ki kéne valakit választani, aki informatikus (biztosan nagyon sok anyagot elektronikusan tárolnak), megtanítani manipulálni a métert, bejuttatni cos-ba majd a FLAG-be, és ha tudja a szükséges hozzáférési adatokat, akkor kihozatni vele az adatbázisaikat. Nagyot buknának.

Csak sajnos ez kivitelezhetetlen...

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.07.07. 14:13:49

Ismét kösz Refornek, hogy profi módon publikálja a belső (bugyuta, csapda) anyagokat, részletes információkkal segít mindenkit.

SO toborzó:
legszebb, hogy én elhittem (jó régen) hogy ezzel tényleg segíteni tudok a világnak. Mondjuk nem reklám szöveg alapján jutottam erre, ha ez egyáltalán számít :-)
Remélem mások is időben felébrednek, továbbá nem kajálják be.

eerdeklodoo 2008.07.07. 14:34:43

Szerintem biztosan rengeteg jól kereső, sok szabadidővel és biztos munkahelyi háttérrel rendelkező, sikeres területi üzletkötő akarja majd felcserélni jelenlegi helyét, hogy zsebpénzért napi 14-18 órában papír- és fizikai munkát végezzen. Mindezt persze tengerész egyenruhában, már csak ezért is megéri!

eerdeklodoo 2008.07.07. 14:39:16

A kérdőíven a 6. pont azért nem kis baklövés. A bolygó clear-ré tétele csak egy szcientológusnak jelenthet valamit, de milyen szcientológus az, akinek e nemes eszme nem fontos és nem reális?

(a "valószerű realitás" ismét megalol, szótisztázni kéne, mielőtt ilyet le teccenek írni:)

Látszik ám, hogy az egész clear Magyarország projekt csak egy jól hangzó szlogen (a szci füleknek legalábbis) de 0 terv és realitás áll mögötte.

Pletyi 2008.07.07. 15:10:53

Ha már az egész hétvége homo hirekkel volt tele a net meg a világ hircsatornái, jut eszembe erről az egyenruháról,hogy talán a berlini pride-on voltak ilyen "pajkos" tengerészek egy kamionon. Ezeket nem zavaja, hogy egy kicsit félrenézhetik őket,ha épp ünnepelnek és be vannak öltözve ? Pedig LRH-ról tudvalévő, hogy utálta a másságot.

Lovag - nem lehetetlen. Pénz kérdése.

ThufirHawat 2008.07.07. 15:45:37

Nekem úgy tetszenek ezek a Sea Org-os fényképek, amik munka közben mutatják a tengerészeket. Nincs számítógép. Egyetlen képen sincs.
A világ leghatékonyabb társasága, akik birtokolják a világ leghatékonyabb adminisztrációs technológiáját nem használja a világ leggyorsabb adminisztrációs eszközét.
Paradoxon. Az én realitásomban.

Azért az érdekelne, hogy mennyi idő alatt fut le egy analóg query 10 000 db HR dosszién, LRH tech-el.

Magyarnaba 2008.07.07. 15:50:25

"Területi üzletkötő voltam egy nemzetközi nagyvállalatnál. Nagyon sok személyes szabadságom volt, (...) azt csináltam amit akartam."

Hahhahahaha!!! A területi üzletkötők és a nagyon sok szabadság:-)

Az előző posztokból azt olvastam ki, hogy a nem amerikaiak (főleg a nem angol anyanyelvűek) számára a sea orgnál elérhető legmagasabb beosztás az alközlegény-helyettes segédjelölt. Van reális lehetősége annak, hogy a csóró Ká-európai jelentkezőből ne 24 órás mindenes segédmunkás (tróger), hanem valami rangosabb legyen?

Utolsó kérdés: Mi a fene az a piros minikoporsó az utolsó képen?

Suppressive Person · http://www.suppressive.org 2008.07.07. 15:50:51

Igazából ezekben az anyagokban az apró részletekben rejtezik az ördög. Például:

"Keresd még ma a flag toborzó tisztet"
---> Egyhzázról beszélünk még mindig? Toborzó tiszt? Egyenruha? ...

ThufirHawat 2008.07.07. 15:51:44

"Utolsó kérdés: Mi a fene az a piros minikoporsó az utolsó képen? "

DC-8 pilótafülke. Vakegér...
:o)

Suppressive Person · http://www.suppressive.org 2008.07.07. 15:51:47

Magyarnaba: szerintem az egy játéktraktor :D

anonim én 2008.07.07. 15:59:44

-van egy techünk, mely szerint minden pozitív eredmény a tech-nek köszönhető és minden negatívum az egyén hibája.
-van egy kommunikációs technológiánk, amelyben figyelmen kívül hagyjuk a vitapartner véleményét, és folyamatosan erőltetjük a sajátunkat, amíg ránk nem hagyják.
-van egy etikánk, amely szerint hazudozhatunk össze-vissza, ellentmondhatunk akár az egy nappal korábbi önmagunknak is
-van egy szerzetesrendünk, amely állandó ingyenes munkaerőt biztosít. Mellesleg koordinálja a pénz, a több pénz és a még több pénz, végül lehetőleg minden pénz begyűjtését és központba továbbítását híveinktől, azok cégeitől, azok cégeinek dolgozóitól, stb.
-van tolvajnyelvünk is, úgy hisszük, ha ezt használjuk, csak mi értjük.
Mi vagyunk a szcientológusok. Gyere állj közénk te is.

:P

Hypo 2008.07.07. 16:00:27

Na ezeknek mar csak egy kis IQ potlas hianyzik

◄ViZion 2008.07.07. 16:03:19

Egy fontos lépés: a sci hívők csoportos öngyilkossággal SOKKAL klírebbé tehetnék a bolygót, pár perc alatt...
:)

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.07. 16:04:16

Egyre szórakoztatóbbak ezek a szórólapok vagy toborzóanyagok. A végén még a hubbardista erők PR-esei közül valaki bevonulhat a nagy vígjátékírók csarnokába...

A képek nagyon viccesek. Olyan a sorozat, mintha ki sem zsákmányolnák a sea orgos droidokat, hanem elegáns miliőben aranytálcán repülne a fácán a vacsorára. Mármint elibük.

Az ürge annyira ET (vagy OT?), hogy nem kell neki szkafander az űrben. Biztosan az a talajtornában ismeretes piros ló (ejh, de ronda színe van) szolgáltatja a Zoxigént neki és a tech melegíti. Lehet, hogy nekem is be kellene próbálkoznom az E.T 21-es tanfolyammal a szabadszeleken? Kár, hogy szárazdokkban van mostanság. Az is lehet, hogy ez a piros izé az elhíresült kék azbesztet pótló ciánazbesztből készült, amire lecserélik a kéket, mert az nem gyilkolt elég hatékonyan?

Lollipop 2008.07.07. 16:07:30

Suppressive Person, ThufirHawat, Magyarnaba: ...Freewinds kormány?... Te leszel a kapitány...? :D
Szal: ...belépsz...dolgozol ingyen...te leszel a kapitány...azbesztmérgezés...nemszemély... = biológiai körforgás á' lá szcientológia.

2008.07.07. 16:17:19

"Akartam egy játszmát, egy sokkal valamirevalóbb céllal."

Így van.
Ez egy játszma.
Nem vallás, nem hit, nem igazi egyház. Csak játszma.

anonViktor 2008.07.07. 17:21:26

Sziasztok!

Lelövöm a poént. A piros minikoporsó két piros pacából áll. Szerintem az egyik egy E-meter.

V

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.07.07. 17:24:01

Mind a kettő az E-méter, ha jól látom.

Nekünk balra van a fedele, amit azért tesznek ki, hogy ne lássa a pc-, hogy mit ír az auditor.
Nekünk jobbra van maga a méter.

Rorschach · http://lowfast.blog.hu 2008.07.07. 17:25:56

"MEST dolgok"
"flag esetfeltoro CS"

annyira rohejes ez a szar tolvajnyelv, menjenek mar a picsaba.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.07.07. 17:42:21

Pletyi, ha eltalálom vasárnap a hat számot, megcsináljuk. :)

mcdougles 2008.07.07. 17:42:56

Nem értem, miért használnak szci szakkifejezéseket egy nem szci-seknek szóló anyagban :o)

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2008.07.07. 17:44:18

:: A "teljes időnyom" az univerzum fennállásának teljes történelme.

Ez kicsit pontosításra szorul.

Ez az univerzum a szci szerint cirka 86 trillió éves (mielőtt vki belekötne: ez a ciklus 13,5 mrd éves belőle), a teljes időnyom viszont sokkal korábbi univerzumokra visszanyúlik.

sajtos barnabás 2008.07.07. 18:01:55

Izé, a legzavaróbb, hogy nem tudnak magyarul. "Akartam egy játszmát egy sokkal valamirevalóbb céllal" = szerettem volna kicsit teniszezni egy olyan cél ellen, aki sokkal jobb, mint az általam tegnap és tegnapelőtt már 6:0-ra legyőzött mihaszna célok....

meg:
"Valami, amiről úgy gondoltam a nap végére, hogy tettem valami számottevőt." Ez nettó értelmetlen, mégis, legközelebb tán ehhez van: "egy olyan dolog, amiről reggel még nem tudtam micsoda, de este már úgy véltem, ez a valami nem más, mint az én korábbi és jelentős cselekedetem".

Őszinte kérdés: ha ennyire lingvisztikailag fogyatékos csávók/csávák ülnek a szci agitprop központban, akkor hogyan győzik meg a mezei prédikátorok az embereket arról, hogy érdemes belépni? Mert ha nekem vki ettől a szerzőtől (fordítótól) származó anyagot ad, leginkább csak megsimogatja rángó számat a mosoly...

Lollipop 2008.07.07. 18:11:49

Hát, Barnabás, az a baj, hogy azért ott is van néhány erősebb kommunikációs képességű egyén, aki szóban sokat javít ezen. Sokan pedig rákapaszkodnak, mert nem tudják, hogy ugyan isten lábát fogták meg, de a harmadikat.

Aztán valamelyik ilyen átformált tudatú egyén idejön erre a blogra, és próbálja tudományosan igazolni a bizonyítványt. Kilóméter hosszú kommentjeivel szépen eltereli a figyelmét a kedves nézelődőnek, közben tök úgy néz ki, mintha szakmai vitázna. Az emberek meg elalszanak, elhal a lényeg. Mert 80 oldalt nem fogsz elolvasni és követni. Szerintem. Tán az ilyen embereket kicsit, mikor sok belőlük skip-pelni kellene. Csak mikor már épp szétcincálná az ÜZENETET, hogy A SZCIENTOLÓGIA EGY SZEKTA, AMI KÁRTÉKONY, ANYAGILAG ÉS LELKILEG IS MEGNYOMORÍT, CSALÁDOKAT TÉP SZÉT. HOGY A "TUDOMÁNYUK" A MÚLT SZÁZADBAN, NORMÁL TUDÓSOK ÁLTAL FELFEDEZETT (SOKSZOR AZÓTA MÁR TÚL IS HALADOTT) TANOK, AMINEK KÖZE NINCS EHHEZ A SZERENCSÉTLEN ÖREG FLÓTÁSHOZ.

Tech, meg e-meter. Ja, Szemfényvesztés.

Bocs, Barnabás barátom, nem rólad volt szó. Őszintén.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.07.07. 18:38:36

Na ez ott volt Lollipop: "....hogy ugyan isten lábát fogták meg, de a harmadikat." :))))))))

an0234 2008.07.07. 18:58:27

Az univerzum koran meg a tudosok is csak vitatkoznak, valahogy az o erveiket valosabbnak erzem :) Na csak ennyit az idonyom-maszlagrol :)

Magyarnaba 2008.07.07. 19:50:05

Nab@$+...! Csak egy e-méter??? :-/
Én arra tippeltem, hogy egy speciális kis időkapszula, amelybe a leendő SO szerzetes a MEST-életből még értékes dolgait rakja, aztán amikor vége az egycsillió éves szolgálatnak, akkor újra kézhez kapja.

Igaz, korábban volt róla szó, hogy a vallatógép már piros színben is kapható... Mentségemre szóljon, hogy még nem láttam ilyen kütyüt!

CapsLock 2008.07.07. 19:56:17

Képek magyarázata:

1. kép:
"Sikeres voltam. Nagyon sok személyes szabadságom volt, nem voltak pénzügyi problémáim, és azt csináltam, amit akartam"

2. kép:
Egy céges bulin megkínáltak anyaggal, ettől transzba estem, és másnap beálltam szcientológusnak.

3. kép:
Azóta azt csinálom, amit parancsolnak, és mindezt szinte ingyen. Korábban még mobiltelefonnal és laptoppal nyomtam, most újra tanulok golyóstollal írni, és aktákat lapozgatni. Remélem, az ételkártyámat nem veszik el a héten.

4. kép:
Céges farsangot rendeztek az Orgban, én tengerésznek öltöztem. Azóta szerettem volna tengerésznek öltözni, hogy egy régi csippendéles bulin egy srác ilyen cuccból vetkőzött le, és a titkárnőmnek ez nagyon bejött.
A farsang végén megkínáltak valami mókusos anyaggal, elszívtam, transzba estem, és másnap otthagytam az egész sz.rt.

Epilógus, kép helyett:
Ismét sikeres vagyok. Nagyon sok személyes szabadságom van, újra nincsenekk pénzügyi problémáim. Megint azt csinálok, amit én akarok, a szcientológusokat pedig messzire kerülöm.

Pletyi 2008.07.07. 20:00:45

Lovag OK !!! Aztán majd együtt mondjuk nekik, hogy NI !
...vagy mutassuk, hogy ezt NI !!! :)))

Ez a füzetke nekem a 90nes évek elejét idézi. Akkor jöttek ilyen tipusú Őrtornyok meg MLM ismertetők.Azóta ezek nem frissitettek ?

AnnonViktor - Az egyik dolog amit fog az tényleg e-méter, de a másik szerintem a doboza, felnyitva. Nem tudtam, hogy van piros is. Ez olyan Ferrari szinű ami sokat állt kint a napon.

Hercegnő88 (törölt) 2008.07.07. 20:32:19

Komolyan mondom,most szci-től függetlenül is,ez a szórólap csöpög a nyáltól!!!egy erőltetett szar!!
Azok után,h a net tele van a szci-t (jogosan)elítélő oldalakkal,hogy lehet,h mégis van olyan idióta ember,aki belép közéjük???

fSPr 2008.07.07. 20:44:20

Ez a fajta toborzás a klasszikus Maslow szükséglethierarchia utolsó elemén az önmegvalósítás szükségletén alapszik. Mikor az unatkozó millimosokat már a pénz sem motiválja, akkor találjon nekik valami magasztos célt. Segíteni persze ezerféleképpen lehet, és az értelmesebbje meg is találja a módját. Az is egy segítség, ha kifizet egy másik ember zsebébe X millió forintot, de valljuk be: a társadalmi hatása ennek eléggé korlátozott .:)

A probléma gyökere szvsz az (azon túl, hogy a sci igyekszik különböző módokon üzletileg magához kötni ezeket az embereket), hogy a pénzhez nem mindig társul a gondolkodás és józan belátás képessége.

Anonym Mouse 2008.07.07. 21:28:57

TV Shop, a stílus. Szinte kedvem lett Prolongot vagy valami szar portörlőt rendelni amikor ezt megláttam....

Anonym Mouse 2008.07.07. 21:31:29

Ja! Észrevette más is a kis bakit? A faszikám jobb csuklója árulkodik. Ha sikeres üzletember volt, de nem ismerte a szájentolodzsit, akkor miért van a csuklóján az a bizbasz karkötő, amit náluk lehet rendelni, ha tag vagy? Ez pont az az "ékszer", ami benne volt egy jó régi videóban "Inside the ORG" címmel. Az ott szereplő csaj is ez után áhítozott. Az ORGOS shopban lehet venni.

Anonym Mouse 2008.07.07. 21:33:22

Szőrszáll hasogatás, de ha annyira jól ment neki a biznisz, akkor miért egy Dell x50-el telefonál Skypeon, INGYEN? Abban nincs telefon :)
Oké, ez már tényleg off, sry ;)

fairi 2008.07.07. 22:22:34

Anonym Mouse
Némá ilyen apróságokba tudsz belekötni:D
Tényleg ez a szöveg wogoknak szól vagy szcientológusoknak!
Inkább szcidiótáknak szólhat,hogy lépjenek be a sea orgba! átlagember ezt elolvassa azonnal idiótáknak tartja őket!

Anonym Mouse 2008.07.08. 00:13:05

Természetesen egyetértek, mindössze gondoltam feldobom kicsit a topikot ha már a vicces emberkék még eddig nem jelentek meg. 36 komment, piha. Látszik hogy ez a téma nem olyan fontos nekik :)

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.07.08. 01:15:47

Anonym Mouse: A karkötő az mindegy. Az mér eszedbe sem jut, hogy mind a négy képen ugyanolyan idióta barom arcot vág? Olyan droidosat :D

Anonym Mouse 2008.07.08. 01:37:37

Ó, éreztem hogy valami elkerüli a figyelmemet...
:D

CapsLock 2008.07.08. 09:22:35

"Sikeres területi üzletkötő voltam"

Azért azt is túlzás úgy beállítani, mintha a lótifuti ügynök lenne az élet császára.

K.Z 2008.07.08. 09:35:42

Próbálom eltalálni, hogy ez a fickó sikeres (dinamikus, nyitott, kihívásokat kedvelő stb.) területi porszívóügynökként vagy szciopataként néz ki nyomorultabban.
Az igazság szerint nem látok különbséget. Néha az jut az eszembe, hogy az ilyan szekták mint a szcio hatákonysága azzal magyarázható, hogy görbe tükörként össze tudják gyűjteni és egy pontra fókuszálni az emberi hülyeséget és gonoszságot.

anonViktor 2008.07.08. 13:10:18

Sziasztok!

Szerintem, ez magukat sikeresnek tartó, a szcientológiát már többé-kevésbé ismerő, kereskedelmi beállítottságú embereknek szóló prosi. Ők tényleg sokszor érzik magukban, hogy egy dollárért venni valamit, aztán kettőért eladni siker, de életcélnak alkalmatlan, kevés. Igaz ugyan, hogy az ember életének célja nem szabadna, hogy a munkája legyen, de a kereskedelmi beállítottság ezt gyakran magával hozza.

Nekem a prosi egyetlen, és nagyon lényeges hibája annyi, hogy a fent megfogalmazott célközönsége igazából nem ilyen források alapján hoz döntéseket, és egyáltalán nem is vevő a valláson keresztüli világmegváltás gondolatára. Alapjában van tehát elrontva az anyag, a részletek már lényegtelenek.

És, mellékesen, megint Charlie az unikornis jutott róla eszembe, mert ott is elhibázottnak tűnt az alkalmazott "eladási technika".

V

Valerijov 2008.07.08. 15:46:19

minap wiw-en nézegetem a "kit ismerhetek" észt, és feldob egy régi arcot. 99 táján, egy alföldi mezővárosban laktam, ot volt egyik haverom rokona ez a srác. tuti állása volt, ilyen vidéki pontokon főleg nagy szó, kis falujából járt át céges kocsial, stb. néha dumáltunk, jóravaló gyerek volt. utolsó infóm anno, hogy kiment az államokba szrencsét próbálni. no most nézem a wiw-es adatlapját, klubjai: "Drogmentes Magyarországért Maraton, A Föld bolygó megóvása"...azbesztmegbaszta, gondolom, bepalizták ezt a jóravaló, galamblelkű fickót?...előző munkahelyeknél: "Clearwater", na, kész, elérte a métely, béke egykori önmagára.
süti beállítások módosítása