Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Október elején megjelenik magyarul Leah Remini könyve a szcientológiáról

2017. szeptember 19. - Reformer

Ma csak erre a rövid bejegyzésre futja...

Igazából nem nagyon történik semmi a szcientológusok házatáján, én pedig kissé el vagyok havazva, úgyhogy most nem lesz akkor bejegyzésdömping, mint az előző héten volt.

Mindenesetre az jó hír, hogy lesz magyarul a "Bajkeverő" c. könyv, és ízelítőnek itt egy idézet belőle a kiadó Facebook-oldaláról:

 

Miért mondom el mindezt? Mert pontosan tudom, hogy miután a Szcientológia Egyház ráteszi a kezét erre a könyvre, valószínűleg őrülten nagy összegeket fognak majd elkölteni újsághirdetésekre, weboldalakat készítenek, és ünnepelt sztárokat győznek meg arról, hogy minden létező fórumon állítsák, vallásos hitükben támadom őket – és mindezt azért, hogy lejárassanak és bemocskoljanak nemcsak engem, de mindenki mást is a környezetemben. Úgyhogy spórolok nekik egy kis pénzt. Bizony rengetegen vannak, akik bármikor bárkinek szívesen elmondják, hogy igazi gyökér tudok lenni. Ezzel még a saját anyám is tisztában van. De ha valóban ilyen vagyok, amilyennek az egyház is beállít majd, akkor teljes bizonyossággal állíthatjuk, hogy bár több mint harminc éven keresztül elkötelezett hívő voltam, több millió dollárt kifizettem, és megszámlálhatatlanul sok órán keresztül tanultam és tréningeztem, a szcientológia nem tudott „megjavítani”. Tehát a szcientológia nem működik.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr812878452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ammonia73 2017.09.19. 18:25:52

A Librinél, bookline-nál és persze a könyvmolyképző weboldalán előrendelhető kedvezményesen. :)

Brail Kast 2017.09.19. 19:22:01

Book24-en is. Ott van a legjobb ára! Ezt biztos, hogy megveszem.

Ammonia73 2017.09.19. 20:47:35

@Brail Kast: köszi, azt nem is láttam. :)

Egyébként Ref! Nem volt szó a blogon Margery Wakefield Út Xenu felé c. könyvéről, pedig egész jó, nekem tetszett. :)

Reformer 2017.09.20. 12:56:50

@Ammonia73: valóban nem volt róla szó, főleg azért, mert nem olvastam...
süti beállítások módosítása