Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

50 millára vették le a tagságot az egyháztörvény "kezelésére"

2011. augusztus 03. - Reformer

Vannak dolgok, amik nem változnak.

Ezek közül előkelő helyen van az egyház "válságkezelése": ha komoly külső veszély fenyeget, összetrombitálják a tagságot "tájékoztató rendezvényre", amely természetesen kemény és durván manipulatív adománygyűjtésbe torkollik "a helyzet kezelésére".

Józan ésszel végiggondolva a mostani politikai helyzetben teljesen kizárt, hogy a fideszes parlamenti többség kétharmaddal megszavazza a szcientológia egyházi státuszát. A manipuláció erejét azonban jól bizonyítja, hogy egy megvalósíthatatlan projektre is be tudtak szedni 50 misit.

Itt a tájékoztató e-mail arról, hogy mi történt a "válságkezelő" rendezvényeken, és mi az egyház terve (kiemelések tőlem sárgával):

(Az már csak hab a tortán, hogy a tájékoztatót az Alkalmazott Oktatástan alapítvány elnöke küldte ki, akinek persze "semmi köze az egyházhoz", csak valami fatális véletlen folytán ugyanúgy Hubbard módszereit használja.)

(Magyarázat: az IAS az International Association of Scientologists rövidítése, az egyház nemzetközi adománygyűjtő és tagsági szervezete, amely egyfajta offshore cégként a Holland-Antillákon van bejegyezve).

A második Freewinds ünnepség után kedden és szerdán több e-mailt is kaptál tőlem két rövid tájékoztatóról az egyházügyi törvény miatt kialakult helyzet kezelésével és az IAS által nyújtott segítséggel kapcsolatosan. Sokan el is jöttek erre a rendezvényre, és többen el akartak jönni, de nem tudtak. Közülük jelezték, hogy nagyon szeretnék tudni, hogy mi történt és mit lehet tenni ezen a területen.

A kérésüknek eleget téve szeretnélek tájékoztatni, hogy a két rendezvény nagyon jól sikerült. A helyzet kezelésének egyik első és rendkívül fontos lépése, hogy biztosítsuk az anyagi hátteret. Az IAS ezért volt itt és segített a pénz összeszedésében. Egy fantasztikus spanyol Sea Org tag, aki egész Európában felel a technikai minőségért, személyes tapasztalatait oszotta meg velünk, hogy mi történhet, ha most hagyjuk magunkat. Természetesen a magyarok most sem hazudtolták meg magukat, és örömmel jelenthetem, hogy a Freewinds eventnek, ennek a két rendezvénynek és további telefonos és személyes akcióknak köszönhetően 6!!!! nap alatt összegyüjtöttünk 250 000 USD-t, amit ígéret szerint az IAS visszaforgat Magyarországra.

 

A két event óta többször koordináltam Weith Katalinnal, egyházunk Elnökasszonyával, és azoknak is jó hírrel szolgálhatok, akik tevékenységgel szeretnének hozzájárulni a helyzet kezeléséhez. A stratégia nagyon fontos része, hogy jelentősen meg kell növelnünk a jelenlétünket a társadalomban, hogy lássák, a Szcientológusok jó emberek és segítenek. A gyakorlatban ez azt jelenti, hogy az LRH szervezeteknek sokkal többet kell kifelé akciózniuk. Ehhez nagy szükség van segítségre, mert a jelenlegi munkatársak egyedül nem tudják megoldani.

Csak annyit kell tenned, hogy kiválasztod az egyik szervezetet a következők közül: Org vagy valamelyik misszió, Alkalmazott Oktatástan, Az út a boldogsághoz, CCHR, Criminon, Drogmentes Maraton, Fiatalok az emberi jogokért, Narconon, a Hubbard College, az Önkéntes Lelkészek vagy ha jogosult vagy rá, akkor az OT Bizottság. Keresd meg őket, és heti 1-2 vagy több órában vállald el, hogy a következő 5 hónapban segítesz nekik.  

Az általános felhívás mellett megpróbállak majd folyamatosan tájékoztatni a konkrét akciókról is. Jelenleg négyről tudok beszámolni, ahol tudsz segíteni:

Egy állandó Önkéntes Lelkész szolgáltató hely van készülőben, ahol technikai és admin személyzetre is szükség van. Wágner Gyuri a terminál: xx/xxx-xx-xx

A CCHR nagy dobásra készül, mert a Sziget fesztivál tőszomszédságában állítja fel a kiállítását. Mivel óriási áradatra számítanak, itt is nagyon elkel a segítség: xx-x/xxx-xx-xx, info@cchr.hu

Az Org egy nagyszabású könyveladási kampányt fog futtatni és jövő vasárnap nyilt napot is tartanak. Hozhatsz embereket és segíthetsz is. A terminál: Domoszlai Feri: xx/xxx-xx-xx, div6c@budapestorg.hu

A Drogmentes Maraton minden héten oszt Drogellenes füzeteket, ahol szintén nagy segítség egy-két óra bevállalás. Péter Melindát keressétek xx/xxx-xx-xx, info@drogmentes.hu!

Természetesen, másban is vagy más szervezeteknél is segíthetsz! Teljesen mindegy, melyiket választod, csak VÁLASSZ egyet! Remélem, hogy kedvet kaptál egy kis segítségre és továbbra is olvasni fogod a leveleim!

 

Szeretettel,

Gaal Zsuzsa

Alkalmazott Oktatástan 

ügyvezető igazgató

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr713122469

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Egyházi törvényt támogatják az ateisták 2011.08.09. 12:33:00

Az új magyar egyházi törvényt támogatják mind a hazai, mind a nemzetközi ateista társadalmi szervezetek és szerintük már csak a maradék 14 egyházat kellene hasonló státuszba tenni mint a többit, és teljes lenne a megelégedésük.A kívánatos és elvárt eur...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kalman 2011.08.03. 14:01:01

"6!!!! nap alatt összegyüjtöttünk 250 000 USD-t, amit ígéret szerint az IAS visszaforgat Magyarországra."

Ígéretek szerint...
Jaj, milyen sok ígéretet hallottam már...
És van ember aki ezt elhiszi?!
És mégis, hogy forgatja vissza?
Vagy jobb kérdésem van. Miért kell az IAS-en közvetve adományozni? Miért nem elég közvetlenül tennie azt? Pont azért hogy benyeljenek egy csomó pénz (akárcsak ahogy eddig tették 20 éve)
Szcientológia - én így szeretlek!

"A stratégia nagyon fontos része, hogy jelentősen meg kell növelnünk a jelenlétünket a társadalomban, hogy lássák, a Szcientológusok jó emberek és segítenek."

Hát, ha most 20 évnyi tevékenykedés után esik ez le az elég baj, nem?
vagy inkább így kérdezem, mit csináltatok 20 évig?

"Csak annyit kell tenned, hogy kiválasztod az egyik szervezetet a következők közül: Org vagy valamelyik misszió, Alkalmazott Oktatástan, Az út a boldogsághoz, CCHR, Criminon, Drogmentes Maraton, Fiatalok az emberi jogokért, Narconon, a Hubbard College, az Önkéntes Lelkészek vagy ha jogosult vagy rá, akkor az OT Bizottság. Keresd meg őket, és heti 1-2 vagy több órában vállald el, hogy a következő 5 hónapban segítesz nekik."

persze, ingyen dolgozzak még nekik is?
időmet energiámat pénzem beleölöm, és mi a vége?

"A kérésüknek eleget téve szeretnélek tájékoztatni, hogy a két rendezvény nagyon jól sikerült. A helyzet kezelésének egyik első és rendkívül fontos lépése, hogy biztosítsuk az anyagi hátteret."

Annyira jól sikerült az a két rendezvény hogy el is veszik az egyházi státuszt.
Itt is a szci felfogás - a pénz majd kihúz a bajból.
Érdekes más IGAZI egyházaknál ilyenkor fel sem merül ez.

ÁÁÁ

Üdv!

keng 2011.08.03. 15:53:40

ó bakker, de szivesen lennék az IAS bankszámla helyébe, a süllyedő hajóból mindent kipréselnek, igaz hogy aprópénz ez nekik, de hát kajára vagy valamire jó lesz valakinek. havi pár száz milla érkezne.... átprogramozom magam nullák és egyesek sorozatává... ó bakker

keng 2011.08.03. 16:19:19

tényleg! ha elvesztik a státuszt milyen formában fognak tovább működni? KFT? ZRT? nemtommi?
minden estre kemény lesz nekik, mindenkit bejelenteni 4 órára - muhahaahaa

ubk 2011.08.03. 20:30:27

@keng: Ha jól tudom, úgynevezett vallási egyesületként tovább mehetnek, de ezzel már adózniuk kell, s rengeteg kiváltságot is elvesztenek. Ha azóta nem változtattak a törvényen....:)

Dr. Kix 2011.08.04. 13:53:07

Amúgy igen komoly lehet a baj. Távoli (szci) rokonom, aki tudja azért rólam, hogy nem vagyok szci párti, képes volt felhívni és ecsetelni a küzdelem fontosságát, majd pénzt kérni. Nem semmi.

rajen 2011.08.05. 16:57:12

Egy érdekes dologra hívnám fel a blogszerkesztők figyelmét. Pár napja megjelent egy nagy port felvert írás:

jakabandor.blog.hu/2011/07/27/tolem_ezert_nem_kapsz_munkat

80 ezren lájkolták. A tartalma is érdekes, de nem is ez a lényeg. Hanem megjelent egy "válasz"-nak szánt írás itt, ami egyszerűen meglovagolja az eredeti írás népszerűségét, sokkal gyengébb szinten:

valtozasmenedzser.hu/2011/07/tolem-ezert-kapsz-munkat/

Az íróját a 99 százalék elküldte a sunyiba a légből kapott marhaságaival. A szerző hagyta kommentelni a népeket. Én többször visszatértem, és valahogy gyanús lett ez az aloldala:

valtozasmenedzser.hu/sos_audit/

"Az SOS audit ára:
Executive mélyinterjú (4 munkaóra): 160.000 Ft+áfa
Interjú feldolgozása, kielemzése (4 munkaóra): 160.000 Ft+áfa
Elemzés kiértékelése (2 munkaóra): 100.000 Ft+áfa
Összesen: 420.000 Ft+áfa helyett csak 250.000 Ft+áfa (br. 312.500 Ft)."

OK, lehet, hogy valamelyik cég tényleg ilyen "szolgáltatást" nyújt.

De én pl. bekommenteltem, hogy amellett, hogy ez az írás elég gyenge 1 konkrétum nincs benne, elég szcientológus gyanús ez a "vállalkozás"... Érdekes módon a kommentem elég hamar eltűnt. Aztán más is arra panaszkodott, hogy az írója (Berta Zsolt) olvassa a hsz-okat, de nem reagál, csak sunyin törölget. (A szerző azt írja: Trágár szavakat tartalmazó hozzászólásokat válogatás nélkül törlöm. Az engem szapulókat nem törlöm, de tessék azt is ízlésesen megtenni. (Csak éppen a cenzúrára vonatkozó hsz-t is azonnal törölte.) A törölgetés megy, mert más néven írtam egy sokkal visszafogottabb kritikát, és az még mindig kint van az oldalon.

Mi a szakértői vélemény? Nekem sok a gyanús jel, és ezt ugyan egyáltalán nem tudom bizonyítani, de a "pókösztönöm" azt súgja a feje alapján, hogy valamilyen módon érintett lehet a tanokban. Különösen mikor megláttam az auditálási árakat, amiket egy feltételezetten döglődő cégnek nyújtana. Ez az egész nekem valahogy büdös.

keng 2011.08.05. 18:45:07

soha nem értettem azokat az embereket akiknek cégük van, és külsős! idegen emberektől várják el a segítséget a saját! cégük helyrehozásához... idióták

Berta Zsolt sci auditor, habár ezzel a weblappal és árakkal nem hiszem hogy sikeres, nagyon tré az egész.

-jó napot kívánok szeretnék érdeklődni a szolgáltatása felől
-jó napot tessék parancsolni
-egy 50 fős cégtulajdonos vagyok és sok problémám van
-kedves uram én vagyok az ön embere..
-igen, igen... azt szeretném kérdezni hogy hogy a fenébe tudja véghezvinni a cég elemzését ennyi idő alatt, talán valamilyen egyedi technikát alkalmaz?
-nos, khm. igen az én technikám egyedülálló módon kimutatja hogy hol van a cégében a fekete folt
-nagyon kiváncsivá tett, megkérhetem hogy fáradjon be cégünkhöz és világítsa át, megoldva ezzel a gátat ami cég problémáit duzzasztja?
-uram, nekem nem kell befáradnom a céghez mert..
-hogy hogy? ezt nem értem bocsánat hogy közbevágok
-nos khhhm. mivel ön vezeti a céget, csak önnel fogok konzultálni ez ügyben
-még most sem értem ne haragudjon, szerintem mindenképpen el kellene jönnie, megnézni a számlákat, beszélgetni az emberekkel hogy egy kicsit megismerje cégünk belső magját
-nem nem, erre nincs szükség, ön a cég magja uram!
-hmmmm. valóban én vagyok. kérem mondja el részletesen ezt az egyedi szolgáltatást
-nos. khhmmm. az egész konzultáció abból áll, hogy én kérdéseket teszek fel önnek, ön pedig válaszol
-ok ez érthető
-igen ez valóban egyszerű. továbbá hogy megtaláljam cége gátját, egy elektronikus eszközt kell ehhez használnom
-ajaj ez már nem annyira érthető számomra...
-öööö khmmmmm, nos. ez az eszköz az általam feltett kérdésekre bizonyos módon fog reagálni amiből én következtetések fogok levonni és megtalálom a megoldást cége helyretételére
-ne haragudjon de nem értem ezt a dolgot, hiszen a cégnek valóban én vagyok a vezetője, de nem csak tőlem függ a cég hanem mindentől, beleértve azt az 50 alkalmazottat akik a cégben dolgoznak.
-...... nos, khmmmmhmhmhmm. számla nélkül is tudom adni a szolgáltatást.....

Berta_Zsolt 2011.08.05. 19:20:02

Kedves Rajen és Keng!

Én a saját nevemmel írtam a saját "céges" honlapomra a saját véleményemet. Vállaltam a nyilvánosságot. Legyetek szívesek tegyetek Ti is így. Amint írtam a poszt alján minden trágár bejegyzést törlök, akkor is, ha "csak" sz@r, f@sz és hasonlókat tartalmaz.

Amint írtam a kommentekre mailben válaszolok. Mivel hazudtatok a mail címetekben és nem kérdeztetek semmi érdemlegeset, ezért nem is írtam Nektek.

Nincs közöm semmilyen manipulatív, az ember érzéseivel, érzelmeivel, félelmeivel visszaélő módszerekhez, szervezethez. Semmilyen segédeszközt nem használok, sem hazugságvizsgáló, sem álszoftvert. Ha van legalább 50 fős cégetek, keressetek. Ha nincs cégetek, akkor fogalmatok sincs, hogy kell egy céget alapítani, felépíteni és irányítani. Ha döglödő cégetek van, ne keressetek, úgysem tudtok megfizetni.

Rajen,

Ha a másik hamis és megtévesztő neved alatt írtál még hozzászólást és nem tartalmazott trágár szót, akkor természetesen azt nem töröltem. Próbálj meg stílusosan a földbe döngölni érvekkel a saját blogodon úgy, hogy ezrek lájkolják. Sok sikert!

Maradok tisztelettel:

Berta Zsolt

rajen 2011.08.06. 09:22:44

@Berta_Zsolt: Fura, hogy személyesen jön reagálni egy névtelen blogger hangos gondolkodására egy alig látogatott blogra. "A sas nem fogdos legyeket." Ha mégis, annak oka van. Ha ezt a hosszászólást az Ön blogján próbáltam volna megjelentetni, hiába nem tartalmaz trágár szót, SOHA nem jelent volna meg, van egy olyan érzésem. Már hangosan gondolkodni sem szabad? Én nem állítok semmit...

Berta_Zsolt 2011.08.06. 23:22:03

@rajen: mivel erről a blogról jöttek látogatók az oldalamra, ezért megnéztem a forrást. A saját oldalamon nem válaszolok a névtelen kommentekre, de más blogokon megteszem. A moderálási szabályokat leírtam, nem ismétlem. Elég sok szapuló komment megjelent és nem moderáltam ki (a "golfos baromtól" a szcis kapcsolatok taglalásáig). Hangosan gondolkodni??? Röhög a vakbelem.... Névvel, mail címmel polgári stílusban, érvekkel: ez gondolkodás, a többi ("sunyin törölget", "a feje alapján") csak fröcsögés. Rakd fel ide az elérhetőséged, a fényképedet, a szakmai múltadat, a végzettséged. Hány embernek voltál már főnöke? Hány cégnél értél már el eredményeket? Mennyi volt a legtöbb adó, amit az általad vezetett cég befizetett? Volt már olyan, hogy több száz fő állása, jövője a Te stratégiai gondolkodáson és cégvezetői képességeden múlt? A "pókösztönöm" azt súgja, hogy nem.

Az auditom nem emberre, hanem cégre vonatkozik. Ennek a szónak a céges életben más a jelentése, mint feltételezhetően a szciknél. Amit én meg tudok állapítani az az, hogy az adott cég alkalmaz-e és milyen hatékonysággal vállalatszervezési eszközöket és módszereket. Mivel már egy tucat céget vezettem, további tucat céget világítottam át vagy vásároltam fel és további egy tucat ingatlanprojektben vettem részt, van tapasztalatom a KKV cégek irányításában és fejlesztésében.

A KPMG is auditál (pl egyik cégemet minden évben) és még magasabbak is a tanácsadók óradíjai. Ennek ellenére semmi köze a szci-khez, ellenben:
1. Bizonyos méret felett az audit (magyarul: könyvvizsgálat) kötelező.
2. Az adott cégem tulajdonosai ezt megkövetelik.
3. A KPMG a világ legnagyobb és legnevesebb tanácsadó cége.

Ha a fentiek érthetetlenek, ajánlom a Corvinus master szakának elvégzését. Utána pedig lehet hangosan "gondolkodni", akkor talán lesz mivel és miről.

Berta Zsolt

Dr. Kix 2011.08.07. 10:48:01

@Berta_Zsolt:

"Rakd fel ide az elérhetőséged, a fényképedet, a szakmai múltadat, a végzettséged. Hány embernek voltál már főnöke? Hány cégnél értél már el eredményeket? Mennyi volt a legtöbb adó, amit az általad vezetett cég befizetett? Volt már olyan, hogy több száz fő állása, jövője a Te stratégiai gondolkodáson és cégvezetői képességeden múlt?"

Ezen szavakból kiindulva a tippem az, hogy egy kellemetlen és gusztustalan ember vagy. Ezt sikerült elérned nálam. De lehet, hogy nem csak nálam.

rajen 2011.08.07. 15:29:08

@Berta_Zsolt: Kár, hogy ez a hatalmas szakértelem ezen a semmitmondó, ostobaságokkal teli (vagy inkább: nulla konkrétummal rendelkező) blogbejegyzésen keresztül egyáltalán nem jön át...

Most csak egy megfigyelés, mondjuk a KPMG idejönne kommentelni, ha rosszat írnék róluk?? (A sas nem kapdos legyeket.)

Egyébként fura, hogy ilyen hosszú, személyeskedő, kioktató, lekezelő választ kaptam, mármint hogy fontos egy névtelen fórumozó ötletelésére ennyi energiát fordítani egy olyan oldalon, aminek semmi köze nincs az eredetihez, nem oda van bekommentálva, és egyáltalán semmi kötődés nincs a két site között.

De mindegy is, minden kérdésemre és sejtésemre választ kaptam, de ezt nem osztom meg senkivel, hadd fúrja mindenki oldalát a kíváncsiság. ;)

béla 23 2011.08.07. 16:47:45

@Berta_Zsolt: Csatlakozom az előttem szólókhoz, ha ennyire fennhéjázó , kivagyi ember vagy óriási tudással mit keresel itt a blogon, ahol a sorstársaim, a kíváncsiak szólunk hozzá a szcis dolgokhoz

szörnyjani 2011.08.07. 17:02:35

"Rakd fel ide az elérhetőséged, a fényképedet, a szakmai múltadat, a végzettséged. Hány embernek voltál már főnöke? Hány cégnél értél már el eredményeket? Mennyi volt a legtöbb adó, amit az általad vezetett cég befizetett? Volt már olyan, hogy több száz fő állása, jövője a Te stratégiai gondolkodáson és cégvezetői képességeden múlt?"

Fú de rég láttam ilyen gusztustalanul kioktató lényt, mint ez a Berta Zsolt! Lehet hogy sok céget vezettél, de attól még mint ember megbuktál!

Az ilyen undorító féreg stílust meg vidd a szcientológusoknak, itt senki se kíváncsi rá!

Volverine 2011.08.07. 18:23:37

Mikor jön el az az idő, amikor elkezdjük tisztelni egymást és megismerjük annak az igazi fogalmát, hogy mi az alázat?

Dr. A. Nordenholz 2011.08.08. 10:31:14

@Volverine: Ez jó volt.

@béla 23: a hozzászólásaid alapján én is inkább a szcientologizmust választottam volna a fiad helyében.

És most komolyan. Miért kell ilyen durván ráugrani Berta Zsoltra? Rendben, nem olyan kellemes a modora.

De az audit szó egy nagyon jó lecke lehetne számotokra arra, hogy nem minden hülyeség a szcientologizmusban sem. Szótisztázás - alapvető szcientologista tanulási elmélet. !!!!

béla 23 2011.08.08. 13:40:19

@Dr. A. Nordenholz: Sajna nem lehet mindenki olyan okos , mint egyesek, de én úgy gondolom nem kérdkedtem, hogy mit hoztam össze az életben a saját erőmből, és hogy hol mikor, mit csináltam,/ mint Berta, hogy hány céget vezetett stb./ nem szoktam rosszat kíváni senkinek, de a véleményemet, én is elmondhatom ugye? Azt meg, hogy helyettem a gyermekem a szcit. választotta, az az én nagy bajom, de tapasztald meg Te is és lehet, hogy majd nem osztod az észt ilyen könnyedén!

Ammonia73 2011.08.08. 15:12:04

Egyik ismerősöm tavaly a fősuli "könyvvitel és auditálás" szakára nyert felvételt. Most tényleg...elolvassátok valahol, hogy audit és máris szcientológiára gyanakodtok? :)
Egyébként meg tényleg érdekes, hogy egy hozzászólás miatt képes volt ez a B. Zsolt idejönni és magyarázkodni. Érdekes, miért volt ez neki ennyire fontos. Én biztosan nem törődnék ennyit egy névtelen és szerintem hülyeségeket író valaki hozzászólásával, pedig szerintem kicsit jobban ráérnék, mint az, aki ennyire fontos és elfoglalt ember.

anonim én 2011.08.08. 15:40:42

@Ammónia73: Azért érdemes megfigyelni, hogy a hangnem mögé rejtett, magas lóról előadott modanivaló között egyetlen egyértelmű cáfolat sincs arra vonatkozólag, hogy szcientológus lenne.
Azt mondja:
"Nincs közöm semmilyen manipulatív, az ember érzéseivel, érzelmeivel, félelmeivel visszaélő módszerekhez, szervezethez."
Pedig mondhatta volna azt is: "nem tartozom a szcientológia egyházhoz, és a módszereiket se használom." -de hát nem mondta.
Azt is mondja:
"A KPMG is auditál (pl egyik cégemet minden évben) és még magasabbak is a tanácsadók óradíjai. Ennek ellenére semmi köze a szci-khez"
Pedig mondhatta volna azt is: "A cégemnek és a módszereimnek semmi köze a szcikhez."-de hát nem mondta.

És akkor elkezd személyes adatokat követelni egy antiszci-blogon. Most akkor vagy tényleg fogalma sincs, hova jött, vagy nagyon is jól tudja.

Persze tévedhetek is, hiszen nem vagyok olyan magasan képzett csodamanus mint ő.

Ammonia73 2011.08.08. 16:03:42

@anonim én: igen, igazad van, én is észrevettem ezeket...nagyon jól megy neki a terelés...pedig nem juhász... :D:D:D
Ez egyébként elég jellemző a szcientológusokra. Mármint a terelés, amikor valamit nem akarnak kimondani, úgy mondják, hogy igaz legyen, de persze te ne kapj választ az eredeti kérdésedre. Látom és tapasztalom ezt elég sokat sajnos. :)
De már lassan beletanulok és úgy teszek fel kérdést, hogy arra csakis úgy lehessen válaszolni, hogy meg is kapjam a választ. :D

Most, hogy így belegondolok, tényleg az lenne az ésszerű, hogy ha nincs semmi köze a szcihez, akkor elsősorban tagadná ezt...ha már cáfolni nem is tudja. De ő csak terelget. Hát na. Ez van. :) Szerintem mindenesetre már az is érdekes, hogy eleve idejött és védekezik egy névtelen hülyeségei ellen. Elgondolkodtató.

anonim én 2011.08.08. 17:32:25

@Ammónia73: Igaz, hasonló helyzetben én -ha már visszakövettem a félreértés forrását- maximum annyit mondanék: „Srácok, nem vagyok szcientológus, félreértitek az egészet, az audit kifejezést nem csak ők használják. Szóval ne baszogassatok már ezzel.”
E helyett ez a mondd meg a nevedet, mert én okos és sikeres vagyok te meg egy kis nímand, és a gondolkodás az névvel címmel és irgum-burgum felbuzdulás... 2500 leütésben, hátizé...

Persze, ki tudja, lehet hogy ez a sikeres vállalkozás titka, és akkor ma is tanultunk valami hasznosat.
;)

Translator +X+ · http://www.szabadzona.hu 2011.08.08. 22:39:37

Hehe, titeket még nem basztak le azzal, hogy az auditor az könyvvizsgáló meg minőségvizsgáló, a szci tök rosszul használja :)

rajen 2011.08.09. 18:06:24

@anonim én: Azért csak kiókumuljáljátok, mi volt nekem büdös ezzel a "céggel" kapcsolatban. Hogy a delikvens idejött vagdalkozni, csak tovább erősítette a megérzéseimet. Én nem állítok semmit, csak azt, hogy a megérzésem szerint valami nincs rendben ezzel a céggel, mivel valahogy kísértetisen a szci jelenlétét érzem. Amúgy tisztában vagyok az "auditálás" szó pénzügyi értelmével, ennyire remélem senki nem néz hülyének, nem ezért linkeltem be, és írtam amit írtam.

De azért fura, hogy:

- 4+4 óra "auditálás" 250 ezer plusz fa. Miért lényeges ez a 8 óra pl? És 1 óra alatt meg is van a konklúzió. Szerintem ez inkább a teljes dilettantizmus bizonyítéka. (Aka: Fogd a pénzt, és fuss!)
- Furcsa volt az eredeti poszt hangneme. Ahhoz képest, mekkora császárnak tartja magát az illető, rendkívül gyenge írás az eredetihez képest. Meg is írták neki, írja már le, mivel kaszál ennyit, milyen iparágban.

Erre az istencsászár idejött, és pont olyan stílusban nyomja, mint akikkel már volt szerencsém hadakozni-értekezni mindenféle blogokon, és véletlenül mindnek baja volt a pszichiáterekkel, meg hasonlók, az összes panelt felvonultatták. Nem állítom, hogy ő is közéjük tartozik 100%-osan, csak sok a "jel", ami alapján összeállt bennem egy kép. A szci-nek vannak érdekes vállalatirányítási elvei, ajánlott olvasmány Norbert Pothoff: A szcientológia labirintusában, ha a tanok által leépített, kiszipolyozott cégekről, és családi tragédiákról akarunk olvasni. A személyes adatok követelése az érvelésben csak a hab a tortán. :)

Majd összeguglizom ennek a jómadárnak a publikus dolgait, bár nem ér ennyit az egész. Amúgy ingatlaniparban nyomul valóban, most épp a Tó-Park projekten dolgozik a Walker & Willams cégnél.

index.hu/gazdasag/magyar/2010/09/20/topark_beton/

www.torokbalintiujsag.hu/blogszemle/3419-a-bank-doentese-miatt-allt-le-a-topark

ingatlanmenedzser.hu/hitel_es_befektetes/20101223_topark_valsag.aspx

Az ingatlanipar döglődik, de szvsz ez egy kurva nagy panama lesz az infók alapján. A W&W egy szép offshore cég.

Biztosan nem állíthatok semmit, majd az olvasók összerakják magukban a képet.

fapad 2011.08.12. 03:19:16

"Rakd fel ide az elérhetőséged, a fényképedet, a szakmai múltadat, a végzettséged. Hány embernek voltál már főnöke? Hány cégnél értél már el eredményeket? Mennyi volt a legtöbb adó, amit az általad vezetett cég befizetett? Volt már olyan, hogy több száz fő állása, jövője a Te stratégiai gondolkodáson és cégvezetői képességeden múlt?"

Ez mennyire gusztustalan ÉS átlátszó is egyben? :D

Berta_Zsolt 2011.08.18. 16:55:57

@Anonim én: Teljesen igazad van!
„Srácok, nem vagyok szcientológus, félreértitek az egészet, az audit kifejezést nem csak ők használják. Szóval ne baszogassatok már ezzel.”

béla 23 2011.08.18. 20:53:38

@Berta_Zsolt: Szerintem kiérdemelted a basz...ást, mert elég nagyképű szöveggel léptél be ezekre az oldalakra, ráadásul sok szci-re utaló nagyképű duma volt a hozzászólásodban, Le kéne szállni a magas lóról, nehogy leess és megüsd magad!!

Ammonia73 2011.08.19. 10:50:05

@Berta_Zsolt: ezt most csak idézted. Ami ugye azt jelenti, hogy nem Te mondod. Majd ha Te mondod szépen, idézőjelek nélkül hogy nem vagy szcientológus, akkor talán elhiszem. :)

rajen 2011.08.22. 22:08:27

@Ammónia73: Ebben ne reménykedj. Van egy ötösöm rá, hogy ilyet nem fog leírni soha. De figyeld a Tó-Park beruházás sorsát. Én figyelni fogom.

Ammonia73 2011.08.24. 16:15:07

Ha John Travolta sehol sem kell már, hogyan fogja ezután milliókkal támogatni a egyházat? :O
www.life.hu/legykepben/20110818-john-travoltat-kirugtak-de-elvezi-az-apasagot.html
süti beállítások módosítása