Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Drogmentes Maraton bankett - Anon tüntetés beszámoló

2008. szeptember 24. - Reformer

Tegnap este volt a Drogmentes Maraton bankettje a SYMA Rendezvénycsarnokban.

 

A résztvevők listája elég érdekes, információink szerint a következő vendégek voltak jelen:

dr. Appel György         drogszakértő, DADA program alapító
Appel Erzsébet                      
Bakacsi Zoltán            titkár, Íjász Szövetség
Barnóczky Ákos          filmrendező (Szőke Kóla)
Beleznay Endre           színész
Béli István                 titkár, Birkózó Szövetség
Botka Gábor               Fidelitas Dunakeszi csoport, elnök
Csath Domonkos         Fidelitas Dunakeszi csoport, alelnök
Dr. Csötönyi Sándor     elnök, Ökölvívó Szövetség
Dr. Csötönyi Sándorné        
Darányi Zoltán            darts Európa-bajnok
Deák Katalin               FTC
Dobor Dezső               sportriporter
Dobor Katalin              "Drugs Bunny", testépítő
Englert István              elnök, Magyar Tollaslabda Szövetség
Englert Istvánné    
Fischer László              a Korál volt gitárosa
Foltán László               kenuzó, olimpiai bajnok
Guti Nikoletta
Halász István              titkár, Magyar Súlyemelő Szövetség
Juhász Judit                UTE
Kaptai József
Kegye János                pánsípművész
Kiss Zsuzsanna            a Kajak-Kenu Szövetség marketingese
Kissné Oroszi Edit         szövetségi kapitány, sportlövők
Komlósi Ágnes
Köpf Károly                  a Vízilabda Szövetség elnöke
Köpf Károlyné
Kövesdi Andrea             elnök, Darts Szövetség
Krajnyák Emilné
Kunfalvy Ákos                költő, a maraton alapítója
Lajtai Kristóf                 titkár, Nemzetközi Asztalitenisz Szövetség
Dr. Lenkei Gábor             
Lődi Zsuzsanna             Magyar Autósport Szövetség
Madaras Ádám              öttusa, világbajnok
Márkus Erzsébet            súlyemelés, Európa-bajnok
Martinek János              öttusa, olimpiai bajnok
Mihranian, Hermon          addiktológus
Nagy György                titkár, Magyar Judo Szövetség
Nagy Györgyné
Németh Sándor             volt edző, birkózó válogatott
Németh Sándorné
Nick Árpád                   erőművész
Növényi Norbert            birkózás, olimpiai bajnok
Olajos László
Pattantyús Ádám           ping-pong
Pátrovics Géza              súlyemelő
Pulai Imre                     kenu, olimpiai bajnok
Sipos Péter                   Irigy Hónaljmirigy tagja
Sokorai Viktor                kung-fu világbajnok
Soponyai Andrea           Bécs-Budapest Szupermaraton képviselője
Dr. Somogyi Gábor         a Magyar Toxikológiai Intézet igazgatója
Széles József                ügyvezető, NIKE Magyarország
Szomor Katalin              drogszakértő
Tanka László                Bécs-Budapest Szupermaraton képviselője
Tóth Anita                   sportlövő, Európa-bajnok
Vámosi László               Darts Szövetség
Vereczkey Lajos            titkár, Darts Szövetség
Vörös Zoltán                 testépítő
Zatik József                  tulajdonos-ügyvezető, Zatik Kft.
Zatikné Fejes Enikő    
Zsolnai Endre                marketing igazgató, Plaza Centers
 

Az Anonymos tüntetés beszámolója:

Forrás: magyar Anon weboldal

Budapest, SYMA csarnok drogmentes bankett 2008.09.23

Anonymous este 8 körül megjelent a Braun "nem tudom értelmezni" Mónika által jegyzett szci szervezet, a drogmentes rendezvényén, ahol elég sok szci és jó pár prominens vendég is megjelent. Az egyházat maga Lenkei "3 millió dollár" doki és Miklovicz Attila is képviselte. Ott volt még Varga Xénia, Kovács Imre, Nagy János és Kopiás Gábor is a szcidióták részéről. A vendégek névsorában szerepelt pl. dr. Somogyi Gábor a Magyar Toxikológiai Intézet igazgatója, dr. Appel György az Unesco szakértője, dr. Csötönyi Sándor az Ökölvivó Szövetség elnöke, Sipos Péter Irigy Hónaljmirigy együttés tagja, Növényi Norbert olimpiai bajnok, Köpf Károly a Magyar Vizilabda Szövetség elnöke. A Fidelitast Csath Domonkos és Botka Gábor képviselte. A Syma-hoz érve elég nagy volt a tömeg, épp a Coldplay zenekarnak volt koncertje, így az arra igyekvők kaptak szórólapokat. A Syma bejáratával szemben álltunk meg, hogy mindenki jól láthasson bennünket, ha épp kijön dohányozni, vagy igyekszik hazafele. Először a benti őrségnek szóltak a szci szervezők, hogy nagyon nem tetszünk, jó lenne, ha elzavarnának bennünket. Az őrrel jót beszélgettünk, de ő nem tette meg nekik a kérést. Mivel ez nem járt eredménnyel, kihívták a rendőrséget. Igazoltatás, egy jó kis beszélgetést követően készítettek egy fotót a rend őrei és távoztak. Meghagyták, ha bármi gond van, hívjuk őket. A rendőrautó elég nagy feltűnést keltett, mert bentről elég sokan figyeltek minket és a táblánkat. :) 9 körül Xénia és egy magát a Syma tulajának kiadó pasi jött hozzánk, hogy takarodjunk innen. Természetesen nekik nem tettük ezt meg, csak mikor az őrök megkértek bennünket a távozásra. Ekkor az egyetlen autós kijárat mellett, kívül álltunk meg és vártuk a vendégek távozását. Jó sokan megdöbbentek rajtunk és a táblánkon, de volt aki csak helyeselni bírt az akciónkkal és ennek jelét is adta.

Fél tízkor távoztunk a sikeres akciónkról. Mindössze két kép készült, azokat Anonymoshun képtárában még ma megnézhetitek.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr29679038

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.24. 13:02:07

Nem a Dunakeszi polg. mester felesége szcidióta? A Hirtv s riportban ő szerepelt nem?

anula 2008.09.24. 13:12:51

A fidelitászosok is furán hatnak ebben a névsorban.

Lollipop 2008.09.24. 13:23:12

Én azér' jeleztem nekik...

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.24. 13:26:08

Lolli
Mit és kinek? Írtál nekik, hogy mit keresnek szci rendezvényen?

Lollipop 2008.09.24. 13:32:42

Nem. Neeeem én... én neeem... ;))))))))

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.24. 13:38:37

Én még nem írtam nekik, másnak viszont igen. :)))

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.24. 13:44:05

Az a helyzet, én ezt nem teljesen értem. Most ezek meghívtak egy csomó potenciális reklámarcot, hogy a saját ügyük mellé állítsák őket, és lehessen velük reklámozni keményen. Ez idáig világos. De miről szólt ez az egész? Csak egy nagy ingyenvacsi sok ismert személynek? Nem esett szó arról, amiről a kirakattevékenység folyik? Az egyetlen listán szereplő szakértő Szomor Katalin, aki szci közeli "szakértő" (amióta elolvastam a drogprevenciós kiadványaikat világossá vált számomra, hogy fingjuk sincs az egész drogügyről). A csörcs által delegáltak között sem találtam szakértőt. Szóval nem voltak előadások, hogy a drog rossz ééértem?, meg semmi? csak vacsoráztak egy nagyot, Braun "nem tudom értelmezni" Móni szélesen vigyorgott mindenkire, talán egyiket-másikat ki is elégítette, hogy minél közelebb kerüljön a maratonjához, adtak maguknak pár oklevelet és kész? Vajon nem válik-e ezáltal hiteltelenné az egész, hogy ennyire nyilvánosan nem arról szólt, amiről a kirakat szerint a maraton.
Persze jó dolog ez a meghívottaknak, én is járok céges bankettekre, pl ma is lesz egy, király, hogy puccos helyeken drága ételeket és italokat más számlájára fogyasztok. De ezeken azért vannak előadások általában, vannak hozzáértők, akik elmondják a cégük álláspontját, eszmét cserélünk, mi szakemberek. Fura, hogy egy drogmentes alapítvány összesen egy darab, megkérdőjelezhető szakértelemmel rendelkező főt delegál. Hol egy addiktológus gyerekek? Ne komolytalankodjatok már, mert kiröhögnek benneteket. :)

baka 2008.09.24. 13:52:34

Lovag!

Állítólag Mihranian, Hermon addiktológus. Lehet, de hogy nem tudja, hogy a maratont a szcik szervezik, az fix.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.24. 13:54:31

Lovag
Mivel nem is szakértelemről szól az egész, így nincs is rá szükségük és ahogy írod, komolytalan az egész. Csak a kapcsolatok szélesítésére rendezték a tegnapi vacsit. A faszi ezért volt oly ideges. Xénia se tűnt teljesen nyugodt szcidiótának. :) A két Fideszesen viszont picit elgondolkodtam.....

Feree 2008.09.24. 14:34:06

*Baka
Dr. Hermon Mihranian vsz. szcientológus :)
www.hetivalasz.hu/cikk/0708/16357

Reformer 2008.09.24. 14:35:22

Lovag úr, szcientológusul el tudom mondani, hogy mi a célja a bankettnek és a Maratonnak:

Van egy Hubbard irányelv. A címe: A BIZTOS PONT.

Ezt írja:

"Nem tudunk tevékenykedni egy olyan bázis nélkül, ahonnan végrehajtanánk az
akciókat. Nem tudunk szolgáltatni, ha nincs honnan szolgáltatni. Nem tudjuk eladni
azt, amit nem tudunk szolgáltatni.

Az optimális akció az, ha egy PR területi kontroll csapatot küldünk arra a területre,
ahol mûködni akarunk, és elõször megalapoztatjuk velük a PR területi kontrollt."

...

Amikor az ember egy biztos pontot szándékozik létrehozni, a legfontosabb akció,
amelyet meg kell tennie az, hogy gondosan és lelkiismeretesen ki kell kutatnia, hogy
pontosan kik a „nagykutyák” a területen pénzügyi és politikai körökben, meg kell
találni a szövetségeseiket és a kapcsolataikat, és azt, hogy ezek közül minden egyes
személy mivel szemben ellenséges.

Egy maroknyi szövetséges, hatásosan hangzó titulusokkal és pozíciókkal, nem
elég. Az életképesség attól függ, hogy PR-kontroll alatt van-e minden olyan terület
és személy, aki befolyásolni tudná a tevékenységet. A legfontosabbak azok a csoportok,
akiket a területen a kulcsfontosságú, igazi erõknek találunk a felmérés során. Ezek
lehetnek olyan személyek, akik magas politikai vagy társadalmi pozíciókat töltenek
be, de lehetnek mások is. Lehetnek akár a hatalmas gazdasági vállalatok kinevezett
vezetõi. Csak kutatással és felmérésekkel lehet eldönteni.

Gondosan meg kell tanulnunk ügyelni a viselkedésünkre ezekkel az emberekkel
kapcsolatban, vigyázni arra, hogy ne bántsuk meg õket. Máskülönben az embert
keményen eltaposhatják, és el is fogják. Ezt az adatot meg kell tanulni, és HASZNÁLNI kell.

...

Feree 2008.09.24. 14:42:46

Úgy vélem, a Nyírő Gyula kórházban működtet magánrendelőt ... merthogy a kórház honlapján a nevét nem találtam meg, viszont a Google rendszeresen a kórház címét dobja ki.
De van árlistája is! :)) (orvostippek.hu)

anula 2008.09.24. 14:49:29

"Amikor az ember egy biztos pontot szándékozik létrehozni, a legfontosabb akció,
amelyet meg kell tennie az, hogy gondosan és lelkiismeretesen ki kell kutatnia, hogy
pontosan kik a „nagykutyák” a területen pénzügyi és politikai körökben. (...)
Az életképesség attól függ, hogy PR-kontroll alatt van-e minden olyan terület
és személy, aki befolyásolni tudná a tevékenységet. A legfontosabbak azok a csoportok,
akiket a területen a kulcsfontosságú, igazi erõknek találunk a felmérés során. Ezek
lehetnek olyan személyek, akik magas politikai vagy társadalmi pozíciókat töltenek
be, de lehetnek mások is."

Nagyon tanulságos. Én már egy-két nagykutyát meg is kerestem.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.24. 15:39:30

Köszönöm Reformer, én is valami ilyesmire gondoltam. :)

Szép irányelv. Benne van a szcientológia lényege.

És az a durva, hogy nyilvánvaló, ezek sosem fognak megváltozni. LRH szavai mindig irányítani fogják őket. Felfelé nyalnak, lefelé taposnak...

Matrix_ 2008.09.24. 15:42:22

Ez a sok majdnem híres ember jött volna inkább át a Coldplay koncerte, sokkal nagyobb élményben lett volna részük. De ha nekik ez kellett, akkor csak annyit tudok mondani: balfaszok!

baka 2008.09.24. 16:17:34

Anonymoushun!

Ellenzi a belbiztonság a betiltást? De vajon miért? Ha valakiknek, akkor a németeknek aztán tényleg egyértelmű kellene legyen a helyzet.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.24. 16:25:12

Nem könnyű betiltani, meglepő, de még káros is lehet. Pl. A franciák példájából kiindulva. Így azért rendesen tudják felügyelni őket. Nálunk is elegendő lenne talán az egyházi státust elvenni tőlük, és államilag támogatott kiadványokat terjeszteni (mint a németek), hogy ténylegesen bárki megismerhesse.

anula 2008.09.24. 16:49:06

Abban, hogy elvennék az egyházi státuszt, lehet, hogy nyernénk is, meg nem is. Ugyanis most legalább az alapján ki lehet őket tiltani az iskolából, hogy ott egyházak nem folytathatnak semmilyen tevékenységet. Ha egyesület lenne, ez nehezebb lenne.

yx 2008.09.24. 17:02:43

anula:
Viszont ha nem lenne egyházi státuszban, nem lenne adómentes (illetve ha az lenne is, sokkal inkább belenézhetne tevékenységeibe, pénzforgalmába a szakhatóságok), így nem kellene betiltani őket: mennének maguktól! :)

anula 2008.09.24. 17:23:27

Lehet.:)
Meg nem hivatkozhatnának vallásüldözésre. És egy csomó dolgot nem magyarázhatnának azzal, hogy ez egy vallás.

baka 2008.09.24. 21:34:28

Anonymoushun!
Mi történt a franciáknál pontosan? Erről nem hallottam.

Feree 2008.09.25. 00:04:07

Bocs az OFF-ért:

Ránéztem az APEH-portálra. Kinn vannak az idei évre vonatkozó adó 1% felajánlások:
www.apeh.hu/data/cms52601/kegyh_PM_OKM_SZMM_aug_csokkeno.pdf

Bafy 2008.09.25. 00:46:34

Már Bocs, de Drugs Bunny férfi. Szóval akkor most mivan?
Dobor Katalin "Drugs Bunny", testépítő

Ezt itt nem értem

AnonHun · http://www.xenutv.com 2008.09.25. 07:20:23

Úgy látom megint csak erősen stagnál az adakozó hívek száma.

baka 2008.09.25. 07:26:35

Én a következő évi (2008) felajánlásokra leszek nagyon kíváncsi. Remélem drasztikus csökkenést fogunk tapasztalni.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.25. 08:14:22

baka
Csak annyi történt, hogy teljes titokban szervezkedtek, így sokkal nehezebb őket ellenőrizni. Olyan ez mikor pincében szervezkednek.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.25. 08:27:06

Az egy főre jutó adó mértéke is elég gyenge jó pár más felekezethez képest.

AnonHun · http://www.xenutv.com 2008.09.25. 09:22:12

Én kiszámoltam, és kb. 120.000-140.000 Ft-os nettó átlagjövedelem jellemzi az adakozókat.

dalacus dortemente 2008.09.25. 09:41:43

jól van, megnyugodtam. krisztus még mindig népszerűbb mint Hubbard. egyébként az 1138 is csak úgy jött össze, hogy ha a családból egy valaki szci akkor kötelező volt a családtagoknak is a szektának adni az egy százalékot.
tény, hogy néhány szci kimaradt az adakozásból de ez az 1138-as szám csak néhány száz valódi szcit takar.
A statokat már régóta figyelem. körülbelül 1-2 ezer ember van, akit meg lehet mozgatni, de csak 2-300 az, akinek a szemében látom, hogy tényleg meghalna Hubbardért, ebből talán 40-50 az aki értelmes embernek mondható így első látásra, csak hát bevette a meséket. A többinek mind ott van a fejében egy kicsi Anonymous ördög, aki folyamatosan azt kérdezgeti: Csak nekem nem működik? Mi van ha másnak se? Mi lenne ha lelépnék? Mi lesz ha az ország megtudja hogy szci vagyok? Szóval szégyellik.
Ezért örülök, amikor Csipi, Anonhun, meg a többi király kimegy az utcára. Sose lehet lemérni, hogy hány és hány embernek indítottak el a fejében valamit. Köszönöm nektek több ember nevében is!

Reformer 2008.09.25. 12:22:16

Előző évi adatok:

2002: 3 368 400 Ft, 840 fő
2003: 3 568 392 Ft, 833 fő
2004: 4 109 757 Ft, 1034 fő
2005: 4 154 000 Ft, 880 fő
2006: 5 727 350 Ft, 1263 fő

2007: 5 571 377 Ft, 1138 fő

1263-1138 = 125. Ennyivel csökkent a létszám, ami 10%-os csökkenés (nem kevés).

baka 2008.09.25. 12:40:01

Reméljük, hogy ez a csökkenés tartós lesz
(nem úgy, mint 2005-ben) és további csökkenés követi.

Ske 2008.09.25. 13:04:11

Én azt gondolom, ha elég gyakran, elég sokat emeljük fel minél többen a hangunkat, hogy az emberek tisztán lássanak a szcientológiáról, akkor csökkenni fog.

De hogy a növekedés megáll, az is biztos.

AnonHun · http://www.xenutv.com 2008.09.25. 13:17:23

Szerintem nem érdemes 10%-os csökkenésről beszélni. Inkább egy +- 200 fős fluktuációról.

Akárhogy is, nem látható fejlődés.

Feree 2008.09.25. 15:14:21

*AnonHun
Szerencsére előrelépés sem (már a scn-k szemszögéből) - pedig - tudomásom szerint - elég rendesen agitáltak az adó1% felajánlása miatt.

Az sem rossz eredmény, hogy nem nött a számuk kiugróan - sőt: az APEH több éves kimutatása alapján átlag uganannyi (ahogy írtad: +/- 200 fő).

A szomorú, hogy ezek szerint: a kilépettek helyébe sikerült újabbakat behülyíteni.

sci-tech 2008.09.25. 21:57:40

Felvétel a szcientológus buliról a Lenkei-hívő testépítő szemszögéből: body.builder.hu/bbtv_flash.htm4?id=197&flash=1

Amúgy a Scitec is szcientológus cég, rajta van valami WISE listán? Annyira nomen est omen...

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.25. 23:32:55

Annyira szomorú, hogy ennyi ember beveszi a drogmentes maraton hazug pr-ját. Értek a "kábítószerek"-hez, de ez... Hát vicc, komolyan. Szomorú vagyok. Ha kihasználják a hype-ot, legalább igazat mondanának... De nem. Izomagy is bevette. Persze aki ért hozzá, az pszi, vagy addiktológus, aki majdnem pszi.

Lovag szomorú. :( Sosem lesz ebben az országban normális tájékoztatás a drogokról. Nem csak a szcik miatt, de ők még egy nagy lapáttal rátesznek. :(

jokka 2008.09.26. 01:17:40

Ha bárki is ott lett volna, akkor láthatta volna, hogy ott 350 ember azon volt, hogy drogmentes legyen Magyarország. A 95% nem szci volt. Iskolák, önkormányzatok, sportemberek, sportszervezetek képviselői, szponzorok, támogatók. Nem beszélve aki közvetve támogatja, illetve aki nem ment el. Kb. 10.000 ember, gyermek. Ne legyen az, amit a weboldal ír, hogy 46.000.

Arról volt szó, hogy jogsértések ellen küzd a weboldal. Hát mondjuk nem is csalódtam a blogíróban. Tönkretesz (illetve akar) minden szci kezdeményezést, legyen az, akár, hogy kenyeret vesz egy szcientológus többszáz gyereknek. Még ezt is megkérdőjelezné, hogy biztos szcientológus belefingott, vagy ha nem, biztos LRH módzserrel dagasztották, és így később évekkel később felébrednek, és bemennek egy helyi szervezetbe.

Ha bárki ott lett volna, halhatta volna, hogy 7 éve minden támogatás nélkül 7-8 szcientológus gondolt egyet, hogy végigfutja az országot, 7-8 ember, és egy Matiz. Mindenféle támogatás nélkül.
Azért, hogy gyerekeknek elmondják, hogy miért káros a drog, és elérjék, hogy tegyenek egy 2 soros fogadalmat.
És ezt az emberi kezdeményezét mocskolja itt valaki, aki ott se volt?
Pfúj!

A tüntetésről már ne is beszéljünk...
Egy akárki, mit is gondol, aki egy drogmentes rendezvény ellen tüntet? Hogy a drog legalizálását szeretné elérni.
előtt tüntet?

sci-tech 2008.09.26. 01:59:38

jokka: A nagytudású Bunny azt magyarázta, hogy a legalizációs mozgalmak mögött biztos valami összeesküvés van (mint ahogy Lenkei is kimutatta a gyógyszergyárak összeesküvését ugye).

Ez egy elmélet. Ami viszont tény: a drogmentes maraton mögött a szcientológus maffia van, amelynek jó szándékában okkal lehet kételkedni.

Amúgy éppen hogy a drogfogyasztás kriminalizálása, üldözése kedvez leginkább bizonyos érdekcsoportoknak, jól felhajtja az árat, és izgalmas életmóddá teszi a drogozást a fogyasztónak, mindennapi elfoglaltsággá a pénz felhajtását. tehát a maffiának érdeke fenntartani. A drogliberalizáció az ebből élő bűnözők érdekével teljesen ellentétes.

Erről egy érdekes cikksorozat konzervatív (!) szemszögből:
konzervatorium.blog.hu/2008/06/09/drogtilalom_vs_common_sense_1
konzervatorium.blog.hu/2008/06/09/drogtilalom_vs_common_sense_2

De persze az ilyenfajta cikkek az értelmes, józanul gondolkodó embereknek szólnak.

jokka 2008.09.26. 02:19:19

sci-tech:
A tény szó alapos vizsgálatára utasítalak...! ;-)

Számodra tény, okés higgyél ebben. Vakhítű vagy, miről beszélsz maffia? szcientologus?
Gőzöd nincs az egészről... basszus.
Egy ember kiötlött valamit, aki történetesen végzett pár szcientológia tanfolyamot.
A szcientológia szóval már meg se próbálkozz, ha "tény" se megy.

A cikkről... Azok az értelmes, józan emberek nemcsak ezt a cikket olvassák, és gondolkodnak logikusan, hanem részt vesznek drogkonferencián Stockholmban (ha jól emlékszem), ahol többezer kormányzati, és egyéb szakártő 90% a tiltást, és a megelőzést preferálja. Van 10%, aki például belövő szobákat, és egyéb "értelmes" megoldásokat preferál.

Egyébként a Drogmentes Maraton nem betiltás mellet fut, hanem megelőz, tájékoztat... de ez is elkerülte a figyelmed, mivel a szci bűnei zsonganak a füledben.

A drogliberalizáció nem az alja bűnözőknek az érdekük, hanem (na gondolkodj el kinek, kiknek...)

sci-tech 2008.09.26. 02:30:14

jokka: Finoman utaltam azért hozzászólásom végén arra, hogy nem éppen a magadfajták a célcsoportja az ilyenfajta értelmes, logikus cikkeknek.

De hát zavaros válaszoddal mindezt meg is erősítetted.

jokka 2008.09.26. 02:40:00

Sci-tech:
A magadfajták pedig soha nem ülnének le társalogni értelmes emberekkel, akik ellenkező véleménnyel vannak bizonyos kérdésekben, csak ide mersz jönni, vagy leülsz egy értelmes emberrel... jah lehet neked nem értelmes egy szcientológus sem. Csak aki kijött, például Reformer, és máris értelmes lett...

jokka 2008.09.26. 02:43:04

Aki szcientológus, az maffiózó... józanság hová mégy?
Hány szcientológust ismersz jól?

A szcientológia támogatja pénzzel az emberi jogokat.
Támogatja pénzzel a drogmentességet.
Pénzzel, és erőforrással.

Ezekszerint a drogmentesség mögött, és az emberi jogok előtérbe helyezés mögött a szcientológa áll.

És mivel a szcientológia gyilkol, véráldoz, ez tény, ezért persze maffia.

Tehát a szcientológia maffia áll az egész mögött.

Jó kis logikai vonalvezetés.

Persze véráldozást, és gyilkolást nem hozott még fel senki. Pedig már úgy megnéznék egy ilyen videót.

jokka 2008.09.26. 02:46:54

csak ide mersz jönni, vagy le mersz ülni egy értelmes emberrel...?

jah lehet neked nem értelmes egy szcientológus sem. Csak aki kijött, például Reformer, és máris értelmes lett...

Tom Cruise sem értelmes, sem más, aki most szcientológus, amint megszakítja a kapcsolatait a szcivel, máris értelmes, és haver, é innentől kezdve pedig már mindent el is hiszünk, addig meg mindent meg is kérdőjelezünk...

Mi lenne, ha elgondolkodnál azon, miért is vagy az értelemmel kapcsolatban kritikus...
De nem... ne cináld... akkor magadba kellene nézned. Tudod, ez veszélyes!

sci-tech 2008.09.26. 03:19:34

"A szcientológia támogatja pénzzel az emberi jogokat."

...abból a pénzből, amit emberi jogok sárba tiprásával, azaz hazugságvizsgálóval végzett auditálásokkal és azok eredményeivel való zsarolással, minimális juttatásért végzett rabszolgamunkával - többet között gyerekmunkával -, érzelmi és fizikai terrorral keresett...ez tényleg nagyszerű.

"Támogatja pénzzel a drogmentességet."

...hogy aztán a hívekből a keménydrogosokhoz hasonlóan beszűkült tudatú, elszegényedett, kifosztott, leépült szociális életű zombikat gyártson...valóban remek alternatíva.

"Tom Cruise sem értelmes, sem más, aki most szcientológus, amint megszakítja a kapcsolatait a szcivel, máris értelmes"

Ezt kivételesen világosan látod, nem is számítottam ilyen remek teljesítményre a magadfajtától.

Valóban, az értelem egyik fő jele az, ha az ember képes felismerni a szcientológia valódi arcát.

jokka 2008.09.26. 04:20:03

::sci tech:

valódi arc... Te láttad már a saját valódi arcodat? Nem személyeskedek, csak próbállak rávenni, hogy belemersz-e nézni?

Csak nézz minden nap tükörbe pár percre... Tudod-e tartani magaddal a szemkntaktust?

::nem is számítottam ilyen remek teljesítményre a magadfajtától.

Remélem nem baj, ha folyamatosan bántod az embereket ezzel a "magadfajta" szöveggel...
Mintha fasiszta lennék, te meg az ártatlan, de harcos zsidó... vagy fordítva? hmmm...

::hogy aztán a hívekből a keménydrogosokhoz hasonlóan beszűkült tudatú, elszegényedett, kifosztott, leépült szociális életű zombikat gyártson...valóban remek alternatíva.

Akkor te nem láttál egy olyan hívet, aki gazdag lett, aki vidám, élettel teli, köze nincs a zombihoz, mert alaposan megvizsgálja a tényeket, ellentétben veled, aki a blog infóinak a többségét beszipkázza, de ha szcientológus lennél akkor annak a többségét is hamar beszipkáztad volna... na jó ez nem igaz, mert csak vagdalkozok...nem akarok. szóval hagyjuk.

Én és szinte az összes szcientológus ismerősöm gazdagabb, értelmesebb, vidámabb, mosolygósabb lett. Ha te ezt beszűkült, szegényebb tudatállapotnak fogod fel, akkor ezt most még sajnálni sem tudom.

Azért csodállak, hogy a drogmentesség támogatására, te elkezdesz asszociálni szegénységre, zombikra, kifosztásra. Az emberi jogok támogatására pedig sárba tiprással, zsarolással, érzelmi terrorra.

Iskolapéldáját hozod az antiszociális jellemvonások egynémelyikének.

Gratulálok!

Te soha senkiben nem látod meg a jót, számodra minden amihez bármi köze van a szcientológiának az csak rossz lehet?

Persze neked semmit nem mond, hogy én ismerek kb. 500 szcientológust látásból, köszöntés szinten legalább, de semmi ilyesmit nem vettem észre rajtuk. Se zombit, se kifosztást, se sárba tiprást, se zsarolást. De ők se számoltak be arról, köztük a legjobb barátaim se, hogy ilyet tapasztaltak volna.

Persze, voltak negatív dolgok, nem mondom hogy nem voltak/vannak hibák, de azok hamar orvosolva lettek, mikor szóvá tettük.

És várom, hogy mikor mersz leülni egy szcientológussal, persze egy értelmesebbel.

sci-tech 2008.09.26. 05:26:13

"számodra minden amihez bármi köze van a szcientológiának az csak rossz lehet? "

Igen.

"És várom, hogy mikor mersz leülni egy szcientológussal, persze egy értelmesebbel."

Nem merek, ugyanis nem vagyok pszichiáter, és nem akarok kontárkodni.

Úgyhogy arra szorítkozok, hogy határozottan és higgadtan kimondjam, amikor kell, hogy a szcientológia tévedés, sőt mi több, bűn. Aberráció. A szcientológusok pedig elnyomó személyiségek.

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.26. 08:59:46

jokka

A nemes cél mögött egy ocsmány cél rejtőzik (adatgyűjtés). Ráadásul a drogmentes maraton szórólapjai hibásak, és felrevezető információkat tartalmaznak. Ha nem szcidióták csinálnák, akkor senki nem támadná őket, max a drogdílerek. A szci emberi jogok? Nevetséges! De ezeket már mind átvitáztuk itt is a blogon.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.26. 10:34:29

Jokka, a Drogmentessel több probléma is van. Ha meg tudod őket cáfolni, még én is boldogan megyek futni veletek.

1. Dilettantizmus: Az nem úgy megy, hogy 3-4 polgár meg egy Matiz kitalálja, hogy drogmegelőzési programot csinál. Ehhez érteni is kell ám. És ez nem csak a magánvéleményem, lásd Magyar Addiktológiai Társaság nyílt levele. Idézek: "A Szcientológiai Egyház tagadja a pszichiátria és a pszichiátriai kezelések, így a drogbetegeket gyógyító pszichiátriai és addiktológiai kezelések jogosultságát. Kábítószer-ellenes és prevenciós programjaiban szakmailag téves állításokat fogalmaz meg." Szóval többet ártotok vele, mintha nem is csinálnátok semmit drogügyben. Szóval köszönjük, nem kérjük....

2. Adatgyűjtés: A drogmentes rendezvényeken ártatlannak tűnő röplapok hátulján adatszolgáltatásra kértek gyerekeket(!), akik nyilvánvalóan nincsenek tisztában az adatszolgáltatással kapcsolatos elővigyázatosság fontosságával. Ezeket az adatokat a háttérben húzódó szcientológia egyház rendelkezésére bocsájtjátok, erről nem tályékoztattok.

3. Titkolózás: Ha egy olyan szervezet vezetője, ami egy nemzetközi célt tűz a zászlajára, és elvárja, hogy ezért tiszteljék, nem engedheti meg magának, hogy ne tudja értelmezni azt a kérdést, hogy van-e közük a szci egyházhoz. Ezzel hiteltelenné válik.

Szóval nekem nem azzal van a bajom, hogy jó célért harcolnak. Tegyék. Én is örülnék, ha kevesebben halnának ebbe bele, harcolok én is a drogok ártalmának csökkentéséért, bár szerintem erre az egyetlen módszer a legalizáció. És aki egy kicsit is beleásta magát a témába, az valószínűleg egyet ért velem.

Tehát a gond az, hogy a szószólóknak fingjuk sincs arról amit beszélnek, a propaganda hazug, és a valódi cél nem az, ami a zászlón van.

944 2008.09.26. 11:29:26

A drogmentes lotifuti eredeti / hatso szandekat az elottem szolok reszletesen leirtak, koszonet erte.

A demagogia szinte vibral a levegoben, hiszen egy valos problemat tuznek a szcik a zaszlajukra, mivel minden joravalo ember ellenzi a drogokat.
Vagyis: aki az o magasztos celjukkal szembeszall, az tulajdonkeppen tamogatja a drogokat, az abbol fakado bunozest, betegsegeket, fuggoseget, stb. egyszoval: ellenseg, nemcsak a szci ellensege, hanem az orszag, a bolygo ellensege (lasd: mi vagyunk a bolygo egyetlen remenye).

Es sajnos nagyon sok hiresseg setal bele ebbe a demagog csapdaba, pusztan a joszandektol vezerelve.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.26. 11:47:56

944:

Igen, ebben nagyon igazad van.
Kihasználják a célt. Ha valaki egy rossz szót mond rájuk, akkor egyből lehet támadni, hogy azt akarja, hogy terjedjenek a drogok. Jokka is nagyon ügyesen használta ezt a tech-et.

Idézek: "Ha bárki ott lett volna, halhatta volna, hogy 7 éve minden támogatás nélkül 7-8 szcientológus gondolt egyet, hogy végigfutja az országot, 7-8 ember, és egy Matiz. Mindenféle támogatás nélkül.
Azért, hogy gyerekeknek elmondják, hogy miért káros a drog, és elérjék, hogy tegyenek egy 2 soros fogadalmat.
És ezt az emberi kezdeményezét mocskolja itt valaki, aki ott se volt?
Pfúj!


A tüntetésről már ne is beszéljünk...
Egy akárki, mit is gondol, aki egy drogmentes rendezvény ellen tüntet? Hogy a drog legalizálását szeretné elérni.
előtt tüntet? "

Egyébként én pont legalizációpárti vagyok. És nem azért, mert rosszat akarok. Pont ellenkezőleg, ezt tartom a megoldásnak a droghasználat leszorítására. De nem erről van szó. Nem ezért tüntetek a szci ellen. Ez csak a személyes véleményem, ha lagalizációpárti felvonulás lesz, oda is elmegyek. Itt most másért voltam. Például azért, mert az előtt, hogy a a gyerekek megtennék a két soros fogadalmukat meg kell adni sok-sok adatot anyukáról és apukáról.

Tapasztalat... 2008.09.26. 11:50:08

Jokka

"Én és szinte az összes szcientológus ismerősöm gazdagabb, értelmesebb, vidámabb, mosolygósabb lett."

Mint ahogy Jase Beghe is mondja. Őrül, happy meg minden, mert bebeszéli magának, közben tele van gondokkal. Persze ezt nem szabad kimutatni senkinek, mert akkor elvész az Image!! Igen nekem az exem vigyorog, tettei, hogy jól van közben. két év alatt képtelen volt pár ezer forint kölcsönt visszaadni. Gazdag lett mi??? És akkor Ő akar majd nekem siker tanácsokat mutatni és adni? Ha annyira kurva jól megy neki, akkor miért nem látszik rajta? Mert közben csúszik lefelé az adósság gödrébe.

bennfentes 2008.09.26. 12:02:17

A Drogmentes Maraton a Szcientológia Egyház Különleges Ügyek Irodájának (OSA)programjait hajtja végre. A program lépések (utasítások) sorozata, amiket ki kell pipálni, ahogy megcsinálod őket.
Nekem több is van. Tessék az egyik pontos címe:

CHURCH OF SCIENTOLOGY INTERNATIONAL
OSA INT Program Order 764
OPERATION DRUG-FREE EARTH PROGRAM
keltezés: 2007 július 17

A médiát talán érdekelheti az egyház és a maraton szoros kötődésének írásos bizonyítéka.
Na ezt értelmezd Mónikám, de sürgősen!

a rekettyés 2008.09.26. 12:04:50

Szcientologia és az emberi jogokért... ezen öszintén jot röhögtem:)))

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.26. 12:16:10

bennfentes
Ezeket az utasításokat le tudom szedni valahonnan, vagy el tudod nekem küldeni mailben?

anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/ 2008.09.26. 12:48:03

jokka
Te voltál kedden, aki kihívta a rendőrséget? :))
Vagy te voltál, aki idegesen járt-kelt, meg kijött kocsival a kapuig, hogy ott van e még Anonymous? :))))

944 2008.09.26. 13:05:03

"Jokka is nagyon ügyesen használta ezt a tech-et."

Igen, feltunt, de nem doltem be neki.

Egyebkent otthon gyulnek a kabszerrol szolo konyveim, es ahogy olvasom oket bizony van bennem egy adag felelem, hogy ha meg szeleseb korben fognak elterjedni a drogok (erre minden esely adott), akkor a politikusok / partok fognak a temera lecsapni (a mediaval egyutt) es fogjak kisajatitani maguknak: "En ennyit koltottem prevenciora!" "En meg ennyit a rendorsegre".

anon 2008.09.26. 14:01:55

Bennfentes, ez komoly. Miért nem teszed fel ide a dokumentumokat? Biztosan születne pár cikk a lapokban róla, s legközelebb a meghívott "celebek" is tisztában lennének azzal, hogy pontosan ki rendezvényéhez is adják a nevüket.

Neduddgi 2008.09.26. 14:15:02

Azért az komoly eredmény, hogy még a "BUDDHISTA MISSZIÓ MAGYARORSZÁGI ÁRYA MAITREYA MANDALA EGYHÁZKÖZÖSSÉG" is több befizetőt és befizetést tudhat maga mögött, mint a Szci. :o)))))))
Félre ne értsen senki, semmi bajom a buddhistákkal, még a mandalával se, csak épp röhejes, hogy egy sose hallott egyházközösség is jobban mozgósít, mint a nagypofájú bolygómentők.

Tapasztalat... 2008.09.26. 14:58:48

Neduddgi 2008.09.26. 14:15:02

Hivatalosan nem is fogják kiadni mennyit zsebelnek be, mert az a vezetők zsebébe megy mind.

Neduddgi 2008.09.26. 16:21:53

Kedves Tapasztalat... Ezt most mire is írtad? Én az APEH 1%-os felajánlások listáját néztem (valamelyik korábbi hozzászólásban volt téma).

Tapasztalat... 2008.09.26. 16:45:49

Arra, hogy az Ő fő bevételük nem az ilyen felajánlásokból van, hanem inkább a számla nélküli "szolgáltatásokból".

yx 2008.09.26. 22:44:37

Tapasztalat:
Tapasztalatom :) szerint nem divat az egyházon belül a számlamentesség, sőt! Nagyon is figyelnek arra, hogy sose nyugtát, mindig számlát kapj, amire neved, címed, (telefonszámod??!) a megfelelő rublikákba felvezetésre kerül. Hogy nehogy ne tudjanak kommunikálni veled a legújabb kihagyhatatlan lehetőségről! :) Ja, a jogcím rendre adomány...

AnonHun · http://www.xenutv.com 2008.09.26. 23:03:38

Azt még mindig nem értem, hogy pl. egy kommunikációs tréninget hogyan lehet kötelező adományokkal fizettetni. Mi köze a vallásnak és a kommunikációnak egymáshoz?

yx 2008.09.27. 00:03:19

AnonHun:
Megmondják a fix árát és a jogcím helyére azt írják: adomány. Neked mindegy, nekik így jó, a legtöbben nem törődnek vele.. vagy nem a számlázás mikéntje volt a problémád?

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.09.27. 01:14:23

yx:

Nem! Inkább a jogi oldala érdekel.

bennfentes 2008.09.27. 15:34:00

Anonymoushun:

Még ki kell találnom hogyan adjam ki. Lebukok, ha most csak úgy elküldöm, te pedig közzéteszed.
A lebukás önmagában nem érdekel annyira, nincs mivel zsarolni engem, de mindenkinek jobb, ha még gyűjtöm az adatokat. A tűz közelében vagyok. Azt most nem tudom ide írni, miért buknék le, ha odaadom.

Az E-métert amúgy már átvertem. Nevetséges, hogy mennyire nem tudják használni semmire. Mindenki összeszarja magát, ha meglát egy E-métert. Régen én is riogattam vele embereket. Elmentem egy kis misszióba, kitettem az asztalra és az emberek egyből lökték a "bűneiket" - tanulók fenekét nézegették, elfelejtették kikapcsolni éjjelre a számítógépet, meg ilyesmi. Szóval durva bűnök....:)))
A szcik azt hiszik, hogy az auditor (aki az E-méter kezeli) tényleg belelát a fejükbe. Elárulom, hogy az auditornak halvány fingja sincs, mi jár a szerencsétlen áldozata fejében.
Az auditoroknál csak egy nagyobb pancser van: az esetfelügyelő. Nekik aztán semmi se semmi fogalmuk arról, mikor mit kell auditálni, kivéve ha valami egyértelmű esetről van szó. Én már cak tudom, majdnem C/S (esetfel.) lett belőlem. Pedig istenként tisztelik őket a szervezetekben. Nem baj, egyszer majd rájönnek hogy Hubbard is ugyanolyan zűrzavarban volt mint ők.

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.09.27. 18:41:44

benfentes
Rendben. Ha úgy gondolod közzétehető, majd írj. :)
Még nem volt közöm az emeter hez, majd egyszer már megnézem. :)) Reméljük, hogy előbb utóbb a többiek is észheztérnek.

Lovag, aki azt mondja: Ni! 2008.09.27. 19:44:26

Anonymoushun:

Nekem volt már a kezemben e-meter. :) Azzal csinálják az ingyenes stressztesztet. Ha gondolod, elsétálhatunk a blaha felé egyszer mint akik nem tudnak róluk semmit, úgyis behívnak, és megfoghatjuk a csodamasinájukat. :)

Bennfentes: Örülök, hogy van egy ilyen ember közöttük, mint Te, és hogy bent egyre nagyobb a káosz. Szívesen veszünk minden infót (természetesen csak biztonságos keretek között).

anon 2008.09.27. 22:43:39

Az azért érdekes, hogy bennfentes megszólalása után Jokka Mónika milyen gyorsan elhallgatott, pedig nem szokása :)

Én is kíváncsi vagyok az anyagokra nagyon, remélem hamarosan közzé tudod tenni őket.

baka 2008.09.28. 08:09:59

Anon!

A Jokka Mónika az csak alliteráció, vagy Te tudsz valamit, amit mi nem. Netán Jokka Barun Mónikát rejti?

AnonHun · http://www.freeforum.hu/anonymous 2008.09.28. 11:16:42

Helyes alliteráció a Mokka Mónika lett volna :) Az is vicces :D

"Küldtem emailt. :) "

Nekem is, nekem is!!! :)

anon 2008.09.28. 14:29:25

Csak egy erős gyanú részemről, van ismerősöm a drogmenteseknél (még a normális időszakából ismerem ezer éve, a szcimániája előttről), és az ő ismerősei közt láttam mónikát. Csak gyanú, hogy ő jokka :)

anon 2008.09.28. 14:31:18

Juteszembe, nem akarja valaki ezt a cikket lefordítani, és feltenni a magyar wikipédiára? Nagyon jó reklám lenne a mozgalomnak, illetve lenne valami hiteles forrás róla, a céljairól, stb.

en.wikipedia.org/wiki/Anonymous_scientology

anon 2008.09.28. 14:36:46

Uppsz, ezt is lehetne mellé

en.wikipedia.org/wiki/Anonymous_(group)

nagyon kellene egy széles körben olvasható cikk az anonról, ez a kettő talán pont megfelelne. Külön bekezdés szólhatna a cikkekben a magyarországi akciókról.

Nem lebecsülendő előny, hogy a wiki cikkei szinte azonnal a google találati listájának élén kötnek ki, tehát ha valaki rákeresne a szcientológiára, azonnal a wikis cikkekkel szembesülne. Ez egyébként most is így van, a "szcientológia" szóra a wikis cikk az első találat. Mondjuk ezt is lehetne fésülgetni kicsit szerintem.

kártékony 2008.10.05. 03:46:33

Atyaúúúristen! Tudom, hogy nem szabad embertársainkat megitélni és legfőképpen elitélni a külsőségek alapján, de ha ezek a szerencsétlen kinézetű faszkalapok fogják megmenteni a bolygót, akkor -azt kell mondjam- nagyon nagy szarban vagyunk: picasaweb.google.com/anonymoushun/SzcientolGusBuliOklevLOsztS#

Komolyan, mutassatok már egy, csak egyetlen egy jó nőt ebben a társaságban!! Csak egyet, könyörgöm!!! :)) Senkinek nem gyanús, hogy csak azok az emberek csatlakoznak ehhez az őrülethez, akik az élet minden más területén kudarcot vallottak? Hát komolyan, hogy néznek mán ki? ;) Szerencsétlen idióták...

Anonymoushun · http://www.freewebs.com/anonymoushun/index.htm 2008.10.05. 11:13:10

kártékony
Ők nem is fognak semmit megmenteni.

Anonym Mouse 2008.10.11. 02:21:17

Hehe, egy kicsit nincs az ember, egy kicsit nem utasítják rendre, és a saját hazugságaikkal való szembesítés elmarad, és máris kinyílik a scidroidok csipája. Máris fossák tovább a mocskot, mintha mi sem történt volna. Jokka, téged komolyan pofán kéne vágni :)))

Tigris 2009.12.14. 03:08:31

Ez a Fischer László, az a Fischer László itgel néven most új bizniszbe kezdett és a Sitetalk/Unaico nevű kamuságot nyomja apróhirdetésekben meg spamben?

sirnemes 2009.12.14. 20:04:15

@Tigris: milyen okos, azt irja az iwiw 1500 milliard-ert kelt el kb 3 millio felhasznaloval. tehat az azt jelenti hogy a sitetalk nevu site-n hasonlo aranyok mellett egy felhasznalo max 500 Huf er. Amibol ha eladjak te 250 huf kapsz, az alapito meg 750 milliot. Tetszik az uzlet, lehet hogy kijon a regisztraciora az orabered :))
süti beállítások módosítása