Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Óvakodj a törpétől (és az egyházától)!

2008. december 29. - Reformer

Kicsit lazábbra veszem a figurát, ha már egyszer év vége van. 

 

Az egyik fórumozó felvetette az exscn.net fórumán, hogy az Anonymous mozgalom azért is eredményesebb minden eddigi antiszcientológia megmozdulásnál, mert abszurditásban vetekszik a szcientológia abszurd dolgaival. Az Anon oldalán ugye ott a Guy Fawkes-maszk, a rickrollozás (Rick Astley "Never Gonna Give You Up" számára irányítani egy linket vagy élőben előadni), a lolcat-ek stb., míg a szcientológia részéről ugye a józan ésszel felfoghatatlan kapcsolatmegszakítás, a nemlétező természetfölötti képességek hatalmas pénzekért történő árulása, az egyházi álca, a haditengerész szerzetesrend és még lehetne folytatni.

Az egyház hivatalos kiadványai örök humorforrások, nincs ez másként a legfrissebb "A Híd" (mi más?) magazin esetén sem; ez a budapesti szcientológia org hivatalos magazinja.

Lássuk!

Címlap:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi mással is lehetne indítani, mint egy jó kis képzavarral. Hogy lehet egy hídon szárnyalni? Arról nem is beszélve, hogy a képen híd sehol, csak a téli táj a nyáriasan öltözött auditorral... ki érti ezt?

Az egyház elnöke, Nagy Tamás, üzen a nyájnak:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Pár gondolat ehhez az igen veretes íráshoz:

- túlszárnyalta az egyház a merész vágyait... NEM! Pld. az új székház a VIII. kerület Puskin u. 4. szám alatt, amit 3,5 éve vettek meg, de még mindig nem kezdték el felújítani. De ez szerinte világraszóló esemény - hát szerintem is az, legalábbis 3000 nm felújítását 3 és fél évig tervezni biztosan valami rekord.

- 156 Clear és OT van Magyarországon. 2001-ben már 123 volt (emlékszem a pontos számra), tehát kb. 5-tel nőtt évente ez a szám azóta. Hogy lesz így 2010-re Clear egész Magyarország?

- A 2009-es célok rendkívül konkrétak, sőt a szárnyalós motívum ismét előjön.

- A végén pedig nem maradhat el a csattanó: VÁSÁROLJ! VÁSÁROLJ! VÁSÁROLJ!

 

A Maraton két főembere David Miscavige-el. A Soós se egy magas ember (olyan 170-180 cm körül lehet), de hogy DM egy fejjel alacsonyabb legyen nála... :) A Kunfalvy-féle szabadvers (?) meg a slusszpoén.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr37846977

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

monticello (törölt) 2008.12.29. 16:18:51

szánalmas. mint valami elkúrt lovagrend. na megyek veszek egy galaktiát

Spermahajder 2008.12.29. 16:42:44

Egy nagy zavaros katyvasz. Akinek ez kell, lépjen be. Előre a felvilágosodás útján!

Etniez 2008.12.29. 16:56:13

Nem, ide ne lépjen be senki.

gyz 2008.12.29. 17:01:07

Soós Zoli egy jópofa srác volt anno, ha nem is voltam közeli ismerőse, azért döbbenten szemlélem a "karrierjét".

Ez a Star Wars-díszletes díjkioasztó már majdnem olyan szánalmas, mint a magyar szcientológusok anyanyelvgyalázása.

Moavija 2008.12.29. 17:17:18

NA de most komolyan: csak nekem viszket a tenyerem. Egyre szimpatikusabb Dosztojevszij Fő Inkvizítora.... Mindig megdöbbenek, hogy egy elvileg iskolázott művelt embert hogy a fenébe lehet beszippantani egy ekkora kuplerájba?!

HepiEnd (törölt) 2008.12.29. 18:01:32

Háááát ezzzz valami hihetetlenül szánalmas!!
a minap Debrecenben megállított 2 barátomat és engem egy hülye szci-s.mi a poén kedvéért megálltunk,hadd röhögjünk rajta.mikor megkérdezte a fószer,hogy mik szeretnénk lenni,ha választhatnánk,és miért,akkor egyik jóbarátom válasza a következő volt:
"Én egy galamb szeretnék lenni,aki csak mászkál az utcán,és leszarja az embereket." sajna nem vette szci-s barátunk a célzást,de ezúton üzenem mindegyiknek ezt!!Szarjuk le őket mind!:D

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.12.29. 18:51:24

Szerintem hülyének mindenkinek joga van lenni. Nekik is:-)

moophlander 2008.12.29. 19:00:18

Olyan mint a piramisjáték! Akik elöl vannak azoknak faszán megy a bolt! De a HIT gyülekezet sem különb! Csak azok több birkát fogytak be itthon! :D

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.12.29. 19:24:13

Az a baj, hogy annyiszor leírtam már a véleményem ezzel kapcsolatban, hogy újra és újra elmondani nem tudom érdemes-e. Szánalmas. Ha csak maguknak bohóckodnának, akkor OK, csinálják. De a CCHR pszichoirtó brigádja és ennek a két csodaérmesnek a félretájékoztató "aki nincs velünk, az a drog mellett van" csapata mellett nem lehet elmenni szó nélkül.
Ráadásul általában a kisemberek, akik keresnek a megoldást a bennük lévő nagy kérdésekre bedőlnek a himbálózó tűnek a bubiméteren, és ettől kinyílik a pénztárca a zsebükben. Onnantól be lehet nekik beszélni, hogy nem ér semmit a ház, a kocsi, a család, csak a szci van, csak az a jó.
Ha meg támadjuk, akkor a megszerzett egyházi státuszuk mögé bújnak, és egyből vallásüldözők leszünk.

Szóval kedves régi és új idelátogatók, mindenkinek mondani, hogy ezektől óvakodni kell...

Fekete Sámuel 2008.12.29. 19:43:32

Lovag... de te _tényleg_ a drog mellett vagy, és nem csak a szcik szerint, hanem te magad nyilvánítottad ki magadról nem egyszer.

Fekete Sámuel 2008.12.29. 19:45:08

Iván Gábor a MOND Kft-nél dolgozott elég sokáig, ami közismerten szciento cég. És amúgy Iván Gábornak pont erre az alkalmazott filozófiára van szüksége, amiben nincs Isten, van viszont önmagvalósítás.

Igen.

Sajnálom, hogy Iván Gábor is csak bukott szcientológus.

Mint én.

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.12.29. 19:52:08

@Pszientológus: Legalább 40-50 Iván Gábor van csak Budapesten. Melyikre gondolsz, mert engem is így majdnem így hivnak, Iván Gábor elemérnek, de sohasem voltam szientológus és ki nem állom a szientológusokat.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.12.29. 20:06:19

@Pszientológus

Elmagyrázom Neked mi a véleményem a drogtémáról, és a drogmentes maratonról.
Én magam egy alkalmanként baráti társaságban egy-egy spanglit elpöfékelő ember vagyok. Drogos vagyok, de nem ezért. Függök a nikotintól. Több, mint 10 éve szívom, és nagyon szeretnék lemondani róla. Egyszer-kétszer sikerült időlegesen letennem, de 1 évnél tovább sosem bírtam. Ezért tartom magam drogosnak, nem a fű miatt, amit van, hogy évente egyszer használok, volt, hogy 4 évig egyáltalán nem, és ingerem sem volt rá. Nagyon egytértek azzal, hogy a társadalmat tájékoztatni kell a droghasználat veszélyeire. Linkeltem már be itt a fórumon is A Nemzeti Drogmegelőzési Intézet oldalát. Én magam is igyekszem felhívni ezekre a dolgokra a környezetem figyelmét, láttam csúnya dolgokat, több ismerősöm halt meg herointúladagolásban, az általános iskolás padtársam évekig volt elvonón (természetesen nem akkoriban, amikor együtt koptattuk a padot). Én magam sose használtam hasonló szereket, a legdurvább, amit magamhoz vettem az alkohol volt.
A drogmentes maratonnal az a gond, hogy a kiadványai szakmailag megalapozatlanok, valódi prevenciós értéket nem hordoznak. Bizonyíték erre többek között (ha az én szavam nem elég), a Magyar Addiktológiai társaág levele, amiben elmarasztalja a Maraton tevékenységét.

Remélem kicsit sikerült felnyitnom a szemed velem kapcsolatban, talán kicsit másként tekintesz rám, mint eddig, és a szándékaid is remélem csitultak! :)

jhokka 2008.12.29. 20:20:47

BUÁK Mindenkinek!

Kedves Reformer:

Kérlek javítsd:dobogón vannak a kitüntettek! Alacsony DM igaz, de nem annyira.
De továbbra is rosszindulat és álviccesség rulez nálad! A jó kis címmel.

Ezt a 123-as számot hol láttad leírva?
Én max. 40-re emlékszem.

A legtöbb clear az utóbbi 3 évben "lett meg". Kb. 100.

Az talán fel se tűnt senkinek, hogy mindkét srác eléggé ostorozza az Orgot.
Ők biztos tudják miért. Lesz még jobb is.
Bár 10 éve még szarabb volt ott.
Soós a "ne a statok miatt" vagyis ne azért menj be, hogy az org statját növeld.

De persze szép formában, építően kritizálják...
Így építik fel egymást, és az embereket.
Akik ismerik őket, tudják, hogy a DMM nélkül is nagyszerű emberek, hát még azzal.

gyz: jó srác volt?
Attól, hogy valaki zsidó lesz, vagy keresztény, vagy netán ateista, avagy szcientológus, attól még számomra ugyanolyan jó srác marad.
Kár, hogy neked nem.

Fekete Sámuel 2008.12.29. 20:28:35

Lovag: álláspontod számomra így összegezhető: "én nem vagyok drogos, de..."

És ezt, így, ennyiszor leírva, ekkora nyilvánosság előtt, már több, mint sima fogyasztás. Ez már népszerűsítés.

Továbbá alkalmanként szci kommtechet alkalmazol. Tudsz róla?

Fekete Sámuel 2008.12.29. 20:33:09

IGe: pedig szerintem neked jó lenne a szcientológia. Mivelhogy alapvetően NEM vallás, és pontosan emiatt veled is kompatibilis. Isten meg pláne nincs benne. Nyolcadik dinamika van helyette, ami nem más, mint a végtelennel való mentális összhang. Egy biztos, semmiféle Istent nem kell elhinned.

Sőt, a szciben eleve nem kell elhinni semmit. Más kérdés, hogy a szci egyház néha egy kissé túl paranoid és bunkó a másként gondolkodókkal. Csakhogy, a szcientológiát az egyház nélkül is lehet tanulmányozni, igen érdekes és olvasmányos könyvek vannak róla, amiket le lehet warezolni a netről.

Hidd el, nem olyan rossz tanok. A humor például nagyon magas szintű tudatállapot ezek szerint a tanok szerint és ez az egyszemélyes P-DOX egyházaddal is kiválóan összefér.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.12.29. 20:33:56

Pszientológus, mondtam, drogos vagyok. Nikotinfüggő. Vagy a nikotin szerinted nem drog? Szerinted mi drog és mi nem?

Nem tudtam róla, hogy kommtech-et aklalmazok. Úgy kommunikálok, ahogy a szüleim és tanáraim tanították. Tudomásom szerint egyik sem volt szci. Ezek szerint egy teljesen hétköznapi, normális kommunilációs technológiát ad el a csörcs pénzért?

ern0 · http://linkbroker.hu/ 2008.12.29. 20:56:05

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Lehet, hogy a drogozási szokásaid okozzák a látens részleges szcientológusságod.

Retexis 2008.12.29. 21:05:20

Vicces. Vajh a pápa is így szignálja a házi magazint?:

Joseph Alois Ratzinger
ügyvezető igazgató
Katolikus Egyház

IGe · http://vilagnezet.blog.hu/ 2008.12.29. 21:50:33

@Pszientológus: Azért mert te a bevallásod szerint az voltál, az a te hülyeséged:-) Nekem elég volt kb. 20 évvel ezelőtt belelapozni egy megvett Dianetika könyvbe, hogy már akkor lássam, hogy ezek gyogyósok.

Azon kívül, hogy sohasem voltam szientológus és sohasem szerettem a szientológusokat, abban is tévedsz, hogy nem egyszemélyes egyházam lenne. Ugyan is a P-DOX egy vallás és vallásalapító vagyok. Azt sem tudod mi a vallás és az egyházak közötti különbség:-) Persze volt sziento/Xenu aggyal nem csoda:-)

Egyházakat is szoktam alapítani nem csak vallásokat. Az egyiket, amelynek alapító tagja és kezdeményezője vagyok nemrég jelent meg a Magyar Közlönyben az Apeh technikai száma.

hessz 2008.12.29. 22:19:35

csak annyit tennék hozzá:nem kell belépni sehová! megveszed a legolcsóbb alap könyvet:elolvasod és kipróbálod,hogy tényleg úgy van-e ahogy leírták. ha úgy van-igaz,ha nem akkor hazudtak. egyszerű ez! űdv.

Warlimont 2008.12.29. 23:04:28

Retexis:

A "Jézus", a "Biblia", a "feltámadás" a Katolikus Egyház Kft. bejegyzett védjegyei, felhasználásuk, terjesztésük bármilyen formában csak a ....

Warlimont 2008.12.29. 23:11:35

Lovag! A füvön kívül más anyagot is kipróbáltál?

_yx 2008.12.29. 23:22:04

A hét kérdése (bár ide kissé OFF):
Mi van elb..altázva - de rettenetesen - az OT szintekkel?! (index.hu/kultur/cinematrix/ccikkek/crooz1229/)

Lollipop (must mistake me you're the sucker) 2008.12.29. 23:22:58

Én mondom skacok, hogy egyedül a hegymászás segíthetne rajtatok. A hegymászás meg a sakk. Rájöttem, hogy a hegymászás ÖNMAGÁBAN nem segítene. Figyeljetek JÓL! A hegymászás és a sakk EGYÜTT! Ahá! Hoppá! Na, értitek? He?
Na akkor most mondtam valamit.

Ja és még annyi, hogy szeretlek benneteket, de pszientológust nem.
mert ő (megnyilvánulásai alapján) egy retardált, infantilis krakéler.

És meg ne halljam, hogy füveztek! Nono!
Gyerünk hegyet mászni!
A szcientológusokat pedig ne bántsátok!

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.12.29. 23:23:02

@Warlimont: szesz, cigi. Tiltott szerek közül csak fű. Sokszor nyomtak sokmindent mellettem, sokszor megkínáltak, láttam "élőben" kokaint és heroint is a mindennapi diszkódrogokon kívül, de mivel elég tájékozott voltam már fiatalon is, nem tömtem magamba ezeket. Voltunk többen a társaságból, akik hozzám hasonlóan nem mentek tovább. A hülyéknek meg hiába mondja az ember...
A füvet több, mint 10 éve ismerem. Mielőtt kipróbáltam, annak is utánanéztem, utánaolvastam, tájékozódtam. Persze nem Mónikáék féle kiadványokból.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.12.29. 23:32:14

@bübüimhotep: A hegymászás a hobbim. És közben fotózás. Az összes hosszú hétvégét ezzel töltjük barátnőmmel.
Szerintem inkább a szci-k nek kellene. Auditálás, szaladgálás, OT csodatevés várás helyett. Szép tud lenni ez az ötödik dinamika. :)
Ezt kellene a következő híd főszámba (ilyet sem olvastam még újságon) beletenni.

Reformer 2008.12.29. 23:41:10

jhokka: BUÉK neked is!

A 123-as számot az OTL Magyarország hivatalos statisztikáján (Clearek és OT-k száma Magyarországon) láttam. Volt egy Clear és OT lista az OTL-ben, ezt hetente frissítettük (ha kellett). Ez volt 2001-ben 123.

Csak közben egyszer változott Clear ügyben "valami" és jópár embert visszaminősítettek nem-Clearré. Ebből adódhat a különbség.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.12.29. 23:48:56

Ez mennyire gáz. Az ember örül, elért egy fejlettebb tudati szintre, csudajó lesz neki, így él x ideig, várja a csodát. Aztán szólnak, hogy hopp-hopp, nem úgy van az. Nem is vagy ám clear, benéztük. Fizess még, auditáltasd magad, vegyél tanfolyást mééééég és mééééég...

Lollipop (must mistake me you're the sucker) 2008.12.30. 00:28:14

@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Nagyszerű, bár én nem kimondottan természetjárásra gondoltam, nagy általánosságban - noha az is nagyon kellemes, és hasznos időtöltés, kezdetnek legalábbis mindenképp megteszi.
Amire én gondoltam, az kimonottan a hegymászás! Ez már legalább hetedik dinamika, ha jól értem (ami nem túl valószínű, mivel e téren nem vagyok túl képzett).

MINDANNYIUNKNAK sokkal többet kéne hegyet másznunk! Ez így van. A hegymászás az önismeretnek egy teljesen új dimenzióját nyitja meg. Én magam is - ha tehetem - hódolok ennek a szenvedélynek. És itt igazi hódolat értendő, de nem a szenvedély kiélése mint öncél előtt!
Nem. Alázattal hódolok annak az egész más léptéknek, amit néha kis híján sikerülni tűnik meghódítani - persze rendre csak a saját határaimat érem el.
(Külön érdekessége a dolognak, hogy a hegymászás általában eleve csapatmunka, az egyén meghaladásának ab start megvalósulása. De nem ez a szempont a fősodor.)

Ilyenkor érzem IGAZÁN, hogy nem csak szánalmas kocsonya vagyok valami pálcikavázon.
Így MINDENKINEK ajánlom a hegymászást, aki IGAZÁN meg akarja tapasztalni ezt a nagyszerű, felemelő érzést!

És a sakk kitűnő kiegészítése ennek az önmagában is nemes időtöltésnek!

stefan75 2008.12.30. 04:05:30

bübüimhotep: No mi van, jöttél szétoffolni a topicot? Egyszer Horvát Ági Kamilla, máskor bübüimhotep?

jhokka 2008.12.30. 08:23:29

Reformer:

Kár, hogy a javításra nem reagáltál. Csak erre a számra.

Amennyire én nyomon követtem a Clear-ek számát, te valami más statisztikai adatot néztél.
Akik Clear bizonyosságival zártak, csak az ér.

95-ben jó ha volt 5-10 clear. Akárhány szcientológust, bennfentest kérdeztem, ez volt a válasz. És ezt minden évben megjátszottam. Külföldön volt még jópár magyar pluszban. Kábé ugyanannyi.
98-ban 20 kábé. plusz a külföldön élők.
2001-ben 50 max.

Ahogy írtam az utóbbi 3-4-5 évben kezdtek szaporodni a Clear-ek száma.
És így ki is jött ez a 156, ami le is van írva, tehát hivatalos.
Idén kb. 20-30 Clear. Tavaly is, és tavaly előtt is kábé ennyi Clear zárt.

De bár ez lenne az egyetlen vita köztünk. Már mosolygósabb lenne a világ!

:-)

És BUÉK mégegyszer mindenkinek!

Dr. Kix 2008.12.30. 10:32:45

Reformer:
Átaludtam volna a szilvesztert? Nem úgy volt, hogy pszientomókust idénre bannolod?

Kicsit se hiányzott a retardált stílusa. :( Igazából bele se merek gondolni, hogy IRL milyen ember lehet. :)

Fekete Sámuel 2008.12.30. 10:42:13

Kicsit se hiányzik az irracionális gyűlölködésed.

Fekete Sámuel 2008.12.30. 10:45:26

Lovag: összevissza hazudozol, mellébeszélsz, már megint. Mindezt a drogok népszerűsítése érdekében.

Egyszerűen undorító, amit csinálsz.

Valerijov 2008.12.30. 11:18:19

Lovag írása nekem nagyon felcsigázta az érdeklődésemet a drogok iránt, megyek is, veszek egy kis füvet. vagy amit kapok.

a rekettyés 2008.12.30. 11:24:51

Pszientológus

Nem leszek hosszu te egy igazi agymosott seggfej vagy...
Reformer bocs a stilusért de ez már nagyon kikivánkozott belölem.

_Feree_ 2008.12.30. 11:28:19

OFF

"ern0 · linkbroker.hu/ 2008.12.29. 20:56:05
@Lovag, aki azt mondja: Ni!: Lehet, hogy a drogozási szokásaid okozzák a látens részleges szcientológusságod.
Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.12.29. 21:03:48
@ern0: Még ez is lehetséges. :)"

---
Húb+!! Jó cucc lehet! :) :) :D

*******
Pszientológus: kicsit sem hiányzik az irracionális gyűlölködésed.
:P

Apropó! Te mit kaptál karácsonyra?
Akasztófát? :P

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.12.30. 11:40:27

@Pszientológus: Hazudozok, Mellébeszélek? 1 példát ezekre légyszíves. Mi az ami szerinted nem igaz? Miért nem válaszolsz a kérdéseimre? Én nem beszélek rá senkit semmire. Az, hogy én használom, senkinek ne hozza meg a kedvét. Csak azt akartam mondani, hogy ezt is lehet a társadalomba beilleszkedve, a lehetőségekhez képest kultúráltan csinálni. Viszont ez a legális drogokkal élőknek nagyon sokszor nem sikerül, lásd alkohol. Nem tudom te milyen drogokat használsz, valamit biztosan, de javaslom a pörgető szerek helyett inkább a nyugtató hatásúakat.

Warlimont 2008.12.30. 12:54:22

Pszientológus,

"Egyszerűen undorító, amit csinálsz." Nem tűnik fel, hogy éppen a te stílusod visszataszító? Lovag füvezése nem dícséretes, és abban is igazad van, hogy ne legyen kultusza a drognak, mittudomén, mondhatod, a filmekben látható kissé lökött, vicces de jófej füvesek, mint alaptípus nem tesznek jót a drog elleni harcnak.

DE!

Mindez nem ok arra, hogy a sima usereket felakasszuk, mert ilyen szintű problémák millió van a társadalomban. Szép dolog az igazságérzet, de ha ennyire nem tudod szabályozni magad, mint itt, akkor állandó dühöngés és konfliktus az életed. Utálhatod a gyorshajtó autósokat, a kutyasétáltatókat, a zenét hangosan hallgatót, a pénztárnál bankkártyával lassan fizetőket, stb., stb. Indulatba jössz, akasszunk fel, törjünk kerékbe, gyűlöljünk, gyilkoljunk. EZ akarsz lenni? Ez vagy te? Erre tanított meg LRH?
A végén beleőrülsz a nagy igazságaidba.

Bár véleményem szerint te álltál már pszichiátriai vagy pszichológiai kezelés alatt, ott jöhetett az a bizarr tévötleted is, hogy a pszichiátriát és a szcientológiát egyesíteni kéne.

Warlimont 2008.12.30. 13:07:45

Jhokka!

"1995-ben 5-10 volt.
2001-ben 50 max.
Ahogy írtam az utóbbi 3-4-5 évben kezdtek szaporodni a Clear-ek száma.
És így ki is jött ez a 156."


Na ez nyilván stat megint, x év alatt ennyien fizettek be pénzt és kaptak papírt.
De van-e adat arra, hogy hányan léptek ki, morzsolódtak le közben? És 10-15 éves időtartam alatt az is szempont lehet, hogy hányan haltak meg közülük és adták vissza lelküket Xenunak?

Lehet, hogy papíron szépen fejlődik a dolog, de a valóság csak egy kisszámú stagnálás?

Amúgy pedig a 10 milliós országhoz képest ez a 10 év alatt 140 fős növekmény még papíron is gyenge.

Reformer 2008.12.30. 15:48:03

Kix, bocs, csak kicsit trükkös megoldani, de most január végéig elbúcsúztunk tőle ismét...

Muster Mark 2008.12.30. 19:27:21

Szerintem az van, hogy a clear-t egyre könnyebben érik el azok, akik benne vannak. Tehát míg az egyház létszáma stagnál, addig ezen belül a clear-ek aránya nő. Ez egyházi szempontból nem feltétlenül baj, mert arra utal, hogy a maradék legalább jól megtanulja a leckét. :-)

Muster Mark 2008.12.30. 19:32:42

Ja igen a törpére visszatérve, pont most olvastam egy jó kis hubi anyagot a törpeséggel kapcsolatban. Ez az Önelemzés című könyvben van, mindenkinek javaslom internetes letöltésre és angol eredetiben olvasgatásra ingyen.

Na szóval azt írja Hubi, hogy az alacsony növésű felnőtteknek azért vannak problémái a testmagasságukból, mivel ez a szituáció folyamatosan a gyermekkorukra emlékezteti őket. Mivel ugye gyerekként is folyton baj van belőle, hogy túl pici vagy. És ezért egy csomó gyermekkori negatív tapasztalat folyamatos restimulációban van. Na de ha ezzel képesek szembenézni és kezelni, akkor törpeként is ugyanolyan egészséges tagjai lehetnek a társadalomnak, mint például Kix vagy Pszientológus.

Állítólag OT-6-tól az emberek képesek a saját testmagasságuk változtatására, de én ezt nem hiszem. Legfeljebb elhitetni tanulhatják meg magukkal, hogy "magas vagyok".

A törpére visszatérve, ő most az egyik, jelen blogon megjelent anyag szerint OT-7 közepén van leragadva, és kb. 92 óta nem volt se auditon, se tanfolyamteremben.

Etniez 2008.12.30. 20:34:39

off

A hegymászás nem hülyeség :)
Párommal meg akartuk nézni a Rám-szakadékot, de rossz jelzést követtünk és négy átmásztuk a Pilist :DD

on
Egy szci definiálhatná már a drogot.
Mármint szerintük mi a drog?

Szoktam a Blahán járni a kínaiba, mindig hozok valami kiadványt, legyen mit kielemezni kollégámmal.
Hoztam egy ilyen drogfüzetet, háát.
Voltak benne jó és értelmes dolgok, de az 1/3-a totál faszság. A fiatalok ezért nem fogják ezeket komolyan venni. Ezért gondolom, hogy nem is nekik szól, hanem ez egy pr kiadvány. Arra jó, hogy lehet mutogatni, lám "MI" milyen jók vagyunk. Bezzeg "azok".

Viszont nem értem, miért nem szerepelt a drogok között az alkohol, dohánytermékek, kávé, csoki, stb.
Bármi droggá válhat, akár egy számítógépes játék is (pl. World of Warcraft).
Ott is vannak addiktológiai esetek, sokan bele is haltak a játék túladagolásába.

Én régen dohányoztam de tízenegy év után abbahagytam. Felkeltem egy reggel és azt mondtam soha többet. És ennyi volt. Ne add fel Lovag aki azt mondja, Ni! És a cigi is ugyanolyan drog, mint bármi. Édesapám alkoholos májzsugorodásban halt meg. Az alkohol drog? Furcsa, alkalmakkor szoktam inni...

Muster Mark 2008.12.30. 23:44:14

Etniez: magyar nyelvben a tudatmódosító, egészségre ártalmas és függőséget okozó anyagokat hívjuk drognak. Ennek az angol megfelelője a narcotics. Nem összekeverendő az angol "drug" szóval, ami mindenféle gyógyszert jelent.

Természetesen az angol "drug" magyarul "drog"-ra fordítása egy kiváló lehetőség a drogozás népszerűsítésére, hisz lehet mondani, hogy "ha még a penicillin is drog, akkor te is szívhatsz füvet, ami nagyon egészséges".

Igen, az alkohol, a koffein, a nátrium-glutamát és a nikotin is drog. Ezek legális drogok, ami nem jelenti azt, hogy ne lennének ártalmasak. A nikotin például erősebb függőséget okoz, mint a marihónalja.

Különösen Nyugat-európában és az USÁ-ban, de számos más országban is, egyre erősebb tendencia van ezeknek a legális drogoknak a visszaszorítására is. Az EU nagy részében például már kizárólag magánterületen van lehetőség dohányzásra, és számtalan korlátozással sújtják az alkoholfogyasztást is. A nátrium-glutamát betiltását is egyre intenzívebben követelik különböző csoportok. Természetesen a drogok népszerűsítői erről nem vesznek tudomást, és aljas módon azt a hamis tendenciát vízionálják, hogy egyes, ún. "könnyű drogok" legalizációja küszöbön áll. Ezzel éppen ellentétes a tendencia, még az utolsó drogfészkek (pl. Hollandia) is egyre inkább alkalmazkodnak a kifejezetten tiltó, a drogozás végleges felszámolását célzó EU-direktívákhoz. Mivel nyugaton ez a tendencia, ez a végcél: a drogozás végleges felszámolása. Ezt sose feledjük!

A helyzetet bonyolítja, hogy egyes gyógyszerek, különösen a fájdalomcsillapítók, szintén tekinthetők drognak. Tehát függővé lehet válni tőle, tudatmódosító hatásúak (az a tudatmódosító hatás, hogy elmulasztja a fájdalmat), és nagy mennyiségben ártalmasak is. Például agykárosodást is okozhatnak, amelynek hatására az ember hajlamosabbá válik például még azt is elhinni, hogy a kannabisz egészséges.

Viszont aligha tekinthető drogosnak, aki frontonként bevesz két-három szep sharidont a fejfájására. Ő ugyanis nem függő. Lehet viszont függni egyes gyógyszerektől is, és ez a függőség alkalmanként rosszabb lehet például a marihónalja-függésnél.

A drogokat egy kétdimenziós skálán szokták kategorizálni, a skála egyik tengelyén az ártalmasság, a másikon a függőségokozó képesség van. A nikotin például viszonylag kevésbé ártalmas (például a hernyóhoz képest), viszont majdnem olyan erős függőséget okoz. Egyébként függőségokozás szempontjából a nikotin a 3. legerősebb drog. Ez a nagyon okos diagram megtalálható itt:
upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/9/9c/Rational_scale_to_assess_the_harm_of_drugs_(mean_physical_harm_and_mean_dependence).svg

Magyar köznyelvben viszont klasszikusan azt tekintik drogosnak, aki valamely kábítószer rabja. És bár például szigorúan véve az alkohol- és niktoinfüggő is drogos, de rájuk inkább az "alkoholista" és a "dohányos" szavakat használják. Ez azonban nem jelenti azt, hogy az ő működésük egészséges, célszerű, bátorítandó. De egyáltalán nem. Másrészt viszont a drogok ártalmasságát nem csökkenti és nem növeli, hogy a nikotin és az alkohol is drog.

A drogok népszerűsítésének másik kedvelt eszköze, amikor például keverik a pótcselekvésekkel (játékszenvedély, internetfüggés) vagy a mondjuk a "csokifüggéssel". Az, hogy ezektől is függővé lehet válni, megintcsak nem csökkenti a drogok ártalmasságát, ennek ellenére a drogokat reklámozók kedvelt szokása az ezzel való mismásolás. A ki nem mondott következtetés természetesen mindig kiérezhető: "ha mások a WoW-tól meg a pókertől függenek, akkor az én marihónaljázásom sem olyan kártékony..."

Etniez 2008.12.31. 09:32:34

Köszi Muster Márk!

Szép, hogy a szcik maratonokat futnak a drogok ellen, miközben láncdohányos a fél banda. A sok kávéról ne is beszéljünk. Ilyen hát a képmutatás.
Olyat is hallottam, hogy ők azért dohányozhatnak, mert nekik nem árt. Mert ők OT izék vagy mi. Akkor viszont nem a drogosokat kell lehozni a szerről, elég őket OT-vá tenni. Vagy nem?

Dr. Kix 2008.12.31. 12:06:20

Muster és Psziento pont ugyanolyan stílusban zagyválnak össze pont ugyanolyan hülyeségeket.

Vajon ez csak a véletlen műve? Vagy egyazon emberről lehet szó? Nem is tudom... Biztos két különböző egyén. És csak a véletlen műve lehet, hogy Muster pont Prsziento bannolása után tűnt fel. :Đ

zala 2009.01.01. 22:40:25

Muster Mark 2008.12.30. 23:44:14

"... Mivel nyugaton ez a tendencia, ez a végcél: a drogozás végleges felszámolása. ..."

Zacher Gábor (toxikológus, Péterfi Sándor kórház): a drogmentes világ, utópia, elképzelés az alapvetően egy butaság, hiszen egészen asszem az idei évig még mindig, Magyarországon is emelkedő tendenciát mutat a szerhasználóknak a száma.
video: index.hu/video/2008/06/28/a_drogmentes_vilagot_elvitte_a_cica Zacher 00:56-tól

mondjuk ennek fényében érdekes a szci-plecsni is, meg a megmentett generációról való hablaty.

ezen meg külön jót mulattam, köszi jhokka:
"dobogón vannak a kitüntettek! Alacsony DM igaz, de nem annyira."

:DD

Guten Morgen! 2009.01.02. 07:55:27

A szcientológusok a niaciontól szárnyalnak!

Valerijov 2009.01.03. 15:04:31

@bumburnyak: jujujj, nem mentette meg apuci OT-hókuszpókusza?
na de hátha hubi bával seggrepacsizik kacagva Xenu börtönének toronyszobájában

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.01.03. 19:05:31

@Valerijov: Elég paraszt dolog más halálán viccelődni, szcientológia ide vagy oda.

@bumburnyak: A kérdés az, hogy félrekezelték-e a srácot. Nem biztos hogy valaha is kiderül :(

Warlimont 2009.01.03. 19:43:58

Az mindenesetre látványosan kiderült, hogy a Kawasaki-szindrómát nem gyógyítja a niacin meg a szauna sem.

Vicces lenne, ha kiderülne, hogy Travolta azért csapott fel szcinek, mert megígértek neki sok dollár ellenében olyan földöntúli képességeket, amivel meggyógyíthatja a mai tudomány szerint gyógyíthatatlan gyerekét.

bumburnyak 2009.01.03. 20:57:25

john travolta a 70es évek végén lett szci.

"
Amexikói Durangóban dolgoztam legelső filmemen 1975 januárjában. Találkoztam ott egy színésznővel, aki odaadta nekem a Dianetika könyvet. Az öt hét alatt – amíg ott filmeztünk – adott nekem egy pár auditálási ülést, és segített alkalmazni egy pár alapelvet. Ekkor kerültem a Dianetikába azért, mert működött.

Mikor visszatértem az Egyesült Államokba, megkezdtem a Szcientológia képzést, és auditálást. A karrierem azon nyomban beindult, és főszerepet kaptam egy TV műsorban, a “Welcome Back Kotter” -ben és egy sor sikeres filmben. Több mint 20 éve vagyok sikeres színész, és a Szcientológiának kiemelkedő szerepe volt ebben.

Van egy csodálatos gyermekem, és boldog házasságban élek, mert alkalmazom L. Ron Hubbard technológiáját életemnek e területére.

Szcientológusként rendelkezésemre áll a technológia, amellyel kezelni tudom az élet problémáit, és ezt arra is használom, hogy mások életén segítsek.

Azt mondhatnám, hogy a Szcientológia nagymenőt csinált belőlem.

John Travolta
színész"

több helyen is olvastam, hogy a gyereket nem engedte kezeltetni, bár a betegsége nem volt gyógyítható, az orvosok már annyit elértek, hogy szinten tudják tartani a betegeket. ezt john kedves megtagadta, és a saját módszereiben bízott.

azt is rebesgetik, hogy travolta azért kezdett bele a szci-be, mert az ígérték neki, hogy kigyógyítják a homoszexualitásából. arra, hogy nem hetero lenne, hiteles bizonyíték nincs, csak 1-2 fotó, amint férfiakat csókolgat, valamint pár beszámoló, miszerint a színész molesztált pl szaunában férfiakat.

Guten Morgen! 2009.01.03. 21:09:19

Travoltát majdnem sikerült kigyógyítani a homoszexualitásából és majdnem sikerült a fia autizmusából is!

szaten 2009.01.03. 21:17:07

@Warlimont: és látványosan kIderült hogy egy pszihiáternek mondott ember is lehet tökéletesen érzéketlen .Egy 16 éves fiú meghalt , és biztos vagyok benne senki nem találná viccesnek ha az apja ezért lett szcinetólógussá hogy segitsen rajta.A beteg gyerekek szüleinek 90% eladná a lekét hogy a gyereke meggyógyuljon.
Nem hiszem hogy egy gyerek halála poénkodásra lenne ok. TISZTELT DOKTOR ÚR!

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2009.01.03. 21:41:09

@szaten:
Valóban szomorú, és egy szülő számára embertelen rossz ha elveszíti a gyerekét. Travoltáék is minden bizonnyal mkindent megtettek azért, hogy meggyógyítsák a gyermeküket, nekem is ez lett volna a legfontosabb célom a helyükben, ez nyilvánvaló.
Warlimont szerintem csak arra célzott, hogy szomorú lenne, ha ezt kihasználva az egyház reményt adott volna nekik azzal kapcsolatban, hogy LRH módszereivel ez elérhető, és JT ezért lett volna szci, csak rosszul fejezte ki magát... Lehet, hogy szilveszteri utóhatás...

Egyébként én is simán el tudnám képzelni ezt a lépést a csörcsről, az a helyzet, ha nem szólt volna bumburnyak, hogy már hamarabb belépett.

Guten Morgen! 2009.01.03. 22:30:21

Warlimont úgy doktor ahogy a lobotómia egészséges!

szaten 2009.01.04. 09:15:16

@Guten Morgen!: szerintem te pszientológus vagy...egy -egy mondatban is ugyan úgy benne van a sok düh ami benned van.
Úgylehet tévedés , de ha te vagy kérlek kérj segitséget , nem húzás vagy roszindulat de komolyan beteg a lelked.

Lovag "Warlimont szerintem csak arra célzott ".. szerintem meg nem . Egy fiú halála nem kéne hogy téma legyen , főleg nem ilyen összefügésben .
Születnek emberek betegséggel , és ha ő valóban orvos tudnia kell , a remény amivel óvatosan kell sáfárkodni . Sok orvos is megtette már hogy életben tartotta a reményt egy betegben vagy annak szüleiben . De az egyház meg a teh az egy dolog , az a szegény halott fiú meg még egy.Ne keverjük össze a kettőt.Hogy látens homo lenne? Ahhoz képest hogy egy gyönyörű nő férje és két gyerek apja ....én nem tudom :)

Warlimont 2009.01.04. 10:03:13

Elmehetsz guten mortem a pszientologiába vagy magába Xenuba a feltételezéseiddel.

Szaten:
Természetesen én is sajnálom a fiút, mint ahogy sajnálok minden beteget, aki meghal. Szerencsére pszichiátriai osztályon ez elég ritka, de egy időben dolgoztam belgyógyászaton is, sok idős, tumoros beteg, onnan naponta kellett járni a boncterembe, beosztott orvosként kísértük az osztályvezetőt. Rutinná válik, higyjétek el.
Én egy véleményt mondtam el, miszerint szerintem Travolta a fia betegsége miatt IS lett szci, ebben nem látok semmi érzéketlenséget, ráadásul Travoltát biztosan nem bántottuk meg ezzel, mert nincs itt tudtommal a fórumon. Sajnálom, hogy ennyire megzavartalak ezzel, nem akartalak megbántani.
Ugyanígy tényszerű megállapítás, a fiú problémáit a szauna és a niacin nem oldotta meg.
Ennyi erővel minden orvos és pathológus érzéketlen, akik egy boncteremben esetmegbeszélés címén nem zokognak, hanem érzéketlen módon a halál okát elemzik.
Ez van, az orvos kívülálló betegsége, akár halála kapcsán egy idő után már nem a papírzsebkendőjéért nyúl, de talán jobb is, mert éles helyzetben is hideg fejjel tud dönteni. Te minek örülnél, ha balesetben dőlne belőled a vér? Ha olyan orvos menne ki, aki sírva kiabálna, hogy jajajaj, szegény szaten el fog vérezni!!, vagy olyan, aki nem érzelmeskedik, nem esik pánikba és elállítja a vérzést?

Guten Morgen! 2009.01.04. 10:51:30

Travi már a fia születése előtt is szci volt, én meg ózdi vagyok, ózdról jöttem!

Valerijov 2009.01.05. 08:13:57

@AnonHun: a gúny tárgya nem a fiú halála, hanem az emberi butaság. nekem nem lesz jobb a napom attól, hogy Jeff halott, az viszont eltölt némi jóérzéssel, hogy az egyik oldalon vannak ezek a csodás OT-beszámolók és ködös bizonygatások, amiket itt olvastam, hogy egy szint fölött már nem árt a cigi, meg befolyásolni tudja a testmagasságát (omg, Tom Cruise s David M. lemaradt valamiről?) meg volt az a sztori, az esőben hídon leesni készülő lányról és a megállított időről, bahh. és ezzel szemben itt egy eset, ami rámutat, hogy az a hazugságipar nem ér semmit, Travolta és a családja is épp oly esendő, mint bárki más, hiába ígérik/hazudják, nincs az a tech meg OT-szint, ami megvédene. a sokszor emlegetett komm tech is, meg a többi humbug, Tom Cruise biztos kicsiszolta rendesen, mégse tudta elkerülni, hogy Nicole elhagyja.

Reformer 2009.01.05. 13:02:57

Jett Travoltáról (RIP) lesz külön bejegyzés, oda tartalékoljuk a mondanivalót.

Guten Morgen! 2009.01.05. 13:23:12

Nicole-t Tom rúgta ki mert friss husi kellett!

Reformer 2009.01.05. 14:27:03

Kedves Guten Morgen! Auf Wiedersehen - legalábbis egy hétre. Addig gondolt át az életed. :)

Reformer 2009.01.05. 14:56:25

Újabb egyházi blog:

Honnan ismerős a design?

akademia.blog.hu/

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2009.01.05. 17:02:43

@Valerijov: Rendben, én ezt értem, csak a stíluson akadtam ki egy kicsit :)
süti beállítások módosítása