Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Párkapcsolat szcientológus módja

2012. november 20. - Reformer

A szcientológus Facebook-csoport oldalán megjelent, hogy párkapcsolati szeminárium lesz Hubbard okosságai alapján hamarosan (a második dinamika = párkapcsolat, szex).

Már elemeztem Hubbard nézeteit a szexről (itt), de úgy tűnik, hogy a hölgy még rátesz egy lapáttal.

A hozzászólásokból sejtem, hogy mi lehet az okosítás egyik témája.

Amikor szcientológus voltam, elég sok "hittársam" azt a nézetet képviselte, hogy teljesen felesleges gyereket vállalni, ti. a "wogok úgyis gyártanak elég új testet". Nem mindenki gondolta így, de többségben voltak a gondolatot elutasítók.

Az, hogy azóta ebből már szeminárium is kerekedett a szervezeten belül, már egy kicsit ijesztő.

szem.jpgszem2.jpgszem3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr684916749

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ammonia73 2012.11.21. 10:52:16

Aha...
Szóval akkor ne a sok testet teremtgessük feleslegesen, hanem neveljünk inkább plüss állatot, kutyát, macskát, halat, stb. Ok.
És akkor egy idő után kinek fogják eladni a gyerekneveléses tanfolyamokat? Annak a szerencsétlen maradéknak, aki nem értette meg ennek a szemináriumnak a lényegét? :)
Egyébként meg nem is olyan rossz ez...ha igazi gyerekeik lennének, azokat is agymosott szcientológusnak nevelnék...szóval jó ötlet a plüss állatka...abból nem lehet nagy gond. :)

bot23 2012.11.21. 23:02:20

@Ammónia73: Mit szól ehhez a párod? Nektek is plüss macitok lesz?? Lehet , hogy unoka helyett én is valami plüss figurát kapok !::))/ Van előnye nem beszél vissza! /

Ammonia73 2012.11.22. 11:29:51

@bot23: Veled amúgy minden rendben van?
Mert néha olyan megnyilvánulásaid vannak, amikből azt lehet leszűrni, hogy talán nem minden ok odabenn. :)

onmagam 2012.11.22. 12:07:48

@Ammónia73: Pedig teljesen logikus a dolog. Ha lenne gyereke akkor sem tudnának belőle több pénzt kisajtolni, mert így is kisajtolják az összest. Sőt ha lenne gyerek akkor még kevesebb pénz maradna amit ki lehet sajtolni, valamint kevesebb ideje is amit a szervezetre fordíthatna.

Csak azt nem értem, hogy miért kell egyáltalán párkapcsolat? Az is csak viszi a pénzt meg az időt a fontosabb dolgoktól.

De, hogy ezt felnőtt emberek rendbenvalónak tartják, hogy plüssgyereket nevelnek? 3 éves kislányok szokták a játékbabakocsit tolni, ami teljesen rendjén is van.
De egy felnőttnek vagy kell gyerek vagy nem. A plüssgyerek eléggé tudathasadásos állapot, miszerint kell a gyerek, de mégsem.

Ammonia73 2012.11.22. 12:55:46

@onmagam: "Ha lenne gyereke akkor sem tudnának belőle több pénzt kisajtolni, mert így is kisajtolják az összest."
Igen...de amikor van gyerek, akkor azért mégiscsak van mire fogni, hogy miért nem tud annyi pénzt befizetni, amennyit szeretne...így meg nincs gyerek, nincs kifogás. A plüssnek nem kell kaját/ruhát/egyebet venni meg meg elindítani minden ősszel suliba...
"De, hogy ezt felnőtt emberek rendbenvalónak tartják, hogy plüssgyereket nevelnek?"
Lehet, hogy felnőtt emberek, de agymosottak...tehát tényleg nincs min csodálkozni.
Írja is a hír elején, hogy az összes eddigi meggyőződésedet simán lecserélik, hiszen azok mind hamisak, helyettesíteni kel őket a helyes LRH adatokkal...ez tökéletesen leírja az agymosás menetét, régi adatok törölve, újak beillesztve...:X

krüger 2012.11.22. 19:58:02

A szokásos csikorgóan magyartalan szöveg, tele helyesírási és stilisztikai hibákkal.

Csak egy kiragadott példa:
be-nem-teljesült szerelem - ezt helyesen úgy kellene írni, hogy be nem teljesült szerelem, de még inkább úgy, hogy beteljesületlen szerelem. Úgy lenne magyarul.

"Miért rejtély a szex a férfiak számára, de a nőknek nem?" - Ki mondta, hogy ez így van. Ez egy sugalmazott kérdés, vagyis kérdés formájában kimondott állítás, ami egyébként hülyeség.

bot23 2012.11.22. 22:47:15

@bot23: Nem válaszoltál a kérdésemre! Egyébként veled, úgy látom nem lehet viccelődni, csak te mondhatod meg a tutit. Lehet, hogy a szci-nek mondott párodnak is Te dirigálsz és addig minden rendbe, de mi lesz , ha ő is megunja, mint ahogy én is, hogy állandóan bugyuta , hü..-nek nézel. Nem vagyok értelmiségi , mint te, de azért nem ezt vártam tőled előzetes beszélgetéseink után, kicsit a hozzászólásaid alapján én meg egy okoskodó , öntelt libának tartalak. Így hát egyenlítettem veled kapcsolatban!

Ammonia73 2012.11.23. 12:02:51

@bot23: "Nem válaszoltál a kérdésemre!" - így van. Egyébként is...most írtad, hogy viccnek szántad...
"nem ezt vártam tőled előzetes beszélgetéseink után" - megértem. Én is csalódtam.

Azért azzal gondolom egyetértesz, hogy sérelmeinket ne itt beszéljük meg, mert ez a blog nem erről szól. Hozzászóltam a cikkhez, teljesen általánosan, mire Te "válaszoltál" nekem, hogy az én párom mit szól ehhez, és hogy majd plüssállatkánk lesz-e gyerek helyett...szerinted ez itt kit érdekel? Ha Téged igen, kérdezd meg privátban és kapsz választ is.
Értem én, hogy vissza akarsz szúrni a korábbi sérelmeidért, de nem kéne túlzásokba esni. Azt sem értem, miért emlegeted mindig (mert már nem először írod és nem csak nekem) hogy nem vagy értelmiségi...szerintem ez sem érdekel senkit sem, hogy ki értelmiségi, meg ki nem. Nekem legalábbis teljesen lényegtelen, hogy itt a blogon ki kicsoda/micsoda és milyen végzettsége van vagy nincs.
"én meg egy okoskodó , öntelt libának tartalak" - tudomásul veszem hogy ez a véleményed.

keng 2012.11.23. 20:17:06

Bécsben láttam egy olyat hogy egy kiskutyát toltak babakocsiban, itt nálunk pedig egy olyat hogy a kocsi hátsó ülésén gyerekülésekben volt két kutya... hmmmm... lehet hogy ők is voltak a szemináriumon? ahahaaha

2012.11.27. 17:18:26

Csak véletlenül keveredtem most erre a bejegyzésre, de mit keres a rák egy párkapcsolati tréningen?

Ammonia73 2012.11.29. 22:44:08

Ref!
Tegnap este véletlenül belefutottam a Pesty Fekete Doboz-ba és pont Te beszéltél az OPNI bezárása+szcientológia háttér kapcsán...ha jól vettem ki abból a félmondatból amit elkaptam...sajnos ez már a vége volt a műsornak, de majd megnézem videótárból. :)

Reformer 2012.12.03. 17:14:45

@Ammónia73: köszi, megvan, mit felejtettem el! :)
süti beállítások módosítása