Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Eladta a lakását, hogy befizessen Clearig

2017. július 01. - Reformer

Nagy a lelkesedés a szcientológus táborban, hogy működik az új csodafegyver, a szcientologianeked.com weboldal, amiről már írtam pár sort.

Pár érdekesebbek kiemelnék az utóbbi napok belsős bejegyzései közül.

1. Nem számolták össze, de 30-an vannak

A bolygószintű Clearré tétel már karnyújtásnyira lehet, mert (és letudták az elmaradhatatlan vicces elgépelést is) ennek "hátására" több ezer ember elolvasta a cikkeket, és (dobpergés) érkezett 1 azaz EGY db visszajelzés, és nem is volt negatív!!!!!! Hát mi történik itt!!!

Hogy élték ezt meg? HATALMAS lépést tettek... Elképesztő.

Ezt írták a tagságnak:

Gondolom észrevettétek a Szcientológia Egyház facebook oldalán az elmúlt 2 hétben minden nap jobbnál jobb cikkeket posztoltunk, amik a szcientolgianeked.hu weboldalon jelentek meg. Köszönjük a megosztásaitokat!

Ennek hátására több ezer ember olvasta el az elmúlt két hétben ezeket a cikkeket, és már befutott hozzánk az első visszajelzés is:

”Egy kolléganőm figyelmét felhívtam az új weboldalra, aki lelkesültségében átküldte a linket az öccsének, aki külföldön él. A fiú semmilyen érdeklődést nem mutatott eddig, igaz barátságtalan sem volt, de a hivatalos weboldalunkat nem akarta olvasgatni. Erre viszont ráment, és egy részt ki is emelt belőle, és visszaküldte Petrának, azzal a megjegyzéssel együtt, hogy »ez igaz!«”

Talált valamit, ami reális a számára…

Én személy szerint úgy érzem, hogy most egy hatalmas lépést tettünk abba az irányba, hogy rengeteg igaz adatot juttassunk el az emberekhez. Több ezer ember tudta meg eddig kik is vagyunk valójában. Nekem ezzel valóra vált egy személyes célom, és ez egyre nagyobb méreteket fog ölteni, arról gondoskodom. Köszönjük azt is, hogy azzal segítesz, hogy megosztod a posztokat!

Ezen a projekten nagyon sokan dolgozunk, cikkírók például 11-en vagyunk, de az egész PR csapat szerintem olyan 30 fő már, össze sem számoltuk még. Viszont még nincs minden poszt betöltve. Amire még szükség van: 
- cikkírók 
- videósok
- közösségi médiára posztolók

 

2. "Igen, add el a lakásod!"

Ez is egy vallás, csak nem olyan, mint a többi...

Friss nyereségjelentés:

[...] ott ültem Kasza Tamás egy előadásán, ahol szóba került a sugárzás is. Kaptam az adatot, hogy a sugárzásnak van egy „kellemes” hatása, hogy az embert valahogy képes leszedni a célokról, nem olyan kitartó, bukott céljai lesznek és egyre inkább sikertelenségbe fordul át. 


Sokkot kaptam. Minden évben, amíg szakács voltam, kötelező jelleggel küldtek el tüdőszűrőre. Nehogy kimenjen az emberből a jó kis sugárzás, adjunk neki keményen. Én meg nem értettem, hogy vagyok ilyen rosszul. Annyira megnövelte ez az adat a szükségességi szintem, annyira elegem lett mindenből, ami zajlott körülöttem, hogy eldöntöttem, eladom a lakásom és Clear leszek. De a reaktív elmém nem ezt gondolta, úgyhogy őrült nagy kétségbe estem, forgolódtam, teljes döntésképtelenségbe süllyedtem. 


De szerencsémre nem sokkal utána következett a Jedi. Kocsonyásan remegő térdekkel odamentem Tamáshoz és feltettem neki a kérdést: Tamás, szerinted eladjam a lakásom, hogy befizessek Clear-ig?
Nem felejtem el azt a tekintetet. Valószínűleg bárki bármit mondhatott volna, nem kezelte volna a kétségeimet, de az, ahogy a létező legtökéletesebb TR 0-val [rezzenéstelen tekintetttel szembenézve - a szerk.] úgy nézett a szemembe, mintha acélhuzallal lenne odakötve a tekintete az enyémhez és olyan 40-es tónussal [végtelenül határozott szándékkal - a szerk.] mondott egy nagyon rövid, végtelenül határozott igent és utána hallgatott, hogy komolyan mondom, az ott úgy elblowzott egy tonnát [a saját bevallása szerint egy tonna mentális töltéstől szabadította meg emberünket Tamás - a szerk.], hogy utána nyomát sem találtam.

Eladtam a lakásom és befizettem Clearig. 

 

3. 4,5 éves gyereket auditálnak...

És még büszke is rá az anyuka, hogy valóra vált ez a "nagy álma"!

Nagy álmom vált valóra :) lányunk 4,5 évesen tegnap volt első ülésében és ma reggel nagy lelkesedéssel folytatta az auditálási programját . A tech csodálatos és mindenki számára elérhető 

 

4. A nekem ügyvédi leveleket küldözgető, magukat töröltetők figyelmébe ajánlom hittársuk tanácsát

Bár most rájöttem valamire - akkor szcientológusok, ha Dianetika könyvet kell eladni a háziorvosnak. Akkor meg nem, ha rontja az üzleti tanácsadói bizniszüket.

Orvoshoz kellett mennem... hogy meghosszabbítsam a hajóvezetői engedélyemet. Nézte az orvos, hogy hogyhogy nem látott még eddig... hogyhogy nincs semmi bajom... nem hagyhattam ki a magas labdát, büszkén rávágtam: Szcientológus vagyok.
Nagyon érdeklődő lett, és sokat beszélgettünk... mire azt mondta, végre egy hiteles ember, nem olyan, mint mikor a természetgyógyász lemondta az előadását, mert hasmenése lett... szóval érkezik hozzá a Dianetika könyv. 
Tehát a terjesztési tippem: Ha valaki azt mondja, milyen jól nézel ki, milyen jól mennek a dolgaid vagy valami hasonló, ismerd fel a magas labdát és vágd rá büszkén: SZCIENTOLÓGUS VAGYOK.
Ne hallgasd el az igazságot. 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr3612634115

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2017.07.02. 15:03:01

"Ha valaki azt mondja, milyen jól nézel ki, milyen jól mennek a dolgaid vagy valami hasonló, ismerd fel a magas labdát és vágd rá büszkén: SZCIENTOLÓGUS VAGYOK.
Ne hallgasd el az igazságot. "

Ez tetszett! Ennél az elbizakodott kijelentésnél magasabb labdát szinte vétek volna nem lecsapni. :)
Azok a szcientológusok mit mondjanak, akik pocsékul érzik magukat a bőrükben, betegek, kimondottan szarul néznek ki, és az életük egy roncstelep?

És ha valakinek szcientológia nélkül mennek jól a dolgai, az miért nem beszélhet róla őszintén, és miért kell jogi eszközökkel arra kényszeríteni, hogy elhallgassa az igazságot?

wilddog84 2017.07.02. 17:11:53

"Ha valaki azt mondja, milyen jól nézel ki, milyen jól mennek a dolgaid vagy valami hasonló, ismerd fel a magas labdát és vágd rá büszkén: SZCIENTOLÓGUS VAGYOK.
Ne hallgasd el az igazságot. "

ha jól emlékszem, mikor Péter a sea org tagja volt, dolgozott ott, egy pénzügyes (talán Zsolti), aki csak egy fokkal volt jobb bõrben, mint a resident evil zombijai. na, õ nem dicsekedett a szci gyógyító erejével... xD
süti beállítások módosítása