Tények, tapasztalatok, vélemények és hírek a szcientológia egyházról

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Szcientológia: objektíven és szubjektíven

Ron, a vitaminkutató

2008. június 06. - Reformer

A vitamintéma gyakran előjön a kommentekben, ezért gondoltam, célszerű lenne összeszedni Hubbard írásait a vitaminokról.

A szcientológia Méregtelenítő Programja során szedett vitaminokról máskor lesz szó.



Azt már az elején szeretném kijelenteni, hogy nem vagyok se orvos, se biológus, se természetgyógyász és még vitaminszakértő sem. Ennek a bejegyzésnek az a célja, hogy bemutassa Hubbard nézeteit a vitaminokról, ugyanis a vitaminokkal foglalkozó szcientológusok (Vitaminkirály, dr. Lenkei Életerő Centrumok, Jó Közérzet Központ, Élan Vital) ezekre alapozzák szakértelmüket.

B1 vitamin, B-komplex, B-vitaminok

Értsétek meg - az átlagember számára szükséges B1 norma kb. 250 mg / naponta, ami ezért csak tablettában bevihető. Ha kiütném a B1-t a testből, azzal az összes létező restimuláció-típust (kellemetlen élmények, múltbeli rossz élmények újra átélése) elő tudnám állítani. Ez a puffer a fájdalmas múltbeli élmények és a páciens között. - Esetmegnyitás c. írás, 1953. július
Ugyanebben írta egy auditálásra felkészítő program 5. lépésének, hogy

naponta vegyél be 2 x 100 mg B1-t és egészítsd ki 250 mg C-vitaminnal.
100 mg B1-vitamin hatása 47 percig tart az auditálás során. - 1965. december 27 -i kiadvány.
A drogok és az alkohol gyorsan elégeti a szervezetben található B1 vitamint. A B1 felgyorsított elégetésétől alakul ki a "boldog állapot". Amikor pedig az összes B1-t feléli, akkor pedig depressziós lesz. Amikor leszoksz a drogokról, a görcsök elkerülésére szedj sok B1-t naponta. - 1968. augusztus 28.
Az összes ilyen [Dianetika] auditálási akció során NAGY DÓZISBAN KELL A B1-VITAMINT, A B-KOMPLEXET ÉS A C-VITAMINT adagolni. - 1969. július 27.

VITAMINTERÁPIA

Adelle Davis világhírű étrendkutató szerint vitaminterápiával sikeresen lehet kezelni az elvonási tüneteket.

Naponta 4 alkalommal be kell adni ezt a "drogbombát":

1000 mg niacinamid (nem nikotinsav, mert az ilyen mennyiségben mérgező). Ezt az elmezavar miatt.

500 milligram magnézium-karbonát (ettől lesz a C-vitaminnak hatása)

2000 milligram C-Vitamin

25 milligram B6

200 milligram B-komplex

100 milligram pantoténsav.
- 1971. október 25.

Pszichotikus, elmegyógyintézeti esetek kezelésére hivatott "Introspection Rundown) 00-ás lépése::

Adagolj vitaminokat (B-komplex, legyen benne niacinamid is) és ásványi anyagokat (kalcium és magnézium) az illető helyrepofozására. - 1974. január 23.
B1-t kell adni az antibiotikumok mellé, vagy amikor a páciens depressziós lesz, mivel az antibiotikumok elégetik a szervezetben lévő összes B1-t, ugyanúgy, mint az alkohol és az altatók. Napi 100 mg B1 az abszolút minimum azok számára, akik antibiotikumokat szednek. - 1975. március 29.
A B2-vitamin létfontosságú minden olyan páciens számára, akinek gyomor- vagy bélproblémái vannak. - 1975. március 29.
Amikor valakinek a szervezetéből hiányoznak bizonyos ásványi anyagok és vitaminok (mint például a magnézium és a B-komplex), akkor folyamatosan izzadhat a tenyere. - 1973. november 23.

C-vitamin

Az összes ilyen [Dianetika] auditálási akció során NAGY DÓZISBAN KELL A B1-VITAMINT, A B-KOMPLEXET ÉS A C-VITAMINT adagolni. - 1969. július 27.
A C-vitamin nagyot segít a megfázások és fertőzések kezelése során. 250 mg az egyszerre beveendő dózis, naponta jópár alkalommal be kell ennyit venni. - 1975. március 29.
Fogfájás és ínyfájdalmak esetén adj be sok C-vitamint.  - 1975. március 29.
E-vitamin

Úgy találtam, hogy (minimum) napi 600 milligram E-vitamin nagyban segíti a szcientológia auditálást (lelki tanácsadás). - 1965. december 27.

Hubbard itt erre a könyvre hivatkozik az E-vitaminnal kapcsolatos nézeteinek alátámasztására: Herbert Bailey: Key to a Healthy Heart: The suppressed record of Vitamin E

Ugyanebből a kiadványból idézek:

Az E-vitamin a jelek szerint oxigénnel dúsítja fel a vért és így meggátolja azt, hogy a test mentális tömegeket) (így nevezi Hubbard a kellemetlen élményeket, és a múltbeli rossz élmények, amelyek  tudat alatt nyomasztják az illetőt) aktivizáljon az oxigénéhsége miatt.

...

Az E-vitamin olyan, mintha szellemileg lélegeznénk be oxigént. A test tovább bírja kevesebb oxigénnel és csökken a fáradékonyságunk, ha elegendő mennyiségű E-vitamint szedünk.

...

Bailey szerint az E-vitamin szívbetegségeket is meggyógyít, így az amerikai orvosok, akik bevételének az 50% ezekből a betegségekből származik, meggátolják az E-vitamin használatát és ezen információ terjesztését.

...

600 mg-nál kevesebbet bevenni nincs értelme, a kisebb dózisoknak nincs igazán hatásuk az auditálásra. Már az auditálás előtt 2-3 nappal el kell kezdeni szedni, hogy hatása legyen. Az eredmény még az E-méteren is mérhető.

...

Nincs felső határ, de bizonyos szívpanaszokkal rendelkezők 1250 mg-nál többet ne vegyenek be.

...

Az E-vitamin sok betegségnél hasznos (pld. a cukorbetegség) és sok más betegségre is hatással lehet.

...

Állítólag egy a millióhoz az esélye az E-vitamin káros "mellékhatásának", de az sem halálos és lehet, hogy nem is létezik. Ez az állítólagos "mellékhatás" a hirtelen kialakuló magas vérnyomás.

A bejegyzés trackback címe:

https://objektivszcn.blog.hu/api/trackback/id/tr50507265

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

fairi 2008.06.07. 02:12:43

gz nézd meg újra!Névre kattint:D:D

gz 2008.06.07. 03:00:10

Azt honnan tudod, hogy milyen mennyiségre van szükség? RDA? Vicces...

Éppen erről beszélek: aki minden nyavaját elkap, annak nagyon szarul működik az immunrendszere. Tehát azt kell megerősíteni először, és nem megvárni, míg megbetegszik. Megelőzés a kulcsszó. Mondjuk betegség esetén sokkal hatékonyabban működik, ha a természetre hagyjuk a megoldást: ha megfázol, és lázas vagy, pl. nem szabad lázcsillapítót bevenni. Sok folyadék, C-vitamin, és alvás. Másnapra rendbejössz. Ha legközelebb megfázol, próbáld ki. :-)

Igazad van, régen nem tudták a sebeket hatékonyan kezelni, de ez megint nem a megelőzésről szól...

A legfőbb gond az, hogy a civilizáció a kényelmes dolgok mellett/miatt magával hozta a civilizációs betegségeket is: rák, szív-érrendszer, cukorbetegség, allergia. Szerintem ezeknek a 80-90%-a gyógyítható lenne, ha megfelelő kezelést kapna a beteg. Nem gyógyszert/antibiotikumot, hanem olyan természetes immunerősítőket, amelyek segítségével az immunrendszer képes megvédeni a testet. A legjobb példa a rossz kezelésre a rák: a kemoterápiával tönkreteszik nem csak a rákos sejteket, de a maradék immunrendszert is. BTW szerintem a rákos megbetegedések 80%-a is a gyenge immunrendszer miatt van...
Öröklődő hajlam szerintem nincs. A rossz életmódot tudja elsajátítani a gyerek. Gyakorlatilag a szüleit (esetleg mást) másolja. Ha az életmódjuk rákos megbetegedéshez vezetett, akkor a gyerek életmódja is oda fog (persze hasonlóságok esetén).

Dr. Kix 2008.06.07. 08:01:38

"Öröklődő hajlam szerintem nincs"

Miután leírtad ezt a mondatot, komolytalanná váltál a vitában nálam.

summarygloss 2008.06.07. 08:44:12

Hm. Érdekes. Egyébként folyton arról olvasni a neten, hogy a C-vitamin magában nem segít, mert ha nem bioflavonoidok kísérik, akkor nem hasznosul, csak kiürül. Az A-vitamin túladagolása növeli a magzati rendellenességek kockázatát, dr. Lenkei meg nagyon nyomja. Az Elevit (magzatvédő) vitamint pl. azért nem írják fel Franciaországban, mert túl sok benne az A-vitamin.
Egyébként nekem van egy nagyon jó kis könyvem itthon, nem szcientológus írta, hanem egy gyógyszerész, és abban már az elején leszögezik: a vitaminok habzsolása kiegyensúlyozott étrend nélkül túrót sem ér, valamint a csak egyféle kiegészítő vitamin (mint pl. csak B1) szintén nem, mert segítik/gátolják egymás felszívódását, és a kölcsönhatásokkal tisztában kell lenni.

mir 2008.06.07. 09:02:32

gz, szerintem nagyon okos de romantikus a véleményed, az hogy valaki immunrendszere "szarul" működik, az egy bizonyos pontig támogatható vitaminokkal, nyomelemekkel, akármivel, de 110% (saját lehetőségeihez mérten) ebben a játékban egyszerűen nem létezik... A fenti megfázós történeted akkor igaz ha banális vírusfertőzéssel állsz szemben, de ha egy tökös baktérium beköltözik, akkor azt a cvitamin, immunrendszer nem, esetleg a jóisten írtja ki.
A civilizációs betegségeket én magamban csak idióta-betegségeknek nevezem (kövezzetek!), mindenki össze-vissza zabál mindent, folyik szét a TV/számítógép/akármi előtt, aztán csodálkozik hogy 20-30 év kemény munkával összehoz egy szívinfarktust? gondolkozzunk már egy kicsit előre :) (ez elól persze kivételek a foglalkozási betegségekben szenvedők... lehet ők a modern kor hősei?...)
A rákos betegségek és a gyenge immunrendszer kapcsolata izgalmas kérdés, ajánlom olvass utánna pubmed -en, de annyi biztos hogy betonkemény immunrendszeren is becsúszhat hiba, és a legrosszabb ha a szervezeted azt hiszi a daganatról hogy a sajátja, és semmi rekciót foganatosít ellene, sajnos legtöbbször ez történik :(
Ezt az öröklődő hajlam nincs dolgot ne nagyon hangoztasd, főleg a HGP lezárta, proteomkutatás kezdete óta meglehetősen bátor dolog ilyet állítani.

Remélem nem voltam túl zord így korareggel... :)

Közbekiabáló 2008.06.07. 09:04:34

Kix, inkább vitatkozz gz kijelentésével, ahelyett hogy hozzávágsz egy frappáns sértést.

antika890 2008.06.07. 09:45:02

LRH elmehet a picsába, ennyi humbugot összehordani! Atyaég! 2000mg bazdmeg egy lónak is elég, az összes szcientológus ekkora segghülye? Komolyan kiborít ez az álvallás, vagy minek lehet ezt nevezni. Inkább csatlakoztak volna azokhoz a suttyókhoz, akik a világ végét várva barlangba bújtak. Ne találkozzak egyik ilyen elmebeteggel se, mer szétvágom hirtelen felindulásból az tuti...

eerdeklodoo 2008.06.07. 09:50:50

gz, legalább annyira komolyan állsz a témához mint egy ismerősöm, aki valami MLM-rendszerben működő vitaminbizniszről beszélt. Épp egy harmadik embernek próbálta beadagolni, hogy a forgalmazott vitaminjuk a megfázástól kezdve a csontritkuláson át a cukorbetegségig minden nyavalyát GYÓGYÍT. Lehet kinöveszti a levágott végtagot is? Na Lenkei meg a szci kábé ekkora jelentőséget tulajdonít a vitaminoknak - persze csak a rendkívüli "tudományossággal" megalkotott LRH dózisnak.

Senki nem vitatja el a vitaminok fontosságát, de azért ne essünk már túlzásokba!

Wintermute 2008.06.07. 09:56:47

Páran már utaltak rá, de nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy a zsírban oldódó vitaminokkal (ADEK) nagyon kell vigyázni, könnyen hipervitaminózis (gyk. túladagolás) léphet fel, ami aztán kiváló témája lehet egy House MD epizódnak... Nem vicc. Sajnos a szcientológia sem az...

Fabled 2008.06.07. 10:01:48

antika890: www.sulinet.hu/eletestudomany/archiv/1997/9742/vitamin/vitamin.html
hidd el nem sok az a 2g, nekem is lecsúszik ha úgy hozza a sors :)

LyukasBogrács 2008.06.07. 10:04:11

Reformer!

Nem lehetne a kommenteket irójuk szerint különböző szinekkel megjelölni? Mondjuk aki szci, annak a kommentje vörös hátterű, félkövér betűvel szedett. Pont úgy, mint ahogyan a te kommentjeid is megkülönböztetettek.
Sokkal könnyebb lenne igy az olvasás.

XSun (törölt) 2008.06.07. 10:13:38

Ez a Ron olyan mint a Mekk Mester mindenhez ért.
Azért szögezzünk le pár dolgot.
Egyrészt nyilván az egészségünk megőrzése érdekében szükség van a megfelelő vitaminokra és ásványi anyagokra.
Csakhogy a MÉRTÉK a lényeg, ha valaki kilószám elkezdi tömni magába a cuccot attól nem lesz egészségsebb, sőt még meg is betegedhet tőle.
Tehát a vitamin men a nyomelemek kellenek, de nem csodaszer.
Az hogy miért van ennyi rákos betegség talán a modern kor is az oka.
Pár éve csináltak egy EU-s felmérést.
Kiderült hogy egy átlag EU-s polgár testében többszáz olyan vegyület van ami a századelőn még nem is létezett.
A mindennapi életünk során mindenféle vegyianyagokkal találkozunk ami benn van az ételünkben, a tusfürdőnkben, a ruháinkon, az ágynenűben amiben alszunk, a bútorainkon (hogy szépen csillogjon és taszítsa a port), a levegőben amit belélegzünk (jó kis légfrissítők pl.), stb.
Lehet hogy ezek külön külön nem veszélyesek, de arra vonatkozóan senki nem végzett kutatást hogy vajon ezek az anyagok egymással reakcióba lépnek-e és akkor mi történik.
Tudjátok mint anno régen amikor nyomták a freon gázt, mert milyen frankó mert ártalmatlan, csak évtizdek múltán derült ki hogy szétcseszi az ózonpajzsot.
Kirülhet hogy pl. a Pronto bútorápolóban lévő cucc meg mondjuk amivel tartósítják a kenőmájast reakcióba lép egymással a testedben és létrehoz valami rákkeltő dolgot.

Közbekiabáló 2008.06.07. 10:20:10

Ne feledjük a 60-as években demonstratíve DDT-vel lepermetezett gyerekeket, annak ártalmatlanságát bizonyítandó

Pszt! 2008.06.07. 10:24:04

Ez a szcientológia manapság a legnagyobb problémátok? Mert úgy látom, ahol csak lehet mocskoljátok. Ezért is kezd egyre népszerűbbé vállni. A kutya sem hallana erről a marhaságról, ha ti nem terjesztenétek az index címoldalán.

urbanlegend 2008.06.07. 10:31:52

Mir linkjére:
"A mai átlagember tápláléka nem tartalmaz elegendő C-vitamint" - Ez józan paraszti ésszel nézve is egy marhaság. Mikor volt olyan több száz/ezer évvel ezelőtt, hogy pl. télen is annyi vitaminhoz jutottak az emberek, mint ma. Basszus, aki ilyeneket ír, annak egész egyszerűen nincsenek történelmi ismeretei!

A mai átlagember egyébiránt nagyon is változatosan étkezik, és akinek van pénze arra, hogy vitamintablettákat vegyen, az a gyümölcsöt is meg tudja venni. Azt meg egész egyszerűen elképzelhetetlennek tartom, hogy a normál napi vitaminszükséglet olyan magasra lenne állítva, amit kiegyensúlyozott táplálkozással ne lehetne bevinni.
Ez az egész egy nagy marhaság, de én mindig azt mondom: mindenre van lakossági igény.

Pletyi 2008.06.07. 10:36:25

Reformer

Reméltem, hogy legalább te kihagyod ezt a témát erre tessék. :))) Ugye LRH-nak nem volt a horgászattal/méhészettel kapcsolatban semmiféle techje, mert ha itt tömegesen elkezdenek azon vitatkozni, hogy milyen csalit kell használni a pontyra meg ki mekkora halat fogott, én itthagyom az egészet:))

Nincs mit vitatkozni azon amit a tudomány a 20. század legelejétől bizonyitott, meg több százmillió ember megtapasztalt, csak azért mert pár majom azt nyilatkozta,(az Index meg lehozta) hogy : Á, mégse. Ráadásul, ez azt sem jelenti,hogy az ismeretlen eredetű szci termékeket kell, hogy szedje az ember. ( Amit az adott vita közben ingyen jól bereklámoztak a blogodon Reformer. Én vagy töröltem volna a termék nevét vagy pénzt kértem volna érte :)) ) Tudtommal van itt nekünk egy B betűre kezdődő magyar cégünk aki kitűnő minőségű termékeket gyárt. Aki tőlük vásárol ráadásul a magyar gazdaságot támogatja nem pedig a szci-t. Akinek meg természetes eredetű vitamin tabletták kellenek azok meg nézzenek szét egy bizonyos A betűvel kezdődő MLM cég táján. Az ő termékeik garantáltan organikusak, meg olyan drágák is.
Az meg, hogy egyél gyümülcsöt teljessen rendben van, de a megfelő mennyiségre sem pénze , sem ideje és gusztusa sincs a legtöbb embernek.
Ennyit részemről erről a témáról.

Bogrács
Nem kellenek a szinek egy idő után magadtól tudni fogod ki az és ki nem. Ha átolvasol pár száz kommentet a múltból, megfigyelheted, hogy egyik sem vallja be,hogy ő az csak olvasott róla, meg neki működik...stb. A szinek miatt meg azzal is jöhetnének, hogy ez itt ilyen négerezés.

egy anonim 2008.06.07. 11:35:03

gondolkozzatok, mar, emberek

a szervezetunk egy tulelogep, ami a kornyezetre lett maximalizalva, azt a tobbmillio evet meg, amikor a korulmenyekhez igazodtunk, azokat egy olyan vilagban toltottuk, amikor nem leteztek meg tablettak.

akinek tobb vitaminra lett volna szuksege, mint amit a kajaval ossze tudott szedni, az koszoni szepen, meghalt, es a helyet elfoglaltuk mi, akik mukodni tudunk a letezo lehetseges inputtal, ezt hivjak evolucionak

aztn megjelent mezogazdasag ipar stb, ha a mekiben eszel napi haromszor, akkor persze biztos, hogy szukseged lesz tobbre.

DE.

ha normalisan eszel, eleg gyumolcsot, akkor egeszseges KELL legyel, mert ha az adagok tizszeresere-szazszorosara lenne szukseged, akkor mar reg kihalt volna a csaladod.

A tablettak meg termeszetellenesek, tuladagolast okozhatnak, meg szerencse, hogy eleve nem tudnak normalisan felszivodni, mert nem tablettabevevo gepeknek lettunk kialakitva, hanem olyannak, aki a vegyes kajakbol szivja ki mindezt. Ami a c-vitamint illeti, tartositasra is sokat hasznaljak, ugyhogy szerintem mar igy is tul sokat fogyaszt az ember. (csak ha tenyleg tul sokat tesznek pl az uditobe, akkor mar nem c-vitaminkent irjak ra, hanem mint aszkorbinsav.)

Ha Ron bacsi tenyleg annyira aggodott volna a hiveiert, talan inkabb hagyta volna oket a Sea Org-ban napi 8 orat aludni... meg normalis kajat enni, nem azokat a moslekokat, amiket a Reformer mesel. Es attol is tuti kiegyensulyozottabb leszel, ha nem alaznak meg napi x alkalommal, es ha egy heten ket napot a szeretteiddel tolthetsz, lazan, nyugodtan. Mar ha egyaltalan engedtek, hogy a gyerekeid megszulessenek.

kicsit keson jartam erre, remelem, meg fogjak olvasni.

Coeurace 2008.06.07. 11:37:39

A magyar B betűs cég termékei sokkal kisebb dózisban tartalmazzák a vitaminokat. Azt gondolom, hogy ez tényleg hitvita, de nem a szcientológusok és nem szcientológusok témakörben, hanem a mennyi vitamint kell szedni témakörben!

Csak azért mert lrh szerint sok vitamint kell szedni, még nem biztos, hogy mindenki, aki szerint sok vitamint kell szedni lrh! (logika I.)

Szerintem is pofátlanul drága az L. centrum vitamincsomagja, de nekem megér ennyit,hogy nem kell darabonként összeválogatnom a különböző vitaminokat. Ha majd más is ad el vitamint hasonló kiszerelésben, akkor esetleg tőle veszek.
Ráadásul a gyógyszertárban régebben már akkor is fél órás előadást kellett végighallgatnom, ha 500 mg-os C-vitamint vettem (Egis termék, hogy legyen magyar reklám is) és sokáig nem is lehetett kapni 1000 mg-ost! Ez persze lehet korrekt tájékoztatás, de zavaró kb. 25. alkalommal. El tudom képzelni milyen jó lehet, amikor bemegyek és kérek a-vitamin meg d-vitamin tablettát (3000 illetve 10 mikrogram kiszerelésben). A különböző e-vitamin kapszulák márkától függetlenül nagyon hasonlóan néznek ki, de 400mg-s változat nincs mindig a gyógyszertárban.

Az USA-ban, ahol elég szigorúak az élelmiszerbiztonsági szabályok, rengeteg féle üzletben lehet nagy dózisú vitaminokat kapni akár szupermarketben vagy táplálékkiegészítő boltban. Aki akarja vesz és eszi, aki nem az nem. Kizártnak tartom, hogy az USA teljes kiskereskedelmi szektorát a szcientológusok tartanák ellenőrzés alatt.

Szerintem hiányzik a tolerancia a kérdésben és sajnálatos módon egy valóban fontos kérdés vitaminok szedéséről összekeveredett egy egyház/szekta iránti érzelmek kifejezésével. Ha ironikus szeretnék lenni, azt mondanám: sajnálom, hogy a szcientológusok szeretik a vitaminokat, mert ezzel rossz fényt vetnek a többi emberre aki így gondolkozik. (Ez persze nevetséges, de a kommentek alapján logikus következtetésnek tűnik!)

Madnezz 2008.06.07. 11:40:32

Hát jah, LRon egy kókler... mindenféle vallásra hivatkozik, csak a buddhizmusra nem, pedig sokat nyúlt onnan, talán a legtöbbet csak átvariálta baromsággá...Xenut ugye meg nem, az saját termés. :)
A természetes alapú vitamíntabletták tényleg nagyon hatásosak csak eszméletlenül drágák, de komolyan sokkal erősebbnek érzi magát tőlük az ember...ez komoly.
Szent-Györgyi Albert meg nem fogta magát vissza a c vitamin fogyaztás terén

fairi 2008.06.07. 11:55:36

gz

Tisztára nem figyelsz ara amit írok,te vádaskodsz hogy csak "write only" te meg most mit csinálsz???

Idealistán nézel sok mindent...!
"civilizációs betegségeket is: rák, szív-érrendszer, cukorbetegség, allergia. Szerintem ezeknek a 80-90%-a gyógyítható lenne, ha megfelelő kezelést kapna a beteg. Nem gyógyszert/antibiotikumot, hanem olyan természetes immunerősítőket, amelyek segítségével az immunrendszer képes megvédeni a testet."
első baj,civilizációs betegeségek régen is léteztek,de az emberek nem éltek addig míg belehalhattak volna ilyenekbe!Elvitte őket vmi nyavalya!
Genetika,bárhogy semmibe akarod venni létező dolog,rengeteg kutatás van ezen a téren,ha vki betegségre hajlamos,az előbb-utóbb elfogja kapni!
Szervezetünkbe jutó rengeteg 100 évvel ismeretlen vegyület is sok kellemetlenséget kiválthat,már pár szerről kiderült súlyos következményei vannak(DDT)..
Erős immunrendszer teljes védettség??
Ha rosszul működik a rákfelismerés akkor teljesen mindegy...
Ha virulens fertőzést kapsz nem biztos elég!
Bármiről kijelenti ha ez szednénk akkor 90% nem történne meg,az dőreség,mivel csak egy ad hoc szám,másik semmi kutatás nem igazolt ilyeneket...
Antibiotikum ha jól ismerik fel a fertőzést,legjobb módszer,lassan már kezdik ésszel adagolni,mert csak úgy adni(ritkán többet árt,mint ahsznál,ha rezisztens törzset kapsz,és nem végeznek elemzést! komoly fertőzést nem biztos le tud győzni az immumrendszer,legrosszabb esetben halál(ez ritka,mert ha halál szélén van belédnyomják az antibiotikumot ami megment),jobban esetben krónikus ki-kiújuló baj!
Csak ésszel kell adni,nincs velük semmi baj!
Tényleg gz MLM-es vagy,hogy ennyire nyomod ezt a vitamin-csodaszer témát????
Túl egyirányból nézed,szűken nézed,és nem figyelsz az összefüggésekre!

lonicera 2008.06.07. 12:01:43

Ezeket a faszi 1975-ben írta le. Remélem, azóta már nem ez alapján gyógyítanak a Dr. Lenkeiék meg a többiek:)

lonicera 2008.06.07. 12:03:19

bocs, már korábbról is voltak feljegyzései. Amúgy LRH végzett egyetemet vagy vmi iskolát,ahol megtanulta ezeket vagy csak úgy saját kutatásai alapján osztotta az észt?

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.07. 12:13:25

LRH géniusz volt. Minek tanúlta volna? :DDD

Gizmo 2008.06.07. 12:20:19

A témáról csak annyit, hogy Dr. Lenkei gyógyszer kutató volt korábban.
Engedjük már meg neki, hogy valamit értsen a témához!

üdv,
G.

Antipata 2008.06.07. 12:36:34

asztrografológus = tudatlan

Pletyi 2008.06.07. 12:47:04

"Az USA-ban, ahol elég szigorúak az élelmiszerbiztonsági szabályok..."
Egészen addig amig a megfelelő összeget le nem teszed a megfelelő asztalra. Nem véletlen, hogy számos terméket vagy nem, vagy csak megváltoztatott dózis illetve összetevők mellett lehet hivatalosan behozni az EU-s piacra.


Bogrács
A fenti kommentekből könnyen ki tudod válogatni, hogy ki a szci és ki nem.

gee 2008.06.07. 13:03:35

ezeket a dolgokat a foufo mondta neki, vagy csak valami csicska alufot kuldtek a fontos uzenettel?

fairi 2008.06.07. 13:23:43

Gizmo

Közben rájött,hogy nincs benne elég pénz,és rátért a vitamin-bizniszre,közben egy kis hátszéllel elég sokra is vitte!
Egy tudós sose tesz olyan kijelentéseket mint ő,lehet vmikor az volt,de most már az agya kicsit át lett mosva(vagy egyszerűen rájött ha emberek félelmére építünk[modern gyógyászat] abban sok pénz van)

Egyenlítő 2008.06.07. 13:26:14

Közbekiabáló:

DDT mérgezésben egyébként még nem halt meg senki. A mérgezést okozó adag több, mint 100 mg/testtömegkg. Csak a rovarevő madarak és ragadozó halak szervezetében felszaporodik (zsírban oldódó!), és a madarak túl vékony tojásokat raknak (Néma tavasz). Ja, és a krumpli büdös lesz tőle.

HaHaHapci 2008.06.07. 14:03:44

Felvetődik a kérdés: lehet-e sikeres ember az, aki E-vitamint szed az auditálás előtt? :)

tudatlan · http://www.tudat.lan 2008.06.07. 14:14:04

megbízható forrásból tudom hogy Magyarországon a vezető halálozási okok között van a vitamin túladagolás

an0234 2008.06.07. 15:04:59

Na mar jon a tereles, jo latni, hogy a regi eszkozok meg mindig hasznalatban vannak :-)

eerdeklodoo 2008.06.07. 20:25:50

Kissé off, illetve Drogmaraton-Narconon téma:

Annyi még berémlik egy régebbi szci-vitamin vitáról, hogy Elron szerint nincs olyan, hogy zsírsejt (megbuktál bioszból fiam), valamint, a niacint arra használja (és ezért kell a lóadag a vitaminokba a tisztítókúránál) hogy kivonja a zsírszövetben elraktározódott drogokat és mérgeket. Az egy dolog, hogy a legtöbb drog nem raktározódik zsírszövetben, és nem évekig, ahogyan állítja, így rohadtul nem kell a lóadag a kivonására. Majd egy szci elmagyarázza, hogy mi az, amit Elron felszabadít, mert zsírnak értelmezhető amit leír (és ezt a zsírt akarja olajok bevitelével pótolni)és ha az, akkor épp ellent mond az orvostudománynak.

Azon érdemes lenne elgondolkodni, hogy ezen tudós elme hatalmas felfedezéseire építik az egész Drogmaraton és Narconon témát, a fantasztikus drog rehabot, nem is csoda, ha a hivatalos szervezetek fel vannak háborodva a Narconon "tudományosságán".

Ez még Lenkei olalán volt kint egy időben, nemtom ott van-e még. A varázslatos szci-bogyó:
"Miért nem hal mindenki, aki megfertőződött? Miért van az, hogy páran a nélkül gyógyultak meg, hogy a kezelésükre gyógyszert használtak volna? Miért van az, hogy találtak eleve rezisztens eseteket, akik korábban találkozva a vírussal anélkül, hogy megbetegedtek volna ellenállóvá váltak? Csak egy későbbi vérvizsgálat mutatta ki, hogy korábban valamikor átestek a vírussal való találkozáson.
A válasz kézenfekvőnek tűnik és elolvasva néhány könyvet egyértelmű számomra, hogy az emberi szervezet képes minden gyógyszeres beavatkozás nélkül is megbirkózni a feladattal. És szinte mindenki egyet értett azzal, hogy az immunrendszer állapota határozza meg, hogy a találkozás a vírussal hogyan fog lezajlani.

A védekezést el kell kezdeni most. Nem 5-6 hét múlva. Tudom, hogy azok közül, aki elolvassa ezt az írást, 99%-uk kidobja és éli tovább megszokott életét. Néha megbetegszik, esetleg folyik az orra és fáj a torka, de ennek nem tulajdonít nagy jelentőséget. Pedig ez ugyan az a probléma. Csak szolidabb kivitelben.
Mikor a várt vírus megjelenik - ha egyszer megjelenik - már késő lesz. Az emberek 99%-a várni fog addig, míg késő lesz. Ekkor megrohanják a boltunkat, és azonnal megrendelik az ajánlott termékeket. Mi sem vagyunk felkészülve százszoros, ezerszeres forgalomra. Akkor azt tudjuk majd mondani, hogy várjon 5-6 hetet. Általában ennyi idő alatt tudunk beszerezni, főleg ha addigra nincs egy járvány már a tengerentúlon is, vagy nem betegedett meg a fele fuvarozó, a fele VÁM-os, stb...

Nekem már a fiókomban van a mellékletben felsorolt termékek egy része, és rövidesen az összes ott lesz. Ezt javaslom mindenkinek. Ne bízzatok a kormányban. Ők nem fognak megmenteni benneteket. Hatalmi harcaikkal és adminisztrációjukkal vannak elfoglalva és nem azzal, hogy egy hirtelen bekövetkező járványra felkészítsék a hazai szétosztó hálózatot, vagy tájékoztassák az embereket a védekezések lehetséges módjáról.
Amennyiben te tovább küldöd ezt az írást 5 barátodnak, többet tettél a járvány megfékezése érdekében, mint az illetékesek legtöbbje. A saját túlélésed érdekében pedig szerezd be az alábbi bizonyítottan hatásos készítményeket, melyek képesek olyan mértékben támogatni az immunrendszeredet, hogy az fel tudja venni a harcot egy tetszőleges influenza vírussal. Együtt biztosabban."

Azért belenyomnék pár emberbe egy H5N1 adagot és megnézném a hatást... egy OTIII már vígan túlélheti? Hajrá, clear Magyarország!

rembrant · http://www.zavodjenje.com/ 2008.06.07. 23:11:37

"Ezt az öröklődő hajlam nincs dolgot ne nagyon hangoztasd"

Szerintem , nem úgy értette ... hanem, hogy nem elsődleges... ahogy pl. egy piáló anyánál sem a gyermek genetikai állományátol függ ártani fog-e neki.

"Ami a c-vitamint illeti, tartositasra is sokat hasznaljak,"

Mesterséges C-vitamin messze nem ugyanaz mint a természetes... a különbég kb annyi mint az organikus és a nem organikus vas között.

"Ha majd más is ad el vitamint hasonló kiszerelésben, akkor esetleg tőle veszek.
Ráadásul a gyógyszertárban régebben már akkor is fél órás előadást kellett végighallgatnom, ha 500 mg-os C-vitamint vettem "

Calivita... nézz utána

"A természetes alapú vitamíntabletták tényleg nagyon hatásosak csak eszméletlenül drágák, de komolyan sokkal erősebbnek érzi magát tőlük az ember...ez komoly.
Szent-Györgyi Albert meg nem fogta magát vissza a c vitamin fogyaztás terén"

Egyetértek. itt sok olyan ember szidja a vitaminokat akinek nincs is semmiféle elsőkézből való tapasztalata. Szentgyörgyi pl. 4-5 gramm *természetes* c-vitamint szedett naponta, meg is élt vagy 97évet. Én inkább neki fogok hinni, de csak azután miután magam is megtapasztaltam amit állít.

"
DDT mérgezésben egyébként még nem halt meg senki."

OK, jó étvágyat hozzá.


P.S. Ami a scientológiát illeti, a produktumaira már igazán ráférne néhány olyan matrica mint ami per pill a dohánytermékeken van.

Gyula Úr 2008.06.08. 15:11:36

Vitaminokhoz:
Nekem is gyenge volt az immunrendszerem. Elköltöztem vidékre (jó levegőre) és újra aktivan sportolni kezdtem.
Öt éve még náthám se volt....
Előtte meg szedtem vitaminokat. Szart se ér.
De a sok hülye higyjen benne, el kell valamire költeni a pénzt ugye...

TB 2008.06.08. 16:22:04

Én ma kimentem a telkemre, szedtem egy kis cseresznyét. Már egészen feketére érett. Tejszinhabbal, vaníliapudinggal betoltuk az arcunkba.

Erre mondjon valamit a sok tabletta-zabáló!

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.08. 17:56:31

TB: ez nem volt rendes tőled. Most honnan szede én pudingot meg cseresznyét vasárnap este? Irígyellek :)

Amúgy én nem zabálok gyógyszert meg vitaminokat sem. Eszek ami jól esik és iszok ami jól esik. Nagyon ritkán vagyok beteg (kb évente 3 napot) és lám, mégsem vagyok egy roncs. Ezt javasolni tudom mindenkinek :)

Suppressive Person · http://www.suppressive.org 2008.06.09. 01:03:23

Szerintem LRH Lenkei képében reinkarnálódott, miután randizott Xenuval. Nem vitás, hogy mindkét akadémikus professzor prímán hegedül zongorán.

Ezt a sok oltást, amit a vitaminadagolással előadtak, csodálom, hogy ennyien bevették. Nem csak a kapszulát, hanem a hülyeséget.

Ugyanakkor ez egy jó kis mechanizmus. Mert az orvosok figyelmeztetnek a vitaminok túladagolására, amire LRH és bandája kétféleképpen válaszolhat:

- ugye megmondtam, hogy az orvosok...
- támadják az egyházat...

Gizmo 2008.06.09. 10:28:31

fairi

Azért ez egy nagyon rosszindulatú hozzászólás volt!!!

Lehet, hogy személyesen ismered Lenkei urat, hogy így nyilatkozol? Nem hinném...

Miért nem feltételzhető, hogy igazat mond?
Miért gondolod, hogy a gyógyszergyártó cégek tesznek az embereknek jót? (Ők nem a profitra hajtanak? Nézdd meg a TV reklámokat a "kérdezze meg kezelőorvosát..." végződésű spotokat!)

Egyébként pedig logikai bukfenc van a hozzászólásodban, mert jelenleg biztosan sokszorosan több pénz van a betegség bizniszben (gyógyszerek), mint az egészség iparban (megelőzés, vitaminok). Így logikátlan, hogy egy sokkal nagyobb erőfeszítést igénylő új úton induljon el, mintha maradt volna a "szakmájánál", ahol tutti a zsé, illetve a karrier.

Egyébként pedig azt gondolom, ha a megelőzésre (vitamin fogyasztás) teszem a hangsúlyt, akkor a "gyógyításra" kevesebb energiát kell helyezni (orvoshoz járás, betegségek.)

üdv,
Gizmo

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.06.09. 11:15:47

gizmo,

csak éppen az egészségipar piaca egyrészt nincs annyira felosztva mint a gyógyszerbiznisz, másfelől az egyre inkább "wellness-tudatos" társadalom egyre inkább harap az ilyen csodásnak beállított készítményekre. naná, hogy lenkei ráharap erre. kell a pénz a tanfolyamokra meg az adományokra, nemde? :)

egyébként az egyik ismerősöm nemrég jelezte, hogy az orvosa azonnal megtiltotta neki a lenkei-féle cuccok szedését, mert szétpattogtak tőle a hajszálerek a combjában. ciki.

Gizmo 2008.06.09. 11:39:48

phreeq

Ebben igazad van, egyetértünk.
Azért az a társadalom mégis jobb, amelyik foglalkozik az egészségével nem?
Természetesen ez is sok esetben paraszt vakítás (wellness), de még jobb, mintha rendelőkben kellene ücsörgni... :-)

Hogy mire költi a pénzét, az mindenkinek a maga dolga.

Én azért írtam, mert igazságtalannak tartom ebben az összefüggésben (fairi), hogy Dr. L. agymosott, mert próbál a gyógyszerek helyett az egészség megőrzésével foglalkozni.

Az ismerősödnek akkor valami létező problémája lehetett, mert nem a vitamin okozhatta az erek szétpattogását... Ez kb. olyan lenne, mintha azt mondanád, hogy azért pattogott szét az érfal, mert megevett 30 kg almát és túl sok volt benne az x vitamin.

üdv,
G.

fritz kraft · http://kraft.blog.hu/ 2008.06.09. 12:03:43

aha. de almát nem adagolhatsz túl, vitamint bogyó formájában azonban fogyaszthatsz túlzó mértékben.

mindettől függetlenül lenkei gábor még simán agymosott.
elvégre szcientológus, nem?
akkor miről beszélünk? :)

fairi 2008.06.09. 12:48:24

Gizmo
Az igazság sajna rosszindulatú:D

"Lehet, hogy személyesen ismered Lenkei urat, hogy így nyilatkozol? Nem hinném..."
már hozzá hasonlóakkal beszéltem,valótlanságokat állítanak a profit maximalizálása miatt!

"Miért nem feltételzhető, hogy igazat mond?"
többmillió ember gyógyul meg az általa haláliparnak nevezett gyógyszerektől!Nem pár ezer,milliók!Fertöző betegségek többségét leküzdöttük,szívbetegséget kordába tudjuk tartani,billentyűket kicserélni stb.
Orvos nem kényszerít rá a fogyasztó tablettákra,nem mondja csak vérnyomáscsökentő a jó!Ők is felírnak vitaminokat,kenyérbe egyideje folsavat raknak,mivel magzatvédő és nehogy hiány leygen!
Egészséges életmód nem tabu,rajtad múlik használod vagy nem!
Dr.Lenkei csak állít pár dolgot:gyógyszerek mérgek,vitamin brutál adagban jó!
vagy tudatlan(amit kétlek) vagy profitját akarja maximalizálni(mert ha reálisan fogalmaz,akkor azt is lehetne gondolni,nini olcsóbb vitamin a boltba az is jó,ja multivitamin az üdítőkben is van,meg rengeteg dologban alapból belerakják)

"Egyébként pedig logikai bukfenc van a hozzászólásodban, mert jelenleg biztosan sokszorosan több pénz van a betegség bizniszben (gyógyszerek), mint az egészség iparban (megelőzés, vitaminok). Így logikátlan, hogy egy sokkal nagyobb erőfeszítést igénylő új úton induljon el, mintha maradt volna a "szakmájánál", ahol tutti a zsé, illetve a karrier."

sehol sincs bukfenc
DR lenkei ha monopóliumot csinál a demagóg szövegével,egyházat használhatja pénzmosásra,olyan szép haszna lesz,hogy szó nélkül dobhat 1 milliót dollárban,hogy kikerüljön a szci újság címlapjára!
Gyógyszergyár haszna részben kutatásokba folyik,ami lehet sikeres vagy bukta,terjesztésben,de őket se kell félteni! gyógyszerbe nagy a rizikó így nagy haszonkulcs kell,ám egy szóval SE MONDOM hogy SZENTEK,de az éremnek két oldala van.....
Mondod a propaganda szöveget,ám nem nézel mögé,vitamingurunk se szent!

Dr Lenkeinek mekkora a fejlesztés,milyen kutatás????
Mennyiért veszi a vitaminokat ami elég fillére cucc,hála a gyógyszeripar tömegtermelésének!!!
mesterséges szintézis stb...

"mintha maradt volna a "szakmájánál", ahol tutti a zsé, illetve a karrier."
itt a te hibád!Mivel a kutató nincs olyan jól megfizetve,nem ő húzza a hasznot!HANEM A MULTI VEZÉRIGAZGATÓI!
Vitamin-biznissz meg tutibb!Miért is?
Idegenedés az orvoslástól,új alternatíva,nem kell fájdalmas kezelés,se mellékhatás,nálam a csodaszer,mondja!
Ám ez nem elég még a sikerhez,ha kapunk külső ideológiai támogatást,az fellendít!!!(sok MLM cég van de egyik se tud kitörni,sok közülük természetesebb forrást használ pl.:aloe vera,búzafű,árpacsíra:egyik se csodaszer,pedig néha tudnak a profitért túlozni,de kiegészítőként szedni biztos használ[ártani tuti nem árt,úgy pontosabb],ám mégse lesznek kő-gazdadok,nehezen terjeszkednek,beáll hamar a piacuk,lesz egy vevőkör és kész)
De külső ideológia mellé,már kész is a siker,csak titkolni kell!!!Szciseknek a vitaminterápia a jó,vagyis DR lenkeinek van biztos piaca!


megelőzés:folyamatoson szedned kell a cuccot,gyógyszert csak ha beteg vagy...
lenkei még nincs oly rég a piacon,semmiösszefoglaló kutatás a hívői között(akik mega-adagban kapkodják az anyagot) hogy milyen hosszantartó pozitív vagy negatív következményei vannak,van-e igazolás az érvei mellett,vagy csak placebo-hatás??

"Egyébként pedig azt gondolom, ha a megelőzésre (vitamin fogyasztás) teszem a hangsúlyt" mi a hatásosabb,Rengeteg észnélküli vitaminszedés,közben mondod:halálipar így,halálipar úgy..(ám ha bajod van,akkor a halálipar tud csak segíteni,mert lenkei csak megelőz,de ha mégse oylan hatásos mint mondja???
Kutatás,vagy szci ideológia az alap???)
Vagy egészséges életmód,testmozgás,változatos táplálkozás,és szűrővizsgálatok,bajt még kezdetben megelőzni...


"Természetesen ez is sok esetben paraszt vakítás (wellness), de még jobb, mintha rendelőkben kellene ücsörgni... :-)"
parasztvakítás,honnan tudod??
megaadag-vitamin tény???
VAGY DR Lenkeinek tény??
Ez két külön dolog!
nem a vitamint cáfolom,hanem ajánlott sokszorosa AD-E PLUSZT,vagy csak a vesédet,májadat és a bélrendszeredet terheled?

Gondolkodni nem bűn!

Gizmo 2008.06.09. 22:29:14

Kedves Fairi!

Köszönöm a válaszodat, nyilván nem vagyunk egy véleményen. Ez persze nem probléma, sőt az a jó, ha nem gondolkodunk egyformán.

Én úgy látom, hogy sajnos azokat a forrásokat, amelyek biztosíthatnák a "napi betevő" vitamin adagunkat, egyre kevésbé vehetjük biztosnak. Itt a gyümölcsökre, zöldségekre gondolok. Főként a nem itthon termesztettekre, ugyanis minél messzebbről érkezik egy gyümölcs, annál korábban le kell szedni (pl.) a fáról, hogy ne bebarnulva, elrothadva érjen ide. (Banán, narancs, ilyenek.) Ez logikus, hiszen a vásárló szép árut szeretne venni, a szállítás pedig időigényes.

Az itthon termesztetteknek is sajna ez a problémája. Pont a hétvégén vett a párom sárgabarackot, epret, de olyan víz ízük volt, hogy a fal adta a másikat. Tehát ezeket is az érési ciklusuk előtt szedik le jóval.

A másik oldal pedig, az a terhelés, amit a modern élet tesz az emberekre, illetve az egyre gyorsuló életritmus.

Így biztos, hogy több vitaminra van szükségünk, mint amit a zöldségek, gyümölcsök biztosítani tudnak.

A többi felvetett kérdésbe nem is megyek bele. ha ennyiben egyet tudunk érteni, már jó volt a "beszélgetés".

Az, hogy kinek van igaza a mennyiséget illetően nem tisztem eldönteni, nem értek hozzá. Bár hallottam már sok olyan történetet, hogy embereket máglyára küldtek, mert a hivatalos "tudománnyal" szemben azt állították, hogy a föld gömbölyű, és a nap körül forog, nem pedig fordítva... :-)

Szóval szerintem érdemes mindkét oldalt egyformán megvizsgálni, valahol középen lesz az igazság.

Kellemes estét mindenkinek.

Gizmo

Gizmo 2008.06.09. 22:39:32

Már éppen ki akartam lépni, amikor ezt találtam:

inforadio.hu/hir/eletmod/bulvar/hir-205180

Gondolom, ha keresnék, még egy csomó ilyent találnék. Akkor hogy is van ez orvos-társadalom elitsége, gerincessége, profitéhsége???

Természetesen tudom, hogy nem mindegyik doki tesz ilyeneket, de azért akad bőven stikli az oldalukon...

Ők is bizos agymosottak... :-)

jó éjt,
Gizmo

fairi 2008.06.09. 23:16:36

Gizmo

Ez azt bizonyítja hogy az orvosok is átlagemberek...
Van olyan orvos aki nem tartja be a hippokratészi esküjét,ebből azt vonod le minden orvos mészáros???

Ha keresnék akkor rengeteg ellenpéldát lehetne találni hogy a természetgyógyászat mekkora kárt tett:táltoscseppek,ilyen,kiderült sima csapvíz!!!
Pár MLM cégről is derültek ki csúnya dolgok,mégse annyira természetes mint a prospektusban!
Vagy természetgyógyász kezelés nem ért semmit,vagy rákos beteg nem kapott időben kezelést mert alternatív terápiában hit,ami szart se ért!
Ez bizonyít vmit?
Csak keres,főleg angolul:találsz jó sokat!Csak ezt meg az alternatívok nem reklámozzák!
"Ők is bizos agymosottak... :-)"
ők pénzéhesek,agymosott akinek bármi be lehet adni,pénzéhes:tudja hogy enyhén valótlan,de a profit érdekében minden!
Természetgyógyászok se szent lelkek,vitaminguruk se...

"Így biztos, hogy több vitaminra van szükségünk, mint amit a zöldségek, gyümölcsök biztosítani tudnak." normális adagnál hányszor több?
Attól hogy az íze nem olyan mint kell,következik hogy nincs vitamin benne???
Egy gondolatmenetet nem értek:
van egy ajánlott mennyiség,amit ha megeszel biztos nem lesz vitaminhiányból származó bajod!
Ám ha az ajánlottnál nem többtízszeresét szeded be,C-vitaminból legyen 1000mg felett,emiatt tízszer jobb lesz az immunrendszer mintha csak a kellő vagy annál párszor többet beveszel?
Ha 10000mg szedek be,akkor 100-szor hatékonyabb lesz?
Vitaminkérdésben(főleg a C körül) teljesen káosz van az biztos...
www.sulinet.hu/eletestudomany/archiv/1997/9742/vitamin/vitamin.html
Egy biztos c-vitamin mérgezést nem okoz,ahány kutató annyi elmélet,vitamingurunak mindig a legjobban tetszőt fogja elfogadni!
Egy adalék: a legtöbb élelmiszerben,főleg a "mesterségesben" is aszkorbinsav mint antioxidáns ,és aszkorbinsav=C-vitamin!!!
C-vitamin az C-vitamin kapszulában van,vagy műkajában,ugyanaz marad!

an0234 2008.06.09. 23:28:10

Mergezest nem okoz, max vesekovet... :)

fairi 2008.06.10. 01:37:37

an0234

Ezt is finoman kell kezelni,több kutatás is volt,egy része kimutatott összefüggést,másrésze nem! Újabbak szerint lehet mégsincs,de nehéz kérdés,ez a vitaminmánia utóbbi évtizedekben van,így kevés a teszt,és a Lenkei-félék nem csinálnak!
Szcisek ostorozzák a gyógyszereket,hogy kemikáliával tömik a testünket!
Addig ők alternatívaképp felajánlják a megavitamint,amiről ugyanúgy kételyek vannak!!!
drlenkei.hu/content/blogcategory/50/84/
Igazi szci gondolkodás,még az előadás is 1000 Ft-ba kerül,annyit nem ér nekem,hogy feltegyek egy pár kérdést...:D (elővételben 750,ha nem vidékre lemegyek csak 500:P)
És egy órán át mossák az agyam!

Gizmo 2008.06.10. 09:46:23

Kedves Fairi!

"Attól hogy az íze nem olyan mint kell, következik hogy nincs vitamin benne???"
Az íz csak egy jelzés. Mivel nem az érettség csúcsán szedik le, ezért nincs benne annyi vitamin.
Abba már bele sem megyek, hogy a talaj, ahol ezek a növények élnek, mennyivel kevesebb tápanyagot tartalmaznak, mint pl. 100 évvel ezelőtt.
(Az intenzív mezőgazdasági termelés, műtrágyázás miatt.)


"Egy gondolatmenetet nem értek:
van egy ajánlott mennyiség,amit ha megeszel biztos nem lesz vitaminhiányból származó bajod!
Ám ha az ajánlottnál nem többtízszeresét szeded be,C-vitaminból legyen 1000mg felett,emiatt tízszer jobb lesz az immunrendszer mintha csak a kellő vagy annál párszor többet beveszel?"

Nem lesz annyiszor jobb az immunrendszered, ebben is egyetértek veled.
Erre írtam, hogy a modern élet nagyobb terhelést ró a szervezetre, ennek az ellensúlyozása miatt lehet hasznos a megnövelt mennyiség. Pl aki dohányzik, annak is gyorsabban ürül a szervezetéből a C vitamin...
Egyébként pont ez a probléma lényege!
Azok az orvosi lobbik kardoznak az "ajánlott" mennyiség mellett, akik a gyógyszer bizniszben érdekeltek. Nyilván a saját érdeküket nézik...
(Ne légy 100%-osan egészséges, így folyamatosan fogsz gyógyszereket vásárolni.)

De a másik logikai érdekesség:
Ha tényleg csak napi 60mg C-re van szükség, akkor a gyógyszergyártó cégek miért készítenek 500 és 1000mg-os cuccokat? Ez elvileg pont az RDA előírásainak mondanak ellent.

an0234!
A vesekő akkor fog kialakulni, ha nem viszel be elég folyadékot, egyébként semmi. Ez tévhit...

szép napot,
Gizmo

fairi 2008.06.10. 10:26:46

"(Az intenzív mezőgazdasági termelés, műtrágyázás miatt.)"
na most hülyeséget mondtál de nagyot!
Mivel intenzíven folyik,eddig oké,de pótolni kell a tápanyagot a földből emiatt van műtrágyázás,szuperfoszfát,ammónium-nitrát,ezek alapvető anyagok a növény növekedéséhez!
ha túladagolják már rossz,kimosódik stb. stb.
Amihez nem értesz,nem kéne hülyeségeket írni!
Vitamin csak melléktermék,ha megvan a kellő alapvető tápanyag növekszik,és közben vitaminokat legyártja!

"Erre írtam, hogy a modern élet nagyobb terhelést ró a szervezetre, ennek az ellensúlyozása miatt lehet hasznos a megnövelt mennyiség. Pl aki dohányzik, annak is gyorsabban ürül a szervezetéből a C vitamin...
Egyébként pont ez a probléma lényege!"
ez ördögi kör,C-vitamin meg gyorsan űríti ki a nikotint így nikotinéhség lesz,vagyis még kevesebb C-vitamin tud felszívódni!

"Azok az orvosi lobbik kardoznak az "ajánlott" mennyiség mellett, akik a gyógyszer bizniszben érdekeltek. Nyilván a saját érdeküket nézik..."
ajánlott mennyiséget se a kis ujjukból szopták ki,nem gyógyszerlobbi hogy mindenki beteg legyen,!
ott is működik a profitmaximalizálás,jobb,hatékonyabb,biztonságosabb gyógyszer kell csinálnunk mint a konkurensek hogy megvegyék tölünk!

"Ha tényleg csak napi 60mg C-re van szükség, akkor a gyógyszergyártó cégek miért készítenek 500 és 1000mg-os cuccokat? Ez elvileg pont az RDA előírásainak mondanak ellent."
igények, fertőzés idején,még a orvosok is ajánlanak nagyobb mennyiséget!
Ám nem mindennap,átlagadagnak mondják...
Ha vmiben pénz van abba ők is beleszáll a gyógyszeripar,főleg úgy nulla befektetés tiszta haszon,hogy most 50mg raknak bele vagy 500 nem nyomja meg az árat!
gyógyszeripar nem szent,de nem is gyilkol a gyógyszereivel szántszándékkal embert!

"A vesekő akkor fog kialakulni, ha nem viszel be elég folyadékot, egyébként semmi. Ez tévhit.."
Ellenkezőjét se bizonyították,hogy lehetetlen lenne,de az élet elég komplex:néhány esetben összefüggést találtak,de nem általános jelenség!

an0234 2008.06.10. 10:56:44

fairi, lehet h nem igy van, en anno igy tanultam, meg egy gyors guglizas is kb ezt az eredmenyt hozta - persze ez nem zarja ki h nem igy van, csak sejteti, hogy valami koze talan van az igazsaghoz. Ja ezt Gizmonak is mondom. Attol meg, hogy valami csak egy masik feltetel teljesulese eseten karos, nem jelenti azt, hogy az egyszeru luzer tud rola.

jegimacko 2008.06.10. 13:08:51

Én inkább a természetes dolgok híve vagyok. Ezért sok gyümölcsöt, zöldséget, többféle mézet eszünk, olíva, szőlőmag olajakat használunk. Próbálunk eleget mozogni. Mesterségesen készített vitamint egyedül a C-vitamint használjuk. Abból viszont sokat. Én hiszek Szent-györgyi Albertnak! Ő még önös érdekek nélkül kutatott.
Sem a gyógyszer, sem a vitamin készítőket nem támogatom, mind csak az egyre nagyobb bevéltelre hajt! Semmit nem szabad elhinni nekik.
Az A és D vitaminokkal bizony vigyázni kell, könnyű túladagolni, és komoly következményei vannak. A scientológusokat meg különösen útálom!!

Karma 2008.06.10. 13:47:29

Én csak a számomra allergiás időszakban szoktam extra kiegészítőket bevenni, mégpedig reggelente 1 Clacium Sandoz + C vitamint :)

R2D2 2008.06.10. 22:59:14

fairi, te nagyon nagy ostobaságokat tudsz leírni..... Nagyon el vagy vakulva.
Írj be egy nevet a Google-ba: Szent-Györgyi Albert
Aztán vitatkozz tovább.

örge 2008.06.10. 23:37:38

Láttam ma egy régebbi felvételt a Lenkeivel, ahol azt magyarázta, hogy a megfelelő vitaminmennyiséggel akár 120 évig is lehet élni, de az élelmiszerek egyre kevesebb %-ban tartalmaznak vitamint, ezt a hiányt pedig az étrendkiegészítőkkel lehet pótolni (gondolom nem a magáéra gondolt:D).
Én csak azt nem értem, hogy akkor mondjuk 100-120 évvel ezelőtt miért nem éltek tovább az emberek, ha akkor még megvolt a megfelelő vitamintartalma az élelmiszereknek?
Ja, és könyörgöm mutasson már nekem valaki egy 100 éves scit!!!
Ma tudtam meg azt is, hogy doktorunk egyébként semmiféle szakvizsgával nem rendelkezik(!). Ennek ellenére azért jól megmondja (megírja), hogy mit is kéne másképp csinálniuk a nőgyógyászoknak és a nőknek szülésnél. Kíváncsi vagyok hány (nem sci-módszerekkel zajló) szülésnél volt bent:)

rembrant · http://www.zavodjenje.com/ 2008.06.11. 01:45:53

nem tartom elképzelhetetlennek, hogy valaki 120-évig élhessen...

...pegig ők elvileg egy igencsak elmaradott ország


Kubai recept a 120 éves életkorra:


A 11,2 millió lakosú Kubában mintegy háromezer száz éven felüli személy él. A National Geriatrics and Social Work workshopon bemutatott tanulmányból kiderült, a vizsgált személyek egyike sem volt alkoholista, nem fogyasztott túlzott mértékben alkoholt, és szinte mindegyikük azt vallotta, hódolnak a dohányzás és kávéfogyasztás szenvedélyének. Többségük szellemileg aktív, korábban kétkezi munkát végzett, kiegyensúlyozottan élt. Nem hanyagolta el a szexet, sok tojást, halat, fehér húst és zöldséget fogyasztott

anula 2008.06.11. 05:53:04

A vitaminok népszerűsítése egyszerű marketingfogás. A gyógyszer (táp-szer, csodaszer) gyártó cégek betegek mellett ki akarják terjeszteni a piacukat az egészségesekre is.
Ugyanez a helyzet a welnessel is, eddig leginkább az itt-fáj-ottfáj emberek vették igénybe a termál-gyógyfürdők szolgáltatásait, leginkább egy bizonyos életkoron túl. A cél az, hogy a piacot kiterjesszék az egészséges és fiatal (és gazdag) emberekre is.
Etikailag akkor kérdőjelezhető meg a dolog, ha azt a látszatot keltik a cégek, hogy náluk az örök egészség, fiatalság, problémamentes élet kulcsa. Lenkei erre tesz egy határozott kísérletet. (Ezt természetesen megspékeli a szcientológia terjesztésével is.)

gz 2008.06.11. 11:19:20

"Miután leírtad ezt a mondatot, komolytalanná váltál a vitában nálam."

Első és egyetlen büfid a témában, nem mérvadó...

"Genetika,bárhogy semmibe akarod venni létező dolog,rengeteg kutatás van ezen a téren,ha vki betegségre hajlamos,az előbb-utóbb elfogja kapni!"

Nem veszem semmibe. Leírom máshogy: nem az az elsődleges probléma, hogy valakinek az ősei miben betegedtek meg, hanem az illető életmódja. Ezt az életmódot/stílust pedig nagy valószínűséggel a szüleitől leste el.

"Bármiről kijelenti ha ez szednénk akkor 90% nem történne meg,az dőreség,mivel csak egy ad hoc szám,másik semmi kutatás nem igazolt ilyeneket..."

Ha még nem kutatták, akkor akár igaz is lehet. :-)

"Antibiotikum ha jól ismerik fel a fertőzést,legjobb módszer,lassan már kezdik ésszel adagolni,mert csak úgy adni(ritkán többet árt,mint ahsznál,ha rezisztens törzset kapsz,és nem végeznek elemzést! komoly fertőzést nem biztos le tud győzni az immumrendszer,legrosszabb esetben halál(ez ritka,mert ha halál szélén van belédnyomják az antibiotikumot ami megment),jobban esetben krónikus ki-kiújuló baj!
Csak ésszel kell adni,nincs velük semmi baj!"

LASSAN KEZDIK??? Bakker...
Antibiotikumról elég sok pletykát hallottam, a legjobb az, hogy a legtöbb orvos nem ismeri kielégítően ezeket, ezért nem a megfelelőt írja fel. Sajnos a gyógyszercégek marketingje arról szólt, mikor megjelentek, hogy az antibiotikumok "csodaszerek", amelyek az adott fertőzést tökéletesen gyógyítják. Így az ember, ha meghallotta, hogy a doki antibiotikumot ír fel, egyből megnyugodott, hogy tök jó lesz és meggyógyul. Az antibiotikumok megjelenése után 10-pár évvel rájöttek, hogy ezek a cuccok arra jók, hogy jól tönkretegyék vele a bélflórát (hasmenés), meg segítsenek a vírusoknak fejlődni (új vírustörzs-új antibiotikum-ördögi kör)... Pletyi vége.

Szerintem nagyon jó rávilágítottál a problémámra: ÉSSZEL adagolva jó. Ennek vagyunk híján. Azt hiszem, én inkább megelőzök, mint olyan helyzetbe kerüljek, hogy ilyen cuccokat kelljen szednem.

"Tényleg gz MLM-es vagy,hogy ennyire nyomod ezt a vitamin-csodaszer témát????
Túl egyirányból nézed,szűken nézed,és nem figyelsz az összefüggésekre!"

Olyasmi.
Szerencsére itt vagy, és felvilágosítasz. :-)

Kérdeznék egyet: mi van akkor, ha van egy olyan készülék, amivel olcsón és gyorsan lemérhető, hogy mennyire hatásosan épül be a szervezetbe (bőrbe) a bevitt vitamin (akár tabletta, akár zöldség formájában)?
Fairi, kis guglizás után azt is kideríthetes, hogy melyik cégről van szó... :-)
Gizmo csak nem kolléga? :-)

"gyógyszeripar nem szent,de nem is gyilkol a gyógyszereivel szántszándékkal embert!"

Halott ember nem fizet. Csak olyan gyógyszert szabad fejleszteni, amivel a vegetálást fenn lehet tartani jó sokáig. Kicsit összeesküvés elmélet, de én szeretem ezeket (Fahrenheit 9/11 megvan?). :-)

"ajánlott mennyiséget se a kis ujjukból szopták ki,nem gyógyszerlobbi hogy mindenki beteg legyen,!"

Hát mi az érdekük? Egészséges ember nem vesz gyógyszert. Max. fájdalomcsillapítót. Mert a gyereknek zsúrt tartunk és megfájdul a fejünk a zsivajtól... Régóta nincs TV-m, mi az új verziója ennek a reklámnak? :-)

Mondd csak, a hadiipari lobbinak mi az érdeke? :-)

BTW milyen ipari tevékenység hozza a legnagyobb profitot? A hadiipar meg a gyógyszeripar benne van az első háromban...

Dr. Kix 2008.06.11. 13:22:30

Én csak azt akartam mondani, hogy leírni azt, hogy "örökletes betegség szerintem nincs" oltári nagy marhaság.

Persze lehetek számodra nem mérvadó. De attól a marhaság marhaság marad.

gz 2008.06.11. 13:30:40

Kix, valami értelmes hozzászólás a témához? Cáfolat? Saját tapasztalatok? Érvek? Legalább pletykák? Valami, amire reagálni lehet?

Ha nincs, a következő büfit tartsd vissza...

Thx, z.

Dr. Kix 2008.06.11. 13:53:27

Nem tudom mivel érdemeltem ki az újabb személyeskedést, de szerencsére nem is érdekel.

Örökletes betegségek léteznek. Ez tény. Én csak ennyit mondtam. Ennek számtalan bizonyítéka van. Ha unatkozol, vagy érdekel, olvass utána!

pl. google-> öröletes vakság, első találat. Biztos találsz még hasonlókat.
egeszseg.origo.hu/cikk/0749/115786/20071203_vaksag_genetika_ideghartya_1.htm

(csak a kedvedért nem fogok tudományos publikációkat keresni, hogy elhidd, _léteznek_ örökletes betegségek.)

Karma 2008.06.11. 14:04:12

Pl. sarlósejtes vérszegénység és vérzékenység. Ezek már egy ideje ismertek.

.Andrei (törölt) · http://www.andreiground.com/ 2008.06.11. 16:01:18

gz: A hadiipar benne van, a gyógyszeripar nincs benne az első háromban. Látom Lenkei féle terápián pörögsz. Ne legyél alapból lekezelő, mert nincs mire. Ez a büfi stílus meg olyan ciki, mint amit írtál.

Rembrand: azok a jó kis antioxidánsok :) Szerintem azt is ez a ZelRondo Hubble vagy hogy is hívják találta fel...

Karma 2008.06.11. 16:10:33

Az antioxidánsokról pont most van kint egy cikk a Scientific American főoldalán, elég szkeptikus: www.sciam.com/article.cfm?id=antioxidant-supplements-will-help-you-live-longer

fairi 2008.06.11. 18:41:18

gz
akkor szép sorban!

"LASSAN KEZDIK??? Bakker...
Antibiotikumról elég sok pletykát hallottam, a legjobb az, hogy a legtöbb orvos nem ismeri kielégítően ezeket, ezért nem a megfelelőt írja fel. Sajnos a gyógyszercégek marketingje arról szólt, mikor megjelentek, hogy az antibiotikumok "csodaszerek", amelyek az adott fertőzést tökéletesen gyógyítják."

Nyugaton már régóta megy,nálunk lassabban jön be!
igen,mert csodaszerek is voltak baktériumok ellen,ám kiderült létezik az (mikro)evolúció mégis,és a baktériumok előbb-utóbb mégse hatott...
Ám mikor bejött látványosan csodaszer lett,bakteriális fertőzésben meghaltak száma közelített a 0-hoz!
és az emberek,mikor nem láttak tovább tűneteket,persze túlélő bacik elszaporodtak,akik már védettek voltak a mikotoxinnal szemben..
Emberek és orvos mindkét oldal benne van!

"Szerintem nagyon jó rávilágítottál a problémámra: ÉSSZEL adagolva jó. Ennek vagyunk híján. Azt hiszem, én inkább megelőzök, mint olyan helyzetbe kerüljek, hogy ilyen cuccokat kelljen szednem."

na akkor mégse halálipar meg a többi rizsa!
Ám ha megelőzés mégse jön be,(virulens kórokozó,mégis rossz passzba kerül az immunrsz a csodaszerek ellenére is),akkor talán nem kell felesleges kockázat,ha komolynak néz ki!

"Kérdeznék egyet: mi van akkor, ha van egy olyan készülék, amivel olcsón és gyorsan lemérhető, hogy mennyire hatásosan épül be a szervezetbe (bőrbe) a bevitt vitamin"

következő postbe le is írhatod,hátha nem jön ki ha beirom
"egy csodagép ami méri a vitamin beépülését" kifejezést....

"Halott ember nem fizet. Csak olyan gyógyszert szabad fejleszteni, amivel a vegetálást fenn lehet tartani jó sokáig. Kicsit összeesküvés elmélet, de én szeretem ezeket (Fahrenheit 9/11 megvan?). :-)"

[mégis: halálipar-paranoia,elhamarkodva ítéltem,sorry:P]

igen meg,paranoia előbb-utóbb veszélyes:-)
tudom,a te MLM céged már ismeri is a csodaszert,ami meg is gyógyít(nem igaz,folyamatosan kell szedni,csak akkor maximális a profit)
Te MLM-ed csak mérőműszert forgalmaz,vmi hiperszupert???:D

"Hát mi az érdekük? Egészséges ember nem vesz gyógyszert. Max. fájdalomcsillapítót. Mert a gyereknek zsúrt tartunk és megfájdul a fejünk a zsivajtól... Régóta nincs TV-m, mi az új verziója ennek a reklámnak? :-)"

ám hogy egészséges legyek,sok-sok drága kiegészítő csodaszert kell szednem,megavitamint,csodagazokat,csodaturmixot[baromisokért]!

Jah,direkt betegítenek meg minket,dejó volt az őseinknek akiknél a gyerekhalandóság 200 ezrelék feletti volt,18 éves kort elég sokan nem élték meg,még foghúzás is halálos,sebfertőzés detto,akár a vesekő is!ja és a piszichiátriai kezelés is hagyott kívánnivalót,többet mint a mostani!
Azok a szép idők:P:P

Szép álomvilág,de nem volt műtrágya, rák se mert 50 év az már csoda volt...:)
Szivbetegségbe se haltak meg,mert előtte elvitte őket a tüdőgyuszi vagy a kolera...
Még a jómódúakat is akik megkaptak minden finomságot,gyümölcsöt,sportos élet( najó lovaglás,meg vadászat)...
ha nem jöttek volna a gonosz összeesküvő-cégek,még mindig élhetnénk boldogan((40 évig:D))...
120-ig, mi a fenét!

fairi 2008.06.11. 18:45:02

R2D2
Vagdalózás nélkül tudsz vmi értelmeset is írni,vagy vmit kifejteni???
Vagy az már nehéz:D
Szent-györgyi Albert óta eltelt jónéhány év...
C-vitamintól már idéztem Szent-györgyi véleményét is,de csak a C-vitaminről beszél....
Történtek változások:új felfedezések,új problémák,új eszközök a kutatásokban...

R2D2 2008.06.11. 20:31:50

fairi. Nem vagdalkoztam. Bár posttal ezelőtt írtam egy csomó szerintem értelmes gondolatot. Felesleges. Amíg nem keveredtek ki ebből a "minden rossz amit egy szcientológus csinál" és "inkább élek 10 évvel kevesebbet, de a Lenkei-t, és rajta keresztül az egyházat nem támogatom" világnézetből, addig itt a tények nem számítanak sokat. Nem csak én próbálkoztam, mások is. Nem vagyunk szcientológusok. Ahogy a többiek is, én is elkopok innen lassan....

fairi 2008.06.11. 21:06:43

""inkább élek 10 évvel kevesebbet, de a Lenkei-t, és rajta keresztül az egyházat nem támogatom" világnézetből, addig itt a tények nem számítanak sokat"
tények?Szubjektív tapasztalatra alapozni nem mindig lehet..Vkinek bejön,vkinek nem!
Megtiltottam(vagy mondtam hogy tilos)
Arra költi a pénzért mindenki amire akarja!
HIT sokat segít,ha már a vitamin nem jön be!

k*rva anyád lenkey 2008.06.11. 22:11:08


A végrehajtásért felelős: Dr. Lenkei Gábor, a Free Choice Kft ügyvezetője és mindenkori jogutódja.

gz 2008.06.12. 09:16:55

Kix

:-)
Amilyen az adjonisten...
A bunkóságommal sikerült némi jellemfejlődést elérni Nálad, így végre vitatkozunk, nem pedig mondok valamit, Te meg csak annyit, hogy "marhaság".

Lehet, hogy nem fogalmaztam pontosan, ez sajnos egy hibám, elnézést kérek. Szóval a lényeg, hogy a _civilizációs betegségek_ nem örökölhetők: rák, szív-érrendszer, allergia, ilyesmi. Ezeket lehet megfelelő életmóddal elkerülni, akár úgy is, hogy a felmenők szenvedtek valamelyik betegségben. Ehhez az életmódhoz kellenek a nagyon jó minőségű táplálékkiegészítők (természetesen a változatos étrend mellett).

Szerintem.

gz 2008.06.12. 11:29:01

"Emberek és orvos mindkét oldal benne van!"
Igaz, és ki profitál mindebből? :-) "gyógyszertámogatásra fordított összeg 26,8 milliárd forint, az előző hónaphoz viszonyított növekedés 5,5% (1,4 milliárd forint)" 2007. november (egy hónap!), Magyarország. Forrás: www2.pm.gov.hu/


"[mégis: halálipar-paranoia,elhamarkodva ítéltem,sorry:P]" :-D
Egy kis paranoia nagyon egészséges: éber maradsz. Egészséges paranoia alatt pl. azt értem, hogy mindig nézem a boltban, mikor lehúzza a pénztáros a cuccokat, hogy mi mennyiért van a pénztárgépben. Aztán meg ha eltérés van, lehet menni az ügyfélszolgálatra. Így már sikerült pár sör árát visszaszerezni... :-)
Az egészségüggyel (főleg a magyarral) kapcsolatban is hasonló paranioám van. Ezt csak erősítik a tapasztalataim: a vérnyomásom átlag 160/110. Ha felidegesítenek, felmegy akár 198/135-re is. Erre a háziorvosom EGYBŐL, minden egyéb kérdés nélkül felírt egy vérnyomáscsökkentőt. Kérdeztem tőle, hogy meddig kell szedni. Erre annyit mondott, hogy ha nem áll be a vérnyomásom, akkor valószínűleg ÉLETEM VÉGÉIG. Az meg jó esetben még 50 év... A vicc az egészben az, hogy nem sokkal ezután fogytam 23kg-ot. A vérnyomásom meg beállt 135/80-ra. Tehát megvan az ok. És itt van a baromi nagy problémám: nem az okot keresi a modern orvostudomány, hanem a tüneteket tüntetni el. Egy volt osztálytársam is orvos, beszélgettem vele ilyenekről is. Azt mondta, az esetek 80%-ában nem tudják, hogy mi okozza a magas vérnyomást. Van okom a paranioára...

"tudom,a te MLM céged már ismeri is a csodaszert,ami meg is gyógyít(nem igaz,folyamatosan kell szedni,csak akkor maximális a profit) Te MLM-ed csak mérőműszert forgalmaz,vmi hiperszupert???:D"

A legjobb dolgot említetted. Nem csodaszert forgalmazunk!!! A filozófia egyszerű: az ember akkor lesz egészséges, ha sok növényt fogyaszt (saját tapasztalat is igazolja, én az kajálások 60-70%-ában húst eszek kenyérrel, így feltűnik a különbség, ha tartok egy-egy "csak zöldség nap"-ot, mert zárva van a hentes :-) ). A cégünk emiatt nem is kísérletezik semmi "csodaszerrel". Egyszerűen megkeresi azokat a növényeket, amelyeknek nagyon magas a vitamin (antioxidáns) tartalmuk. Ezekből a növényekből állítjuk elő a termékeinket. Saját fejlesztésű szabványuk van arra, hogy a végeredmény a lehető legközelebb álljon a természetes állapotához. Leegyszerűsítve: betömörítjük a növényeket. 8-10 kg zöldség és gyümölcs 8 kapszulában. Ennyi a filozófia, a cég folyamatos (botrányoktól mentes) növekedése pedig a garancia arra, hogy hűek vagyunk hozzá.
A műszer 2001-től áll rendelkezésre, Nobel-díjas felfedezésen alapul. Ennek köszönhetően monopolhelyzetben vagyunk, _mérni tudjuk_ a hatást. 2005-ben Stevie Awards díjat nyertünk (Most Innovative Company). Nem akarom leírni a cég nevét, mert az reklám lenne, de ezek alapján megtalálod. Ha meg lusta vagy, dobj egy mailcímet, és elküldöm az infókat.

BTW, pont ez a lényege a vegytiszta MLM-nek: kipróbálod, tetszik, ajánlod másoknak. Pl. nálunk ha 10 ember Tőled veszi a terméket, akkor Neked ingyen van. Drága?


"ha nem jöttek volna a gonosz összeesküvő-cégek,még mindig élhetnénk boldogan((40 évig:D))..."

Azért van ellenpélda is:

CAMPANELLA, Tommaso (1568—1639): itáliai bölcselő, író. 71 év
BACON, Francis (1561—1626): angol filozófus, államférfi. 65 év
GOETHE, Johann Wolfgang von (1749—1832): német költő, író. 83 év
HUGO, Victor (1802—1885): francia költő, író. 83 év
HUXLEY, Aldous Leonard (1894—1963): angol író, költő, esszéíró. 69 év
JÓKAI Mór (1825—1904): író. 79 év
LE SAGE, Alain-René (1668—1747): francia író. 79 év


"a gyerekhalandóság 200 ezrelék feletti volt"

2 tized felett?

fairi 2008.06.12. 13:17:15

"Igaz, és ki profitál mindebből? :-) "gyógyszertámogatásra fordított összeg 26,8 milliárd forint, az előző hónaphoz viszonyított növekedés 5,5% (1,4 milliárd forint)" 2007. november (egy hónap!), Magyarország"
fő profit a gyártóé!
másik ha vitamingyártásra állnának át,tök mindegy lenne ővék lenne a profit!
Nagyiparilag mesterséges vitamint érdemes gyártani,
a lenkei v megvilágosodás után már minden gyár ontaná magából a vitamint,nekik teljesen mindegy mit csinálnak!
Hasznuk meglenne,kisembernek meg nem jönne el a megválás,mivel újra óriási fertőzés általi halálozás lenne,mivel az antibiotikum méreg,és halálipar és a stb.

""a gyerekhalandóság 200 ezrelék feletti volt"

2 tized felett?"

1000 gyerekből 200 meghal,születés után nem sokkal!Most nálunk kb 10 hal meg,vhol kevesebb(japán,nyugat)
Néhány Afrikai ország statisztikája,ahol a helyzet még mindig középkori!
Régen nem volt gyerekhalandósági mutató,így csak következtetni lehet,vmi hasonló lehetett kb.!

"A cégünk emiatt nem is kísérletezik semmi "csodaszerrel". Egyszerűen megkeresi azokat a növényeket, amelyeknek nagyon magas a vitamin (antioxidáns) tartalmuk. Ezekből a növényekből állítjuk elő a termékeinket. Saját fejlesztésű szabványuk van arra, hogy a végeredmény a lehető legközelebb álljon a természetes állapotához. Leegyszerűsítve: betömörítjük a növényeket. 8-10 kg zöldség és gyümölcs 8 kapszulában. Ennyi a filozófia, a cég folyamatos (botrányoktól mentes) növekedése pedig a garancia arra, hogy hűek vagyunk hozzá."

saját szabvány??? Ez relatív...
Ez kis tételben megy,de mikor nagyban kéne gyártani,lenne a hígítás, mesterséges alapvetők stb.
Mivel árat csökkenteni kell,másképp meg lehet leszorítani!
8 KG gyümölcs, 8kapszula??
Mesefaktor is kell bele,láttam hiperkapszulákat,csak szárított por van mindegyikbe [egyik ismerős MLM-es,4-5- cégnél,abból próbál megélni...]Van zselésített maszlag,abból se látok ki több extrát!!
8Kg gyümölcsből amíg 8gramm lesz,veszik el belőle pár dolog,többi már marketingrizsa,se több se kevesebb!
Ezzel most ne vitatkozunk,mivel nem a téma része!!![MLM-ről is megvan a saját vélemény, a készítményekről is,engem nem váltottak meg mikor kellett volna,csak táplálékkiegészítők,se több se kevesebb,porok a gyümölcsöt nem helyettesítik,de télen többet adnak a semminél!Végül az allergiát kinőttem,jelenleg propoliszon kivül mást nem szedek,ritkán multivitamin,vagy C-vitamin ha beteg leszek évben egyszer-kétszer]

"Azért van ellenpélda is:"
átlagéletkor,akkor volt aki megélte a 100évet,de nagy rikaság volt,Görgei Artúr a legjobb példa, ágyúszilánk a fejébe fúrodott,egészen az agyáig,kiszedték bekötötték,következő csatát már vezette is!
Ebben modern kezelés nélkül az átlagemberek több mint 90% belehal!Közvetlen fertőzési góc az agynál,de meddig is élt Görgei végül néz utána!
Immunrendszer függ a genetikától is!Elég erősen!
Normális táplálkozás csak egy faktor,se nem több se nem kevesebb!

"zt csak erősítik a tapasztalataim: a vérnyomásom átlag 160/110. Ha felidegesítenek, felmegy akár 198/135-re is. Erre a háziorvosom EGYBŐL, minden egyéb kérdés nélkül felírt egy vérnyomáscsökkentőt. Kérdeztem tőle, hogy meddig kell szedni. Erre annyit mondott, hogy ha nem áll be a vérnyomásom, akkor valószínűleg ÉLETEM VÉGÉIG. Az meg jó esetben még 50 év... A vicc az egészben az, hogy nem sokkal ezután fogytam 23kg-ot. A vérnyomásom meg beállt 135/80-ra."
van ez így,nincs idő a betegre,allergiás bronchitisre tüdőgyulladást(mivel komoly nehogy egy vidéki orvos mondja meg a tutit) állapított meg a vidéki orvos,vissza fővárosbanerre a híre, ott már kiderül helytelen diagnózis...
Orvos is ember...!van jobb,van rosszabb,mint az életben mindenhol!
Ettől még nem kell paranoiát látni,összeesküvést,halálipart meg hasonlót.....
Komolyabb baj esetén,ajánlott több orvost mgkérdezni...

gz 2008.06.12. 13:42:34

"1000 gyerekből 200 meghal"
Az 20 százalék. 200 ezrelék = 2 tized százalék.

"saját szabvány??? Ez relatív...
Ez kis tételben megy,de mikor nagyban kéne gyártani,lenne a hígítás, mesterséges alapvetők stb."
A szabvány kitér erre is. Ha nem látjuk biztosítottnak az azonos minőségű termék beszállítását (akár éveket keresztül), akkor attól a beszállítótól nem vásárolunk. Keresünk mást, máshol. Garancia van arra, hogy minden egyes kapszula azt, és annyit tartalmaz, ami a dobozon van.


"Komolyabb baj esetén,ajánlott több orvost mgkérdezni..."
Van több ismerős orvos is, egyik sem tudott többet mondani. Szedni kellene a pirulát.

"8 KG gyümölcs, 8kapszula?? 8Kg gyümölcsből amíg 8gramm lesz,veszik el belőle pár dolog,többi már marketingrizsa,se több se kevesebb!"

Persze, azok a dolgok vesznek el, amiket a gyümölccsel beviszel, de nem hasznosítasz, hanem viszontlátod barnamaci formájában. :-)
Miért olyan hihetetlen, hogy képesek vagyunk (meg még egy csomó gyógyszeripari/egyéb cég is) azt a pár grammnyi hatóanyagot kivonni egy gyümölcsből? Ez a technológia már évtizedek óta a rendelkezésünkre áll...

fairi 2008.06.12. 14:03:01

"Persze, azok a dolgok vesznek el, amiket a gyümölccsel beviszel, de nem hasznosítasz, hanem viszontlátod barnamaci formájában. :-)"
bilogógiából egy rossz jegyet kaptál,növényi rostot jóllehet nem tudjuk megemészteni de szükséges a normális emésztésre,és bélmükődéshez!
vagy akkor kell egy rostkapszula is,haladunk,haladunk!ismerem, havonta egyszer hallom ezeket a frázisokat,nem újdonság!


"iért olyan hihetetlen, hogy képesek vagyunk (meg még egy csomó gyógyszeripari/egyéb cég is) azt a pár grammnyi hatóanyagot kivonni egy gyümölcsből? Ez a technológia már évtizedek óta a rendelkezésünkre áll..."

itt van ferdítés,mert azt mondtad 8kg gyümölcs 8 gramm!vegyszerekkel(vagy hívd aminek akarod) ki lehet mosni,de nem lesz egyenlő!
rózsaszirom=rószaolajjal??
penicillium telep=penicillinnel??
lédús gyümölcs= szárítiott porral??
Ez a merketingduma,mellébészélésnél nekem több kell!
persze ki eleht vonni,mesterségesen,de nekem ezek a porok továbbra is szárított gyümölcsnek tűnnek,egyik MLM és MLM között nagy különbség nincs!Egyik az árpagyöngyöt favorizálja,másik a búzafüvet,harmadik az aleot,negyedik a porocskáját,ötödik kezdődik előről,keverve szőlőmaggal!

gz 2008.06.14. 10:22:58

8kg gyümölcs _vitamintartalma_ 8 kapszulában. Nem tudom már máshogy leírni, hogy megértsd.
Természetesen rostot kell enni minden nap, én is sok gyümölcsöt/zöldséget eszem... (ha eszembe jut elmenni a zöldségeshez :-) ).

Hitem szerint a növényekben lévő tápanyag- és vitamintartalom csökkent az utóbbi időben, ezért nem lehet pótolni szimpla zöldségfogyasztással. Ezért van szükség a ZÖLDSÉG/GYÜMÖLCS MELLÉ KIEGÉSZÍTŐ vitaminkészítményekre.
Az én cégem pedig képes arra, hogy MÉRJE a hatást, akár a kétpofára zabált zöldségét, akár a különböző vitaminkészítményekét. Emiatt monopolhelyzetben vagyunk a táplálékkiegészítők gyártói között. Ez, akár MLM, akár nem, nagyon fontos dolog (lásd Micro$oft... :-) ).

fairi 2008.06.14. 19:41:15

gz
Templomba kell hinni,mondtam már!(vagy az auditálás során:P)
Van vmi kutatási alap,nem egy konferencia előadás,hanem kézzelfoghatóbb!
Kísérlet,kettős vakpróba hogy elkerüljék a placebohatást!Vmi ilyesmire gondoltam...
Placebo vs. csodakészítmány!
Mi a placebo: www.freeweb.hu/skepdic/placebo.html
Olvasd el,fura az ember az biztos....
Ezért nem létezik csodaszer,mivel minden ember más,és sose lesz olyan készítmény ami mindenki számára hasznos!
Modern gyógyászat a lelki alapú betegséget rossz hatékonysággal kezeli,tényleg van olyan minden fáj,utána egy személyes kezelés elmulassza,amit nem tud a nyugati mivel valójában nem is létezik a fájdalom csak az ember tudata generálja,nem szervi eredetű!

anula 2008.06.15. 06:12:24

Örülök neki, hogy valaki előhozta végre ezt a placebo dolgot. Ha valki többezer forintért vásárol egy halom bogyót, saját akaratából, (nem orvos írja fel) hajlamos nagyon hinni annak gyógyító erejében. (De mindegy, mert lényeg, hogy jobban érzi magát, az hogy most a bogyótól vagy saját magától, az annyira nem is lényeges.)
Egyébként a szcientológia szolgáltatások is ezen az elven működnek. Elnézést a gonosz megjegyzésért.

harmatOSA 2008.06.15. 09:58:55

aNULA NEM GONOSZ HANEM IGAZ MEGJEGYZÉS.bÁRMI AMIBE ENGERGIÁT FECCÖLÜNK ,AMIRE FIGYELÜNK AZ JOBBAN MŰKÖDIK.
A gond hogy az scn ből kijönni majdnem lehetetlen, sérülés nélkül pedig egyáltalán nem lehteséges. Tájékozódni kell ídőben, és ha hozzá lehet jutni pontos infókhoz felnőtt ember eltudja dönteni mire van szüksége.

gz 2008.06.15. 11:59:35

"Templomba kell hinni,mondtam már!(vagy az auditálás során:P)"

Akarni meg a WC-n... :-D
Ha jól tudom, a GATE készített egy ilyen felmérést a növények tápanyagtartalmáról. De józan ésszel is belátható a dolog: 100 év alatt 1,6 milliárdról 6,3 milliárdra nőtt az emberek száma a Földön. Etetni kell őket, ez pedig nem megy olcsó tömegtermelés nélkül. A tömegtermelés (olcsóság) pedig magával hozza a silányabb minőséget...

Természetesen mindenféle teszten keresztülment a termék, placebo-kontrollált kettős vakteszten is, az USA-ban és Magyarországon is bevizsgálták és nem találtak benne sem szennyeződést, sem tiltott (dopping) szereket. Sőt, a cég alapítója és sok tudósa keleti származású, az USA mellett Kínában is van kutatólaboratóriumunk, tehát a termékeinkben sikeresen ötvözzük a keleti hagyományos orvoslás tudományát a nyugati modern technológiákkal. Sőt, minden országban, ahol jelen vagyunk (48) megkaptuk a gyógyszer tisztasági minősítést.

Egyéb kérdés? :-)

gz 2008.06.15. 12:04:14

anula:

Ez nem gyógyszer, hanem táplálékkiegészítő.
Nem gyógyításról szól, hanem megelőzésről.

fairi 2008.06.15. 13:04:39

"Ez nem gyógyszer, hanem táplálékkiegészítő.
Nem gyógyításról szól, hanem megelőzésről."

csak sajna az MLM előadáson ezt nagyon elsöprik és kis betűs résszé válik!
Voltam már MLM-en vhogy szép lassan összemosság a dolgokat,nem úgy kezdik ez táplálékkiegésztítő,hanem felsorolják mit gyógyít,mi ellen jó,ééééés?
Kamilláról is lehet felsorolást tartani,meg bármiről,csak jó marketingrizsa kell,és bármit lehet csodaként aposztofálni!(csak picit betűvel rá kell írni: táplálékkiegészítő,ezután mit mondasz úgyse ellerőrzik le)
"gyógyszer tisztasági minősítést." ez csak annyit jelent hogy nem szennyezett ismeretlen anyaggal
"Természetesen mindenféle teszten keresztülment a termék" ha keresztülment akkor gyógyszerként lehetne forgalmazni,vagyis vagy csúsztatsz,vagy volt vizsgálat is elbuktak így csak mint táplálékkiegészitőt lehet forgalomba hozni!

"Sőt, minden országban, ahol jelen vagyunk (48) megkaptuk a gyógyszer tisztasági minősítést."
melyik az a csodatáplálékkiegészítő?
Mivel leírásod alapján többszáz termék,készüléktől kezdve minden szóba jöhet:D

gz 2008.06.15. 13:31:02

"ha keresztülment akkor gyógyszerként lehetne forgalmazni,vagyis vagy csúsztatsz,vagy volt vizsgálat is elbuktak így csak mint táplálékkiegészitőt lehet forgalomba hozni!"

Ha nem ment volna keresztül, akkor egyáltaán nem lehetne forgalomba hozni. Lásd Lenkei... :-)
A teszten azt bizonyítottuk, hogy a termék összetevőinek hatására nő az ember antioxidáns szintje. Mindebben annyira biztosak vagyunk, hogy 90 napos pénzvisszafizetési garancia is van rá. Erre nincs túl sok példa...

"ez csak annyit jelent hogy nem szennyezett ismeretlen anyaggal"
Amit nem lehet elmondani a táplálékkiegészítők jó részéről. Lásd Lenkei... :-D

Még egyszer: nem csodatáplálékkiegészítő, nem gyógyszer, egyszerűen egy olyan termék, ami nagyon hatásos a filozófiánk és ennek az elméletnek a megvalósítása miatt.

Nem akarom leírni a nevét, az kéretlen reklám lenne. Dobj egy mailcímet, és megírom privátban.

gz 2008.06.15. 14:01:57

BTW a másik topicban írtál egy hozzászólást/idézetet. A mi termékünkben is 500mg C-vitamin van. ;-)

Reformer 2008.06.15. 14:10:44

gz:

"Nem akarom leírni a nevét, az kéretlen reklám lenne. Dobj egy mailcímet, és megírom privátban."

Mintha nem reklámoztad volna már eleget :)

Figyelj, amúgy ki volt rakva a Budapesti Szci Egyházban kb. a következő felirat:

"(gz MLM cége) vitaminkészítményei nem tartalmaznak elegendő mennyiségű vitamint a szcientológia auditálási ülésbe menéshez..."

Bár tudom, hogy sok szci van ebben a bizniszben is, de azért jó, ha tudod.

gz 2008.06.15. 14:15:47

"Mintha nem reklámoztad volna már eleget :)"

Kérdésekre válaszoltam. A reklámnak nem az a lényege, hogy tudjuk melyik termékről van szó?

"(gz MLM cége) vitaminkészítményei nem tartalmaznak elegendő mennyiségű vitamint a szcientológia auditálási ülésbe menéshez...
Bár tudom, hogy sok szci van ebben a bizniszben is, de azért jó, ha tudod."

Ezexerint Te tudod, melyik cégről van szó?

Reformer 2008.06.15. 14:33:09

gz:

nem volt nehéz kitalálni.

gz 2008.06.15. 14:37:12

Fairi-nek még nem sikerült... Legalábbis nem adta jelét.

Azt tudod, hogy kik cientológusok nálunk? Csak hogy jó messze elkerüljem őket... :-)

Reformer 2008.06.15. 14:55:52

írj privit, megírom

fairi 2008.06.15. 16:04:43

Neways vagy amways?(lehet egy a kettő)
Ezek tippek,egy nagy MLM hálózat,mindenfajta bizbaszt árul!(táplálékkiegészitőket,detto)
E-mailt nem adok ki feleslegesül!

gz 2008.06.15. 17:10:21

Egyik sem.
Akkor találgass még... :-)

Nem vagyunk még olyan régen Mo-n (2004).

anula 2008.06.15. 17:46:09

"Ez nem gyógyszer, hanem táplálékkiegészítő.
Nem gyógyításról szól, hanem megelőzésről."

gz, hol írtam én azt hogy gyógyszer?

gz 2008.06.15. 18:09:02

"hajlamos nagyon hinni annak gyógyító erejében."

Erre írtam, hogy nem gyógyít, megelőz. Legalábbis a miénk. A Lenkeié csodaszer... :-D

fairi 2008.06.15. 19:32:35

gz

Barmira nem érdekel akkor,ha nem mondod meg,nem fogom lenyomozni,és fel napomat rászánni,hogy a két tucat hasonszőrű közül,melyik a "tied"!
Részemről lezárva!

gz 2008.06.16. 19:01:00

:-)

Oks. Esetleg kérdezd Reformert, Ő már tudja.

gz 2008.06.16. 19:43:31

BTW Reformer: ennyire hosszú az a lista? ;-)

Reformer 2008.06.16. 19:54:37

gz: válaszoltam az emailedre már
süti beállítások módosítása