Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Új szci támogató blog

2008. május 05. - Reformer
A szokásos "copypaste" v. "nevesített brosúra" stílus.



Íme:

http://lszlbartha.blog.hu/

Zenei aláfestés:

Zombie Nation - Kernkraft 400





A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr66454543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

eerdeklodoo 2008.05.05. 10:58:42

sablonblog

0 konkrétum

ez amolyan visszavágó az ellenblogok miatt? más úgysem fog odaírni, csak a hívek, azoknak meg minek a marketingszöveg?

Bibircsók 2008.05.05. 11:01:53

Hogy meglegyen a statjuk... :)

anon 2008.05.05. 11:16:29

Le van tiltva a kommentelés. Bámulatos.

Ps: Vagy csak be kellene jelentkeznem?

sz.csabiii 2008.05.05. 11:38:11

Nem tűrik az ellenvéleményt. :)

harmatOSA 2008.05.05. 11:53:01

HM egy a sk közül ,érdektelen átlagos.Kár is rá szót vesztegtni.Sem nem elég jóhiszemű ahhoz hogy be lehessen fűzni rá hogy sea orgos legyen. Valójában ahhoz se elég gazdag ( vidéki hegesztő, tahát valószínűleg nem milliókat keres havonta)hogy le lehessen lejmolni sok sok adománnyal.
Megelégedett publik, ők a boldog scn-ek.....
De a gyengébbeket bekaphatja a gépszíj, foyltani kell a tájékoztatást.
Ő meg még ahhoz is,hmmm gyáva hogy az ellenvéleményeknek teret adjon.Mit kéne ehhez hozzá tenni?

Én 2008.05.05. 14:27:54

Lehet, hogy a hiba bennem van, de
Én elolvastam több könyvet is _Hubbardtól dianetika és szcientológia témában, de ha nem ígérem meg, hogy elolvasom, én nagyon is le bírtam volna rakni.

Bibircsók 2008.05.05. 15:21:20

Ezen én is jót rötyörésztem múltkor. :)

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.05.05. 18:45:39

Le van tiltva a kommentezés.

Tegye fel a kezét, aki meg tudná mondani, mi a blog neve, illetve aki a nevéből kitalálná, miről szól. Úgy látszik, nemcsak a pszichiátria az egyedüli ellenség, hanem a marketing is feketelistán van náluk.

Gyula Úr 2008.05.05. 19:17:31

De tényleg mókás, copy paste :)
Ugyanezeket a "nagy felfedézéseket" már vagy ötször olvastam :DD

Én is mindjárt "copy paste"-zom ezt az oldalt, 'oszt blognak hívom.
Szánalom@köbön.

shoken 2008.05.06. 08:47:32

humusz: Nagyon jó a videó!!!! Köszi!

"It teaches you why your heart is an alien testicle...." LOL

wirgo 2008.05.06. 17:59:13

azért csináljak mert így javítanak a google pagerank helyezésén. a google szereti a blogokban elhelyezett linkeket.

HuszTom 2008.05.08. 20:05:33

Sziasztok! Anafeb blogjának indulása óta foglalkozom a témával, eddig csak olvastam - elég sokat.. Addig-addig szörfölgettem, míg megtaláltam ezt: www.szcientologus.info/ - főleg a link szekció érdekes. Eddig nem láttam belinkelve, pedig ideális vadászterep :) Kommentelni szvsz egyik linken sem lehet :(
süti beállítások módosítása