Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A 4. éve zsinórban ismét volt szcientológia reklám a Super Bowl alatt

2016. február 08. - Reformer

A tehetős adományozók megnyugtatására ismét kinyitotta a kasszát David Miscavige, és költött egy kis aprót egy 30 másodperces reklámra.

Különösebb értelme igazából nincs ennek - a szcientológiáról azért valószínűleg már hallottak a nézők, és aki a reklám hatására kezd el az interneten keresgélni, az jó eséllyel nagy ívben elkerüli majd őket.

Arra azonban jó egy ilyen reklám, hogy maradék tagság boldog legyen az erőfeszítés láttán és tolja tovább a pénzt a közös kasszába.

Tony Ortega információi szerint nem a legdrágább, országos reklámhelyet vették meg (ami kb. 5 millió USD lett volna), hanem csak célzottan, pár kiválasztott régióban ment le a reklámjuk (ami kb. 1 millió USD-be fájhatott).

Az egyik legjobb Twitter-reakció Joe Fain washingtoni szenátoré volt:

If your tax exempt entity can afford to purchase a Superbowl ad perhaps its time to reevaluate the tax code

Azaz: ha egy adómentes szervezet megengedheti magának, hogy Super Bowl reklámot vásároljon, akkor talán időszerű lenne felülvizsgálni az adótörvényeket.

A magyar szcientológusok persze örültek:

1_1.jpg

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr38370714

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása