Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

A megfelelő reklámarc

2008. október 02. - Reformer

Van ma Magyarországon egy pénzügyi szolgáltató cég, amelyik "baráti" kölcsönökkel segít bajbajutott embertársain.

 

Az üzletben nincs barátság, gondolhatták, meg talán ezt is olvashatták L. Ron Hubbardtól, a nagy humanitáriusról:

"A díjat mindig annak arányában módosítjuk, hogy mennyire alacsony a statisztika. Minél alacsonyabb, annál többet számolunk fel." - L. Ron Hubbard, 1967. október 12. (Megjegyzés: a statisztika Hubbardnál - általában véve - a sikeresség mérőszáma. Tehát ha valaki "alacsony statisztikájú", akkor sikertelen, el van adósodva, gyengén teljesít, vagy egyszerűen csak nem elég hatékony, problémás ember. Aki "magas statisztikájú", az jól teljesít, gazdag, sikeres az életben stb.)

Egy ilyen tevékenységhez kellenek reklámok (amelyeket igen sokszor látni a különböző tévécsatornákon), illetve egy reklámarc. 

A reklámarcot talán vallási hovatartozása alapján is ki lehet választani - egy kis önirónia is lehet ebben, de valljuk be - mi is kommunikálná jobban a valódi üzenetet, mint amikor egy IV-es osztályú szcientológia auditor (mint például dr. Lenkei öccse) S. Sz. nyújtja át (ezúttal az E-méter elektródái helyett) a 200.000 forintot a "baráti" kamat mellett?

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr56692812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kers 2008.10.02. 17:23:59

Reformer! Mi a neve ennek a pénzügyi szolgáltató cégnek?

valaki 2008.10.02. 17:28:46

vajon melyik lehet... én speciel csak egyről tudok, amelyik 240-430%-os THM-ekkel reklámoz...

anon 2008.10.02. 17:30:53

Reformer, áruld már el a cég nevét, kérlek, így nagyon a levegőben lóg a poszt... Mi bajod lehet?

anon 2008.10.02. 17:40:16

Hú, ez nagyon kemény. Köszönöm.

Cinóber 2008.10.02. 17:45:02

"Bárkivel beszélek az Ön érdekében és az önérdekében."

kedves tőle, nyilván az hibám, de én nem értem mit akar ezzel mondani Lenkei öccse:)

K.Z. 2008.10.02. 17:47:08

Most akkor ez a balfütyi Provident Lenkei öcsivel reklámozná megát? Nem értem...

Amúgy a korrektség kedviért azért megjegyzem, hogy a Provident nem nagyobb geci, mint az OTP ésa többiek. A hatályos THM-számítás (nagyon bonyolult) durva kibaszás a Providenttel (szegény), mivel jelenleg a hatályos THM-rendelet miatt egész évre kénytelen kalkulálni a THM-et, és a reklámján is ezt kell feltüntetnie. Dacára, hogy a Prov. hitelek rövidfelhasznású mikrohitelek, többnyire néhány hónapra adják. Effektíve az átlagosan a felvett összeg 160-180 százalékát kell visszacsengetni, ami azért nem 3 és 4 száz százalék. (Akkor ugyanis a PSZÁF is kivágná őket innen, mivel az a PTK szerint is uzsorakamat.)Szóval szimplán egy jó pár százalékkal drágább, mint egy jó drága szabad felhasználású hitel - más kérdés, hogy az a hülye aki felveszi. A fos inkább az benne, hogy minden idiótának - szciknek is - utána vágják 48 órán belül, és csóróéknál a BAR-listás parasztok Providentből vettek Plazmatévét, miegymást, és mos a segélyük a Provident PLC. osztalékát gazdagítja...

K.Z. 2008.10.02. 17:48:43

Amúgy kissé megfáradt az a mosoly Lenkei juniornál...

anon 2008.10.02. 17:48:44

Na jó, azt hiszem, ettől fogva szabad a pálya. Reformer, kérlek írj ide egy publikus levélcímet, ahová elküldhetem a nálam lévő szci-anyagok listáját, hátha van benne, amit használni tudsz.

Angol nyelvű jegyzetek és könyvek az 1950-es évektől mostanáig, magyar nyelvű anyagok (stencilek és kéziratok is, fene tudja, mi lehet benne) 1990-es évek elejétől, levelezések, cikkek, miegyéb.

Előzmény: az előbb hívtam egy barátomat a szci-ben, akit ezer éve, még a szci-be való belépése óta ismerek. Nagyon-nagyon jó barátom, neki akartam adni az anyagot, gyújtsa fel vagy tegye el, mindegy. Kétszer kicsengett, nem vette fel, harmadszor kicsengett, kinyomta a telefont. Részemről szerintem mindent megtettem, ami úriemberhez illik, innen tiétek a pálya. Lehet, hogy az egész anyag érdektelen, lehet, hogy nem, döntse el ezt Reformer.

Várom a levélcímet.

Reformer 2008.10.02. 17:52:59

anon:
szia, publikus levélcímet keresnem kell. :)

K.Z.:
nem a Lenkei öccse a reklámarc, hanem S.Sz., egy csaj. Ő szerepel a Provident honlap fejlécében is.

Lemb 2008.10.02. 17:58:47

Anon, engem érdekel az anyag: lembweb@gmail.com

anon 2008.10.02. 18:02:18

Lemb, ne haragudj, de először Reformernek küldeném el a címlistát (illetve a szkennelt/gépelt cuccok leírását, a zömének címe sincsen, csak valami fejléc, illetve van egy csomó levél, aminél címről aztán végképp nem beszélhetünk). Döntse el ő, mit publikál.

Reformer 2008.10.02. 18:05:07

emailcímem van: scnreformer@gmail.com

publikus postacímet még keresni kell

Lemb 2008.10.02. 18:21:35

Anon, oké, amikor küldöd nekem, akkor ott nem kell válogatni semmit, egyben küldheted az egész anyagot 7 gigáig.

Magyarnaba 2008.10.02. 18:22:29

Reformer!

Mitől dr. az ifjabb Lenkei? Orvos, jogász, antropológus, nőgyógyász?

anon 2008.10.02. 18:30:54

Lemb, ahhoz be kéne szkennelnem az anyagot :)

Nem, ezek múlt századi, régimódi könyvek és papírok, csak személyes átvételt vállalok, ha érdekli Reformert.

Gyorsan ránéztem a kupacra, van egy csomó videokazetta "exteriorization tapes" címmel (vagy 6 db), megvannak a kongresszusi anyagok (cd-k), az alapok, scientology management series executive course, dianetics/scientology technical dictionnary, vannak konyvek Mary Bakertől, meg egy rakat minden.

Lemb 2008.10.02. 19:16:28

Anon, ha publikus, elmeséled hogyan, honnan tettél szert erre az anyagra?

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 19:40:27

anon
Egyszer azt írod, hogy szkennelve van, utána Lemb nek, hogy nincs szkennelve. Most akkor mi is a helyzet?

Anon · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 19:41:24

Nem vagyok paranoiás, de most én Anon ként írok és ezt természetesen bárki megteheti.....

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 19:43:41

Egyébként egyházon belül van egy két ember, aki bankot játszik, és elég sok ember tartozik ezeknek a "bankoknak". Neveket még inkább nem írok, majd....

anon 2008.10.02. 19:45:58

Az emailcímem szerintem látja Reformer, elég régóta írok ide :)

Nem, nincsenek az anyagok szkennelve (nem látom, hol írtam, hogy így lenne, ha félreérthető voltam, elnézést). A címlistát, illetve a rövid leírást küldön Reformer nyilvános címére.

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 19:48:04

anon
Ok, félre ne érts, de az osa is próbálkozhat ilyen "személyes találkozóval". :)
Egyébként itt írtad hogy szkennelt: anon 2008.10.02. 18:02:18
Lemb, ne haragudj, de először Reformernek küldeném el a címlistát (illetve a szkennelt/gépelt cuccok leírását,

Dalacus Dortemente 2008.10.02. 19:59:24

Nem tudom ki vagy te "anon" de biztos viccelsz ezzel a publikus címmel.
Majd Reformer biztos megadja, hogy hol lakik meg mi a neve, nem? Esetleg névlistát és címeket nem kérsz az eddigi Anonokról?
Nagyon nem vagy képben az OSA tevékenységével vagy te is OSA vagy. Egyik se ciki, csak tájékozódj egy kicsit.

Dalacus Dortemente 2008.10.02. 20:05:33

Meg nekem a történeted is sántít. A legjobb barátodat megpróbálod háromszor felhívni és mivel nem veszi fel, mindent megtettél és Reformernek adod a cuccot? Inkább a haverodnak egy SMS-t, mielőtt Reformer publikus címét kéred. Hát ez jó, már fáj a hasam a nevetéstől...

anon 2008.10.02. 20:14:47

Hm, valahol számítottam arra, hogy lesz, aki megtalál a dolog kapcsán :) Vajon miért is?

Reformer publikus címe nem egyenlő sem a lakcímével, sem pedig a privát levélcímével. Publikus cím az, amit veszély nélkül nyilvánosságra hozhat, nem kell attól tartania, hogy lenyomozzák. Gondolod, kedves "félek, mert nem tudom mi kerül nyilvánosságra, ezért kavarok" barátom, hogy kérnék tőle olyasmit nyilvánosságra hozni, amivel ártok neki? Nem, és ő sem hülye, hogy ilyesmit tegyen. Majd ha olyasmit írok ide, hogy "Reformer, írd már ide a címed, hogy küldjem postán a cuccot", vagy esetleg majd levélben kérem a címét, akkor pampogj, addig ne nagyon.

Jegyzem meg, ha kell neki az anyag, akkor se fogom a címét kérni: bérel egy postafiókot, oda küldöm a csomagot, s kész. Anonimitás mindenekelőtt. Erre mit lépsz, aggódó szcientológus?

anon 2008.10.02. 20:18:13

Sőt, hogy a dolog teljes legyen, itt az én nyilvános címem:

antalk1@gmail.com

Dalacus Dortemente 2008.10.02. 20:21:11

És miért pont Reformer kell neked, ha mások is kérik?
Egyre jobban bűzlik a dolog. Anonymoushun (hajrá Anon!) is rajta kapott egy ellentmondáson, amit nehéz kimagyarázni egyszerű elírásként.

Látod, itt olyan profi adatelemző emberkék vannak, akiket már nagyon nehéz megszívatni és nagyon nehéz lesz megtalálni. Kiszúrják ha kilóg a lóláb.

Olyan anyagok, amikről beszélsz, csak ex-szci-nél és vagy aktív szcinél lehetnek. Az pedig pontosan tudná, hogy mik azok az anyagok. ha csak ott van és egyáltalán semmi közöd a szci-hez, akkor meg nem lennél ezen a blogon főleg nem ennyi ideje.

Látod? Az "egyházon" kívül is vannak adatelemzők. Reformer pedig kétszer olyan okos lehet, mint a budapest org kollektívan.

Lemb 2008.10.02. 20:23:13

Anon, nem postafiókról írtál, hanem személyes átvételről: "ezek múlt századi, régimódi könyvek és papírok, csak személyes átvételt vállalok, ha érdekli Reformert".

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 20:24:06

Anon
Nem azért írtam, amit írtam, hogy felkapd a vizet. Az OSA nagyon nyomoz Reformer után, nagyon szeretnék tudni ki lehet Ő. Mivel itt bárki bármilyen névvel irhat, ezért jobb az óvatosság. Még egy postafiókot is le lehet nyomozni. Egy mail cím pedig nem bizonyít semmit egyébként, de ezt Te is tudod. No para! :))

anon 2008.10.02. 20:25:11

Anonymoushun: szkennelt=sokszorosított, elnézést, valóban hülyén fogalamztam, füzetek gépírással, fénymásolón sokszorosítva. Mentségemre szóljon a pár sör, amit délután ittam :)

Személyes találkozó: mint írtam, NEM KELL! Szívesem megismerném Reformert élőben is, de az árnyékát is szeretném elkerülni annak, hogy bármiféle szci szervezet nevében kémkednék (le is köpném magam), tehát a postafiók tökéletes, küldöm a csomagot, ha kell neki, oda, ő majd átveszi, amikor akarja.

anon 2008.10.02. 20:27:01

Lemb, teljesen igazad van, csomag egy anon postafiókra teljesen megfelel. Én ugyan teljesen tisztességes vagyok (ezért írtam a személyes átvételt), de itt sokan nagyon nem.

Ennél többet nem tudok nyújtani :)

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 20:27:27

anon
Lesz még anon tüntetés, már más is felajánlotta a jó pár millióért megvett könyveit eltüzelés céljából. Természetesen nyilvánosan pl. az org előtt. :))) Nos, oda is elhozhatod, és kezébe nyomod egyik anonnak. Persze ha nem 1500 kg. :)) Akkor van személyes találkozó is, meg nincs is. :))

Lemb 2008.10.02. 20:28:35

Most "csak személyes átvételt vállalsz", vagy "személyes találkozó nem kell"? Nem értem...

anon 2008.10.02. 20:28:46

De Anonymoushun, ha a postafiókcímet is le lehet nyomozni (bár ehhez szerintem valami beépült postás kell, ami azért kemény), akkor hogy juttassam el az anyagot Reformernek? Azért tönn száz könyvet beszkennelni, a kazettákat bedigizni, mittudomén nagyon kemény meló lenne...

anon 2008.10.02. 20:30:57

Lemb, kövesd nyomon a hozzászólásaim időrendjét, kérlek :)

Anonymoushun, ha nem is több száz kiló, de nyolcvan biztos (több kartondoboznyi), ha ezt lerakom egy tüntetésen egy anon elé, nem biztos, hogy olyan boldog lesz :)Persze ha nincs más mód...

anon 2008.10.02. 20:35:59

Sőt, azt hiszem, a listával nem is zaklatom Reformert, begépelem a tételek adatait ide, így csak azokat kell mozgatni, amik érdekesek lehetnek valamilyen szempontból, a többi mehet a méhbe :)

Lemb 2008.10.02. 20:36:17

Anon, áruld már el, hogyan, honnan van 80 kiló múlt századi, régimódi könyv és papír?

Dalacus Dortemente 2008.10.02. 20:39:51

Mit lépek? Mondjuk azt hogy Sz.M. az OSÁ-ból régen jó néhány postafiókot figyeltetett. A postafiók nem jelent anonimitást. Egy telefonnal meg egy üveg whiskey-vel lenyomozom bármelyiket.

Amúgy Reformer címét is bárki le tudja innen szedni és eddig legalább százszor közzé is tette magán a blogon.

Szóval több sebből vérzik a történeted, kezdve onnan hogy nálad termett egy olyan gyűjtemény, amit még N. T. org-igazgató is megirigyelne, aztán "fene tudja mi lehet benne" egészen addig, hogy privátcímet kérsz a szkennelt, illetve nyomtatott, illetve szkennelt/nyomtatott anyag listájának elküldéséhez, amit csak Reformer kaphat meg, ragaszkodsz a személyes találkozóhoz. Necces lesz ez barátom, főleg Reformerrel.
De hajrá!

anon 2008.10.02. 20:40:10

Ha ezt elárulnám, én lennék nagyon könnyen azonosítható. Van és kész.

Lemb, áruld már el, miért olyan nagyon rossz szerinted az, ha ezek a könyvek Reformerhez vagy más anonhoz kerülnek?

anon 2008.10.02. 20:41:40

Dortemente, mint már írtam, nem ragaszkodom semmihez sem, az ideges reakciókra pedig pár ember részéről számítottam. Pedig még azt se tudjátok, mi van az anyagban :D

Lemb 2008.10.02. 20:44:31

Anon, rossz a következtetés-módszered. Itt eddig senki nem beszélt arról, hogy rossz lenne. (Pszientológus hasonlóan rossz következtetés-módszerrel van megáldva...)

anon 2008.10.02. 20:53:16

Szerintem ezesetben teljesen jó.

Artam Reformernek az itt megadott címére egy szép hosszú levelet, megírtam neki a könyvek történetét, megadtam a telefonszámom, a valós nevem és a szakmám, ennél többet most nem tehetek. További kellemes idegeskedést kívánok :)

Lemb 2008.10.02. 20:57:10

Az idegeskedés ismét a rossz következtetés-módszer eredménye... A helyes valami öröm, vagy hasonló lenne.

Dalacus Dortemente 2008.10.02. 20:59:13

"anon": Szerintem jelentsd le a statot. Aztán fogmosás és alvás.
Ja és az antalk1 címedre legközelebb ne saját IP-vel jelentkezz be. Nagyon megkönnyíted a dolgom.

anon 2008.10.02. 21:07:25

Jaj, jaj, mi ez már? Hát ilyen nagy baj, ha az egyház könyvei egy anonhoz kerülnek? Mi ez a pánik, barátaim :)

Dalacus, az IP-s megjegyzésedre van egy szép magyar közmondás, tudod: "sokat akart a szarka, de nem bírta a farka" :)

anon 2008.10.02. 21:15:38

Na, megírtam Reformernek, ki az a szcientológus, akit hívtam, azt is, honnan ismerem, etc. Ha ezutá is OSA-ügynöknek tart bárki, az forduljon pszichológushoz :)

ata 2008.10.02. 21:21:59

kicsit visszakanyarodva a posztra, nagyon ügyes ha az auditor csóka el akar adni egycsillió forintért szolgáltatást vagy bármi szart egy szerencsétlen szci-nek rögtön hitelt is közvetít 400%-os THM-mel hozzá amiből gondolom rögtön kap is egy kis jutalékot. Megageciség asszem...

Lemb 2008.10.02. 21:22:05

"A füzetecske szerintem megvan valahol (van vagy 200, szcivel foglalkozó könyvem, dokumentumom, OT-s jegyzetek, mindenféle, a hatvanas évek elejétől mostanáig), megnézem majd. Teológiával is foglalkozom, s mivel ez a szekta is "egyháznak" mondja magát, érdekelt, ezért gyűjtöttem anyagot róla."

objektivszcn.blog.hu/2008/09/28/2008_szept_28_anonymous_tuntetes_osszefoglalo?fullcommentlist=1#c3501820

Ez a 80 kiló?

(Nem akarok ide torrent címet kirakni, de van már digitálisan is szó szerint full szcientológia gyűjtemény.)

bumburnyak 2008.10.02. 21:26:02

lemb, van, csak angol nyelvű, és megvan nekem is ha jól tudom, az összes :)

anon 2008.10.02. 21:26:19

Lemb, lemértél te már 200 könyvet? Van az nyolcvan kiló, ha peched van, még több is, nekem elhiheted, plusz kazetta, CD, miegyéb... :)

Ezért is írok listát ide (mihelyst legyőzöm eredendő lustaságom), ne kelljen az egészet mozgatni, elég azt, ami valóban fontos. Másfelől viszont azt is olvastam itt, hogy az egyes kiadások közt néha komoly eltérések is vannak, így az összevetés is érdekes lehet.

Lemb 2008.10.02. 21:28:18

Ez így van, nagyon-nagyon komoly eltérések vannak.

anon 2008.10.02. 21:29:12

Megvan például a Dianetics első kiadása 1950-ből, ezt biztos érdemes összevetni a későbbi kiadásokkal (vagy nem, nem tudom :)

Lemb 2008.10.02. 21:32:54

Bumburnyak, a magyar pdc hány forintba is kerül? :)

Neduddgi 2008.10.02. 21:34:41

"Mitől dr. az ifjabb Lenkei? Orvos, jogász, antropológus, nőgyógyász?"

sites.google.com/site/drlenkei/orvos

Anon · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 21:42:29

anon
ne csináld ezt, jobb félni mint megijedni. viszont ha folyamatosan megsértődsz, csak még gyanúsabb leszel.

anon 2008.10.02. 21:47:28

Írtam valahol, hogy megsértődtem? Nem, ha ez eddig nem volt nyilvánvaló, hát most azzá teszem :)

A reakciókon (kiváltképp az IP-sen) nagyon jól szórakoztam, hülye lettem volna megsértődni :)

anon 2008.10.02. 21:50:50

Viszont regisztráltam magam, tehát a kisbetűs anon vagyok én, a többi csak utánzat :)

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 21:52:24

:))))
Szerintem a claritasba leadhatod az anyagot, oda Reformer is bármikor bemehet érte, ők tuti nem fogják zaklatni a későbbiekben. Nem?

anon · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 21:53:12

azért az elárulom, már máskor is szóbakerült, hogy te is tudsz az én nevemben írni...

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 21:55:20

Igen, rájuk.
Ja, az egyik anon alapszabály, hogy nem ismerkedünk....

anon 2008.10.02. 21:56:27

pff, akkor szar a rendszer, ez van. Legalább kibújik a szög a zsákból, nem? Ki is az, aki nem szeretné, ha az anyag anonymoushoz kerüljön. Van ilyen, ez azért nyilvánvaló :)

anon 2008.10.02. 21:59:42

Anonymoushun, ez igaz, ezért fentebb elnézést is kértem, s ezért is írtam már Reformernek két levelet is, az egyikben leírtam, honnan vannak a könyvek, s megadtam neki a valós nevem/telefonszámom/foglalkozásom, a másikban pedig megírtam, melyik szci volt, akit a legelején említettem.

Nehogy valami béna OSA-ügynöknek nézzen (bár szerintem olyan hülye ügynök nincsen, aki úgy akarná becserkészni, hogy "találkozzunk" :)

Ha válaszol, gondolom megírja, neki milyen megoldás a jó, és úgy küldöm el az anyagot neki, ha kell, fénypostával, mint köbüki :)

bumburnyak 2008.10.02. 22:00:10

Lemb 2008.10.02. 21:32:54

passzolok, de biztos sokba :)
torrentről szedtem én is az angol kollekciót ;)

anon 2008.10.02. 22:00:14

anon · www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 21:53:12
azért az elárulom, már máskor is szóbakerült, hogy te is tudsz az én nevemben írni...

Ő írt a nevemben, erre írtam, hogy szar a rendszer.

mee/énke 2008.10.02. 22:03:50

láttam a minap az ebayn egy gyönyörű IAS "patron" kitűzőt, és mondanom se kell csorgott a nyálam. a fickó persze nem postázott maora. namost az érdekelne, hogy nem adna-e nekem valamelyiktek egy ilyen-olyan szép IAS kitűzőt, ha esetleg már nem veszi hasznát? nem azt mondom, hogy sok pénzt adnék érte, sőt, ellenkezőleg - viszont NAGY örömet okozna vele.
és, ha már a "szürrealista" vándoranekdota kapcsán senki nem említette meg Szókratészt, itt kell segítségül hívnom a védőbeszéd egy nagyszerű meglátását: aki megrontja az ifjak lelkét, annak romlottak közt kell aztán élnie. tegyetek tehát boldoggá, és éljetek (legalább) egy boldog ember környezetében!
pszientológusnak viszont ne dőljetek be, mert akárki is küldte ide és akármit akar, ő egy rossz ember, aki elrontja az örömömet. és így a ti környezeteteket is.

részletkérdés ide a végére, de lássátok be, hogy a vendetta-maszk baljós, és félelmet kelt a gyerekekben.
javaslom tehát a továbbiakban egy "lucha libre"-típusú maszk használatát!

te meg szcihológus menj erős bandival parolázni. mi van, nem fogynak a könyvek? hát, elég gyengusra sikerültek, úgyhogy nem csoda.

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 22:04:28

anon
Ezt nem értem:Ki is az, aki nem szeretné, ha az anyag anonymoushoz kerüljön. Van ilyen, ez azért nyilvánvaló :)

Egyébként, amilyen bénák a szcik, simán kitelik tőlük, hogy így próbálkozzanak. Csak gondolj korábban Pál "beépülök" Attilára..:)))) Na most ezzel nem azt akartam írni, hogy te feltétlen az vagy, de neked is jobb, ha nem ismerkedsz akárkivel. :)

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 22:07:06

mucha lucha 2008.10.02. 22:03:50
Nekem sajna nincs.
Vasárnap csak a gyerekeknek tetszett az álarc, bezzeg a felnőttek...:))))

anon 2008.10.02. 22:10:13

Nekem csak az tűnt fel, hogy miután írtam, hogy személyesen adom át (ami tényleg nem helyes, de mentségemre szóljon, hogy én azért annyira nem vagyok benne a "ne bízz meg senkiben" dologban, mint ti), hiába írtam azonnal, hogy OK, személyes elfelejtve, eljuttatom akárhogy, ahogy neki megfelel, ezen ment a fingkovácsolás pár ember részéről. Pont mint a szciben: köss bele valamibe, aztán kapaszkodj bele :) Aztán jött a fenyegetés az IP-vel, miegyéb, innen vettem le azt, hogy van itt olyan (nem feltétlenül anon :D), aki nem szeretné, ha az anyag eljutna akár Reformerhez, akár más anonymoushoz. Pedig azt se tudják, mi van benne, lehet, hogy teljesen érdektelen anon szempontból.

Én baromi nagy bizalommal vagyok mindenki felé, egy tüntetésre is simán elmennék maszk nélkül, persze ez nem mindig helyes, ebben igazad van :)

anonymous108 2008.10.02. 22:11:59

Ne parázzatok már annyit. Reformer majd megoldja.

Lemb 2008.10.02. 22:13:55

Bumburnyak, 0 forintba, ahogy a többi angol anyag is :) ki kellene rakni a wikileaksre.

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.02. 22:21:44

anon
Jobb a békesség, inkább álarcban gyere, vagy min. egy sál legyen rajtad....

anonymous108 2008.10.02. 22:11:59
Ja ja!

anon 2008.10.02. 22:25:13

Hát, velem sok mindent nem tudnának kezdeni a szerencsétlenek, de inkább viszem az álarcot valóban, majd veszek egyet valahol :)

anon 2008.10.02. 22:38:54

Na, az első pár könyv, ezekkel kezdem, mert egyszerűbb leírni őket:

Hubbard: Child Dianetics (1967)

Hubbard: Scientology 8-80 (1973)

Hubbard: The skills of a theta being

Exteriorization tapes, ez nyolc videokazetta

The Managment series, 1-3, böszme nagy zöld könyvek :)

Hubbard: Dianetics, 1950, első kiadás

Les Dane: Surefire Sales Closing Techniques

az alapokat meg a kongresszuscédéket nem sorolom fel külön, magyarul vannak, akit érdekel, a szcibolt lapján megnézheti őket

bumburnyak 2008.10.02. 22:57:57

Lemb 2008.10.02. 22:13:55

a magyarokra vevő vagyok, nem mindent értek angolul, úgyhogy ha megvan, ne restelkedj közzétenni!

anon 2008.10.02. 23:00:10

Nem tudom, az alapokat érdemes-e közzétenni, szerintem ha az anyagban van valami izgalmas, az az angolban lesz.

Találtam pár hanglemezt (rendes bakelitet) is az ötvenes évek végéről, LRH beszél rajtuk, ez az igazi kuriózum :)

CConstantine · http://www.xenu.net 2008.10.03. 00:20:01

Magyarnaba: kérdésedre én válaszolok, ha nem gond.

ifj. Lenkei György végzett doki.
előtte kvázi természetgyógyász volt (titokban), energiával tudott profin gyógyítani, látó volt.
Kórházba (titokban) gyógyított haldokló,leírt embereket, emiatt "normál" orvosok nagyon pipák voltak. Be is hívták asszem az orvosi egyetemen, és megtiltották a termgy. dolgot, illetve kérték,hogy döntse el mi akar lenni, a kettő együtt nem megy.
Tán Miskolcon volt 1997-től mentős orvos több évig, de már 1995 körül megismerkedett a SCI-vel.

Hát ez a története annak, hogy lesz egy megvilágosodott, profi orvos és gyógyító képességekkel bíró lényből SCI hívő/agyament droid.
Ma már a SCI-knek megfelelő módon csak pénzért "ad tanácsot", még az is lehet, hogy el se látna egy spontán beteget aki segítséget kér, ha nem fizet/lép be SCI-be.

Mindentől függetlenül a jobbító szándékát tisztel(t)em, ahogy egyébként sok SCI-ben van/volt ilyen.
Az más kérdés, hogy a droid üzemmód fokozatos szellemi beépülése miatt a tiszteletem egy idő után elkeseredett sajnálatba megy át (főleg ha az áldozat netán a barátom volt előtte).

Pszientológus 2008.10.03. 00:59:20

cconst: szerintem az okkultizmusnak az anonban különösen nincs helye, de ti tudjátok, legfeljebb majd nem foglak annyira szeretni titeket.

Lemb 2008.10.03. 08:04:54

Bumburnyak, és mindenki más, javaslom, aki tudja használni a wikileakset (fel tud oda tölteni, én ilyet nem tudok) az töltsön oda fel. Lehetőleg az összes magyar anyagot (ha jól tudom a wikileaks szcientológiával foglalkozó magyar nyelvű része ilyen szempontból teljesen üres). Végig lehet gondolni milyen bevételtől esne el az "egyház", ha az összes magyar nyelvű anyag kint lenne a wikileaksen. A nálam lévő magyar nyelvű anyagokat szívesen el e-mailezem, aki kéri, vagy aki elvállalja a wikileaksen való megjelenésüket.

Abbé 2008.10.03. 08:52:56

Lemb: igen, a wikileaks magyar szempontból eléggé el van hanyagolva, pedig akár föl is lehetne pörgetni

baka 2008.10.03. 15:01:46

K.Z.!

"Effektíve az átlagosan a felvett összeg 160-180 százalékát kell visszacsengetni, ami azért nem 3 és 4 száz százalék."

Ezt pontosan hogy érted? Ez azt jelenti, hogy mondjuk, fél év után a 100.000 Ft után 180.000 Ft-t kell visszafizetni. Vagy nem így gondoltad? Mert ez 80%-os kamat/félév= 160%/év.
Nekm ez uzsorának tűnik.

Hogy jön ide a 3-4 %?

baka 2008.10.03. 15:16:45

Különben tényleg érdekelne, hogy miért pont ő a reklámarc és, hogy köze van-e mindennek a szci-hez?

baka 2008.10.03. 15:22:20

Cinóber!

>>"Bárkivel beszélek az Ön érdekében és az önérdekében."

kedves tőle, nyilván az hibám, de én nem értem mit akar ezzel mondani Lenkei öccse:)

mazsi · http://mazsi6000.extra.hu 2008.10.03. 19:26:03

anon: szerintem a zónások még fizetnének is neked az 50-70-es évekbeli cuccokért. Írd be a szabadzona.hu fórumába, tuti lesz érdeklődő.

anonymous108 2008.10.03. 21:14:46

baka: fél évre 80% kamat az egy teljes évre már 224% kamatos kamat (1,8*1,8-szorosát, azaz 3,24-szeresét kell visszafizetni a hitelösszegnek egy év után.)

K.Z.: a THM-et nem véletlenül találták ki, az pontosan mutatja egy hitel költségét. Ne relativizáljuk azzal, hogy rövid távon csak dupláját kell visszafizetni, mert attól nem lesz kisebb kitolás. A magyar Ptk. meg tudtommal nem ismeri az uzsorakamat fogalmát, nincs felső határ a THM-re.

szörcsögés 2008.10.05. 16:09:42

az a durva, hogy nem lehet tudni anon scis-e vagy a többiek uszítanak ellene, nehogy reformer kezébe jusson az anyag. azért anon fogalmazásából kihallatszik a mesterkéltség és manipulálási szándék. ennek a hozzászólásnak sincs értelme.
fröcsög a káosz

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2008.10.06. 13:37:29

anonymous108:
Ha kölcsönveszel 100,000 Ft-ot 60 napra, és 160,000 Ft-ot kell visszaadni, akkor a kamat 60%, napi 1,000 Ft.

Ha ezt levetíted egy évre, akkor 1,000*365=365,000, ami az eredeti kölcsön 365%-a. Tehát a THM 365%.

anonymous108 2008.10.06. 14:55:55

szomorutojas: rosszul számolsz, 2 hónapra 60%-os kamat az éves szinten kb. 1578%. (1 évben van 6db 2 hónapos periódus, tehát 6-szor hízik a törlesztendő összeg a 160%-ára, ami végeredményben 1,6^6=16,78-szorosa a tőkének.)

Amit te számolsz, annak semmi köze a THM-hez és a hitel valódi költségéhez, és csúsztatás is akad benne, de a számolni nem tudók könnyen felülnek neki. Ezért is vezették be a THM-et.

Lemb 2008.10.06. 15:12:49

Az 1578%/év az uzsorakamat fogalmát is bőven, de bőven átlépi.
süti beállítások módosítása