Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Tom Cruise születésnapi ünnepség a Freewindsen - videó

2008. március 15. - Reformer
Kikerül valahogy ez is...

Itt megnézhető:

http://gawker.com/5003867/secret-video-the-scientologists-celebrate-the-birthday-of-the-prophet-tom-cruise

Tom táncol és énekel, és nagyon boldog. Ezzel semmi baj nincs.

De valahogy az egész nem fér össze azzal, hogy "Tom Cruise csak egy egyszerű hívő, nem pedig a második ember, de nem ám!"

Pár infó még:

- a dátum 2004. július.

- kb. 150.000 dollárjába került az egyháznak (a háttérben látható részben 8 LCD TV-t pld. erre a célra vették meg)

- az énekesnő Alicia Keys egyik háttérvokálosa

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr96381766

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gesztenye 2008.03.15. 11:48:18

Agymosott idióták gyülekezete...

Csak úgy 2008.03.15. 12:24:13

Egyébként tök jó buli :) Cruise jól nyomja.. kár hogy sciizé

Condy 2008.03.15. 12:29:31

Hű, de nagy divat lett Cruise-t fikázni! Tényleg ez a legnagyobb bajod manapság?

sfglkőp 2008.03.15. 12:54:45

szerintem meg minden ember aki valamilyen vallásban hisz agymostott tudatlan ember, aki nem is akar kilépni abból a bizonyos jól megkreált színes szagos világból
viszont szivesen lennék valamilyen vallás vagy hitgyülekezet vezetője mint pl a szcientológia vezetője biztos nem lenne gondom arra hogy miből neveljem fel agyerekemet meg nehogy a főnök kirúgjon ha neadj isten lebetegszem egy napra

sertésmájkrém 2008.03.15. 13:03:27

Condy, neked nem szabadna ezt a blogot látogatni nem? Mi lesz ha megtudják felsőbb szinteken? :)

Abdab 2008.03.15. 14:06:10

sertésmájkrém: :D

Gáb-orom 2008.03.15. 14:35:12

Húúú mennyi sertésmájkrémet ettem anno...

Milyen poén volt anno felbontani... :-)

De egyébként ez is milyen Poén.

Fikázni a másikat...
úbamaeg de egy értelmes tevékenység.

Tom Cruise meg a szcientológia... és akkor mi van?

Fikázni más embereket, már kicsi koromtól
kezdve gyülöltem.

Retexis 2008.03.15. 15:14:54

Mi a poén egy sertésmájkrém felnyitásában?
Kb. annyira vicces mint Tom.

Gyula Úr 2008.03.15. 16:57:59

Azért kell Tomikát fikázni, mert ő a szci szent-tehene. Ő az egyetlen híresség, aki ezt a faszságot használja/felvállalja.
Nevetséges, ahogy előtérbe van tolva.

Szocske 2008.03.15. 17:53:53

Nem a fikazas a lenyeg, hanem a nyilvanossag.
Itt vagyunk a Gyumolcsdenever evszazadaban, azonnali kommunikacio a bolygo legtavolabbi pontjai kozt is, es megis mennyien bedolnek egy ilyen kozismert csalasnak.

szomorutojas · http://tojas.freeblog.hu 2008.03.15. 18:41:54

Hadd találjam ki, fôoldalra került a bejegyzés :)

Csak abból gondolom, hogy megjelent a sok értetlenkedô. Vajon miért divat elmenni egy bejegyzésre, és anélkül fikázni az íróját, hogy körülnézne a blogon, vajon az mirôl is szól?

ejh

mazsi6000 2008.03.15. 22:23:08

Rohadt élet!

Begépeltem annyi szöveget, hogy Hubbard a Földi küldetéssel elbújhatott volna, erre lecsúszott a SATA kábel az alaplapi csatlakozóról, és lehalt a gép. :((

Na mégegyszer sokkal rövidebben és lényegre törőbben:

Miért nem jelzi (kéri számon) egy sci org tag a felettesein, (Ideális esetben fel egész DM-ig)hogy,

- nem halad a hídon akkor sem mikor jók a statisztikái?
- hogy nem tartanak be alapvető irányelveket?
- hogy pénz nélkül szar körülmények között kell élnie?
- hogy az esetszintje ellenére (nem clear ill. nem OT) egyáltalán alkalmasnak találták SEA ORG tagságra? (Ha jól tudom amikor Hubbard létrehozta a SEA ORG-ot akkor csak a legelkötelezettebb CLEAREK, és OT-k lehettek tagok, nem mindegy az esetszint)
- hogy a pénzbehajtást a szolgáltatás és a lelki fejlődés rovására előtérbe helyezik? (Ha jól tudom a legfőbb irányelv: SZOLGÁLTASS)

Oké, hogy DM és a felső vezetés egy tré bagázs, de mitől fog megváltozni, ha mindenki csak beletörődik?

Lego 2008.03.16. 05:46:40

Retexis

"Mi a poén egy sertésmájkrém felnyitásában?"
Megmutassam?
van egy videó valahol a youtubon, ahol
ezt bontják fel. Nézd meg! :-)

"Kb. annyira vicces mint Tom. "
Hát igen! Tom mint híres vígjáték filmszínész! :-)

Gyula Úr!
"Azért kell Tomikát fikázni, mert ő a szci szent-tehene."
Itt spec nem az ő fikázása a lényeg. A videó rendben van. Ez történelmileg okés.
Hanem például kitesz a blogíró egy adatot a levegőből, ohgy 150.000 dollár. Ezt benyalja sok ember tőből. Netán ezt elmondja olyan szinten másnap "Képzeld, ezek a szcik annyira hülyék, hogy még 20millát is hajlandóak költeni TC bulijára... bruhaha.", csócsál rajta.
De azt elfelejti leírni a blogíró:
bizonyítékom nincs, számlamásolatom nincs... sőt azt meg majd elfelejtettem közölni, hogy TC kb. 500x ennyi pénzt adományozott az egyháznak.

"Ő az egyetlen híresség, aki ezt a faszságot használja/felvállalja.
Nevetséges, ahogy előtérbe van tolva. "

Jó kis vélemény faszság...:-) Elképzelem ahogy ezt TC szemébe kézenfogva is elmondanád. A jogokat eladod nekem, hogy lefotózhasssam! :-)

Előtérbe a sajtó viszi. A sajtó meg pénzből él. Azt közöl le, ami hír, amit olvasnak. És nekik hír hogy TC ezzel a "faszsággal" pózol. :-)


Szöcske:
"mennyien bedolnek egy ilyen kozismert csalasnak"
Reformer szerint kevesen! :-)
Döntsétek már el, kinek van igaza! :-)
Közismert csalás? Hol? Mutass már egy birói itéletet, hogy hol a csalás?
Addíg míg nincs ílyen, szerintem ne használj ilyen kifejezést, mert árt a szépségednek! :-)

Másrészt. lehet ilyen véleményed, de támaszd már alá végre valami ütös cuccal, mert elég gyenge eddig az eresztés.

"Nem a fikazas a lenyeg, hanem a nyilvanossag."
Ebben igazad van. Elég sokat változott a világ.
10 éve nem gondoltuk, volna, hogy emberek szexuális életét, szenvedéseit, boldogságát fogjuk nézni 3 hónapon keresztül napi 24 órában.
Meg hogy lesz olyan tvműsor, ahol fizetnek azért, hogy eláruld fizettek-e neked a szexért.
De megjósolom, 10 éven belül már emberek szarását, húgyozását is látni fogjuk élő egyenes adásban...!
Ezekre lesz kiváncsi az ember!

Valahol borzasztó nem?
Fikázzunk! Azzal mennyivel jobban érezzük magunkat. Meg látjuk Majka szerelmi életét,kukiját... Meg látjuk sírni kamera előtt a "kurva" egyetemistalányt, hagy sírjon megérdemli, minek állt kamera elé... ! :-)

Borzasztó!

Szomorútojás:
"Vajon miért divat elmenni egy bejegyzésre, és anélkül fikázni az íróját, hogy körülnézne a blogon, vajon az mirôl is szól?"
Ez nekem szól? Ha igen... gondolom a többi bejegyzésemet ekkor még nem olvastad.
Meg mi került a főoldalra? Mintha valami neked gyanús lenne!

Mazsi6000
Szerintem jogosak a felvetéseid. És szerintem felvetik sokan... sok fronton. Csak lehet nem látványos a változás. De van. Mondom én aki nem látja. Gondolom van, így helyesebb.

Oké, hogy tré bagázs? Amennyit én látok, max. hibákkal teli. Pontosabban: pár hiba.

Nagyon érződik rajtad is, hogy benyalsz sok mindent anélkül, hogy megyőződtél volna az igazáról.

Ide is beteszem:
Elég rosszat feltételezel az emberekről. Bár én is csaolódtam sokat emberekben, de DM-et, és sok szcientológust akik porondon vannak, nem úgy látom, hogy ennyire átvernék az embereket. Kinek lenne ekkora gyomra hozzá? John Travoltának? Tom Cruise-nak. Elképesztő sok forgatókönyv írónak, és rendezőnek LA-ban? Ja persze: ők butábbak, átverhetőbbek, mint Te.

Ligur 2008.03.16. 10:03:26

Idezlek Lego:

"De megjósolom, 10 éven belül már emberek szarását, húgyozását is látni fogjuk élő egyenes adásban...!
Ezekre lesz kiváncsi az ember!"

Lego kepzeld ez mar odaig ment, hogy a tisztelt egyhazad mar most tudni akarja ezt a tagjairol!!Sot azt is mikor milyen lyukba dugta a farkat, es kozben mire gondolt, anyja nem almodott-e valaha valamit ami karos lehet a sci egyhazra nezve... ...stb, stb, stb Csak ezt valahogy az agymosottak nem veszik eszre, mint a peldad is mutatja....

Ligur 2008.03.16. 10:14:16

Reformer: erdeklodessel olvasom insider postjaidat, abba ne hagyd, nagyon tanulsagosak, erdekfesziteok. Par kerdesem lenne.

Irhatnal egy postot a szulesrol, annak megiteleserol az egyhazon belul. Az nem vilagos nekem, hogy tobb helyen emlitetted, hogy a gyermekvallalas tiltott az egyhazon belul. Nos ez csak a Sea Org tagokra vonatkozik csupan, a publicra nem? Ha ellenzik, akkor TC eseteben hogyan engedelyeztek, honnan krealtak a szules koruli "szertartast"(hogy csendben kell szulni, a gyereket el kell venni az anyatol x idore, stb)?

mazsi6000 2008.03.16. 11:38:59

Akkor sorolnám neked Lego azt a "pár hibát" amit nem benyaltam, hanem belülről láttam, és a bőrömön tapasztaltam.

-A bevétel mindenek fölött van, ezért a regisztrátorok próbálnak eladni bármit bárkinek.
Nem az egyént nézik, olyan tanfolyamokat processzeket sóznak rá az emberre amire nincs is szüksége, ami pedig javítana az esetén azt gyakran nem kapja meg.
Ebbe a hazugság is belefér, engem egyszer felhívtak az OTL-be egy 2500Ft-os crammingre mikor odaértem közölték hogy 12500Ft és nem cramming, hanem regisztrációs drillek. (Ráadásul rohadtul nem akartam regisztrátor lenni)

-Iszonyatos bizalmatlanság a public felé. Emlékszem egy vállalkozó barátomra aki jelentkezett egy tanfolyamra a freewinds-re.
Nem volt nála pénz, de azt mondta szombaton, hogy hétfőn befizeti. A sea org regisztrátornak ez nem volt jó, azt mondta menjen haza most és hozza be a pénzt. (oda vissza 120km) De még két embert is akart mellé, akik elkísérik, nehogy ne jöjjön vissza. Később kiderült, hogy a freewindses tanfolyamnak vannak előfeltételei, pár kissebb tanfolyam, amit előtte el kell végezni.
A SEA ORGosnak nem volt jó hogy a srác itthon elvégzi, és utána kimegy, azt akarta hogy a Freewindsen végezze el őket másfélszeres áron (plussz szállás egyebek)
Végül a srác beintett nekik, és hagyta a francba az egészet. Itt a pénz és a személyes statok a public érdeke és a józan ész fölé lettek helyezve, és ez nem egyedi eset, hanem ez a gyakorlat.

-A csütörtöki stat zárás miatt rengeteg az elsietett fokozat, és a nem standard lezárása egy tanfolyamnak.
Személyesen tanúja voltam ilyeneknek az OTL-ben elvileg az ottani tanfolyamterem az etalon az országban.

Ezek nem pici hibák, hanem nagy megsértése az irányelveknek, mert akadályozzák a publicot a haladásban.

SEA ORG:

Miért van az, hogy 10 éve sea org tag még mindig nem kapott asztma rundownt az asztmájára, a statkói jók. De még ha szar lenne is ez akkor is alap szerintem. Persze hogy hazaengedjék kezelésre az itteni dokijához aki évek óta nem látta arról szó sem lehet.

Hogy lehet az, hogy egy másik volt SEA ORG-os ismerősöm még a grade 0-ig sem jutott el a hídon 6 év alatt Koppenhágában? Miután otthagyta őket, fél év alatt OT2 ig jutott (igaz full time-ban) a freezonában. Ma OT7.

-Hogy lehet, hogy a legjobb tanulási techel felvéztezve, álítólag szuper fordítók által a lehető legjobb módszerrel fordított könyvekben időről időre olyan hatalmas hibákat találnak, hogy újra ki kell adni őket?
És ha mégis, akkor miért kell ezeket újra százezrekért megvenni? Miért nem kapja meg ingyen az aki már egyszer megvette százezrekért a korábbi verziót?
Mi a garancia rá hogy ez nem fog újra és újra megismétlődni?

Lego 2008.03.16. 15:15:34

Ligur:

Amit írsz az a Sea Orgra vonatkozik. Eléggé belemennek olyanba, amibe egy átlagember, és egy átlagszci nem menne bele. De látszik gőzöd nincs mi az a Sea Org, így veled erről vitázni olyan lenne, mintha éles késsel szúrkálnák a seggemet.
Csak egy adalék: épp a SO vigyáz arra, hogy ne kerüljön be senki erkölcsileg támadható figura, mert a támadások kereszttüzében ez nagy hiba lenne. ezért ez a nagy vizsgálódás.

"Csak ezt valahogy az agymosottak nem veszik eszre, mint a peldad is mutatja.... "
Te vagy agymosott, ecsém!
Remélem sikerült lemenni a szintedre! :-)

"honnan krealtak a szules koruli "szertartast"(hogy csendben kell szulni, a gyereket el kell venni az anyatol x idore, stb)? "
Bár nem engem kérdeztél, de azért:
1. A blikk tipusu újságok kreálták... :-)
2. Még véletlen sem szabad elvenni az anyától a gyereket. Épp ellenkezőleg a mai kórházak veszik el az anyától a gyereket.
3. Az anya ne legyen csendben, nyugodtan sikitson, ha fájdalmai vannak... A dokik legyenek csendben, amennyire lehet.

n 2008.03.16. 18:29:40

Vannak a szektának belső ellenségei, akik szivárogtatnak ezt azt.
Tőlük jobban tarthatsz Lego, mint a blogírótól.

Minden anyag fent van a neten, mindenféle erőlködés nélkül bárki hozzájuthat. Te is.

Itt csak mezei érdeklődőket látok, az igazi dumabajnokok akikkel összecsaphatsz nem itt vannak. Keresd meg őket a neten, ha megengedik Neked a neten való keresést és máris Tied a pálya.

harmatOSA 2008.03.16. 18:49:08

Lego
Terelsz ,mazsi kérdezett válaszolj légyszíves:)

Reformer 2008.03.16. 19:16:02

Condy: nem Tom Cruise-t fikázom, csak az nem tetszik, hogy az egyház címerállatot csinált belőle és a hívők pénzét ilyenekre költi (többet között az enyémet, mert akkor szcientológus voltam)

Reformer 2008.03.16. 19:17:25

mazsi6000: igazat szólsz! Ezek a kérdések engem még/már Sea Org tag koromban is foglalkoztattak.

Reformer 2008.03.16. 19:21:38

Ligur: a Sea Org tagoknak nem lehet csak gyereke, a sima publicnak (hívők) lehet. A csendes szülésről nem tudok sokat, ez Sea Org tagként annyira nem foglalkoztatott :) De a szexhez való hozzáállásról lesz post, arról van mit írni.

Gyula ÚR 2008.03.16. 19:23:17

Harmatosa :)

Így van, látszol a szci-képzés rajta. Terel, de kegyetlenül. Agymosott hülye, nem is közöttünk van már.

Lego!

Hanem például kitesz a blogíró egy adatot a levegőből, ohgy 150.000 dollár. Ezt benyalja sok ember tőből. Netán ezt elmondja olyan szinten másnap "Képzeld, ezek a szcik annyira hülyék, hogy még 20millát is hajlandóak költeni TC bulijára... bruhaha.", csócsál rajta.
De azt elfelejti leírni a blogíró:
bizonyítékom nincs, számlamásolatom nincs... sőt azt meg majd elfelejtettem közölni, hogy TC kb. 500x ennyi pénzt adományozott az egyháznak.

Ehhez annyit fűznék hozzá, hogy ha ez az egyház(?) nem a pénzbehajtásról/nyereség hajhászásról szólna, fel sem merülne az emberekben.
Mindenesetre én jobban hiszek Reformernek, mint neked, mivel TE SEM TUDOD BIZONYÍTANI AZ ELLENKEZŐJÉT :-)

"Ő az egyetlen híresség, aki ezt a faszságot használja/felvállalja.
Nevetséges, ahogy előtérbe van tolva. "

Jó kis vélemény faszság...:-) Elképzelem ahogy ezt TC szemébe kézenfogva is elmondanád. A jogokat eladod nekem, hogy lefotózhasssam! :-)

Hidd el, én neki is elmondanám, hogyan használták ki az egóját az elméjével szembe. Tiszta röhej.

Előtérbe a sajtó viszi. A sajtó meg pénzből él. Azt közöl le, ami hír, amit olvasnak. És nekik hír hogy TC ezzel a "faszsággal" pózol. :-)

Nem, az egyház tolja előre. A kinti sajtó elé nem merik (mert kiderülne sok minden erről az egyházról(?), csak a belső PR-ban istenítik, mert ott nincs kritika.

Ligur 2008.03.16. 19:28:15

Lego: ne keruljon be erkolcsileg tamadhato egyen, ezt irod.

De olvasmanyaim alapjan csak az kizaro ok a Sea Org tagsagbol ha valaki bunozo, vagy psyhomokusnal jart. Tehat lehetett homosexualis kalandja attol meg felveszitek, ugyanugy tamadhato ezert kinntrol, mintha meg sem kerdeztetek volna ot errol. Ergo mi ertelme megkerdezni, mi ertelme megtudni, hol mennyi penze van lekotve stb? Persze ezek csak koltoi kerdesek, mindketten tudjuk, hogy arra valok, hogy az egyhaz tudja zsarolni, kenyszeriteni a kiabrandult tagjait...

Ligur 2008.03.16. 19:38:08

Reformer: koszi, biztosan erdekes tema lesz, varom.

mazsi6000 2008.03.16. 19:54:40

Reformer a fenti, tömörebben megfogalmazott kérdéseket igazából neked tettem fel, mint volt SEA ORG tagnak.

Kiváncsi lennék a véleményedre.

Lego nem volt sem sea org tag, sem munkatárs saját elmondása szerint. Csak a külső cukormázt látja.
Reformer eléggé benne volt a lecsóban, és én is évekig dolgoztam egy hazai misszióban.Ő azt mondja amit a propaganda hirdet az átlag publicnak.

Tunguska 2008.03.16. 20:23:28

Tomot a Koktél óta lehet, sőt kötelező fikázni. Az Esőember után kissé megbántam, de aztán jött a Mission Impossible. A kegyelemdöfést a Világok Harca adta.

mazsi6000 2008.03.16. 20:28:39

Ja de azért volt egy Utolsó szamurály, egy Különvélemény... A mostani nácisat még nem láttam, de a VH-s filmek jók szoktak lenni. Szerintem jó színész, csak néha szar filmekben is játszik.

Travolta legtöbb filmje meg istenkirály. Mondjuk nem a háború a földönre gondolok...

Ligur 2008.03.16. 20:46:15

TC: Az utolso szamuraj
JT: Ponyvaregeny

respect

Reformer 2008.03.16. 20:47:53

TC-től nekem bejött a Különvélemény és az Utolsó szamuráj, JT-tól pedig a Ponyvaregény. Ezekért minden tiszteletem.

De a Világok harca tényleg borzalmas volt.

Reformer 2008.03.16. 21:34:48

mazsi6000:
A Sea Org tagokkal szemben a felső vezetés részéről az "oldd meg, ne adj problémát" volt a hozzállás, tehát ha pld. valaki panaszkodott, hogy nem megy ülésbe, az volt kb. a válasz, hogy toborozzon be egy auditort - a fizetésre meg az, hogy "többet kell termelni és akkor lesz fizetés". Ha meg nem jó a fizetési/pénzügyi rendszer "javasolj jobbat". Egyébként javasoltunk egy komplett új pénzügyi rendszer, amiből lett volna normális fizetés az OTL-ben, a kontinentális pénzügyi vezető meg sem nézte 2 évig, utána pedig leb*szott, amikor rákérdeztem, hogy minek okoskodunk, termeljünk többet, az a megoldás.

Az irányelvek be nem tartása: tapasztalataim a Sea Org tagok többsége, hogy elkerülje az alacsony statisztikák miatti megalázó büntetéseket, elég hamar elkezd vagy hamisan jelenteni, vagy "taktikázni" (pld. a fordító mindig csak 1 oldallal többet fordít hetente), és belemegy szabálytalan, irányelvellenes megoldásokba, hogy "felmenjen a stat". Így hallgatólagos megegyezések alakulnak ki - a CO (parancsnok) nem firtatja, hogy ment fel a statod csodával határos módon, te meg nem jelented, hogy ő milyen irányelveket sért meg.

Esetszint: az 1-es admin kötetben van egy irányelv, hogy IV-es fokozat (ami igen közeli a Clearhez) kell a Sea Org tagsághoz. A Sea Org eleinte tényleg Clearekből és OT-kből állt. Utána ez megváltozott, a hivatalos belső egyházi kiadványokban más feltételek vannak. Esetszint nem számít. Megjegyzem, ezeket nem Hubbard írta.

A pénzbehajtást a szolgáltatás és a lelki fejlődés rovására előtérbe helyezik: erre majd a konkrét kérdéseidnél reagálok, itt: "A bevétel mindenek fölött van, ezért a regisztrátorok próbálnak eladni bármit bárkinek. Nem az egyént nézik, olyan tanfolyamokat processzeket sóznak rá az emberre amire nincs is szüksége, ami pedig javítana az esetén azt gyakran nem kapja meg." Igen, erre legalább 50 példát tudok én is, amit saját szememmel láttam. Ez a rossz pénzügyi rendszer miatt alakult ki így. Ez olyan kb., mintha az orvosok fizetése és egy kórház bevétele attól függene, hogy minél drágább beavatkozásokat végezzenek.

"Ebbe a hazugság is belefér, engem egyszer felhívtak az OTL-be egy 2500Ft-os crammingre mikor odaértem közölték hogy 12500Ft és nem cramming, hanem regisztrációs drillek. (Ráadásul rohadtul nem akartam regisztrátor lenni)" Ilyen ügyek voltak, ez tény. Az OTL folyamatosan pénzügyi problémákkal küszködött, ha ki kellett fizetni az irodabérletet, mindenféle vad megoldásokra volt szükség.

"Iszonyatos bizalmatlanság a public felé. Emlékszem egy vállalkozó barátomra aki jelentkezett egy tanfolyamra a freewinds-re. Nem volt nála pénz, de azt mondta szombaton, hogy hétfőn befizeti. A sea org regisztrátornak ez nem volt jó, azt mondta menjen haza most és hozza be a pénzt. (oda vissza 120km) De még két embert is akart mellé, akik elkísérik, nehogy ne jöjjön vissza. Később kiderült, hogy a freewindses tanfolyamnak vannak előfeltételei, pár kissebb tanfolyam, amit előtte el kell végezni.
A SEA ORGosnak nem volt jó hogy a srác itthon elvégzi, és utána kimegy, azt akarta hogy a Freewindsen végezze el őket másfélszeres áron (plussz szállás egyebek) Végül a srác beintett nekik, és hagyta a francba az egészet. Itt a pénz és a személyes statok a public érdeke és a józan ész fölé lettek helyezve, és ez nem egyedi eset, hanem ez a gyakorlat."

Hány ilyen sztorit tudok én is. Tényleg nagy a bizalmatlanság. Tudod miből fakad? A regisztrátoroknak a 38-as szcientológia axiómát ismételgetik a vezetők - "Az idő a valótlanság elsődleges forrása." (Time is the primary source of untruth.) Ezért ha lehet, MOST kell elintézni a public-kal a pénzt. A Sea Org regisztrátornak ugyanis ha valamint lejelent, hogy meglesz csüt. 14:00 előtt, és mégsem akkor a hamis jelentését büntetést kap. Az ettől való félelem, illetve a magas statok miatti 1 szabadnap, amikor nem b*sztatják, sokmindenre képessé teszi az embert.

"A csütörtöki stat zárás miatt rengeteg az elsietett fokozat, és a nem standard lezárása egy tanfolyamnak. Személyesen tanúja voltam ilyeneknek az OTL-ben elvileg az ottani tanfolyamterem az etalon az országban."

Egyetértek, én is zártam le elsietve tanfolyamot, hogy meglegyen a stat. Nem véletlen, hogy az akkori OTL képzési gárdából már jópáran nincsenek a Sea Orgban... A folyamatos értelmetlenségig fokozódó nyomás, hogy felmenjenek a statok, a pszichotikus üvöltöző felettesek szép lassan leerodálják az összes technikai integritást a személyzetnél.

"Ezek nem pici hibák, hanem nagy megsértése az irányelveknek, mert akadályozzák a publicot a haladásban."
Így van.

"Miért van az, hogy 10 éve sea org tag még mindig nem kapott asztma rundownt az asztmájára, a statkói jók. De még ha szar lenne is ez akkor is alap szerintem. Persze hogy hazaengedjék kezelésre az itteni dokijához aki évek óta nem látta arról szó sem lehet."

Azért, mert a termelés a fontos és csak az. Ezt ilyen végletesen veszik. Orvoshoz akkor fogják engedni, ha már annyira rosszul lesz, hogy termelni sem tud. Addig nem. Egyébként én úgy éreztem Sea Org tagként, hogy folyamatosan azt kommunikáltánk felénk fentről, hogy nem termelünk, inhatékonyak vagyunk, miattunk nincs terjeszkedésés - ettől az ember önbecsülése leesik és nem is harcol ezekért. Egyszer egy CMO-s a szemembe is vágta: COB keményen dolgozik, az RTC keményen dolgozik, de ti OTL-esek lusták és hülyék vagytok és szart se ér a munkátok és ezért nincs terjeszkedés - mert helyi szinten elszabotáljátok, ti etikátlan p*csök, de ki fogjuk deríteni, hogy milyen bűnökön csücsültök. Mentek szépen az E-méterre. Ezt mondta, szinte szó szerint.

"Hogy lehet az, hogy egy másik volt SEA ORG-os ismerősöm még a grade 0-ig sem jutott el a hídon 6 év alatt Koppenhágában? Miután otthagyta őket, fél év alatt OT2 ig jutott (igaz full time-ban) a freezonában. Ma OT7."
Így, ahogy leírtam.

"Hogy lehet, hogy a legjobb tanulási techel felvéztezve, álítólag szuper fordítók által a lehető legjobb módszerrel fordított könyvekben időről időre olyan hatalmas hibákat találnak, hogy újra ki kell adni őket?"

A fordítások kb. az a téma, mint a tanfolyamzárások. Olyan őrült, elmeroggyant mértékű nyomás van a statokon és a határidőkön, hogy a fordítóknak sokszor egész éjszakára bennmaradtak, a kiadás előtt volt hogy hónapokig (!) nem aludtak rendesen, csak 3-4 órát per nap, azt is az asztal alatt vagy összetolt székeken. A legjobb fordítók is, ha nem alszanak és nem esznek rendesen, szarul dolgoznak. De persze COB kitűzte, hogy ez a határidő és kész. Nem számít hogyan, de meg kell lennie. Ezért volt pár könyv többször is teljesen újrafordítva. Amíg a Sea Orgban voltam, ez végig így volt, akármit kommunikáltunk felfelé, egyszerűen ez az attitűd nem változott. Nem volt érdekes, hogyha kaptunk volna elég időt és normálisan meg lett volna szervezve, akkor egyszer és jól meglett volna.

Arról nem is beszélve, hogy sokszor az utolsó pillanatban változott az angol eredeti és akkor persze maradjunk benn több napig, hogy a magyart hozzáigazítsuk.

"És ha mégis, akkor miért kell ezeket újra százezrekért megvenni? Miért nem kapja meg ingyen az aki már egyszer megvette százezrekért a korábbi verziót?"
Mert DM képtelen kiszakadni "az egyház nem hibáztatható semmiért" nézőpontból és minden belső hibát a public fizet meg. Ez, amióta Szcientológus vagyok, minden egyes ilyen esetben így volt megoldva. Soha, egy esetben nem láttam azt, hogy a felső vezetés bármiért bármiféle anyagi jellegű felelősségvállalást tett volna.

"Mi a garancia rá hogy ez nem fog újra és újra megismétlődni?
Semmi.

Lego 2008.03.16. 21:57:34

Gyula Úr!

"Mindenesetre én jobban hiszek Reformernek, mint neked, mivel TE SEM TUDOD BIZONYÍTANI AZ ELLENKEZŐJÉT :-)"
:-)
Nagypályásnak gondoltalak! De te nyugodtan hidd el, hogy Győzike kutyákkal hál, ha valaki holnap leírja a blikkben. És mivel Győzike nem tudja bizonyítani az ellenkezőjét, akkor ezt el is könyvelheted tényként!
Te jó szagú... :-)
(egyébként nem én állítok valamit, hanem reformer. Másrészt én logikailag próbálok érvelni, mintsem bizonyítékokkal, ha nem tünt volna fel.)

Mindenkinek, akit érint... hol terelek? Legfeljebb birkát...! :-) nem veszitek észre, hogy mazsi hozzászólására nem reagáltam... még.
Majd fogok.

Van egyébként életem is, nemcsak az hogy veletek boldogítsam az időmet. Egyébként figyelmeztetlek titeket nem maradok a blogon sokáig. Egyrészt semmilyen blogon nem maradtam sokáig. Másrészt annak nincs értelme, hogy vitázzak bárkivel is tovább Blikk stilusu bejegyzésekre...

Ti maradjatok meg bulvár tipusunak. Én, köszi... kimaradok ebből. Akinek nem inge ne vegye magára!

Ma is ez a bejegyzés a csomagárakról... 500.000 Ft valami. Úgy tünik, hogy mindenki, aki megveszi, bolond vagy nem érdekli a pénz. Ilyen látszatot kelt.

De a blogíró még mindig elfelejti hozzátenni, hogy egy könyv ára kb. 3000 forintra jön ki. Egy cd ára meg 2.000 Forintra körülbelül. Ez drága?
Ja és megint szépen kihagyja, hogy INGYENESEN ELÉRHETŐ AZ EGYHÁZ ÉS JÓPÁR CIVIL KÖNYVTÁRÁBAN az anyag. Akit érdekel, és nincs pénze, az elolvassa ott.

Ez a csúsztatás, és a bulvárosodás olyan alacsony szintje, hogy köszi de ebből én nem kérek!

Engedjétek meg, hogy hányjak...!

Félrevezeti tudatosan a jónépet... és még büszkén dobol a mellein, hogy megtettem, amit kell.

Whááá... !!! :-)


Egyébként szerintem itt mindenki jófej, beleértve a blogírót is. És szerintem személyesen biztos több értelme lenne, és hamarabb közelednének álláspontok, mint itt.

Amivel egyetértek:
- Vannak hibák... a szervezetben
de nem olyan mértékű, és nagyságrendű, mivel erről konkrét bizonyíték nincs. csak pletyka.
- Biztos reformra szorulna... igen.
De erről azok tehetnek, akik elhagyták az egyházat, és utána nem tettek egyértelmű bizonyítékokat (a saját tanuvallomásuk is azok) az asztalra semmilyen hivatalos szerv felé, a neten keringő bejegyzéseket ne tekintsük annak.
- Amivel ti (te) nem értetek egyet, de szerintem ha picit valaki belelát a dolgokba felfoghatja:
Az egyház folyamatosan változik. Csak azt tudja javítani, ami felmerül. ha nem kap jelentést, akkor nem javul. De mivel biztosan eljut a konkrét vád az illetékes személyekhez, biztos hogy változik. Hogy milyen gyorsan az sokminden függvénye. szerinted lehet soha, vagy lassan. Sezrintem van mikor lassan, és biztos van amikor gyorsan.

miskavicse 2008.03.16. 22:16:33

Az FBI rajtaütés, az RTC büntik, a családoktól való elszakítás és megutáltatás, a nemi erőszak, verések, szektát elhagyók keresése és megfélemlítése és sorolhatnám nem pletykák.

Ne vedd fekete PR-nak az igazságot.

Azért bajba lehetsz Lego, baszki odavernek a gép elé, aztán íratják veled a válaszokat...

Gyula ÚR 2008.03.16. 22:18:44

Lego!
Tévedésben vagy. Volt egy állítás, aztán volt a te ellen állításod. Bizonyíték egyikre sincs, tehát rám hárul az, hogy melyiket hiszem el.
Ennyi. Győzikés példád is mókás, de a döntés joga az enyém. Mert ott sincs semmi bizonyítékod.

Remélem eljön az a szint, amikor a titkosszolgálatoknak annyira a betyébe lesz az egyházotok(?), hogy nekimennek. Nem kicsit, nagyon.

Reformer 2008.03.16. 22:20:52

"Ma is ez a bejegyzés a csomagárakról... 500.000 Ft valami. Úgy tünik, hogy mindenki, aki megveszi, bolond vagy nem érdekli a pénz. Ilyen látszatot kelt."

Én csak leközöltem egy árlistát. Az, hogy ebből ki mit szűr le, az olvasókra bízom.

"De a blogíró még mindig elfelejti hozzátenni, hogy egy könyv ára kb. 3000 forintra jön ki. Egy cd ára meg 2.000 Forintra körülbelül. Ez drága?"

91000 osztva 18-cal az 5055 Ft. A 75000 Ft-os ár ugyanis a 250 dolláros tagság befizete után elérhető... Az előadások igenis drágák. Ha például MP3-ban lennének, akkor töredékéből meg lehetett volna oldani. Ráadásul az egyháztagokat, ha mp3-ba lementik, hogy tudják hallgatni, előveszi az etika "copyright sértés" miatt. Nem vicc, két konkrét esetről tudok.

"Ja és megint szépen kihagyja, hogy INGYENESEN ELÉRHETŐ AZ EGYHÁZ ÉS JÓPÁR CIVIL KÖNYVTÁRÁBAN az anyag. Akit érdekel, és nincs pénze, az elolvassa ott."

Ne haragudj, de az emailből ezt az egyház hagyta ki, nem én a postból.

"De erről azok tehetnek, akik elhagyták az egyházat, és utána nem tettek egyértelmű bizonyítékokat (a saját tanuvallomásuk is azok) az asztalra semmilyen hivatalos szerv felé, a neten keringő bejegyzéseket ne tekintsük annak."

Tehát ha egy nőt megerőszakolnak és utána nem tesz feljelentést, akkor ő a hibás a nők elleni erőszak terjedéséért? Az egyház VÉLETLENÜL sem felelős, igaz?

"Az egyház folyamatosan változik. Csak azt tudja javítani, ami felmerül. ha nem kap jelentést, akkor nem javul. De mivel biztosan eljut a konkrét vád az illetékes személyekhez, biztos hogy változik. Hogy milyen gyorsan az sokminden függvénye. szerinted lehet soha, vagy lassan. Sezrintem van mikor lassan, és biztos van amikor gyorsan."

Ha az egyház változott volna a belül tett kísérleteimre, még mindig ott volnék, hidd el. 10 év után egyszerűen belefáradtam a szélmalomharcba. Hidd el, nem egyszer és nem kétszer próbálkoztam javítani a dolgokon, de bizonyos dolgokon nem volt hajlandó változtatni a vezetőség.

Ligur 2008.03.17. 08:54:39

Lego, leirom megegyszer, hatha csak elsiklottal felette, es nem csak valaszolni nem tudtal a felvetesemre:

Lego: ne keruljon be erkolcsileg tamadhato egyen, ezt irod.

De olvasmanyaim alapjan csak az kizaro ok a Sea Org tagsagbol ha valaki bunozo, vagy psyhomokusnal jart. Tehat lehetett homosexualis kalandja attol meg felveszitek, ugyanugy tamadhato ezert kinntrol, mintha meg sem kerdeztetek volna ot errol. Ergo mi ertelme megkerdezni, mi ertelme megtudni, hol mennyi penze van lekotve stb? Persze ezek csak koltoi kerdesek, mindketten tudjuk, hogy arra valok, hogy az egyhaz tudja zsarolni, kenyszeriteni a kiabrandult tagjait...

mazsi6000 2008.03.17. 13:25:34

Igazából Reformer válaszai az érdekesebbek, mert Ő a kompetens, Évekig belülről látta a szervezet működését, és benne élt.

Reformer válaszai fel is vetettek további kérdéseket:

Az új pénzügyi tervet két évig meg sem nézte a kontinentális pénzügyi vezető.
Ebből arra következtetek, hogy azért bizonyos vezetői szinten már nem olyan csóró és kényelmetlen az élet a sea orgban sem. Gondolom ha Ő is havi 50$-t keresne akkor előbb ránézett volna arra a pénzügyi tervre, és kezdett volna vele valamit.
Szóval hol van a határ a rabszolgahajcsár és a rabszolga között?
Mitől függ a sea orgban az, hogy hogy alakul valakinek a karrierje?
Gondolom számít azért a nyeltudás, és a szakma/diploma is valamit.
Ezek a vezetők tudnak haladni a hídon?

Az auditoroknak milyen az élete?
Ahhoz hogy a kétirányú kommunikációt, fent tudja tartani, konfrontálni tudjon dolgokat, magas tónusú ülésre legyen képes, egyáltalán ülésképes legyen, azért több kell 3-4 óra alvásnál, meg némi kajánál.
Jelen idejű problémái sem jó ha vannak, szóval egy jó auditornak eléggé kiegyensúlyozottnak kéne lennie.
Mennyire vannak ezek biztosítva?
Ha én ma bemennék az egyházba befizetnék egy intenzívet milyen minőséget kapnék a pénzemért?

Reformer 2008.03.17. 14:38:44

"Az új pénzügyi tervet két évig meg sem nézte a kontinentális pénzügyi vezető. Ebből arra következtetek, hogy azért bizonyos vezetői szinten már nem olyan csóró és kényelmetlen az élet a sea orgban sem. Gondolom ha Ő is havi 50$-t keresne akkor előbb ránézett volna arra a pénzügyi tervre, és kezdett volna vele valamit."

A kontinentális szintű adminisztratív szervezetben is alacsony volt a fizetés, azt hiszem 300 dán korona per hét jó esetben, ami kb. 10000 forint. Dániában elég drága minden, tehát ez nem sok, még akkor sem, ha figyelembe vesszük, hogy az egyház biztosítja a szállást meg a kaját. A felső vezetés fizetéséről nincs infóm.

Az inkább amiatt lett hanyagolva, hogy a pénzügyi rendszer Miscavige találta ki, és őt nem volt célszerű megkérdőjelezni.

"Szóval hol van a határ a rabszolgahajcsár és a rabszolga között?

Három szervezet van a Sea Orgon belül, ami hajcsárnak számít. Ők már jó autókkal (pld. BMW) járnak, ha mennek valahova, étterem + normális hotel jár, nem vonatoznak, hanem repülő, normális öltönyök stb. Ez a három: Religious Technology Center - Miscavige és közvetlen csapata, IAS Administrations: a nemzetközi tagsági szervezet, adománygyűjtéssel foglalkoznak, Author Services: LRH írásait és hagyatékát gondozza.

"Mitől függ a sea orgban az, hogy hogy alakul valakinek a karrierje?

Az ideális Sea Org vezetőre a következő tulajdonságok jellemzőek, ettől függ a karrier:
nagy munkabírás és terhelhetőség, kíméletlenség a beosztotakkal és a hibákkal szemben, a
fentről jövő utasítások kérdés nélküli gyors és hatékony végrehajtása, képesség a 24-72
órás műszakokra, gyors problémamegoldó képesség, mindig megoldásokban gondolkodni, a "lehetetlen" szó nem ismerete, kemény kézzel bánni az emberekkel és teljes érzéketlenség a termelést gátló problémák iránt, az egyház mindenek felett elvét érvényre jutattni - pld. képesnek lenni rezzenéstalan arccal rábeszélni valakit, hogy váljon el a feleségétől, ha az pld. kilép a Sea Orgból. Továbbá ha gond van, valamit elcsesznek, azonnal találni egy bűnbakot a beosztottak között és arra kenni az egészet. Tehát Mr. Wolf és egy SS-tiszt keveréke.

"Gondolom számít azért a nyeltudás, és a szakma/diploma is valamit."

Semmit. 2002-es állapot: az OTL vezetőjének és 3 helyettesének végzettségei: telefonszerelő, siklóernyő-oktató, érettségi, érettségi + 1 év egyetem.

Az osztályvezetők végzettségei: ált. isk. tanár (személyzeti), szakács (terjesztési), állattenyésztő (pénzügy), asztalos (legénységi ellátás), 8 általános (műveleti), bolti eladó (képzési), volt rendőr őrnagy (külkapcsolatok).

Az OSA vezetője civilben szakács volt (2002).

A WISE vezetője kohómérnök, a helyettese védőnő eredetileg (2002).

A fordítási egység vezetője postás volt régebben, a főkönyvelő pedig énektanár (2002).

Ezek a vezetők tudnak haladni a hídon?"

Többnyire nem, de vannak kivételek.

"Az auditoroknak milyen az élete?
Ahhoz hogy a kétirányú kommunikációt, fent tudja tartani, konfrontálni tudjon dolgokat, magas tónusú ülésre legyen képes, egyáltalán ülésképes legyen, azért több kell 3-4 óra alvásnál, meg némi kajánál. Jelen idejű problémái sem jó ha vannak, szóval egy jó auditornak eléggé Kiegyensúlyozottnak kéne lennie. Mennyire vannak ezek biztosítva? Ha én ma bemennék az egyházba befizetnék egy intenzívet milyen minőséget kapnék a pénzemért?"

A kevés alvás a Sea Orgra jellemző, a sima egyházi szervezetekre nem, ott az auditorok alszanak rendesen. A Sea Org-os auditoroknak is elő van írva a 7 óra alvás, a kevés alvás az adminisztratív emberekre jellemző.

szomorutojas · http://tojas.freeblog.hu 2008.03.17. 16:21:22

off:
Lego,
Értékelem az ötletedet, de a blogon a bejegyzések idôrendi sorrenben vannak, tehát mivel az enyém a tied "fölött" van, így én ezt korábban írtam meg, mint te ebben a topikban az elsô bejegyzésed, ergo nem írhattam rád vonatkozóan.

Amikor egy bejegyzés címlapos lesz az indexen, akkor egy halom ember elolvassa, és ír hozzá kommentet, ami éppen eszébe jut az adott bejegyzésrôl.

A te hozzászólásaid -minden más minôsítés nélkül- relevánsak, és a blog egészével foglalkoznak, így újfent nem vonatkozik rájuk a kommentem.
:ffo

azta 2008.03.18. 09:45:48

lego fog még írni?
mert érdekel milyen egy paraszt szci, ha ideges :D

"nem veszitek észre, hogy mazsi hozzászólására nem reagáltam... még.
Majd fogok. "
:DDDDDDD :DDDDDDD

téged még nem nagyon neveltek meg a helyes vitatkozás tárgyában :DDDDD
csiszolódj még!

és légyszci írj sokat :D

Szocske 2008.03.18. 10:38:05

Lego okos tegla: egy poston belul leBlikkmagazinozza a blogirot, aztan szorakoztatofilm-szineszekre hivatkozik tekintelykent :-)

Szerintem fog meg irni boven.

Ligur 2008.03.18. 15:33:30

Az jo lenne ha irna, mert az en kerdesemre sem valaszolt...

psypress 2008.04.16. 18:40:42

Andrew Morton - TOM CRUISE Nem hivatalos életrajza

Mindnyájan ismerjük Tom Cruise-t, már amennyire ő hagyja magát megismerni.
Tudjuk, hogy nehéz gyerekkora volt, hogy számos kasszasikernek számító filmben
játszott: Top Gun, Esôember,Született július 4-én, Egy becsületbeli ügy, Interjú a vámpírral, A nagy hátraarc, három Mission: Impossible-film, A világok háborúja,
és még sorolhatnánk.Tudjuk, hogy művészfilmekben is játszott, háromszor jelölték
Oscar-díjra, háromszor kapta meg a Golden Globe-díjat, és olyan élô legendák
tiszteletét vívta ki, mint Paul Newman vagy Dustin Hoffman.
Innentôl a kép már kevésbé világos. Tudjuk, hogy Tom szcientológus, de azt
már nem tudhatjuk biztosan, mekkora szerepet is játszik ez az életében.Tudjuk,
hogy a szexualitását illető állandó pletykák ellenére felesége volt Mimi Rogers,
Nicole Kidman és jelenleg is az Katie Holmes. De csak amikor Oprah kanapéján
ugrándozott, hogy Katie iránti szerelmét kinyilvánítsa, vagy elmarasztalta
Brooke Shieldset, amiért az a pszichiátria „náci tudományához” fordult, akkor
kezdtünk rájönni, milyen sokat nem tudunk errôl az elragadó, igen sokat dolgozó
sztárról.
Andrew Morton, a több díjjal kitüntetett életrajzíró fáradságot nem kímélve
felkutatta Tom volt tanárait, barátnôit, a szcientológia egyház bennfenteseit, és
olyan barátokat, akik tanúi voltak annak, hogyan válik a valaha átlagos fiú a Forbes
magazin szerint a világ legbefolyásosabb hírességévé. Soha nem látott fotók és
soha nem hallott részletek kíséretében most közreadjuk az igazi Tom Cruise lenyűgöző,
nem egyszer sokkoló portréját.
Az író nagymestere annak, hogy megmutassa a nyilvánosság elôtt viselt arc mögött
a valódi történetet, a színész munkáit, szerelmeit, házasságait és vallását.


„Annyira jól játszott, már-már természetellenesen.
Belenéztél a szemébe, és ô valóban ott volt,
valóban szerelmes volt beléd.
Láttad a szívét, a lelkét. Amikor pedig a rendezô
azt mondta, ’kész, ennyi’,Tom sarkon fordult,
te meg mehettél hat hónapra terápiára.”
– Renée Zellweger

„Nem hajthatsz tovább, ha egy balesetet látsz,
mert szcientológusként
te vagy az egyetlen, aki segíteni tud.”
– Tom Cruise

ANDREW MORTON a világ egyik legismertebb életrajzírója, napjaink hírességeinek
legavatottabb ismerôje. 1992-ben írt úttörő munkája, a Diana igaz története
– saját szavaival a New York Times bestseller-listájának élén állt.

A szerzőtől a Gabo Kiadónál megjelent:
Diana igaz története – saját szavaival, 1997
Diana – a szerelmet kereste,2004
Madonna, 2001
Monica igaz története, 1999

www.gabo.hu
sajto@gabo.hu

psypress 2008.04.16. 20:58:55

A kötet a Könyvfesztiválra a könyvesboltok polcaira.

További információk:

www.gabo.hu
sajto@gabo.hu

psypress 2008.04.16. 20:59:44

A kötet a Könyvfesztiválra kerül a könyvesboltok polcaira.

További információk:

www.gabo.hu
sajto@gabo.hu
süti beállítások módosítása