Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

1 milliós fűtésszámlát hagy maga után a bolygó legetikusabb szervezete

2009. március 03. - Reformer

Úgy tűnik, az Anonymous már a magyar Sea Orgba is beépült, mert emailben kaptam egy friss fűtésszámlát.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ami azért is érdekes, mert ugyan arról a helyről már tavaly elköltöztek, de 1) nem íratták át 2) nem fizették ki a közel 1 millió forintos (!) elmaradást.   

Vajon mit szól ehhez a Vulpes Kft. - főleg úgy, hogy az Erzsébet krt-i ingatlant, ahol az org működik, szintén tőle bérli az egyház...

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr36977424

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Tapasztalat.. 2009.03.04. 07:18:16

Csak a FŐTÁV-nak akarnak segíteni.
Tudjátok, először ki kell áramoltatni, aztán majd valamikor beáramlik.... :)

Na ennyit a na majd én megmondom, hogyan legyél sikeres...

sayer (törölt) · http://angellilith.wordpress.com/ 2009.03.04. 19:36:25

Én a magam részéről megoldottam a szcientológus kérdést:
angellilith.wordpress.com/2009/03/04/a-megvalto/

Na, vagyok olyan jó, mint Hubbard?

jhokka 2009.03.04. 22:50:46

Reformer:

1. miért nem kérdezed meg te a Vulpes Kft-t?

2. Nem kapcsolták ki a fűtést, tehát még
hitelük van.

3. Lehet a Vulpes nem fizetett.
ismerek jónéhány bérbeadót, akik késve fizetik a közüzemi díjakat. A bérlők pedig rendesen.

4. Te még csak feltételezni sem feltételezed, hogy tárgyaltak erről, és megegyeztek. Apeh tartozást is lehet ütemezni.

5. Ha elköltöztek miért jön még mindig számla? Ez is érdekes.

Szokásos blikk színvonal dúl még mindig.

csipinymous 2009.03.05. 05:50:08

1.Tegnap, körbeérdeklődtem a (Vulpesnél is) az ismerősök között és valóban fennáll a szcientológiai egyház adósága.
Itt az ideje, hogy még többet adj! :-D
A be nem jelentett egyházi dolgozók, elmaradt, jobb esetben lefaragott alamizsnájáról, pedig érdemes lenne egy pár szót írni!
Remélem, hogy ezeknek az embereknek a szcientológiai egyház, tartalékol a nyugdíjas éveikre! Mert nagy szarban lesznek! Nagyobban, mint most vannak.
Gondolom az orvosi ellátásukról is házon belül gondoskodnak mert, egy fityinget sem fizetnek az egészségügyi kasszába, az elkötelezettek után!

2.Mivel egyház (papíron) így, kisírhatták maguknak! Esetleg, hubbardíroztak (hazudtak)! Megszokott stratégia.

3.A Velpus fizetett.

4.Maradjunk a 2. pontnál.

5.A számla, attól még kijön.
Blikket, pedig én, soha sem olvastam. :-D
A színvonalról, érdemes lenne neked is elgondolkodni.
Nem is tudom, hogy ki csinál folyton s..t a szájából? :-)))))
S, lép le ha, forró a talaj, csődöt mondott a technika.
A hasra csapás helyett, emeld fel a telefonod és a s..d a sámliról és járj utána a dolgoknak.
Látod, én utána mentem!
Szép napot, neked és mindenkinek.

Dr. Kix 2009.03.05. 11:49:46

Szegény Jokka! Hosszú hallgatás után hozzászól, és akkor is árnyékra vetődik. :)

Reformer 2009.03.05. 13:31:09

jhokka:

A Vulpes Kft. egy kis cég, gyakorlatilag Róka István tulajdonos-ügyvezetőből és 1 v. 2 adminisztratív munkaerőből áll - gondolom sejted, hogy Róka úr kb. mindenkit ismer a jelenlegi és volt felsővezetők közül, ezért az inkognitóm megőrzése érdekében nyilván nem fogom felhívni.

Róka úr rendkívül korrekt üzletember, tuti törlesztené a tartozásait, de a bérlő helyett nem fog fizetni, gondolom ezt megérted.

Én csak kiraktam, amit nekem küldtek. Minden bizonnyal okkal tette, aki küldte, az OTL-t ismerve pedig biztos vagyok benne, hogy egy létező, kifizetetlen tartozásról van szó.

anonymoushun · http://anonymoushun.com/ 2009.03.05. 14:14:00

A számla az otl nek szól. PONT

jhokka 2010 re klír lesz az ország, ezzel a projekttel hogy álltok?

más: tegnap Anonymous a Civil rádióban részt vett egy műsorban. :)
www.freewebs.com/anonymoushun/hreklegfrissebb.htm

anonViktor 2009.03.06. 09:05:14

Sziasztok!

csipi: Igazán nincs mit megköszönni, de azért nagyon szívesen máskor is :)))

jhokka meg gyógyíthatatlan.

V

csipinymous 2009.03.06. 13:19:16

@anonViktor: Üdv., a klubban! :-DD
Majd beszélünk! ;-))

anonViktor 2009.03.06. 13:34:55

Szia, Csipi!

Segítek egy picit, hogy eligazodj az emlékeid között. A legutóbbi szórólapot, a kétnyelvűt, ami sárga lapra készült, én írtam. Előtte a Nyugatinál beszéltünk róla.

V

csipinymous 2009.03.06. 15:43:35

@anonViktor: Tudom! :-DDD
A legközelebbi tüntetésre gondoltam! Süket fejjel, nem írtam le! :-)))

Fekete Sámuel 2009.03.08. 21:25:34

Nem értem, március 10 a fizetési határidő...

1) honnan tudod, hogy nem fogják addig befizetni?

Sőt:

2) honnan tudod, hogy nem fizették be már régóta?

_yx 2009.03.08. 22:54:39

gyk:
A számla 1.122.401 Ft tartozásról szól, melyből 963.367 Ft lejárt tartozás és 159.034 "új".
Sztem a legjobb megoldás, ha adnak egy alapok+kongresszusok csomagot a FŐTÁV-nak.. abból még a késedelmi kamatok is kijönnek! :)

Fekete Sámuel 2009.03.09. 07:09:11

Hajajj! Ez szar ügy. Hogy nem tudnak ennyi emberrel bevételeket produkálni?

Nem hiszem, hogy ott slave labour van. Ha az lenne, akkor nyereségesek lennének. :-)

Fekete Sámuel 2009.03.09. 07:10:02

Kix: Jokka lenne a következő páciensed? Én is itt vagyok még...

rednorb 2009.03.11. 14:16:36

@Pszientológus: Itt is ostoba vagy. A pénzt elküldik a központnak, csak kis részét tarthatják meg, amennyi feltétlenül szükséges.

Fekete Sámuel 2009.03.17. 10:02:05

@rednorb: Köszönöm az információt. Ezt nem tudtam. Ez, hogy nem tudtam, miért lenne ostobaság?

Az idelátogatók túlnyomó többsége szintén nem tudja. Ők is egytől egyig ostobák?

Vagy ők azért nem, mert őket nem mocskolja Kix nick?
süti beállítások módosítása