Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Megjelent a Szcientológus voltam c. könyvem angolul, e-könyv formában

2014. augusztus 18. - Reformer

Két nappal ezelőtt megjelent a Szcientológus voltam c. könyv angol változata e-könyv formában.

Itt érhető el:

http://www.amazon.com/dp/B00MPY40Y6

Az angol címe Money, Power, Servitude (Pénz, hatalom, szolgaság) lett, ami magyar könyv munkacíme volt. Az angol változat bővebb, mint a magyar (minden olyan részt tartalmaz, mely terjedelmi okokból a magyarból kimaradt), illetve több helyen változott a szöveg (a nemzetközi olvasóközönség igényeihez történő igazítás érdekében).

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr916614721

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

norbert79 2014.08.25. 11:34:23

Gratulálok én is. Mike Rinder segített ki, nem rossz :)
Szóltam Tony Orteganak is, ha eddig nem jutott volna el hozzá a hír... :)

Reformer 2014.08.26. 14:49:12

@norbert79: köszi! Tonyhoz már eljutott. :)

cfa 2014.09.03. 09:33:46

Magyarul is kiadhatnád ingyenes e-könyvben a teljes verziót, pl. az OSZK Magyar Elektronikus Könyvtárán keresztül, pdf-ben.

Reformer 2014.09.03. 14:32:26

@cfa: a kiadónál vannak a jogok, náluk elérhető fizetős e-book formájában is

cfa 2014.09.04. 06:09:53

köszi, de miután a print verziót megvettem és elolvastam, csupán a kihagyott részekre lettem volna kiváncsi.

Reformer 2014.09.04. 16:16:38

@cfa: szia, azok nincsenek benne a magyar e-bookban sem, csak az angolban. Egyelőre még nem tudom, hogy mit kezdjek ezzel a helyzettel, de előbb-utóbb elérhetővé fogom tenni a teljes könyvet magyarul.
süti beállítások módosítása