Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Beszélgetés a kommunikáció mestereivel a szeretet ünnepén

2016. december 01. - Reformer

Tegnap az Allee melletti adventi vásárt járva megpillantottam a szcientológia egyház kihelyezett standját.

Az egyik oldalbejárattal szemben helyezkedett el, elkülönítve a többi árustól.

Íme a teljes szellemi szabadsághoz vezető bódé:

allee_szci.jpg

A sok karácsonyi motívum hatására némileg ünnepi hangulatban voltam, így gondoltam, hogy meglátogatom őket - hátha nekem, az eltévedt báránynak is tudnak valamiféle spirituális útmutatást adni.

A két szolgálatot teljesítő lelkész közül az egyik lelkesen közelített felém, amikor hatótávolságba kerültem, hogy segítsen nekem megkeresni a pénztárcámhoz szellemi szabadsághoz vezető legrövidebb utat.

Paptársa azonban kiszúrta, hogy maga az ördög érkezett meg a szent elárusítóhelyhez, ezért rárivallt testvérére: "ENNEK ne! Ez a Bonyai! Egy SP!"

A kedvezőtlen előjelek ellenére a szeretet ünnepének jegyében megpróbáltam egy udvarias társalgást kezdeményezni, és megkérdeztem őket: "Helló fiúk, hogy megy a bolt? Viszik a könyveket?"

El is kezdtem tanulmányozni a kihelyezett, szcientológia Bibliájaként funkcionáló Dianetika könyveket, felemelve az egyiket.

Erre megkaptam a várt útmutatást az engem láthatóan ismerő lelkipásztortól:

"Tedd le azt a könyvet és a húzz a p*csába innen!"

Ezt egy kérdéssorozat követte, melyben arra volt kíváncsi, hogy miért támadom őket, és tisztában vagyok-e azzal, hogy mennyit ártok így. Ennek nyomatékosítására a kétméteres társa elkezdett közelíteni felém, majd megállt mellettem.

Ahogy ők mondják, felismerésem lett - ebből nem lesz békés, ünnepi hangulatú párbeszéd. Ezért megfogadtam az első tanácsot, és otthagytam őket, hadd terjesszék tovább L. Ron Hubbard szellemi örökségét.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr8112014172

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

büdös zokni 2016.12.02. 18:38:32

és tényleg: mennyit ártasz nekik?

2016.12.02. 23:13:44

Ejnye, Reformer! Nem volt szép húzás tőled, hogy photoshoppal kiretusáltad az ideális bódé előtt tolongó embertömeget! ;)

Reformer 2016.12.03. 17:10:34

@büdös zokni: a reakcióikból ítélve ők úgy gondolják, hogy sokat :)

2016.12.07. 14:48:36

Asszem az "Út a boldogsághoz"-ban van (melyet a jelenlegi erkölcsi hanyatlás megállítására találtak ki, ezért rögtön a legelső pont a "törődj magaddal", ami azért ebben a kontextusban megmosolyogtató) , hogy "Próbálj úgy bánni másokkal, ahogyan te szeretnéd hogy ők bánjanak veled".

2016.12.08. 19:26:12

@Bgisi:

""Próbálj úgy bánni másokkal, ahogyan te szeretnéd hogy ők bánjanak veled"

No de... ha a "vallásszabadság"-ot sárba tiporva úgy bánnak a szci ellenzőivel, ahogy azt ők nem szeretnék, akkor miért is csodálkoznak azon, hogy pontosan azt kapják, amit érdemelnek? :)
süti beállítások módosítása