Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Egy magyar ex-Sea Org tag története

2011. szeptember 06. - Reformer

Blogbejegyzésekben dolgozza fel Sea Orgos karrierjét egy magyar szcientológus.

Itt olvasható:

http://realscn.blogspot.hu/

A végkifejlet még hiányzik, de az nagyon megrázó. Aki tud angolul, itt megnézheti:

http://www.exscientologykids.com/eskforums/viewtopic.php?t=5019&start=0

A biztonság kedvéért itt vannak az eddigi bejegyzések:

2011. máj. 25. 2:03 - írta Cherrish

A szüleim kisgyermekkorom óta szcientológusok voltak. Ez annyiban merült ki, amennyire vissza tudok rá emlékezni, hogy édesapám különböző alap tanfolyamokra beíratott, amelyeket el kellett végeznem, illetve otthon a különböző életre vonatkozó szcientológia alapelveket, és technikákat, mint az asszisztok, alkalmaztuk. Életemnek ezen szakasza, akkori szemmel nézve nem volt rossz. Adódik ez abból is, hogy gyerek szemmel nem mindig látjuk mi zajlik a háttérben.

Körülbelül 2000-ben járhatunk, akkoriban a Student Hat nevű tanfolyamra iratott be édesapám. Ez egyébként a "A híd a teljes szabadsághoz" képzés oldalának legalsó szintje. Bár azt, hogy miért csak később tudtam meg, de ez idő tájt édesanyám kilépett a családi vállalkozásból, és elment a budapesti szcientológia szervezethez (org-ba) dolgozni.

(Csak hogy tisztázzuk már az elején, nem azért linkelek be különböző szcientológia oldalakat, mert promotálni szeretném a szcientológiát, csak tudom, hogy sokatoknak fogalmuk sincs, hogy mi micsoda, mit jelent, pláne mivel elég sajátos terminológiát használnak maguk között, és megmagyarázásukhoz sajnos a legjobb forrás ők maguk, szóval csakis ez a célom ezekkel, és nem is szeretném, hogy bárki a mézes-mázas csapdába ragadjon, a blogomból ki fog derülni, hogy miért.)

2011. máj. 25. 17:58 - írta Cherrish

Szóval anyukám Pesten dolgozott az Org-ban. És ott megismerkedett egy fickóval, aki a mentora volt, segített neki eligazodni a szervezetben és hasonlók. Hogy hogy nem, ez a fickó úgy döntött, hogy csatlakozik a Sea Org-hoz, amely a szcientológia elit szervezete, a tagjai az életüket teljes egészében a szcientológiának szentelik.Hasonlóképpen kell felfogni, mint mondjuk a keresztényeknél ha valaki apácának/papnak megy. Azt, hogy pontosan hogy is történt nem tudom, csak a végkifejletet, amely végülis az lett, hogy anyum is csatlakozott a Sea Org-hoz. Elég sokat volt fent Pesten, alig láttam. Valamikor 2000 vége fele, vagy 2001 eleje tájékán, azzal jött haza, hogy csatlakozott a Sea Org-hoz, és hogy majd ki fogják küldeni az USA-ba tovább képzésre, hogy auditor lehessen.

Mikor ezt a hírt otthon közölte, édesapám teljes mértékben rábólintott, hogy akkor majd elválnak, és ő itthon marad velünk (velem és az öcsémmel), és nincs semmi gond menjen és mentse meg a világot, meg képezze magát, meg nem tudom mi. Én, mivel mindig is anyás természetű voltam, és fogalmam sem volt, hogy tulajdonképpen miről is van szó − csak annyi jutott el hozzám, hogy az anyukám el fog menni Amerikába – megkérdeztem, hogy esetleg vele mehetnék-e, mire nagy csodálkozásomra az volt a válasz, hogy igen. Ennek az volt az oka, hogy a Sea Orgon belül, volt egy Cadet Org nevű hely, ahol a Sea Org tagok legalább tízedik életévét betöltött gyerekei lehettek, és ahonnan nagy részük később csatlakozik is a Sea Orghoz. Én ekkor pontosan 10 éves voltam, öcsém 5. Ennek folytán az a helyzet állt elő, hogy 2001-ben én édesanyámmal kiutaztam Amerikába, míg az öcsém apámmal itt maradt Magyarországon.

A kiutazásra még pár hónapig nem került sor, eközben én gyakorlatilag magántanuló voltam. A szüleim elváltak. Anya hozzáment a fickóhoz, akinek a hatására Sea Org tag lett.

2011. máj. 28. 19:59 - írta Cherrish

Elég kacifántosan és izgalmakkal tele indult a kiutazásunk.

2001 szeptember 4-én indultunk el Budapestről, és először Koppenhágába repültünk, ahova László (anya új férje) már korábban kiutazott, és ott töltöttünk egy hetet. Szeptember 11-én reggel indult a repülőnk Koppenhágából, és Washington-i átszállással repültünk volna Los Angelesbe. Azt gondolom kitalálhatjátok, hogy miért csak "volna". Igaz, az idő eltolódás miatt felszálltunk, de valahol félúton az Atlanti Óceán felett vissza kellett fordulnia a repülőnek a terrortámadások miatt. Erről a repülőn nem tudtunk semmit, a pánik elkerülése végett nem mondtak nekünk semmit, hogy miért fordultunk vissza. Izlandon, Reykjavikban szálltunk le először, az üzemanyag miatt. Eredetileg a repülő visszament volna Koppenhágában, ám mivel ott az összes hotelben telt ház volt, és nem tudták volna elszállásolni a repülőn tartozkodó számtalan amerikai utast, ezért Bergenben, Norvégiában szállt le végül a repülő. Mi anyámmal másnap reggel visszamentünk Koppenhágába, mivel ott a Sea Org révén nekünk volt szállásunk. Egy héttel később, szeptember 18-án, a repülési tilalom feloldásakor tudtunk végül Los Angelesbe menni.

Mikor megérkeztünk, újabb ijedelem ért minket, mert azt hittük, hogy ki se jöttek értünk, ám szerencsére kiderült, hogy csak  nem elég pontosan mondták meg, hogy hol is várnak minket, így végül megtaláltuk őket.

Pár napig maradhattam csak anyukámmal, utána kivittek engem a várostól körülbelül 100 km-re, a hegyekben lévő ranch-ra, ahol az itteni Cadet Org volt. Az a hely ahol a Sea Org tagok legalább 10 éves gyerekei voltak.

2011. máj. 30. 1:41 - írta Cherrish

Azt a ranch-ot, ahol a Cadet Org volt mindeki PAC Ranch-nek nevezte. (PAC - Pacific) Ez körülbelül 50 km-re volt Loas Angelestől, kint a hegyekben.

Nagyon rossz emlékeim vannak erről a helyről. Tudni kell, hogy amikor kiutaztunk és 11 éves voltam, tehát 4 általános osztályt végeztem el. Az angol tudásom kitalálhatjátok milyen volt, be tudtam mutatkozni, számolni, egyszerű tárgyakat megnevezni.

Mindig nagyon egyedül voltam, nem tudtam senkivel sem beszélgetni. Az egyetlen szerencsém, hogy volt ott két orosz lány, és mivel anyukám ukrán származású ezért valamennyire meg tudtam magam velük értetni. Valamennyire. De összességében kirekesztettek a többiek. Sokat sírtam, és természetesen ez sem segített a helyzetemen, beilleszkedésemen. Nem voltak barátaim. Mire megtanultam eléggé angolul, már konszolidálódott ez a helyzet, és nem is tudtam rajta változtatni.

Egyébként mindent nekünk kellett csinálni. A főzést, takarítást, állatok ettetését. Teljesen önellátóan müködtünk. A felnőttek, ha jól emlékszem 3 vagy 4, csak adminisztratív feladatokat, meg iskolai oktatást csinálták.

Körülbelül 2-3 héttel a megérkezésem után, anyukám hirtelen kijött meglátogatni. Odarohantam a minket felügyelő felnőttek egyikéhez, hogy szeretnék egy kis időt vele tölteni, és hogy mentsenek fel a munka alól az napra. Azt kérdezte, hogy írtam-e CSW-t (Completed Staff Work - ilyen kérvényszerűség, amit például olyankor kell írni, ha az ember szabit akar). Természetesen fogalmam sem volt mi az, vagy hogy hogyan kell olyat írni, meg semmi. Természetesen azt mondta a nő, hogy nem mehetek. Erre elkezdtem sírni, mert nagyon hiányzott anyukám, látni akartam, ott volt, és nem mehettem, miközben az egyetlen indok, ami miatt egyáltalán az Államokba jöttem az az volt, hogy anyámmal lehessek.

Arra is emlékszem, hogy itt jött meg először a menstruációm, fogalmam sem volt mi történik velem, és nem is tudtam senkit megkérdezni. Anyumat akármikor hívtam, nem is hívták a telefonhoz, merthogy tanfolyamteremben van és ilyenkor nem lehet zavarni.

2011. máj. 31. 1:16 - írta Cherrish

2002 januárjában áthelyezték anyámat a floridai Clearwaterben található Sea Org bázisra (Flag, FLB - Flag Land Base). Az előző tapasztalatok alapján úgy döntöttem, hogy nem fogok az itteni Cadet Orgba menni, mivel várhatóan ugyanolyan körülmények között kellene lennem, és ismételten csak 2-3 hetente pár órára láthatnám anyukámat. Ezért én is csatlakoztam a Sea Orghoz Flagben, abban reménykedve, hogy ha egy helyen dolgozunk, többet találkozunk. Teljes mértékben még itt sem volt fogalmam arról, hogy ez mit is fog magában foglalni, anyámnak voltak is aggályai, de a toborzó tisztek gyorsan lepisszegték, hogy ugyanúgy van jogom dönteni arról, hogy mit szeretnék csinálni, mivel hogy én is egy thetán vagyok csak kis testben. Több velem hasonló korú gyerek is dolgozott ott, bár mindegyikük 1-2 évvel azért idősebb volt nálam.

Sea Org szerződés 1 milliárd évre szól. Merthogy a szcientológiában hisznek a lálek vándorlásban, és ezért nem csak ezt az életedet kötöd le velük... elvileg. Ők hisznek abban is hogy következő életedben emlékezni fogsz erre. A Sea Org-ba lépés feltétele az EPF (Estates Project Force) elvégzése, amely 5 a Sea Org-ra felkészítő tanfolyamból, és ezek mellett kemény fizikai munkából áll, építkezésen segítés, óriási kukák takarítása, konyhában ganézós munka és hasonlók. Én viszonylag gyorsan befejeztem, illetve a Student Hat nevű tanfolyamot és itt sikerült befejezni, ami még otthon kezdtem el. Igazából ezt a részt még élveztem a Sea Org-ból, akármennyire furán hangozhat ez. Tele lettem pumpálva mindenféle világmegváltó és miegyféle gondolatokkal, hogy ez a lehető legjobb lépés, amit tehetettem minden szempontból, és hogy mennyi jót fog ez okozni a világban.

Ezután kezdődtek csak a bajok.

2011. jún. 2. 15:51 - írta Cherrish

Az EPF után Flagben még egy adag tanfolyamot el kell végezni, hogy teljes értékű Sea Org tag lehessen valaki és ez a Flag Readiness Unit (FRU). Itt viszont már a szervezet különböző részein adminisztratív dolgokban kell segédkezni, nem fizikai munkát végezni. Ez gyakorlatilag abból állt, hogy rohangáltál ide-ode mint egy őrült, ott ahova éppen beosztottak, irattár, HGC (Hubbard Guidance Center, itt nyújtják az auditálást), stb. Engem a Toborzó irodába raktak be recepciósként. Mondanom sem kell, hogy írtó nehéz volt megfelelni, tekintve hogy 5 hónapnyi kint lét után, annyira sikerült megtanulni angolul, hogy élőben, ha más nem kézzel lábbal sikerült megértettni magam, ám telefonon... mondjuk úgy katasztrófa volt. Emellett feladatom volt, hogy amikor jön egy új jelölt akkor elindítsak nekik egy vetítést, de ehhez el kellett hagyni a recepciós asztalt, és ha ilyenkor nem vettem fel a telefont, mert nem tudtam, akkor is le voltam cseszve.

2011. jún. 7. 10:56 - írta Cherrish

Szóval a Fort Harrisonban lévő HGC-khez kerültem, azon belül is én lettem az 1-es HGC Board In-charge-ja (az a személy, aki nyomon követi, koordinálja az adott HGC-ben, hogy éppen melyik auditor melyik preclearrel (az akit auditálnak) van éppen ülésben, felhívja a soron következőket, biztosítja, hogy minden ott legyen időben, hogy az auditornak ne kelljen várnia).

Elég felelőségteljes munka, de mivel nem volt emberük rá, és eddig egy teljesen más beosztásban lévő emberekre segített ki ebben, nem számított, hogy tapasztalatlan voltam azonnal beraktak ide. A bökkenő csak az volt, hogy az '-es HGC az alacsonyabb szintű auditálásokat nyújtotta, amiket a világ bármely pontján elvégezhet az ember, miért jönne Flag-be, a magas szintű auditálások fellegvárába kétszer annyi pénzért? Éppen ezért állandóan hiány volt preclearekből, állandóan kevés volt az auditálási óraszám, meg egyéb más statisztikák is. És emiatt folyton velem pöröltek, pedig nem az én tisztségem volt, hogy az embereket rávegyem arra hogy itt vegyék meg a szolgáltatásokat, nekem a már itt lévő embereket kellett a lehető leghatékonyabban ülésbe (az amikor az auditálás folyik) juttatnom. Körülbelül 3 hónapig volt ez a tisztségem, és addigra már nagyon elegem volt abból, hogy minden rajtam csattan, és ezt szóvá is tettem. Nem túl okos dolog a Sea Org-ban...

2011. jún. 8. 13:03 - írta Cherrish

Óriási vitáink voltak a közvetlen felettesemmel, Sonya-val, aki mind a 4 HGC-ért felelt. Ezek miatt az állandó gondok miatt, meg mert belekevertek engem egy ügybe, amiről később kiderült, hogy nem én csináltam, de akkor már rég elküldtek etikára, és majd egy hónapig voltam ott. A szcientológiában az etika különböző technikákat takar, amivel igyekeznek a helyes úton tartani, ki kell írnod, mi rosszat csináltál, kihallgatásszerű dolgok, úgy nevezett kondíció kidolgozás (most ezt nem fogom részletezni, akit érdekel olvasson utána).

De lényeg, ami lényeg hogy elkerültem a HGC-ből egy időre. A tanfolyam termeknél a Coach Building nevű épületben segítettem ki a szertárosnak, mert 3 tanfolyam teremre volt egyedül. Öszintén szólva élveztem a munkát itt, nem volt akkora nyomás, a szertáros nőci is nagyon rendes volt. Amikor már azt hittem, hogy minden jó lesz, megjelent Sonya, hogy menjek vissza a HGC-be, hogy minden más lesz, nem a HGC 1-ben leszek, hanem a 3-as HGC-ben és Tech Page leszek nem Borad I/C. (A Tech Page az aki a preclearek után rohangál, hogy időben ott legyenek ülésre.) Mondtam neki, hogy nem szeretnék visszamenni, de igazából nem volt választásom, eddig szépen kérte, de kell akkor visszakényszerített volna, mert a Sea Org tagokat oda oszthatják be ahol éppen szükség van rájuk, és igazából nincs apelláta.

2011. jún. 27. 23:09 - írta Cherrish

Egy rövid ideig tényleg úgy tűnt, hogy minden más lesz. Nem kellett egész nap egy helyben állnom, Tech Page-ként az volt a feladatom, hogy a Fort Harrison hotel részébe, meg egyéb helyekre elmenjek a preclear-ekért, hogy ülésbe menjenek.

Ám csak hamar megint rosszra fordultak a dolgok. Tudni kell, hogy a közvetlen felettesem, Steven, és a másik Tech Page, Brian iszonyítosan nagy haverok voltak. Állandóan együtt ökörködtek, kaja szünetekben együtt lógtak. És nem is tudom már pontosan hogyan indult el, de sportot kezdtek el űzni abból, hogy megvicceltek különböző dolgokkal, gúnyt űztek a nevemből, abból, hogy magyar vagyok, miután ezek nem tetszettek és sokszor a sírás szélére kergettek, a reakcióim csak tovább szították a tűzet. És ez napról napra csak egyre rosszabb lett. A végén már gyakorlatilag kerültem a HGC-t amikor csak tehettem, hogy ne is lássam őket. És ez így ment jó 2 éven keresztül.

2011. szept. 1. 16:37 - írta Cherrish

Mesélnék egy picit arról, ami kevésbé az én személyes körülményeim voltak, hanem úgy általában történtek.

Ilyen például az, hogy minden a statisztikáról szól, hogy többet "termeljünk" mint előző héten, függetlenül attól, hogy reális-e további növekedés, vagy a statisztika hűen tükrözi-e a teljesítményünket vagy sem.

És ha nem úgy alakultak a dolgok (sokszor tőlünk függetlenül) ahogy azt elvárták, akkor súlyos szankciókra lehet számítani. Ez előfordulhat csak személyes, vagy részleg, osztály szinten is, nagyon ritkán az egész szervezet szintjén. Ilyenkor kemény etikai akciók kerülnek kitűzésre, alacsony kondíciók, ártó tettek kiírása, ebéd és vacsora szünet megvonások, hosszabbított munka idő. A munkaidő egyébként sem rövid a Sea Org-ban. "Mivel az életedet a szcientológiának dedikálod, úgy is mindegy nem?" Reggel 8-tól este 10-ig volt a tech, és 9-től 11-ig az admin munkatársak munkaideje. Fél óra ebéd szünettel és 45 perc vacsora szünettel. Na ezt képzeljük el úgy, hogy 1 ember elmegy és hoz 10 doboznyi kaját (nagy toronyként) és mindenki kutyafuttában eszik, ha megvonták az ebédet. Vagy az adott épület drága public büféjében vesz valamit a kevéske fizetéséből (heti5 0$, bár van akinek kevesebb, például nekem, aki kiskorúsága miatt a Cadet Orgon keresztül kaptam a  fizetésem, és ezért 34$ volt, vagy a képzésen lévők, akik 25$-t kaptak). És ezt képzeljük el úgy, hogy alacsony statisztika esetén még este utána mentünk a nagy folder raktárba ahol nem tudom hány ezer négyzetméteren óriási polcok rajtuk több ezer mappa amiben az auditálási feljegyzések vannak, és ezt rendbe kell rakni, mert alapból valamiért nincsenek ABC sorrendben :)

Ui: A következő pár posztban hasonló általános dolgokról fogok írni, majd aztán a saját történetem végkifejletéről.

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr873205962

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ammonia73 2011.09.06. 20:29:05

Na végre! :)
Nem rossz, nem rossz. :)
Egyre több magyar ex szcientológus lesz...és egyre többen elmondják majd a dolgokat úgy, ahogyan valójában vannak.
Szerintem a szcientológia már így is totális csődben van. Nyomulnak szépen Afrikába, reménykednek, hogy ott még nincs mindenhol internet. A gond csak az, hogy ahol nincs internet ott pont nem az a réteg él aki "nagyon ráér" tanfolyamokra járni. Úgy értem: nincs erre pénzük, mert örülnek, ha van ennivalójuk minden nap. Nem mintha csak szegények élnének Afrikában, de az a nagyon vékony gazdagabb réteg sem kecsegtet túl sok jóval szerintem...

:)

glezmen 2011.09.06. 22:13:05

vegigolvastam a forumot, eleg kemeny sztori, de szerencsere a vegere rendbejottek a csajszi dolgai
azert az a taxis sztori elegge ott van...

béla 23 2011.09.06. 22:44:35

Sajnos angolul nem tudok, de kiváncsi vagyok a végére, remélem happy lesz!

Dr. A. Nordenholz 2011.09.06. 23:06:27

Ismerem belülről a Sea Orgot, reális, amit a lány leír.

Csak végigfutottam és nem olvastam még a kifejletet, de mindenképpen azt mondom, hogy fel kellene keresnie az Amerikai Egyesült Államok budapesti nagykövetségét az V. kerületben, találkozót kérni és a nagykövetnek beszámolnia a történtekről.

Reformer, szerintem küldj neki mailt és aki csak teheti, bátorítsa arra, hogy számoljon be a történtekről a nagykövetségen. Én is megteszem.

Ammonia73 2011.09.07. 01:19:55

@béla 23: a vége már happy. Amint látod, a lány ír, tehát él. :)

triarius 2011.09.08. 22:01:06

Szép estét!

Van egy kérdésem, hátha valaki tud segíteni. Egy ismerősömet (szerintem) környékezi egy szcientológus. Valamilyen 333-at emlegetett, ami - gondolom - egy szcientológus tanfolyam, program vagy ilyesmi lehet. Valaki meg tudja mondani, hogy a 333 mit jelent a szcientológusoknál, vagy mire utalhat?

Reformer 2011.09.09. 07:39:47

@triarius: passz, még sosem hallottam

triarius 2011.09.09. 09:37:39

@Reformer: Némi nyomozás után találtam olyat, hogy Celebrity 333 tanfolyam, alighanem erről lesz szó.

Ammonia73 2011.09.09. 11:05:38

@triarius: Te írtad itt egyszer, hogy:

"triarius 2011.05.16 07:22:57
Ismeritek ezt a könyvet?
Nancy Many: My billion year contract"

Írtad, hogy Te most olvasod.
Ha tényleg oda keveredett szegény amire gyanakszol, majd mutasd meg neki. :)
De egyébként miből gondolod, hogy pont a szcientológusok környékezik?
Lehet, hogy van olyan, hogy Celebrity 333 tanfolyam, de nem hinném, hogy a barátod ezzel kezdené.:)
Én egyébként mostanában dúskálok a szci sötét oldalát érintő anyagokban (szükségem van rájuk így jó ideje kutakodok és már elég szép cucc gyűlt össze), ha kéred, átküldöm őket. :)

béla 23 2011.09.09. 22:18:02

@Ammónia73: Én szeretném, ha átküldenéd, szivesen átnézném, de csak a magyar nyelvüket- Kösz!

triarius 2011.09.10. 13:43:04

@Ammónia73: Igen, azóta már el is olvastam. És van egy másik ex-szci könyvem is, amit szintén el fogok olvasni.

Onnan gondolom, hogy szcientológusok környékezik, mert olyan könyveket adnak a kezébe. A celeb vonal meg onnan származik, hogy rajta keresztül elérhető egy igen ismert celeb - azokat pedig imádják megkörnyékezni.

triarius 2011.09.10. 13:46:08

@Ammónia73: Nem akarok részletekbe belemenni a diszkréció miatt, de kb. 100% hogy szcientológusok vannak a háttérben. Amúgy köszönöm az ajánlatot, jól tudok angolul, így vannak bőven forrásaim (és azért olyan rettenetesen nem is érdekel a szcientológia, szerencsére családom körében, ismerőseim között nem fertőz).

béla 23 2011.09.10. 21:48:30

Korán örültünk a szcis . szakításnak, de az új párja szintén szcis. . Csöbörből, vödörbe, vagy , hogy szól a közmondás. Ezt nem hiszem el!!

béla 23 2011.09.10. 21:49:24

De szivesen beszélnék a blog írójával. Aki hallja adja át.

Ammonia73 2011.09.15. 11:57:33

@béla 23: bocs, csak kicsit el voltam foglalódva az elmúlt pár napban. Természetesen szívesen átküldöm amim van, csak picit összevissza vannak, de ha sikerül szépen összerakni mindent, kb. ma éjszaka megy. :)

Ammonia73 2011.09.15. 22:08:25

@béla 23: @béla 23: privátban küldesz egy e-mail címed ahová mehet a cucc?
(Katt itt a nevemre és üzenetküldés). :)

béla 23 2011.09.15. 22:53:16

@Ammónia73: Valami ADAT HALÁSZATRA felhívó!!
sorok jöttek a leveleddel kapcsolatban. De nekem kezdő internetezőnek ez nem sokat mond!

Ammonia73 2011.09.15. 23:27:27

@béla 23: :O Te most miről beszélsz? Milyen adathalászat? :O

fajanka 2011.09.18. 16:27:23

@béla 23: Köthetnénk egy üzletet!
Nekem van egy zombi sógorom. Magas, mások szerint jóképű. ( kicsit egyszerű, de az mellékes, úgy is a szcíről beszélgetnének)
Szóval felajánlom a fiad szcís barátnőjének: a tesóm is megszabadulna a droidtól, meg a te gyereked is :))

béla 23 2011.09.18. 19:02:15

@fajanka: Hű ez nagy ötlet, csak a kivitelezéssel van baj, nem tudom , hogy kezdjünk hozzá. Írj a sógor nevében egy szerelmes levelet a csajnak, aztán majd meglátjuk!

béla 23 2011.09.18. 19:06:14

@Ammónia73: Nem mondtad honnan ismered a csajt?

Ammonia73 2011.09.18. 19:39:49

@béla 23: megint nem tudom hogy miről beszélsz...:X
Milyen adathalászat? Milyen csajt?

béla 23 2011.09.18. 21:14:12

@Ammónia73: Amit átküldtél első levelet, piros betüvel a lap jobb felső sarkában az volt kiírva, már nem tudom teljesen pontosan idézni, hogy legyek óvatos, mert adathalászat történt e levél átküldésekor!Nem vagyok paranoiás, de amit átküldtél a N,P,: A szci labirintusában 30 oldalt elolvastam, hogy ma majd folytatom, és biztosan csak visszaléptem a beérkező levelekhez, mára meg mikor újra akartam olvasni kitörlődött a beérkező levelek közül, és ilyen más máskor is előfordult velem , de érdekes módon csak a szcis leveleimmel. A lány akiről az este chat-teltünk és mondtad, hogy ismered, de azt nem , hogy honnan, csak annyit mondtál, hogy nem szimpatikus

Ammonia73 2011.09.18. 21:28:44

@béla 23:
1. Küldd már át lécci azt a piros betűs sarkú adathalászatos levelet (ha az még megvan), mert most már nagyon érdekel hogy mi a fene az. :)
2. Nem tudom, miért törlődött Tőled a könyv, de az lenne a legjobb, ha nem a postádban olvasnád, ha szépen letöltenéd a gépedre és ott olvasnád. Kinyomtatva meg még jobb...az már tuti nem vész el...csak átalakul...:D
3. Ami a csajt illeti: privátban chateltünk, szóval ezeket a dolgokat lécci ne ide írd már ki, hanem nekem levélben. Mert itt úgysem fogok ezekre válaszolni, annál is inkább, hogy ez itt senki mást nem érdekel. :)

csillámpóni 2011.10.14. 01:14:10

Nem akarok ünneprontó lenni, de ez a sztori fake.
És nem a Sea Org belső viszonyait illető tárgyi tévedései miatt - mert a szerző fukarul bánik a bennfentes információval, és semmi olyat nem mond, amit egy délutánnyi fórumolvasással bárki ne mondhatna.
De a hazatérést követő időszak - itt még a szerző is fontosnak érzi a szerecsenmosdatást az iskolai sikerek dolgában, de persze szükséges is az intellektuális önfényezés, hisz ki fogadná meg egy buta liba Echard Tolle olvasására buzdító szavait? - már egy merő nonszensz, és a végére, mintegy kegyelemdöfésre ki is bújik maga Tolle úr a zsákból - ámbár minek?
Summa summarum: fake. Bár ne lenne igazam. Vagy bár lenne igazam.

glezmen 2011.10.14. 12:31:54

@csillámpóni:
miert lenne fake? ha megnezed az eredeti forumot, lathatod hogy tobb even keresztul irogatott a csaj, mi ertelme lenne szorakozasbol ilyet tenni?

csillámpóni 2011.10.14. 14:59:35

@glezmen: ahogy írja, Tue Feb 17, 2009 5:30 pm . "I have some pretty nifty connections in the Hungarian law system, and maybe not so sure but also in the media... I could make such a big scandal out of this if I wanted to."

Szerintem egyébként két dolog valószínűsíti erősen, hogy fake.

Az egyik a "szcientologizmusok" szinte teljes hiánya úgy az angol, mint a magyar szövegben. A tech kitörölhetetlen nyomot hagy a gondolkodásban, itt nem látni nyomát.

A másik a hazatérést követő események vázlata a magyar szövegben, itt a külső és belső történések olyan bizarr különutat járnak, hogy jól fizetett szakember legyen a talpán, aki az eset dinamikáját kibogozza. A tanulmányi siker pl. teljesen valószínűtlen - szerintem lehetetlen - teljesítmény a visszavetített lelkiállapotban.

Miért dolgában pedig nem találgatok.

Reformer 2011.10.15. 10:26:32

@csillámpóni: nem fake, ismerem személyesen az íróját, tényleg ez történt, amit ír

csillámpóni 2011.10.15. 15:05:24

@Reformer: az én álláspontom általában az, hogy inkább vagyok az ördög ügyvédje, mint egy ártatlan vádlója - de a tény üti a véleményt, és nekem ebben a dologban csak véleményem van. Az a véleményem, hogy aki ítélni akar, az ítéljen tények szerint.

Ezt esetleg le lehet szótisztázni, sőt, akár gyurmademózni is.

bot23 2011.10.15. 23:56:51

@csillámpóni: Szerintem, nem az óvodában vagy az ált . isk.-ban vagy csillámpónika! Ha nem hiszed járj utána, de nem is muszály mindent elhinni, mint ahogy azt Ti a tanfolymokon teszitek. Tudtommal neked nem lehetne ezeket az oldalakat olvasni nem???????????

csillámpóni 2011.10.16. 13:03:22

:)

Ööö... a muszáj pontos j. Talán nehéz elhinni, de így van. (Gyurmademózd le ezt esetleg szorgalmi feladatképp. :))

A tartalmi résszel viszont többé-kevésbé egyet tudok érteni, mert tényleg nem muszáj mindent elhinni.
Sőt, én magam egyenesen ajánlom, hogy ne higgy (figyeled? nem ám higgyj! :)) el mindent, akárhol legyél.

Aztán meg, ha nem lenne lehetséges, hogy olvassam ezt az oldalt, akkor nem olvasnám.
Ha nem lenne szabad, kétszer is meggondolnám olvassam-e.

De egyik körülmény sem áll fenn. Lehet, és szabad is olvasnom ezt a blogot (igen, és előtt vessző) - noha bevallom az utóbbi év (évek) bejegyzései alapján kissé elhanyagoltnak érzem a lendületes kezdetek után.

Na de fájjon e miatt más feje.

bot23 2011.10.17. 22:47:56

@csillámpóni: A gyurmázás élvezetét meghagyom neked, meg a kedves szcis. ismerőseidnek, ez a ti szinteteknek megfelelő elfoglaltság !! A helyesírási hibák felnagyítását viszont köszönöm , ebből is látszik hogy a kákán is csomót kerestél, de megtaláltad!

csillámpóni 2011.10.18. 12:21:35

@bot23: :) nézd, ha már óvodás/kisiskolás szintet emlegettél, gondoltam kijavítom egy szarvashibádat.

Ami, jól látod, alaposan lerontotta a "magas lóról" attitűdöd hitelességét - de látom annyira azért nem, hogy ki ne tarts mellette.

De ne vedd a szívedre! Én is szoktam helyesírási hibákat ejteni, nem is keveset.
Örülj, hogy ingyen kijavítottalak, hisz ebből tanulsz.

Ezért most mindössze arra kérlek, hogy valahányszor ha ezután helyesen írod a muszájt, mondj köszönetet Ronnak a Techért, és nekem az áldott jó szívemért.

bot23 2011.10.18. 23:19:10

@csillámpóni: Ezt, ne kérd tőlem, hogy az életem megkeserítőjének legyek hálás, fordult volna fel ez a szemét az első fánál, vagy zuhant volna egy sötét szakadékba, a jól ismert pilóta tudásával, ő aki a saját feleségeit, gyermekeit és családok ezreit tette tönkre, a baromságaival, a megalkotott, ellopott elméleteivel. GYŰLÖLÖM!!!!! Már a szci. név hallatán is borsózik a hátam, nekem ne mondja senki, hogy legyek hálás Ronnak. A te áldott jó szivednek meg csak annyit, foglalkozz inkább valami értelmesebb dologgal többre mész vele!

csillámpóni 2011.10.19. 14:04:44

@bot23: nézd, én azért kezdtem olvasni ezt a blogot anno, mert a "reformer" nick azt sejtette, hogy itt platformra talál egy vitaindító vélemény, ami szerint az egyház esetleg elnyomóvá vált és alterálja a techet, de lehet valamit tenni ezzel kapcsolatban.

Ráadásul mindez indexcímlapon.

Aztán hamarosan világossá vált, hogy itt az index egyszerűen csak olvasottságot akar generálni egy lufival, ami az ő szempontjukból teljesen elfogadható, hisz úgy jön a reklámbevétel.
Plusz Veérék abba a megdöbbentően hülye tévképzetbe lovallták magukat, hogy az egyház fideszközeli, és ez nyilván jól illeszkedett volna a tótavék és Új Péterek világképébe.

De a lufi kidurrant - egy képzavarral élve azt mondhatnám érdektelenségbe fúlt, már amennyire lufik érdektelenségbe szoktak fulladni ugye.

És sajnos ez a sors vár a mi kommentváltásunkra is, ezért mintegy búcsúképp annyit mondanék, hogy a te életedet (ha egyáltalán) valószínűleg nem Ron keserítette meg, hanem te magad.

Azonkívül nem a fegyverek ölnek, hanem az emberek.

A szcientológia nem azért lett kitalálva, hogy fegyver legyen, és legkevésbé azért, hogy öljön.

fajanka 2011.10.21. 23:56:36

Pónika!
Jobb neked, ha visszamész a karámba.

bot23 2011.10.22. 23:34:49

@fajanka: Ez a hozzászólás nagyon találó volt!Tetszik és még helyesírási hiba sem volt benne, igaz Pónika??

Ammonia73 2011.10.24. 13:16:15

Már nem csak a Beck&Partners keresi a szórólapozókat Lenkei vitaminjainak, a boltokba is várják a buzgó jelentkezőket:
www.cvonline.hu/Bolti-ertekesito/328070/j.html?utm_source=jobnews&utm_medium=mail&utm_campaign=cvo
süti beállítások módosítása